MUC / EDDM Franz Josef Strauss

Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss News

Έξω απ' την αίθουσα αφίξεων. Για διαχωριστικό, για να μην πλακώνουνε όλοι πάνω στην πόρτα υπάρχει μια κίτρινη γραμμή! Κανένας δεν την περνάει!
Κάθε φορά που πηγαίνουμε στο Μόναχο μας κάνει εντύπωση ότι ο κόσμος που περιμένει να "παραλάβει" κάποιον δικό του (και αρκετές φορές αυτός ο κόσμος είναι πολύς) δεν περνάει την κίτρινη γραμμή που υπάρχει στο δάπεδο και έχει τεθεί ως όριο. Και μιλάμε για μια απλή γραμμή στο πάτωμα...

Ακριβώς όπως στην Ελλάδα όταν αφίκνυνται ομάδες που "άλωσαν" το εχθρικό οχυρό ή διαπλανητικά αστέρια/ποδοσφαιριστές που θα οδηγήσουν τις ομαδάρες μας στην κορυφή της Ευρώπης... :wall:
 
Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss News

Στην Ελλάδα πρέπει να βάλουμε σιδεριά-φράκτη και σεκιουριτά για να μην ορμήξει το πλήθος. Κάτι που μού θυμίζει τα ζώα που στήνονται μπροστά στις πόρτες των συρμών του μετρό και μπαίνουν πριν βγουν αυτοί που είναι ήδη μέσα :with:

Άσχετο τώρα, κάτι που είδα πρόσφατα στο Μόναχο είναι ότι άνοιξε προσομοιωτής πτήσης Boeing 737ΝG στο Τ2, που δεν έχω δοκιμάσει αλλά σκοπεύω σύντομα, ίσως στην επόμενη καθυστερημένη πτήση. Έαν κάποιος έχει δοκιμάσει στην Γερμανία ή στο ΗΒ, ας μας πει αν αξίζει.

http://www.munich-airport.de/en/consume ... /index.jsp
http://www.flyipilot.de/
 
Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss News

Τί γίνεται αλήθεια με τον τρίτο διάδρομο; Αρχισε η κατασκευή; Τον προηγούμενο μήνα που πέταξα εκεί δεν πρόσεξα αν γίνονται εργασίες (δεν είχα καί θέση στο παράθυρο, ενώ δεν είχα ενημερωθεί οτι είχε εγκριθεί η κατασκευή ,ωστε να προσέχω περισσότερο). Σε κάποιο site ανακάλυψα ένα αρκετά λεπτομερές σχέδιο κατασκευής του, αλλά ήταν στα Γερμανικά οι πληροφορίες -μηδεν καταλαβαίνει- Μήπως ο φίλος fotis που ταξιδεύει συχνά προς MUC γνωρίζει σχετικά;
 
Re: Lufthansa στην Ελλάδα

Στο bahn.de μου βγάζει μόνο απο Μόναχο Hauptbahnhof για Νυρεμβέργη.
Δεν βλέπω επιλογή για το αεροδρόμιο. Βασικά είναι η πιο οικονομική λύση για αυτό την προτιμώ.
 
Re: Lufthansa στην Ελλάδα

http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query2 ... NDEFINED!;

Με ICE, αλλά η φτηνότερη λύση είναι το bayern ticket λογικά με 20Ε όλο το δρομολόγιο.

Ίσως να το μεταφέρουμε και στο τόπικ του ΜUC;
 
Re: Lufthansa στην Ελλάδα

Έχεις δίκιο, δεν ήξερα οτι για το αεροδρόμιο του Μονάχου έπρεπε να γράψω MUC Flughafen. Eπειδή θα τα κλείσω για Απρίλη μου τα βγάζει 19 ευρώ αν κλείσω πρωινό δρομολόγιο. Μετά τις 2 το μεσημέρι πάει στα 35€.Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια διαφορά. Αλλά επειδή πρωινό με ενδιαφέρει εμένα, συμφέρει περισσότερο απο το Rail&Fly που έχει 29€ ή το Bayern ticket που βγαίνει στα 22€ και χωρίς ICE.
Μετέφερε το θέμα όπου θεωρείς οτι ταιριάζει,δεν έχω αντίρρηση.
Ευχαριστώ!
 
Re: MUC / EDDM Franz Josef Strauss News

costasim":3v5uqneg said:
Τί γίνεται αλήθεια με τον τρίτο διάδρομο; Αρχισε η κατασκευή; Τον προηγούμενο μήνα που πέταξα εκεί δεν πρόσεξα αν γίνονται εργασίες (δεν είχα καί θέση στο παράθυρο, ενώ δεν είχα ενημερωθεί οτι είχε εγκριθεί η κατασκευή ,ωστε να προσέχω περισσότερο). Σε κάποιο site ανακάλυψα ένα αρκετά λεπτομερές σχέδιο κατασκευής του, αλλά ήταν στα Γερμανικά οι πληροφορίες -μηδεν καταλαβαίνει- Μήπως ο φίλος fotis που ταξιδεύει συχνά προς MUC γνωρίζει σχετικά;

Για την ωρα (και μετα απο ενα δημοψηφισμα) τα σχεδια εχουν παγωσει (δεν μπορω να σε πω με ακριβεια ποτε υπαρχει η δυνατοτητα επαναδιεξαγωγης ενος δημοψηφισματος με το ιδιο περιεχομενο). Η αποφαση παντως ηταν οριακη υπερ του "οχι". Η ειρωνεια ειναι οτι το ειχαν διοργανωσει αυτοι που ειναι υπερ του 3ου διαδρομου. Η αντισταση προηλθε απο τους κατοικους της περιοχης.. Ειναι λιγο περιπλοκο το θεμα, πολλοι ειπαν "οχι" γιατι απλα ειναι "επαγγελματιες οχιτες", χωρις να ξερουν περι τινος προκειται (ναι, δεν υπαρχουν μονο στην Ελλαδα τετοιοι!)... Για την ιστορια, με το τελειωμα του χτισιματος του 3ου τερμιναλ και του διαδρομου, θα βρισκαν (βρουν) αλλοι 25000-27000 ανθρωποι δουλεια, εχουσα αμεση ή εμμεση σχεση με το αεροδρομιο...
 
Πάντως , αν δεν κανω λάθος, από ότι είδα και σε ένα γενικό σχέδιο επεκτάσεων, το τρίτο "τέρμιναλ" προβλέπεται μεταξύ των δύο διαδρόμων που υπάρχουν, καί Ανατολικά των άλλων δύο. Δηλ. γεμίζει πλέον ο χώρος μεταξύ των δύο διαδρόμων. Αυτό το "τέρμιναλ" πρέπει να κατασκευάζεται, γιατί των Αυγουστο του 2012 είδα εργοτάξιο πρός εκείνη την κατεύθυνση.

Δηλ. με αυτό το "τερμιναλ" θα καλύπτονται οι επίγειες εξυπηρετήσεις , που με τα 39εκ επιβάτες το χρόνο, μάλλον ξεπέρασαν το ανεκτό επίπεδο καί αυξάνονταν "υπερβολικά" οι καθυστερήσεις.

Οσο γιά τον τρίτο διάδρομο με τις 390000 κινήσεις αεροσκαφών ανά έτος , που έχει φθάσει (2011) ο φόρτος του αεροδρομίου, ίσως έχει ακόμη ένα μικρό περιθώριο γιά να φθάσει την χωρητικότητα, χωρίς ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ αύξηση των καθυστερήσεων των ΠΤΗΣΕΩΝ πλέον. Σύμφωνα με τα εγχειρίδια γιά δύο ανεξάρτητους διαδρόμους και γιά τύπους μίξης αεροσκαφών από 4 έως 1 η χωρητικότητα είναι αντίστοιχα 340000 έως 430000 κινήσει αφ ανά έτος.

Αλλωστε ένας νέος διάδρομος κοστίζει πολύ περισσότερο από ένα νέο "τέρμιναλ", που έτσι καί αλλιώς χρειαζόταν να γίνει ποιό πρίν.
Πέρα δηλ. από κάθε αντίδραση, πιστεύω οτι ήταν καί επιλογή, η καθυστέρηση κατασκευής του διαδρόμου. Μην ξεχνάμε καί τις συνθήκες (μείωση κίνησης), που προέκυψαν εν τω μεταξύ. π.χ. η επιβατική κίνηση από 37,7 εκ το 2011 έφθασε τα 38,3 εκ το 2012, που είναι αμελητέα αύξηση. Εκτός αν πεί κάποιος, με στοιχεία, οτί δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν και πηγαίναν σε άλλο αεροδρόμιο.

Στά συγκοινωνιακά συστήματα υπάρχει η έννοια του ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ, που είναι ένας ποιοτικός δείκτης μέτρησης των καθυστερήσεων. Σε κλίμακα A B C D E F , οι καθυστερήσεις βαίνουν αυξανόμενες από το A στο F , όπου υπάρχει πλέον κορεσμός (αδυναμία εξυπηρέτησης-μποτιλιάρισμα). Επομένως το θέμα είναι να ΠΡΟΒΛΕΦΘΕΙ πότε θα φθάσει ένα σύστημα στο όριό-του , ώστε να σχεδιάσθεί η επέκτασή-του έγκαιρα . Σέ ένα Αεροδρόμιο π.χ. πρέπει να εξετάζεται , κυρίως, η χωρητικότητα των συστημάτων: εναέριου χώρου, διαδρόμων, τροχοδρόμων, δαπέδων σταθμευσης, χώρων αναμονής α/φ, πύλες α/φ, εγκαταστάσεις εξυπηρέτησης επιβατών-αποσκευών, που παρότι σε γενικές γραμμές επιρεάζονται από την επιβατική κίνηση, δεν φθάνουν μαζί στον κορεσμό, όταν μάλιστα σε κάποια από αυτά οι καθυστερήσεις αναφέρονται σε διαφορετική μονάδα χρόνου (π.χ. ημέρα,ώρα αιχμής).
 
Καλησπέρα.

10/3 CDG-MUC LH2231 12.55-14.25
10/3 MUC-SKG LH5926 19.40-22.55

Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία έχω γύρω στις 5 ώρες κενές στο MUC.Θα άξιζε να παω προς την πόλη;Θα μου φτάσουν πχ 3 ώρες για να γυρίσω λίγο ή να μην το σκέφτομαι καν και να βρω κάπου να αράξω στο αεροδρόμιο;


Ευχαριστώ.
 
Top