Medical Class 1

καλησπερα θελω να κανω μια ερωτηση πανω στο medical 1..αμα εχεις σφραγισματα η απονευρωση υπαρχει περιπτωση να σε κοψουν στον οδοντιατρο?
(ειναι χαζη ερωτηση αλλα ηθελα να την κανω)
 
Χμμμ....
χωρις να εχω την παραμικρη ιδεα περι της ερωτησης, θεωρω πως η κοινη λογικη λεει οτι αν οντως κοβανε για σφραγισματα ή απονευρωσεις θα επρεπε να κοβανε πανω απο τα 90% οσων πανε! :D :D
 
καλησπερα
σημερα περασα απο το ΚΑΕ και ολα οκ το πηραμε το class 1 :banana: αλλα γαμωτο με μυωπιο 0.75 στο δεξι ματι.
Το τεστ κοποσεως δεν γινεται παρα μονο αν εισαι πανω απο τα 40 ετη. Επισης η τελικη υπογραφη δεν βγαινει απο την Α.Ν.Ι.Ε αλλα
απο τον διοικητη της μοναδας. Γενικα ηταν ολα οκ τα ψυχομετρικα ειχαν πλακα αλλα κατα τα αλλα χαρουμενος με 150 και κατι ψιλα λιγοτερα.
ααα βασικο μου ειπαν να παρω τηλ την ΥΠΑ να περασω να παρω την βεβαιωση (μου ειχαν πει οτι κανει 1 εβδομαδα οχι 1 μερα).
 
Καλησπέρα και από εμένα, πάρα πολύ κατατοπιστικό όλο, ευχαριστώ και εγώ για τον οδηγό.
Έχω μονάχα μια απορία, για να ξεκινήσει κάποιος την εγγραφή του σε σχολή πιλότων ζητάνε το medical 2, υπάρχει κάποια διαφορά μεταξύ τους ή το medical 1 είναι ανώτερο οπότε και να προχωρήσω σε αυτό εξ'αρχής;
 
Το Medical JAA Class 1 ή το αντίστοιχο FAA Class 1 medical certificate το χρειάζεται κάποιος για να μαθητέυσει σε μια σχολή εκπαίδευσης χειριστών αεροσκαφών και είναι απαραίτητο για την ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ καριέρα σην αεροπορία.

Το Class 2 είναι μόνο για να εξασκεί ο κάτοχος του προνόμια και άδεια χειριστή ως Private Pilot.

Στο θέμα μας επειδή πολλά παιδιά δεν ξέρουν. Βγάλτε Class 1 αν πάτε σε μια σχολή για επαγγελματίες το Class 1 μέχρι τα 40 έτη σας πρέπει να το ανανεώνεται κάθε χρόνο και απο τα 40+ κάθε έξι μήνες.

Το Class 2 είναι για το Private και μόνο και η ανανέωση σου είναι κάθε 5 έτη μέχρι τα 40 έτη και απο τα 40+ κάθε 24 μήνες.

Το Class 1 initial (αρχικό) έχει πολλές εξετάσεις και πρέπει να γίνεται σε AMC Αero Medical Center (στην Ελλάδα στο ΓΝΑ) και η ανανέωση του ετήσια είτε εξάμηνη γίνεται ή στο ΓΝΑ είτε σε πιστοποιημένο Ιατρό AME Αero Medical Examiner.

Τα κόστη πάιζουν περίπου στα 150 ευρώ στο initial και οι ανανεώσεις λίγο λιγότερο.
Αποφάσισε τι θές να κάνεις PPL ή CPL (ATPL) frozen κλπ κλπ και βγάλε το ανάλογο Class 1ή 2.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων το Class 1 είναι Class 1&2 μαζί φυσικά αφού είναι ανώτερων απαιτήσεων πιστοποιητικό.

Το Class 2 είναι αυστηρά μόνο 2 και τίποτε άλλο.
Ελπίζω να βοήθησα.

ΥΓ1. Μια μέση καλή υγεία είναι εντάξει και για τα 2 Class όποτε μην σας αγχώνει κάτι.
ΥΓ2.Ναι στην πολιτική αεροπορία επιτρέπονται Γυαλιά οράσεως μέχρι κάποια όρια τα οποία είναι αρκετά υψηλά μπορώ να πώ οπότε μην σας αγχώνει κάτι. Δεν ψάχνουν τον σούπερμαν απλά έναν φυσιολογικό άνθρωπο σωματικά και ψυχικά.
 
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων το Class 1 είναι Class 1&2 μαζί φυσικά αφού είναι ανώτερων απαιτήσεων πιστοποιητικό.

Κάτοχος CPL ME/IR με Medical Class 1 το οποίο medical έχει λήξει ή τάξη 1 αλλά παραμένει σε ισχύ η τάξη 2, μπορεί να πετάξει μόνος η με φίλους VFR πτήση?
 
Βεβαίως αρκεί το πτυχίο σου να είναι σε ισχύ και να έχεις τις προσγειώσεις-απογειώσεις εντός του τελευταίου τριμήνου πριν πάρεις μαζί σου επιβάτες δηλ κάνε 5 solo touch and go πριν απογειωθείτε να το γράψει ο πύργος να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...
Καλόν είναι όταν πρωτοεμπλεκόμαστε με την αεροπορία να βγάζουμε Medical Certificate Class I στο ΚΑΙ ή στη Θεσ/κη και να μη ξαναπατάμε ποτέ εκεί. Να εξεταζόμαστε πλέον σε ιδιώτες γιατρούς (ΑΜΕ)
Δεν μπορώ να γράψω περισσότερα διότι "με περιμένουν στη στροφή" οι διαχειριστές για να με διαγράψουν για λίγο ή για πάντα...
 
Καλησπέρα σε όλους!
Όσον αφορά το Medical Class 1, υπάρχουν σαφή και απαραβίαστα όρια σε μυωπία και αστιγματισμό?
Νομίζω ότι είναι μια ερώτηση που θα ενδιαφέρει πολύ κόσμο.
Παλαιότερα στο Aviation Career Day οι Aero-Medical examiners έλεγαν ότι δεν μπορούν να καθορίσουν σαφή όρια και έχει να κάνει με το σύνολο της υγείας του ατόμου.
Είναι έτσι?? Έχω καταλάβει κάτι λάθος??

Σας ευχαριστώ
 
Επιστροφή από ΚΑΙ με το medical 1 αλλά ο οφθαλμίατρος μου βρήκε ήπια δυσχρωματοψία. Έκανα μερικά λάθη στο ishihara test αλλά πέρασα κανονικά το lantern test. Μου είπε ότι εφόσον πέρασα το δεύτερο δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά το ότι δεν πέρασα το ishihara θα φαινεται στο medical. Θεωρείτε ότι μπορεί να είναι πρόβλημα στην επιλογή σχολής ή σε μετέπειτα πρόσληψη;
 
Η ήπια δυσχρωματοψια είναι γενετική πάθηση που αφορά 1 στους 12 άντρες και 1 στις 100 γυναίκες.
Το θέμα είναι να εξακριβωθεί έαν την έχεις στο πράσινο-κοκκινο (deutan colour deficiency) η στο μπλε-κιτρινο ( tritan colour deficiency).
Καθώς φυσικά να είναι μέσα στα όρια που ορίζει η EASA για το Class 1. Εχω το ίδιο πρόβλημα και μου πήρε ενα χρόνο να βγάλω ακρη, γιατι το isihara ή το περνας ή δεν το περνάς, δεν υπάρχει το περνάω "λιγο". Οσοι εχουν κανονική όραση πρέπει να βλέπουν 25/25 νούμερα.

Αν δεν το περνάς υπάρχει εναλλακτικά το Holmes- Wright lantern που είναι βεβαια εξίσου δύσκολο και το κάνουν στην Κολωνία καθως και το καινούριο και πολυ επιστημονικό τεστ του London City University που πλέον εχουν υιοθετησει ολα τα AMC στην Αγγλία (και σιγά σιγα και η Ευρώπη), το CAD test. Το τελευταίο μου εξασφάλισε το Class 1 μετά από 3 επισκέψεις στην Αγγλία για χάρη του. Αφου περάσεις το colour vision στο initial δε θα χρειαστει να το ξανακάνεις ποτέ στη ζωή σου, αφου, καθοσον γενετικό προβλημα, οπως δεν θεραπεύεται ετσι και δε μεταβάλλεται με την πάροδο των χρόνων..
 
Top