Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Αβέβαιο το μέλλον της ΕΑΒ με τις άνω των 1500 αποχωρήσεων (εσπευσμένες συνταξιοδοτήσεις) την τελευταία διετία λόγω των κυβερνητικών επιλογών και την μη πρόσληψη καταρτισμένου προσωπικού. Συνέπεια αυτών των επιλογών η μη πραγματοποίηση των συμβατικών της υποχρεώσεων. Συρρίκνωση παραγωγής και συρρίκνωση εσόδων & συναλλάγματος προς την Ελληνική οικονομία.

http://www.11aviation.com/aeronea.pl?id=1858
 
Έληξε σήμερα συνέδριο των Π.Α. και Lockheed Martin για τα C130 της Ευρώπης που πραγματοποιήθηκε για δύο μέρες σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνα.
Σήμερα έγινε ξενάγηση των συνέδρων στους χώρους γραμμής παραγωγής του C130 στην ΕΑΒ.
 
H εταιρεία συμμετείχε με την παρουσία εκπροσώπου ομιλητή στο διεθνές επιστημονικό συνέδριο με θέμα: «ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ» το οποίο διοργανώθηκε από την iForce Επικοινωνίες σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση Ιπταμένου Προσωπικού Σωμάτων Ασφαλείας & Δημοσίων Υπηρεσιών (Π.Ε.Ι.Π.Σ.Α.Δ.Υ.) και την Επιτροπή Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων. Συγκεκριμένα, ο Διευθυντής Επιχειρηματικών Πρωτοβουλιών της ΕΑΒ κ. Καμπούρογλου ανέπτυξε σε ομιλία του τη δραστηριοποίηση της ΕΑΒ σε θέματα Εκπαίδευσης, τις υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρεία, τα προγράμματα που υλοποιεί με επιτυχία αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης στο συγκεκριμένο επιχειρηματικό αντικείμενο.
 
Αντί να καθαριστεί η κόπρος του Αυγείου από το αντιπαραγωγικό εκτροφείο κομματικών στελεχών, την ΕΡΤ..!.., η ΔΗΜΑΡ προτείνει να κλείσουν πρώτα και άμεσα οι ... αμυντικές βιομηχανίες της χώρας!
:thx: :(

http://www.defencenet.gr/defence
 
Από το 2012 είχαν αρχίσει τα μισόλογα τώρα αρχίζουν να μιλούν. Μόνοι τους λένε ‘ότι ο Γενικός Διευθυντής της ΕΑΒ κόστισε €466,752 που δεν τα δικαιούνταν λόγω πλαστού πτυχίου.

http://www.defencenet.gr/defence/item/% ... F%84%CE%B7

Από την άλλη η Διοίκηση της εταιρείας επικαλείται < αδυναμία ρευστότητα > στην απόφαση του Πρωτοδικείου Θήβας (Αρ.Απ. 259/2013) υπέρ των ασφαλιστικών μέτρων εργαζομένων και την δικαίωση ότι η ένταξη στο Βαθμολόγιο και μισθολόγιο των Δημοσίων Υπαλλήλων (Ν. 4024/2011) είναι Μη Νόμιμη και αντισυνταγματική.
 
Γιατί είναι αντισυνταγματική;
 
Νομίζω το σκεπτικό της απόφασης είναι όσο αφορά το σκέλος της αντισυνταγματικότητας ότι δεν πρέπει να ισοπεδώνονται οι επαγγελματικές ειδικότητες και να μην αναγνωρίζονται τεχνολογικές γνώσεις του προσωπικού. Η βιομηχανία δεν είναι υπουργείο ή γραφείο παροχής υπηρεσιών.
Ειδικός όμως δεν είμαι, αν θέλεις γράψε μου με PM το e-mail σου και θα σου στείλω αντίγραφο της απόφασης.
 
Η γελοιότητα του συστήματος και των δημοσιογράφων, αυτά που γράφουν τις τελευταίες μέρες ήταν γνωστά από το 2011 αλλά κανένας δεν ασχολείτο τότε. Δεν τους ένοιαζε ή καλύτερα άφηναν να εξελιχθούν έτσι για να εξυπηρετήσουν μελλοντικά συμφέροντα.
Τώρα θυμήθηκαν το πλαστό πτυχίο του κου Χρ., άφησαν τον Δ.Σ. να εξαφανιστεί στις ΗΠΑ και σε λίγο θα μας πουν ότι δεν τον βρίσκουν.
Τώρα θυμήθηκαν ότι η θέση του Γ.Δ. Οικονομικών στελεχώνεται από απόφοιτο ΤΕΙ ενώ υπάρχουν στην εταιρεία στελέχη αλλά μη αρεστά στην Διοίκηση. Επίσης έχει τοποθετηθεί απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως Διευθυντή με αρμοδιότητα να ελέγχει δύο διευθύνσεις.
Μας κοροϊδεύονται - μας θεωρούν τόσο χάνους που μπορούμε να χάψουμε οποιαδήποτε βλακεία.
Τώρα θυμήθηκαν ότι η ΕΑΒ δεν έχει έσοδα, ενώ ο κος Φ. παρουσίαζε τις προηγούμενες χρονιές έσοδα τις προκαταβολές του προγράμματος ΕΡΜΗΣ χωρίς να εκδίδει τιμολόγια και τώρα η ΕΑΒ να έχει πρόστιμο €230 εκατ στην εφορία.

http://www.defencenet.gr/defence/item/% ... F%89%CE%BD
 
Ένα παλαιό άρθρο που τυχαία το βρήκα, αλλά έχει την αξία του – όποια εταιρεία / υπηρεσία του Ε. Δημοσίου και να σκαλίσεις θα σε ζαλίσει η μπόχα.
Το κακό και λυπηρό είναι ότι όλοι αυτοί, περιφέρονται ελεύθεροι και μερικούς μπορεί να τους ανακαλύψουμε και τώρα σε μια άλλη υπηρεσία. :wall:

http://www.airnews.gr/2013/05/20/%CF%84 ... %81%CE%BF/
 
Η ΕΑΒ παρέδωσε στην Lockheed Martin τα τελευταία μείζονα τμήματα του αεροσκάφους F-16 με τελικό προορισμό το Ομάν.
Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο Πρόγραμμα αφορούσε σύμβαση ύψους 114 εκ. δολαρίων εξαετούς διάρκειας (2012–2017) μεταξύ ΕΑΒ και Lockheed Martin για τη συναρμολόγηση υποσυγκροτημάτων του αεροσκάφους F-16 και, συγκεκριμένα, 112 εργοσυνόλων για τα μαχητικά αεροσκάφη. Στο πλαίσιο αυτής, η ΕΑΒ έχει αναλάβει τη συναρμολόγηση δομικών τμημάτων των αεροσκαφών F-16 για την Αίγυπτο, το Ομάν και το Ιράκ.

Αυτή την στιγμή η ΕΑΒ βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την Lockheed Martin για επέκταση του υπό εξέλιξη προγράμματος συμπαραγωγής μειζόνων δομικών τμημάτων της ατράκτου του αεροσκάφους C-130J Hercules.
Με τη σύμβαση αυτή (εάν υπογραφεί), η ΕΑΒ θα συνεχίσει για την περίοδο 2015-2019 την κατασκευή και συναρμολόγηση των δομικών τμημάτων (plugs και mid panels) του αεροσκάφους, ως μοναδικός προμηθευτής παγκοσμίως για όλους τους πελάτες της Lockheed Martin.

(από τα ΝΕΑ της ΕΑΒ 11/10/13)
 
Top