Δεν ξέρω αν ο Μοχάμεντ Σαρχάν μάς θεωρεί λωτοφάγους ή υπάρχει κάποια παράληψη διευκρίνισης στο κείμενο του Βήματος.
Το πώς εκλαμβάνω εγώ πάντως το ''πιο κερδοφόρο'' είναι ότι κάποιοι είναι ''πιο κορόιδα'' και πληρώνουν παραπάνω από τους Ευρωπαίους που είναι 3 ώρες παραπέρα...Ναι τα μικρότερα δρομολόγια είναι πιο επικερδή αλλά σε απόλυτες τιμές δεν καταλαβαίνω γιατί το ATH-DXB-BKK να είναι πιο ακριβό από το LHR/CDG-DXB-BKK. Όταν μάλιστα το ένα - LHR - είναι all A380 (ή θα γίνει σύντομα, ας μας πει κάποιος αν θυμάται) και το άλλο έχει επίσης Α380 με έναν όροφο μόνο business (όπου και τα καλά τα κέρδη, έλα πάρε-πάρε) και την Economy γεμάτη μέχρι αηδίας (τον Μάιο που πέταξα μαζί τους, πήρα την αίσθηση του macdonalization του ταξιδιού).
Για μένα αυτή την στιγμή μια ενδεχόμενη γιγάντωση της ΕΚ στην Ελλάδα είναι σε βάρος του καταναλωτή, καθώς η κίνηση στο ΑΤΗ δεν ακολουθεί τα ίδια βήματα. Η Gulf μάς άφησε μέρες και οι άλλες 2 αραβικές έρχονται με Α321 ( εκ των οποίων η μια ξεχνάει την σύμμαχο της που ξέπεσε ΟΑ). Με μερικές (ή πολλές) περισσότερες προσφερόμενες θέσεις την ημέρα και μάρκετινγκ που αντανακλά τα καλύτερα αντανακλαστικά του Έλληνα καταναλωτή ( Ντουμπάι, Ολυμπιακός, ψευτοχλιδή κλπ) , η ΕΚ θα σκοτώσει τον ανταγωνισμό και μετά θα μείνει η εύλογη μοναδική επιλογή για πολλούς προορισμούς με την τιμή να πάει όπου θέλει.