Η κατάσταση είναι γενικά ένα δράμα.
Τα απευθείας ήταν στα 400+ (ΕΖΥ) και 450Ε (Α3). Η AF τα ow τα δίνει ένα 600αρι. Η Pegasus έχει άψογη σύνδεση μιας ώρας στο SAW οπότε η αλλαγή δεν με προβληματίζει καθόλου, εν αντιθέσει με το κόστος... Αλλιώς υπήρχε και η ΤAROM και οι Ουκρανικές με 250Ε κ 20Ω αναμονή
Σημειώνω ξανά ότι τα 2 ow για Ελλάδα φέτος μου κόστισαν 180+280= 460Ε. Το 2012 για πτήσεις την ίδια περίοδο είχα πληρώσει γύρω στα 250Ε με Απλιτάλια και μεγάλους περιορισμούς στις ημ/νιες (καταλαβαίνω την αύξηση της ζήτησης φέτος αλλά δεν υπάρχουν και κάποια όρια; ).
Τα 460Ε είναι από την άλλη φτηνότερα από το αν έβγαζα 1 return από την αρχή. Παρόλα αυτά, ξανασημειώνω σε συνέχεια προηγούμενου ποστ μου ότι τα 460Ε είναι η φτηνότερη τιμή για ένα τεράστιο εύρος περιόδου (+-7 μέρες για πήγαινε/έλα) αλλά και αεροδρομίων και στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη (έφτασα να κοιτάω για
Παρίσι μέσω Λονδίνου και Eurostar, μέσω Βρυξελλών, Λυων, Φρανκφούρτης κοκ + τρένο). Και είναι το δεύτερο ταξίδι μου στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι, καθώς και τον Ιούνιο είχα δώσει άλλο ένα 400ρι στην Α3...
Όλα αυτά τα γράφω όχι γιατί ξόδεψα 100-150Ε παραπάνω από όσα θα ήμουν ''ευχαριστημένος'' να πληρώσω , αλλά γιατί με κάνει να διαβάζω με όλο και περισσότερο ενδιαφέρον τις ανακοινώσεις της Ryanair για το κόστος και τα μονοπωλια στο ΑΤΗ και στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο. Και αν εγώ έτυχε να έχω προσωπικούς λόγους που έπρεπε να είμαι στην Ελλάδα αυτή την φορά, δεν νομίζω ότι έχουν και οι ξένοι το ίδιο. Τα Χριστούγεννα πέρισυ είχα καταλήξει στην Ιαπωνία και δεν θα με πείραζε καθόλου να ξαναπάω, αν το ΑΤΗ συνεχίζει να μού δίνει 500ρικα
