Emirates

  • Thread starter TAKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ξέρει κάποιος να μας ενημερώσει αν η EK μπορεί να πετά πάνω από τον εναέριο χώρο του Ισραήλ ή της Συρίας;Ρωτάω γιατί ταξιδεύοντας σήμερα με την ΕΚ105 πετάξαμε μέσω Ιρακ και Τουρκίας, κάτι που πλέον κάνει συνέχεια η εταιρία.Επίσης στα ταξίδια προς BEY κάνει ένα τεράστιο κύκλο βόρεια της Αιγύπτου πριν προσγειωθεί.Μια δοκιμή στο flightradar24 και εφαρμόζοντας το playback θα σας πείσει.Δεν ξέρω αν έχει ήδη γίνει αναφορά, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να μας ενημερώσει κάποιος.
 
Ο εναέριος χώρος της Συρίας θεωρείται εμπόλεμη ζώνη, με μια πρόχειρη αναζήτηση βρήκα ότι πχ η Jordanian Airlines δεν τον χρησιμοποιεί πια. Δεν έχω χρόνο να ψάξω, αλλά θεωρώ λογικό να μην τον χρησιμοποιεί πλέον κανείς.

Οσο για το Ισραήλ, τα Εμιράτα δεν έχουν διπλωματικές σχέσεις, δεν το έχουν αναγνωρίσει και (φυσικά) δεν πετά η Emirates στο TLV. Συνεπώς, νομίζω πως δεν χρησιμοποιεί και το airspace του για τους ίδιους λόγους που Ελλάδα και Κύπρος δεν πετούν πάνω από την κατεχόμενη Κύπρο.
 
Σε ευχαριστώ φίλε μου για την επισήμανση.Το κακό για τον επιβάτη είναι ότι ο χρόνος πτήσης έτσι αυξάνεται αρκετά.Πάνω από το Ισραήλ πάντως η εταιρία παλιότερα έχω την εντύπωση ότι πετούσε.
 
Ισχύει αυτό που λέει ο απο πάνω το έμαθα κ εγω πρόσφατα μιας κ σε περίπου ένα μήνα θα είμαι Ντουμπάι να εκπαιδευτώ ως αεροσυνοδος! Ο εναέριος χώρος της συριας θεωρείται επικίνδυνος λογω πολεμου κ έτσι απο 4 ωρες που ήταν η πτήση Αθήνα-Ντουμπάι έγινε 5 χωρίς layover παντα :/
 
Aνοίξανε κ μας περιμένουνε, Emirates Executive με ένα Α319 του οποίου η καμπίνα είναι χωρισμένη σε 2 τμήματα, το πρώτο lounge κ το δεύτερο 10 προσωπικές καμπίνες με flat seat και ντούζ :cool:
:arrow: http://www.businesstraveller.com/news/emirates-launches-private-jet-service
 
Φήμες αναφέρουν ότι η Emirates ετοιμάζεται να τοποθετήσει 11 σειρές καθισμάτων στο κάτω επίπεδο των 20 νέων A380 που πρόκειται να παραγγείλει μέχρι το τέλος του έτους. Ο Tim Clark (CEO) δήλωσε ότι το δοκίμασαν και «δουλεύει».

Πρόκειται δηλαδή να μειωθεί το πλάτος του καθίσματος μέχρι και κατά μία ίντσα. Η Emirates στην οικονομική θέση ήδη έχει στενότερα καθίσματα από τους ανταγωνιστές της με 10 σειρές, δε μπορώ να καταλάβω τι σκέφτονται σε αυτή την εταιρεία...
 
τα 'στενότερα' καθίσματα είναι στα 777, όπου έχει 10-abreast. Όχι στα 380, όπου τα σημερινά 10-abreast είναι από τα πλέον άνετα, με 18' πλάτος και μεγάλους διαδρόμους. Με 11-abreast, θα 'φθάσουν' στο επίπεδο των 10-abreast 777. Δεν πανηγυρίζω, αλλά για αυτή η σημαντική αύξηση, αλλά στον 'ιδιοκτήτη' θα φέρει 45 νέες θέσεις οικονομικής. Ό,τι πρέπει για μικρές αποστάσεις (Ινδία, π.χ.)
 
Ας ελπίσουμε ότι αν όντως το κάνουν αυτό, θα αφορά μόνο κάποια συγκεκριμένα Α380, όπως αυτά που πάνε στην Τζέντα και αυτά που κάποια στιγμή θα στείλουν στην Ινδία. Μέχρι πτήσεις 4 ωρών κάτι γίνεται, αλλά από Λος Άντζελες, Τορόντο και Αυστραλία για Ντουμπάι με 11 καθίσματα ανα σειρά, χαθήκαμε. :shock:
 
Top