Δρομολόγια Olympic Air

καλημερα αληθευει οτι σταματανε και τα δρομολογια για σαντορινη και χανια απο 01/11/13?
 
Όπως έγραψα και εδώ η Ολυμπιακή από 1/11 σταματά Χανιά, Μυτιλήνη και Σαντορίνη.

Στη Μυτιλήνη παραμένει η μεσημεριανή πτήση της ΟΑ με Q400 (που θα εκτελείται ως Α3254|5 προφανώς με καθεστώς wet-lease), αντίστοιχα στη Σαντορίνη η απογευματινή πτήση της ΟΑ (που θα εκτελείται ως Α3352|3 με καθεστώς wet-lease).

Η Σαντορίνη δε χάνει συχνότητες από αυτή την αλλαγή, η Μυτιλήνη χάνει την πρωινή ΟΑ (7 συχνότητες).

Στα Χανιά η μείωση των πτήσεων θα είναι επίσης δραστική καθώς οι 13 εβδομαδιαίες πτήσεις της ΟΑ αντικαθίστανται από προσθήκη 2 συχνοτήτων από την Α3 στη βραδινή πτήση και άλλων 2 έξτρα απογευματινών (που θα εκτελούνται με Q400 της ΟΑ. Συνολική απώλεια 9 συχνοτήτων.

Αντίστοιχα, η ΟΑ αναλαμβάνει τις 3 εβδομαδιαίες πτήσεις που εκτελούσε η Α3 για JMK (με την τελευταία να αποχωρεί από το νησί από 1/11 και μέχρι νεωτέρας).

Επίσης, θα δούμε Α320 της Α3 να εκτελούν πτήσεις της ΟΑ σε OTP/SOF (αποκλειστικά με Α320) και σε επιλεγμένα δρομολόγια για AXD/CFU/IOA.
 
Δρομολόγια Olympic Air για Κεφαλονια μέσω Ζακύνθου

Από τα χρόνια της παλιάς ολυμπιακής είχε να συμβεί αυτό.

Οι πτήσεις για Κεφαλονια γίνονται μέσω Ζακύνθου. Το παράδοξο είναι ότι ενώ επί παλιάς ολυμπιακής γίνονταν εναλλάξ (μία μέσω ζακύνθου μία μεσω κεφαλονιας) τώρα το δρομολόγιο είναι πάντα:

ATH-->ZTH-->EFL-->ZTH-->ATH

ποια μπορεί να είναι η λογική για κάτι τέτοιο;
 
Γνωρίζει κανείς πότε θα φορτωθεί το καλοκαιρινό πρόγραμμα της εταιρίας; Μέχρι στιγμής κρατήσεις μπορούν να γίνουν μέχρι 28-3.
 
Re: Δρομολόγια Olympic Air για Κεφαλονια μέσω Ζακύνθου

ckabi":3rr92zq6 said:
Από τα χρόνια της παλιάς ολυμπιακής είχε να συμβεί αυτό.

Οι πτήσεις για Κεφαλονια γίνονται μέσω Ζακύνθου. Το παράδοξο είναι ότι ενώ επί παλιάς ολυμπιακής γίνονταν εναλλάξ (μία μέσω ζακύνθου μία μεσω κεφαλονιας) τώρα το δρομολόγιο είναι πάντα:

ATH-->ZTH-->EFL-->ZTH-->ATH

ποια μπορεί να είναι η λογική για κάτι τέτοιο;

Πιστεύω, πως αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι η γραμμή έως Ζάκυνθο κηρύχτηκε άγονη σε αντίθεση με αυτή της Κεφαλλονιάς. Οπότε, θα πρέπει να επικοινωνεί χωρίς ενδιάμεσιο σταθμό με την Αθήνα. Αυτή την εξήγηση δίνουν τουλάχιστον στο αεροδρόμιο της Κεφαλλονιάς.

Έχουμε δηλαδή την κατάσταση, να πηγαίνει κανείς απλά στη Ζάκυνθο με 50-60 Ευρώ και για Κεφαλλονιά, με ενδιάμεσο σταθμό, να πληρώνει 120-130 Ευρώ ... Χειμώνα ...
 
Re: Δρομολόγια Olympic Air για Κεφαλονια μέσω Ζακύνθου

λόγικο... δεν το σκέφτηκα

όπως τα λες είναι... ελπίζω να φάνε τα μούτρα τους διότι δεν βρίσκω κανενα λόγο κάποιος να δίνει τόσα χρήματα και να κάνει +1 ώρα παραπάνω.

Πλέον το καράβι γίνεται περισσότερο ανταγωνιστικό και αποτελεί μονόδρομο. Ακόμη και το χειμώνα μεσοβδόμαδα. Αντί να προσπαθούν να τραβήξουν κόσμο και από Πόρο, Σάμη, Σκάλα νομίζω θα χάσουν και αυτούς που ειναι κοντά στο αεροδρόμιο (Αργοστόλι, Λειβαθώς).

Επίσης ξέρει κανείς με ποια λογική κυρήχθηκε αγονη η Ζάκυνθος και όχι η Κεφαλονια; Και τέλος να υποθέσω ότι δεν μπορούν να πουλήσουν τη διαδρομή EFL-ZTH, ε;
 
Δε ζητούσατε τίποτα άλλο?

Απο 22/11 επανέρχεται η ΟΑ638/OΑ639!
 
Re: Δρομολόγια Olympic Air για Κεφαλονια μέσω Ζακύνθου

ckabi":231bby9m said:
λόγικο... δεν το σκέφτηκα

όπως τα λες είναι... ελπίζω να φάνε τα μούτρα τους διότι δεν βρίσκω κανενα λόγο κάποιος να δίνει τόσα χρήματα και να κάνει +1 ώρα παραπάνω.

Πλέον το καράβι γίνεται περισσότερο ανταγωνιστικό και αποτελεί μονόδρομο. Ακόμη και το χειμώνα μεσοβδόμαδα. Αντί να προσπαθούν να τραβήξουν κόσμο και από Πόρο, Σάμη, Σκάλα νομίζω θα χάσουν και αυτούς που ειναι κοντά στο αεροδρόμιο (Αργοστόλι, Λειβαθώς).

Επίσης ξέρει κανείς με ποια λογική κυρήχθηκε αγονη η Ζάκυνθος και όχι η Κεφαλονια; Και τέλος να υποθέσω ότι δεν μπορούν να πουλήσουν τη διαδρομή EFL-ZTH, ε;

Η Ζάκυνθος κηρύχθηκε άγονη κατόπιν ισχυρών πιέσεων του Ζακυνθινού λαού και τοπικών αρχόντων. Οι δικοί μας στην Κεφαλλονιά, όπως σχεδόν πάντα τα τελευταία χρόνια, κοιμούνται και κοιμούνται ... Για αυτό και την πατήσαμε ...

Και βεβαίως, έχεις δίκιο. Το σκέλος ZTH-EFL δεν πουλιέται επειδή ανήκει στη άγονη γραμμή που έχει αναλάβει η SkyExpress! Ουσιαστικά, αυτό το κομμάτι είναι στον αέρα ...
 
NFEEFE":18catmz7 said:
Δε ζητούσατε τίποτα άλλο?

Απο 22/11 επανέρχεται η ΟΑ638/OΑ639!

Πολύ καλά νέα :) Είχαμε χάσει και τον αριθμό πτήσης που είχαμε παραδοσιακά. Το 076 πιστεύω που είναι τώρα, μπερδεύεται όλη την ώρα με τα 081-086 της SkyExpress ;)
 
Re: Δρομολόγια Olympic Air για Κεφαλονια μέσω Ζακύνθου

EFL03":2rju5t5i said:
Η Ζάκυνθος κηρύχθηκε άγονη κατόπιν ισχυρών πιέσεων του Ζακυνθινού λαού και τοπικών αρχόντων. Οι δικοί μας στην Κεφαλλονιά, όπως σχεδόν πάντα τα τελευταία χρόνια, κοιμούνται και κοιμούνται ... Για αυτό και την πατήσαμε ...

Χωρίς να ξέρω παρασκήνιο κλπ, να αναφέρω πως στην περίπτωση της Ζακύνθου (όπως και της Σύρου) η ΟΑ είχε ξαφνικά ανακοινώσει πως θα διακόψει τις πτήσεις (εντελώς) για τη χειμερινή
περίοδο. Αιφνιδίως και οι 2 γραμμές έγιναν άγονες.

Στην περίπτωση της Κεφαλονιάς δεν έχει κάνει κάποια τέτοια επιθετική κίνηση ακόμη (πως να τολμήσει άλλωστε που μετά τη συγχώνευση το μόνο που δεν έχει ταχτεί είναι ότι θα κάνουν cargo με MD11), απλά φαντάζομαι πως αν η ΟΑ (ή η μητερούλα πια Α3) πίεζε καταστάσεις με το να ανακοινώσει διακοπή της γραμμής για το χειμώνα τότε ίσως εντασσόταν και η EFL στα άγονα. (Έτσι όπως το πάμε βέβαια μετά θα πρέπει να μπει και η Λήμνος κ.ο.κ. :D ).

Επί του πρακτέου, το δρομολόγιο ATH-ZTH-EFL-ZTH-ATH (ορθώς αναφέρθηκε πως εκτελείται έτσι γιατί το ATH-ZTH-ATH πρέπει να είναι "αμόλυντο" χωρίς ενδιάμεσο) έχει αρκετό ενδιαφέρον όσο εκτελείται καθώς πραγματικά θα ήθελα να ξέρω πως (και εάν) ελέγχεται από την επιβλέπουσα αρχή (aka ΥΠΑ) η τήρηση των όρων του διαγωνισμού των αγόνων, δηλαδή κατά πόσον προσφέρονται οι θέσεις που αναφέρει ο διαγωνισμός (175 θέσεις/εβδομάδα). Προφανώς η εταιρεία μπορεί να ισχυριστεί ό,τι θέλει ("α, ξέρετε έδωσα λίγες θέσεις παραπάνω τη Δευτέρα για Ζάκυνθο αλλά την Κυριακή να ξέρετε Ζάκυνθο δε πούλησα γιατί έδωσα κάτι 125άρια full Y για EFL και γεμίσαμε κάτι τρύπες" κτλ)
 
Top