LGKY/JKL Kalymnos

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
Άβαταρ μέλους
Kyprianos Biris
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 15 Απρ 2005, 19:52
Τοποθεσία: Athens, Greece
x 3
Επικοινωνία:

Re:

Δημοσίευσηαπό Kyprianos Biris » 02 Νοέμ 2013, 08:56

Kyprianos Biris έγραψε:Φωτογραφίες από τον Αύγουστο, μόλις είχε ανοίξει το αεροδρόμιο.

http://hellasga.com/gallery/lgky


Το σωστό link για τις φωτογραφίες μου από Κάλυμνο
http://hellasga.com/gallery/kyp/lgky
0 x
Κυπριανός Μπίρης
HellasGA


nclpao13
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 21:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKO
x 2

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό nclpao13 » 06 Νοέμ 2013, 13:05

Τη Δευτέρα 11/11 αναμένεται να χρησιμοποιηθεί δοκιμαστικά Dash 8 D στην πτήση από LGAV. Οι διαστάσεις των διαδρόμων 10/28 είναι 1015X30. Ψάχνοντας για τα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου αεροσκάφους βρήκα ότι το Takeoff run at MTOW είναι 4,600 ft (1,402 m). Οι τοπικές αρχές βέβαια θα θέλουν μεγαλύτερο αεροσκάφος από το Dash 8 Α που χρησιμοποιεί η OA αλλά δεν ξέρω αν γίνεται σε τακτική βάση. Μην ξεχνάμε και τις ιδαιτερότητες του συγκεκριμένου αεροδρομίου, υψόμετρο, τοποθεσία, καιρικές συνθήκες.
0 x

Άβαταρ μέλους
mikes
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 17 Ιαν 2011, 13:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZ1
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): BLQS
x 28

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό mikes » 07 Νοέμ 2013, 20:22

Dash 8 D είναι το Q400?
0 x
✔ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ YOUTUBE Channel : https://bit.ly/2Kpk7UO

spinal
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: 23 Οκτ 2008, 16:43
x 38

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό spinal » 07 Νοέμ 2013, 22:02

Σωστόν.Το aircraft name είναι Dash8-Q400. Κατά ICAO είναι Dash8D. (Dash8A το 100αρι, Dash8B το 200αρι, Dash8C το 300αρι). Αυτές οι ονομασίες χρησιμοποιούνται κατά βάση από πιλότους και ΕΕΚ.
0 x


Άβαταρ μέλους
mikes
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 17 Ιαν 2011, 13:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZ1
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): BLQS
x 28

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό mikes » 07 Νοέμ 2013, 23:31

nclpao13 έγραψε:Τη Δευτέρα 11/11 αναμένεται να χρησιμοποιηθεί δοκιμαστικά Dash 8 D στην πτήση από LGAV.

NCLPAO13 είναι σίγουρο αυτό ? για να παμε να πάρουμε και βίντεο..
0 x
✔ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ YOUTUBE Channel : https://bit.ly/2Kpk7UO

Άβαταρ μέλους
mikes
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 17 Ιαν 2011, 13:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZ1
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): BLQS
x 28

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό mikes » 11 Νοέμ 2013, 13:44

Κανενα DASH 8 Q400 δεν ηρθε σημερα 11/11 στην Καλυμνο .
0 x
✔ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ YOUTUBE Channel : https://bit.ly/2Kpk7UO

Άβαταρ μέλους
mikes
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 17 Ιαν 2011, 13:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZ1
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): BLQS
x 28

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό mikes » 25 Νοέμ 2013, 23:50

Περιεργα πραγματα . Μετα απο 7 χρονια τωρα τους ηρθε να τσιμεντωσουν 60 μετρα και να ρθει το q400 ? Μηπως μιλαμε για προεκλογκια κολπα του Δημαρχου ?.. http://kalymnos-news.gr/%CF%84%CE%BF%CF ... F%80%CE%B1
0 x
✔ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ YOUTUBE Channel : https://bit.ly/2Kpk7UO


skyteam2500
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 30 Αύγ 2012, 13:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): zzz
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): zzzz

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό skyteam2500 » 28 Νοέμ 2013, 15:58

Αυτα ειναι σεναρια επιστημονικης φανατασιας .Εδω ακουγεται οτι θελουν να κλεισουν το αεροδρομιο τωρα ξαφνικα θυμηθηκανε την επεκταση .Τουλαχιστον ο ΔΠΕ της Olympic air υπεγραψε την επιστολη να χαρει λιγακι.
0 x

Άβαταρ μέλους
mikes
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 17 Ιαν 2011, 13:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZ1
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): BLQS
x 28

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό mikes » 06 Δεκ 2013, 18:09

Σήμερα 6/12/13 προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Καλύμνου το DASH8 Q 400 . Σας παραθέτω το βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=-gAFBsnfYPo . Να σημειώσω ότι μου φάνηκε λίγο θα έλεγα ''σφιγμένος'' ο Διευθυντής Πτητικής Εκμετάλλευσης της Olympic Air Αθανάσιος Μάρκου για το όλο εγχείρημα... Για να δούμε...
0 x
✔ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ YOUTUBE Channel : https://bit.ly/2Kpk7UO

skyteam2500
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 30 Αύγ 2012, 13:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): zzz
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): zzzz

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό skyteam2500 » 06 Δεκ 2013, 22:06

Η A3 όμως δεν πρέπει να δώσει το τελικό Οk ο κύριος ΔΠΕ καλά κάνει γιατί προσπαθεί να καλύψει και την θέση του και να κερδίσει εντυπωσης .
0 x


Άβαταρ μέλους
mikes
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 17 Ιαν 2011, 13:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZ1
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): BLQS
x 28

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό mikes » 01 Σεπ 2015, 17:19

Γεια σας παιδια απο Καλυμνο. Θα θελα να σας ρωτησω ενα πραγματακι μπας και μαθουμε τελικα ολοι εδω οι κατοικοι ,τι παιχνιδακια παιζονται με το Q 400 . Εδω και ενα χρονο υπαρχουν φορες που δεν ερχεται το Q 100 αλλα το Q400 . Οταν πρακτορες και επιβατες ρωτουν το αεροδρομιο στην Καλυμνο και τα κεντρικα της olympic στην Αθηνα ποιος ειναι ο λογος που μπαινει το μεγαλο αεροσκαφος, μας απαντουν οτι αντικαθιστα το μικρο οταν εχει τεχνικο προβλημα και ΟΧΙ οπως νομιζαμε πως βλεπουν ποτε υπαρχει μεγαλη ζητηση και βαζουν το μεγαλο. Ελα ομως που οποτε ερχεται το Q400 , το αεροσκαφος φευγει γεματο παρολο που δεν εχει γινει καμια προεκταση του διαδρομου. Μηπως ξερει κανεις τι παιζεται ; Ευχαριστω
Φιλικα
Μικες
0 x
✔ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ ✈ YOUTUBE Channel : https://bit.ly/2Kpk7UO

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 01 Σεπ 2015, 17:42

Γεμάτο δεν έχει φύγει ποτέ από JKL το Q400. Φεύγει με πολύ μεγάλο Limitation και στις θέσεις που δέχεται και στο τελικό του βάρος.
Γενικά η απάντηση είναι σωστή, το Q400 αντικαθιστά το Dash 8-100 τις μέρες που έχει τεχνικό ένα από τα τέσσερα του τύπου.
0 x

Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 263

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό aris320 » 01 Σεπ 2015, 18:42

Δηλαδή εννοείς κάθε μέρα βγάζει και ένα τεχνικό πρόβλημα που μπορεί να το καθηλώσει; Γιατί αν είναι να βγάζει τεχνικά προβλήματα πρέπει να αποσυρθεί. Όταν εννοείς τεχνικό πρόβλημα συμπεριλαμβάνεται και η συντήρηση;
Η Κάλυμνος έχει μια χαρά διάδρομο για το q400 που είναι το πρόβλημα επειδή δεν γεμίζει με επιβάτες; Τότε στα Γιάννενα που έχουμε μεγαλύτερο αεροδρόμιο και έρχεται το q400 με λίγους επιβάτες τι πρέπει να γκρινιάζουμε γιατί δεν φέρνει το airbus 320; :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3497
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 552

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό aakunz » 01 Σεπ 2015, 22:11

Η Κάλυμνος είναι ένας απο τους προορισμούς, που εφαρμόζονται τα payload restrictions. Το DH4 μπορεί να επιχειρήσει, εφ' όσον συμμορφώνεται με αυτούς. Δε σημαίνει ότι απο τη στιγμή που διαθέτει 78 θέσεις, μπορεί να τις γεμισει και να πετάξει.
0 x

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: LGKY/JKL Kalymnos

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 01 Σεπ 2015, 23:01

aris320 έγραψε:Δηλαδή εννοείς κάθε μέρα βγάζει και ένα τεχνικό πρόβλημα που μπορεί να το καθηλώσει; Γιατί αν είναι να βγάζει τεχνικά προβλήματα πρέπει να αποσυρθεί. Όταν εννοείς τεχνικό πρόβλημα συμπεριλαμβάνεται και η συντήρηση;

Τεχνικό πρόβλημα είχε και το 787 με το που ξεκίνησε να πετάει... να το πάμε με τη μια για scrap ίσως?
Κάθε μέρα άπειρα αεροπλάνα έχουν "Τεχνικά προβλήματα". Όλων των τύπων και εταιριών, Low cost και μη. Είναι πολύ γενικόλογο το "αν βγάζει τεχνικά προβλήματα πρέπει να αποσυρθεί".
25 χρόνια πετάει το Dash 8-100 για την ΟΑ και δεν έχω δει να έχει πάθει κάτι.

Επίσης, μια χαρά διάδρομο για το Q400 δεν έχει. Μια χαρά αεροδρόμιο για το Q400 είναι τα Γιαννενα που ανέφερες και το Q400 φεύγει γεμάτο επειδή έχει τη δυνατότητα να το κάνει.
Όταν το αεροπλάνο δε φεύγει γεμάτο επειδή ο διάδρομος δεν αρκεί, τότε το αεροδρόμιο δεν έχει μια χαρά για το αεροπλάνο αυτό... End of discussion.
0 x



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες