Aviation Career Day

Αγαπητοί φίλοι,

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω (επίσημα πλέον, αφού με πρόλαβε ο Κυπ) τη διεξαγωγή της 4ης “AVIATION CAREER DAY” την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο Intercontinental της Αθήνας.

Σε πείσμα των καιρών, εμείς επιμένουμε να υποστηρίζουμε τον αεροπορικό χώρο και όσους ασχολούνται με αυτόν και πραγματικά τον αγαπούν.

Εκτός των ομιλητών και των αεροπορικών σχολών, καταβάλουμε ιδιαίτερη προσπάθεια για τη συμμετοχή όσο το δυνατόν περισσότερων εταιρειών στο τμήμα του Recruiting. Κάποιες εταιρείες έχουν ήδη οριστικοποιήσει τη συμμετοχή τους ενώ περιμένουμε και την επιβεβαίωση ενός πολύ μεγάλου ονόματος!

Ενημερωμένες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε, όπως πάντα, στην ιστοσελίδα μας http://www.aviationcareerday.gr

Θα κλείσω λέγοντας πως κι εφέτος, παρά την γενικότερη αρνητικά φορτισμένη περιρρέουσα ατμόσφαιρα, προσπαθούμε για το καλύτερο!
Ελπίζουμε να σας βρούμε συμπαραστάτες!

Είμαστε πάντα ανοιχτοί σε ιδέες, προτάσεις και την εποικοδομητική σας κριτική.
 
@ C421

τι να σου πει η ημερίδα...
Η “Aviation Career Day” είναι μια εκδήλωση επαγγελματικού προσανατολισμού που αφορά ΟΛΑ τα επαγγέλματα του αεροπορικού χώρου.
Εσείς εστιάζετε μόνο στο επάγγελμα του χειριστή. Ένας από τους στόχους της εκδήλωσης μας είναι να καταρριφθεί αυτό το στερεότυπο, αεροπορία ΔΕΝ είναι μόνο οι πιλότοι. Υπάρχει ένα πλήθος άλλων αεροπορικών επαγγελμάτων / ειδικοτήτων τα οποία παρουσιάζονται στην εκδήλωσή μας.

Όσο αφορά στην επαγγελματική αποκατάσταση των χειριστών, φυσικά όσοι βρισκόμαστε στον αεροπορικό χώρο γνωρίζουμε ποια είναι η παρούσα κατάσταση. Τι σημαίνει αυτό όμως; Πιστεύετε πως εφεξής και δια παντός θα υπάρχει μόνο κατήφορος;

Πόσοι πτυχιούχοι αποφοίτησαν πέρυσι από τις Ιατρικές Σχολές και πόσα χρόνια θα περιμένει καθένας εξ’ αυτών για να αρχίσει ειδικότητα ή ακόμα χειρότερα για να εργαστεί σε κάποιο νοσοκομείο;

Πόσοι πτυχιούχοι αποφοίτησαν πέρυσι από τις Πολυτεχνικές Σχολές και πόσοι εξ’ αυτών βρήκαν εντός του πρώτου ή έστω του δεύτερου έτους εργασία χωρίς τελικά να αναγκαστούν να κάνουν και κάποιο μεταπτυχιακό;

Πόσοι πτυχιούχοι αποφοίτησαν πέρυσι από τις Παιδαγωγικές Σχολές και πόσα χρόνια θα πρέπει να περιμένουν έως ότου διοριστούν σε κάποιο σχολείο;

Μήπως προτείνετε να κλείσουν όλες οι προαναφερθείσες Πανεπιστημιακές Σχολές επειδή υπάρχει πρόβλημα στην αγορά εργασίας; Ή μήπως θα πρέπει να «ντρέπονται» ωσάν να είναι αυτές υπεύθυνες για την οικονομική κατάντια της χώρας μας αλλά και την ύφεση της παγκόσμιας οικονομίας;

Πιστεύετε πως θα πρέπει να αποτρέπουμε οποιονδήποτε νέο από το να γίνει χειριστής έως ότου ανακάμψει η αγορά; Μα τότε θα είναι πολύ αργά!
Κατά τη λαϊκή παροιμία «των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν».

Μην ξεχνάτε ότι είναι λίγοι (έως ελάχιστοι) οι νέοι των οποίων οι γονείς είναι σε θέση να τους διαθέσουν “Χ” δεκάδες χιλιάδες ευρώ στα 18 τους για να γίνουν χειριστές. Οι περισσότεροι εξ’ ημών είχαμε την αγάπη, είχαμε τον καημό για το επάγγελμα και προσπαθήσαμε σκληρά, εργαζόμενοι σε άλλα επαγγέλματα επί μακρά σειρά ετών για να επιτύχουμε το όνειρό μας! Ως εκ τούτου, οι νέοι που θα επισκεφθούν την εκδήλωση δεν σημαίνει υποχρεωτικά πως σε 1-2 χρόνια θα είναι έτοιμοι επαγγελματίες. Ξεκινούν την έρευνά τους τώρα για να αρχίσουν σταδιακά τις σπουδές τους και σε βάθος χρόνου να αποκτήσουν το πολυπόθητο πτυχίο. Έως τότε είναι πάρα πολύ πιθανό πως τα πράγματα θα έχουν αλλάξει.
Τα επαγγέλματα, όπως η οικονομία και η ιστορία, κάνουν κύκλους!

Από τα γραφόμενά σας λοιπόν συμπεραίνω πως δεν μας έχετε επισκεφθεί τις προηγούμενες χρονιές, αλλά ούτε παρακολουθήσατε τα βίντεο από τις παρουσιάσεις, τα οποία είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα μας.
Αν είχατε παρακολουθήσει τις ομιλίες θα βλέπατε ότι στο θέμα «Το Μέλλον του Επαγγέλματος» ο κύριος Κων/νος Μαχαίρας (Accountable Manager της Didiavia) είναι εξαιρετικά ρεαλιστής, βασίζεται μεν σε αισιόδοξα πλήν όμως έγκυρα στοιχεία, και επανειλημμένα έχει δηλώσει πως «ο πιλότος είναι ένας παγκόσμιος πιλότος».

Για να ολοκληρώσω την τοποθέτησή μου, συμφωνώ πως αυτή τη στιγμή η κατάσταση είναι δύσκολη. Είναι σαφές πως οι ημέρες χλιδής του επαγγέλματος έχουν παρέλθει (τουλάχιστον στη Γηραιά Ήπειρο). Το επάγγελμα του χειριστή αεροσκαφών ήταν από τα πρώτα που υπήχθησαν στους κανόνες της παγκοσμιοποίησης. Δεν νομίζω να υπάρχουν πολλά άτομα που να ονειρεύονται να γίνουν πιλότοι, αλλά να μην είναι διατεθειμένοι σε κάποιο στάδιο της καριέρας τους να εργαστούν εκτός Ελλάδος! Όποιος δεν θέλει να το αποδεχτεί εθελοτυφλεί.

Χαρακτηριστικό γνώρισμα των αεροπόρων (πολιτών και στρατιωτικών) είναι η αυτοπειθαρχία, η μεθοδική εργασία προς την επίτευξη του στόχου και η αισιοδοξία για την αίσια έκβαση του εγχειρήματος.

Πάνω απ’ όλα όμως, όποιος θέλει να γίνει πιλότος θα πρέπει να το κάνει γιατί το αγαπάει, γιατί έχει μέσα του αυτό το «μικρόβιο», όχι για την εύκολη επαγγελματική αποκατάσταση, τα πολλά λεφτά που (δεν;) θα κερδίσει, ούτε για τη στολή και τα Rayban.


Κάτι ξέρει η Εγνατία που δεν συμμετέχει

Με την Egnatia Aviation είχαμε πάντα άριστη συνεργασία και συμμετείχε ανελλιπώς στις 3 προηγούμενες διοργανώσεις. Στη φετινή εκδήλωση επέλεξε να απουσιάσει (rain check) και να επανέλθει στην 5η, το 2014. Είναι κατανοητό δεδομένου πως η έδρα της βρίσκεται μακρύτερα απ’ όλων των άλλων σχολών.


Πάντως δεν κατανοώ την συμμετοχή των εταιριών καυσίμων.
Η συμμετοχή της Air BP στην εκδήλωση έχει τη μορφή υποστήριξης στο αεροπορικό ιδεώδες .
Η Air BP ανέκαθεν υποστήριζε τις αεροπορικές εκδηλώσεις στην Ελλάδα. Συμμετείχε σε Fly-in της Γενικής Αεροπορίας, σε αεροπορικά συνέδρια και φυσικά στις 3 προηγούμενες διοργανώσεις της Aviation Career Day.
Η πράξη της αυτή είναι προς τιμήν της και δεν έχει καμία σχέση με τον αριθμό των σταθμών ανεφοδιασμού. Θα μπορούσατε να επισκεφθείτε την 4η Aviation Career Day, να συνομιλήσετε κατ’ ιδίαν με τα στελέχη της εταιρείας και να μάθετε τους πραγματικούς λόγους για την παροχή Avgas σε μόνο 7 αεροδρόμια της χώρας μας.
 
Αγαπητέ Sierra Sotiropoule,

Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για την (ομολογουμένως δύσκολη) προσπάθεια που καταβάλλεις με την διοργάνωση της Aviation Career Day. Σχετικά με το ευαίσθητο θέμα της επαγγελματικής αποκατάστασης των χειριστών, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου. Πέρα από τα οικονομικά συμφέροντα των σχολών, καλό θα ήταν να υπήρχε μια πιο ρεαλιστική και ειλικρινής ενημέρωση για τις πραγματικές πιθανότητες επαγγελματικής αποκατάστασης. Κάτι που κατά την άποψή μου δεν γίνεται επαρκώς.

Πρώτον, δεν γνωρίζω τι γίνεται στις Ιατρικές, Πολυτεχνικές και Παιδαγωγικές σχολές (και ούτε πιστεύω πως πρέπει να τις συγκρίνουμε με της αεροπορικές σχολές) αλλά έχω διαπιστώσει όλα αυτά τα χρόνια πως η επαγγελματική αποκατάσταση των χειριστών πάντα ήταν, είναι και θα είναι πολύ δύσκολη. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη υπάρχουν πάρα πολλές σχολές με μεγάλο αριθμό σπουδαστών ένω οι θέσεις εργασίας είναι περιορισμένες (αυτό είναι διαχρονικό φαινόμενο που παρατηρείτο ακόμα και σε πολύ κάλες εποχές). Η ανεργία στα άλλα επαγγέλματα που αναφέρεις δεν πρέπει να γίνει άλλοθι για την συστημική ανεργία που ταλαιπωρεί των κλάδο των low time χειριστών.

Δεύτερον, ήμουν και εγώ παρών στο περσινό event και δεν σου κρύβω πως απογοητεύτηκα. Η εντύπωση που μου δόθηκε ήταν πως ο σκοπός της συνάντησης ήταν κυρίως η διαφήμιση των σχολών χειριστών για την απόκτηση νέων θυμάτων/ σπουδαστών ένω recruiting πρακτικά δεν υπήρχε (μέτρησα 7-8 σχολές vs. 1 αεροπορική εταιρεία η οποία μάζευε βιογραφικά για τυπικούς λόγους).

Τέλος, να σου υπενθυμίσω πως στο θέμα «Το Μέλλον του Επαγγέλματος» ο κύριος Κων/νος Μαχαίρας αποφάσισε να αλλάξει αντικείμενο (τυχαίο? δεν νομίζω) και μας παρουσίασε άλλο topic (τα highlights του κλάδου της περασμένης 5 ετίας, αν θυμάμαι καλά).

Φιλικά

Scirocco
 
Αγαπητέ Scirocco,

Κατ’ αρχάς σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Όσο αφορά στη συζήτηση γύρω από την επαγγελματική αποκατάσταση και το μέλλον του επαγγέλματος:
Στο παρελθόν ο Decryal είχε κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για τη σύσταση ενός panel συζήτησης με τη συμμετοχή των σχολών, τμημάτων HR αεροπορικών εταιρειών, Recruiting Agencies κλπ.
Προσπαθήσαμε να το οργανώσουμε στην περσινή εκδήλωση αλλά δυστυχώς δεν βρήκαμε «ευήκοα ώτα» στα αρμόδια άτομα.
Παρ’ όλα αυτά, στην περσινή του παρουσίαση ο κύριος Μαχαίρας (στην οποία έδωσε τον τίτλο “The state of the market”) ξεκίνησε αναλύοντας την παρούσα κατάσταση της αγοράς προκειμένου εν συνεχεία, βάσει των προαναφερθέντων στοιχείων, να προβεί σε μια εκτίμηση των τάσεων και των προοπτικών του επαγγέλματος . Θεωρώ πως πραγματοποίησε μια πολύ ενδιαφέρουσα, και κυρίως, εμπεριστατωμένη παρουσίαση σαράντα λεπτών (!), στο τέλος της οποίας μάλιστα δέχθηκε ερωτήσεις και άνοιξε έναν διάλογο με τους συμμετέχοντες. Για όσους δεν είχαν την ευκαιρία, μπορείτε να την παρακολουθήσετε εδώ http://www.aviationnews.gr/analysis.pl?id=197&keys=


Δεύτερον, ήμουν και εγώ παρών στο περσινό event και δεν σου κρύβω πως απογοητεύτηκα. Η εντύπωση που μου δόθηκε ήταν πως ο σκοπός της συνάντησης ήταν κυρίως η διαφήμιση των σχολών χειριστών για την απόκτηση νέων θυμάτων/ σπουδαστών ένω recruiting πρακτικά δεν υπήρχε (μέτρησα 7-8 σχολές vs. 1 αεροπορική εταιρεία η οποία μάζευε βιογραφικά για τυπικούς λόγους).

Επίτρεψέ μου να υπενθυμίσω τους τρεις άξονες της εκδήλωσης:
1) Ομιλίες - Παρουσιάσεις
2) Έκθεση Σχολών
3) Recruiting


1) Η εκδήλωση δεν απευθύνεται μόνο σε όσους θέλουν να γίνουν χειριστές αεροσκαφών. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας πραγματοποιήθηκαν 13 διαφορετικές ομιλίες - παρουσιάσεις με αντικείμενο 10 διαφορετικά αεροπορικά επαγγέλματα. Πιστεύεις πως δεν ήταν ενδιαφέρουσες ή χρήσιμες για τους νέους οι οποίοι τώρα εισέρχονται (ή εξετάζουν την είσοδό τους) στον αεροπορικό χώρο και ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για όλα τα εμπλεκόμενα επαγγέλματα;

2) Στην έκθεση συμμετείχε η συντριπτική πλειοψηφία ( και σίγουρα οι κατά κοινή παραδοχή σημαντικότερες) των σχολών που παρέχουν επαγγελματική εκπαίδευση στα επαγγέλματα αυτά. Μπορεί το δημοφιλέστερο επάγγελμα να είναι του χειριστή αεροσκαφών, είχαμε όμως και τις 3 σημαντικότερες σχολές μηχανικών αεροσκαφών (Ε.Α.Β., Olympic Engineering, H.A.T.A.) καθώς επίσης και ένα πανεπιστήμιο που προσφέρει ακαδημαϊκές σπουδές σχετικές με τον κλάδο.

3) Όπως θα δεις και στην ιστοσελίδα της εκδήλωσης, κάθε χρόνο προσκαλούμε όλες τις αεροπορικές εταιρείες που εδρεύουν (έστω και σε λανθάνουσα φάση) στην Ελλάδα να συμμετάσχουν στο Recruiting. Κάθε χρόνο καταβάλουμε εξαιρετική προσπάθεια στο να πείσουμε όσες το δυνατόν περισσότερες από αυτές να συμμετάσχουν. Το πόσες τελικά ανταποκρίνονται δυστυχώς δεν είναι στο χέρι μας!
Στην περσινή εκδήλωση έδωσαν το παρόν τρεις αεροπορικές εταιρείες, η Olympic Air, η Sky Express και η Bluebird ενώ συμμετείχαν επίσης η Swissport και η Air BP.
Ειδικά για τη Sky Express γνωρίζω πως προσέλαβε 2 μηχανικούς οι οποίοι είχαν υποβάλει το βιογραφικό τους σημείωμα εκείνη την ημέρα, ενώ στην πρώτη μας διοργάνωση είχαν προσλάβει και χειριστές (τουλάχιστον ένας εκ των οποίων πέρυσι κατέληξε στην Αιγαίου). Επίσης γνωρίζω για μια υπάλληλο γραφείου η οποία προσελήφθη στην Air BP.
Σε προηγούμενες διοργανώσεις η Αιγαίου είχε προσλάβει κοπέλες για πληρώματα καμπίνας, η Goldair και η Swissport προσωπικό εδάφους και ίσως και άλλες από τις συμμετέχουσες εταιρείες άτομα για τα οποία δεν ενημερώθηκα.
Για εμένα προσωπικά, μια εταιρεία που συμμετέχει ακόμα και χωρίς άμεση πρόθεση να προσλάβει εργαζόμενους (όπως ήταν η περίπτωση της Olympic Air πέρυσι) είναι επιτυχία και είναι προς τιμήν της!

Στόχος μου είναι να δοθεί η ευκαιρία στους ενδιαφερόμενους να έρθουν σε απ’ ευθείας επαφή με τα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού και να έχουν τη δυνατότητα να συζητήσουν μαζί τους για το τι ζητούν ως προσόντα, κι αν όχι τη συγκεκριμένη περίοδο, έστω σε υποθετικό επίπεδο για μια μελλοντική πρόσληψη. Πόσες φορές μέσα σε threads αυτού του forum δεν έχουν εκφραστεί απορίες για το τι ζητάνε οι εταιρίες, ποια προσόντα θεωρούν σημαντικά, κλπ, κλπ; Πέρυσι για παράδειγμα, την Olympic Air εκπροσώπησε η HR Manger της εταιρείας, κα. Μπένου. Η ευκαιρία που είχαν οι ενδιαφερόμενοι να συνομιλήσουν μαζί της θεωρώ πως ήταν εξαιρετικά πολύτιμη, σπάνια και διαφωτιστική.

Σίγουρα κι εγώ θα ήθελα κάθε χρόνο να συμμετέχουν όλες οι εταιρείες του χώρου και να προσλαμβάνουν κόσμο. Παρ' όλα αυτά, είμαι αρκετά ικανοποιημένος και με την μέχρι τώρα συμμετοχή τους. Στις 3 προηγούμενες εκδηλώσεις έχουν συμμετάσχει (έστω και εκ περιτροπής) όλες οι σημαντικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα: Aegean Airlines, Olympic Air, Astra Airlines, Sky Express, Bluebird Airways, Swissport, Goldair, Air BP, Athens International Airport.

Φέτος, για πρώτη φορά στο Recruiting θα μας τιμήσει με την παρουσία της η Turkish Airlines!
Η συμμετοχή της 5ης μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας του κόσμου (με στόλο 200 αεροσκαφών και περισσότερους από 215 προορισμούς) στην 4η Aviation Career Day θεωρώ πως είναι μια πολύ μεγάλη επιτυχία και ένδειξη αναγνώρισης των προσπαθειών μας.
Επίσης θα συμμετάσχουν ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Goldair και η Sky Express.


Για να κλείσω θα πω κάτι και δεν θα ξανααναφερθώ σε αυτό στο μέλλον διότι πλέον αισθάνομαι απολογούμενος για την κρίση στο επάγγελμα του χειριστή αεροσκαφών.
Όλοι ξέρουμε ότι στη χώρα μας αλλά και στην Ευρώπη (τουλάχιστον), το οικονομικό κλίμα δεν είναι το καλύτερο.
Όλοι ξέρουμε ότι το επάγγελμα του χειριστή δεν διανύει την καλύτερη φάση του. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα, σίγουρα οι χειριστές έχουμε δει καλύτερες ημέρες. Κρίσεις υπήρξαν και στο παρελθόν (πετρελαϊκές κρίσεις, 9-11, κλπ) αλλά ξεπεράστηκαν.
Έχω την πεποίθηση πως έτσι θα ξεπεραστεί και αυτή!
Πότε; Παρ’ ότι είμαι (και) οικονομολόγος, προφήτης δεν είμαι . Κανένας μας δεν είναι. Αλλά δεν είμαι καταστροφολόγος και επιλέγω, εν αντιθέσει με άλλους, να διατηρώ μια αισιόδοξη στάση.

Σας καλώ όλους να συμμετάσχετε στην εκδήλωση και να ανταλλάξουμε εκ του σύνεγγυς τις απόψεις μας.


Φιλικά,

Σωτήρης Σωτηρόπουλος
 
Καθώς απομένουν 2 ημέρες μέχρι την εκδήλωση, το πρόγραμμα των ομιλιών έχει ολοκληρωθεί και ενημερωθεί πλήρως. Για να δείτε τις ώρες και τους ομιλητές επισκεφθείτε τη σελίδα της εκδήλωσης http://www.aviationcareerday.gr
Επίσης, με κάποιες εξαιρέσεις, θα βρείτε και τις ώρες κατά τις οποίες οι συμμετέχουσες στο Recruiting εταιρείες θα δέχονται τα βιογραφικά σημειώματα των ενδιαφερόμενων.
 
Πως πήγε παίδες η φετινή εκδήλωση;Ας ενημερώσει κάποιος και εμάς που δεν μπορέσαμε να πάμε.Ήτανε παρούσες όλες οι εταιρίες που είχαν δηλώσει συμμετοχή;
 
Την παρακολούθησα πρώτη φορά την εκδήλωση. Σε γενικές γραμμές έμεινα ικανοποιημένος, βέβαια κάποιες
ομιλίες τις θεώρησα ελλιπέστατες (πχ η ομιλία για το Β1). Σύμφωνα με αυτά που άκουσα, ήρθε παραπάνω κόσμος από το αναμενόμενο. Σίγουρα οι διοργανωτές έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν
και ευχαριστούμε για αυτές τις πρωτοβουλίες.

Επίσης να ρωτήσω. Τα άτομα που κέρδισαν τις πτήσεις εθισμού τι πρέπει να κάνουν;
Το λέει στο σίτε ότι πρέπει να έρθουν σε επικοινωνία με τις αντίστοιχες εταιρίες που τις προσφέρουν
αλλά κληρώθηκαν 20 άτομα , οπότε πως διαλέγει κάποιος την εταιρία με την οποία θα επικοινωνήσει;
 
Αγαπητοί φίλοι,

Με συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε προηγούμενη διοργάνωση, ολοκληρώθηκε η "4η Aviation Career Day".
Πιο συγκεκριμένα η προσέλευση του κοινού ήταν αυξημένη κατά 70% σε σχέση με την περσινή εκδήλωση, γεγονός που μας χαροποίησε ιδιαίτερα και μας γέμισε ικανοποίηση για την προσπάθειά μας.

Στην εκδήλωση παρευρέθησαν όλες οι εταιρείες (εκθέτες & recruiters) που είχαν δηλώσει συμμετοχή.
Στο τμήμα του Recruiting, τόσο η Turkish Airlines όσο και η Goldair Handling έμειναν ιδιαίτερα ικανοποιημένες από την ποιότητα των βιογραφικών που τους υπεβλήθησαν και, όπως μας ανέφεραν, θα προχωρήσουν σε πρόσληψη αρκετών εξ' αυτών. Μόλις έχω τα ακριβή στοιχεία θα επανέλθω.

Στο τμήμα των παρουσιάσεων ήταν μεγάλη μας χαρά που φιλοξενήσαμε 12 νέους ομιλητές.
Συγκεκριμένα για την ομιλία του επαγγέλματος του μηχανικού αεροσκαφών ομολογώ πως δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις για να την κρίνω. Πιστεύω όμως πως, ακόμα κι αν είχε κάποιες ελλείψεις, με τις ερωτήσεις που είχατε τη δυνατότητα να υποβάλλετε στο τέλος στον καθηγητή κύριο Δ. Γκότση (Ειδικό εκπαιδευτικών προγραμμάτων της Ε.Α.Β.) μπορέσατε να λύσετε όλες σας τις απορίες.

Για όσους ενδιαφέρονται, τα βίντεο όλων των ομιλιών έχουν ανέβει στην ιστοσελίδα της εκδήλωσης http://www.aviationcareerday.gr.

Επίσης έχουν αναρτηθεί και τα ονόματα των νικητών των πτήσεων εθισμού. Ο συσχετισμός νικητών και σχολών έγινε με σειρά προτεραιότητας, δηλαδή οι πρώτοι 10 κληρώθηκαν για πτήση με την Global Aviation Academy ενώ οι ακόλουθοι 10 για πτήση με την Horizon Aviation Academy. Τέλος κληρώθηκαν τα 10 FNPT Simulator sessions.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχαν αλλά και όλους, όσους μολονότι δεν παρευρέθησαν, έδειξαν ενδιαφέρον για την "4η Aviation Career Day".

Ανανεώνουμε το ραντεβού για την "5η Aviation Career Day" το Φεβρουάριο του 2014.


Φιλικά,


Σωτήρης Σωτηρόπουλος
 
Έχουμε κάτι νεότερο για την 5η εκδήλωση; Αν μπορεί να γράψει κάτι ο κος Σωτηρόπουλος θα με βοηθούσε ιδιαίτερα, επειδή θα ρθω από επαρχία και θα ήθελα να κλείσω έγκαιρα (και φθηνά) αεροπορικά εισιτήρια. Η ιστοσελίδα αναφέρει "περισσότερες πληροφορίες σύντομα". Παράλληλα απαιτεί σύνδεση με όνομα χρήστη και κωδικό αλλά δεν βλέπω πουθενά δυνατότητα εγγραφής.
 
Καλησπερα σε Ολους, μηπως εχουμε κανενα νεο για Aviation Career Day 2014.
 
Top