Ερωτήματα σχετικά με ΑΙ

panos81c

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2008
Μηνύματα
441
Likes
38
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Καλημέρα σε όλους.

Έχω εγκαταστήσει σχέδια πτήσης ΑΙ αρχικά των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Κατόπιν, στα πλαίσια ενός σκηνικού - αναβίωσης του αεροδρομίου του Ελληνικού ως δευτερεύον αεροδρόμιο για την Αθήνα, μετέφερα εκεί όλες τις πτήσεις των Ολυμπιακών Αερογραμμών πλην των Α340, στο Ελληνικό, και εγκατέστησα τα σχέδια πτήσης της Olympic Air.

Τόσο στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" όσο και στο "Ελληνικό", έχω το πρόβλημα ότι ενώ στην πραγματικότητα τα jet αεροπλάνα (Α320, Β737 κ.τ.λ.) σταθμεύουν στις πρώτες δύο σειρές απομακρυσμένων θέσεων βόρεια του κτιρίου του αεροσταθμού ενώ τα ελικοφόρα και συνήθως και τα Avro RJ100 της Aegean πάρκαραν στις βορειότερες, όπου αναχωρούσαν ευθεία μπροστά χωρίς pushback, στο FS μου εμφανίζονται ανακατωμένα, δηλαδή και ελικοφόρα στις θέσεις των jet και το αντίστροφο. Δοκίμασα στο AFCAD να μικρύνω την διάμετρο των θέσεων των ελικοφόρων ώστε να μην χωράει jet βάσει των διαστάσεων, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

Το ίδιο πρόβλημα μου εμφανίζεται και στο Ελληνικό, όπου έχω σχεδιάσει δικό μου AFCAD. Ενώ έχω κάνει μικρότερες θέσεις μπροστά για τα ελικοφόρα και μεγαλύτερες για τα jet πιο πίσω, πάλι μου τα εμφανίζει ανακατωμένα.

Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει, αν και πώς μπορεί να λυθεί αυτό το θέμα;

Για την ιστορία, φτιάχνω το FS ώστε στην Αθήνα να λειτουργούν παράλληλα 3 αεροδρόμια ως επιβατικά, περίπου στα πρότυπα του Μιλάνου:

- Το "Ελευθέριος Βενιζέλος" ως πρωτεύον, με όλες τις πτήσεις που εξυπηρετεί στην πραγματικότητα, και επιπλέον αναβίωση των υπερατλαντικών πτήσεων των Ο.Α. με Α340 και Β747, συν κάποιες εταιρείες που έκαναν long-haul από το Ελληνικό αλλά διέκοψαν, όπως η Qantas και η Japan Air Lines.
- Το Ελληνικό ως δευτερεύον, εξυπηρετώντας πτήσεις charter και εταιρείες χαμηλού κόστους (TUI group, Thomas Cook, Monarch, Air Berlin, Jet2, Jettime, VIM, Transaero κ.τ.λ.), κάποιες scheduled που πετούσαν εκεί αλλά διέκοψαν και είτε δεν ήρθαν καθόλου στο LGAV είτε ήρθαν για πολύ μικρό χρονικό διάστημα (π.χ. Kuwait Airways, Libyan Arab Airlines, Air Algerie, Sudan Airways, TAP Air Portugal, Kenya Airways), άλλες scheduled που δεν πετούν στην πραγματικότητα στην Αθήνα (π.χ. Adria Airways, Croatia Airlines), κάποιες παλιές Ελληνικές που δεν λειτουργούν πλέον στην πραγματικότητα (π.χ. Athens Airways, Apollo, Axon, Hellenic Star, Venus), και πτήσεις της Ολυμπιακής προς σημαντικούς προορισμούς εσωτερικού παράλληλα με το "Βενιζέλος" (Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Ηράκλειο, Κέρκυρα), υποθετικές πτήσεις της προς Πόρτο Χέλι, Αγρίνιο και Λάρισσα, και πτήσεις εξωτερικού προς προορισμούς που είτε πετούσε στο παρελθόν και τους διέκοψε ή δεν πέταξε ποτέ εκεί στην πραγματικότητα.
- Ένα μικρό επιβατικό terminal στην Τανάγρα για εξυπηρέτηση της Ryanair και ίσως της WizzAir (αν δεν την στείλω και αυτή στο Ελληνικό).
 
Γεια σου panos81c.

Κάτι αντίστοιχο έχω κάνει και εγώ με σένα. (Έχω φέρει στο Ελληνικό 742, 732, 727 ΟΑ κλπ). Η λύση στο πρόβλημα με τις θέσεις στάθμευσης είναι να ορίζεις για κάθε θέση διαφορετικό κωδικό αεροσκαφών που θα σταθμεύουν. Άμα δεις στο config κάθε αεροπλάνου υπάρχει και ο κωδικός atc_parking_code (αν θυμάμαι καλά). Έστω π.χ. OADH (για τα DH* της ΟΑ). Αυτός θα πρέπει να αντιστοιχίζεται στις αντίστοιχες θέσεις (π.χ. με το AFCAD να επιλέξεις τις επιθυμητές θέσεις και να βάλεις τον ίδιο κωδικό (OADH). Εννοείται πως όποιο αεροσκάφος δεν έχει "καταγραφεί" με αντίστοιχο κωδικό θα σταθμεύει όπου του βγάλειτ ο ΑΙ.
 
Top