Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
καλησπέρα σε όλους,

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Σήμερα πετούσα από SKG στο STN. Λόγω ομίχλης, το αεροπλάνο δεν μπόρεσε να προσγειωθεί στη Θεσσαλονίκη και κατευθύνθηκε στην Αθήνα, όπου και προσγειώθηκε. Ωστόσο, ενώ ήταν σε διαδικασία προσγείωσης στο αεροδρόμιο της Αθήνας στη Θεσσαλονίκη ξεκίνησαν οι προσγειώσεις. Παρόλ' αυτά, ο πιλότος το προσγείωσε στην Αθήνα, οι επιβάτες ξεκίνησαν για Θεσσαλονίκη με λεωφορεία και το αεροπλάνο επέστρεψε άδειο μετά από 1,5 ώρες! Για ποιόν λόγο έγινε αυτό;
Το ίδιο συνέβη με την Easy, αλλά μάθαμε ότι η προσγείωση έγινε στη Σόφια. Οι υπόλοιπες αεροπορικές δεν είχαν τέτοιου είδους προβλήματα και την "πάτησαν" μόνο οι low-cost!

Άσχετο: η βαλίτσα μου καταστροφικέ εντελώς. Έκανα αίτηση υποσημείωσης στο αεροδρόμιο και μάλιστα την έβγαλαν φωτογραφίες κτλ. Ήταν καινούρια (το δεύτερο ταξίδι της) και δήλωσα ότι την αγόρασα 25 ευρώ. Υπάρχει περίπτωση να αποζημιωθώ;

Σας ευχαριστώ.
 
αποζημίωση απο την ryanair? με τίποτα.
 
teris3":zq2afw3q said:
Αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις 4-5 posts πιο πάνω, θα εβλεπες που τα παιδιά εξηγούσαν ποιούς βόλευε η Μπολόνια
Τον κόπο να διαβάσω παραπάνω τον έκανα. Η απάντηση δεν με κάλυψε; Λίγο ευγένεια δεν θα έβλαπτε αγαπητέ.
 
Πιστεύω ότι ο spotterakis μερικά posts πιο πάνω εξήγησε γιατί το Μπολώνια Θεσσαλονίκη είναι πτήση που αξίζει να συνεχίσει να υπάρχει.
Καθότι μένω μόνιμα Μπολώνια, στο επιβεβαιώνω.

Για τους έλληνες:
Υπάρχει μεγάλη ελληνική κοινότητα (φοιτητές και μόνιμοι κάτοικοι) και η ύπαρξη του δρομολογίου βολεύει αυτούς και συγγενείς ή γνωστούς.
Το αεροδρόμιο είναι πολύ κοντά στην πόλη και το σιδηροδρομικό της σταθμό (αντίθετα με το Μπέργκαμο σε σχέση με το Μιλάνο π.χ). Αυτό βολεύει πάρα πολύ τουρίστες αλλά και άτομα που έρχονται Ιταλία για δουλειά. Όπως είπε ο spotterakis, πρόκειται για σιδηροδρομικό κόμβο, σε 35 λεπτά είσαι Φλωρεντία, σε 1 ώρα Μιλάνο, Βερόνα ή Ρίμινι, σε 1.30 Βενετία, σε 2 ώρες Ρώμη.
Η Μπολώνια είναι μια όμορφη πόλη 400.000 κατοίκων και αξίζει να έρθεις Ιταλία έστω κι αν μείνεις μόνο εκεί. Αν σ´αρέσουν τα αυτοκίνητα ή οι μηχανές, τα κεντρικά των Ducati, Lamborghini και Ferrari (στο Maranello) βρίσκονται το πολύ σε μια ώρα απόσταση με το αυτοκίνητο. Αν σ'αρέσει το καλό φαγητό δε θα απογοητευτείς. Μνημεία και διασκέδαση δεν της λείπουν, είναι κοντά και στο βουνό και στη θάλασσα, όρεξη (και λεφτά) να χεις φυσικά!

Για τους Ιταλούς:
Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Άγιο Όρος, Θάσος κλπ κλπ, δε νομίζω να χρειάζονται άλλοι λόγοι!

Ελπίζω να σε κάλυψα ;)
 
Καλά ότι υπάρχουν λεφτά αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Αφού και εγώ κάθε πρωί που ξυπνώ αρχίζω να ψάχνω παντού, λέω: δεν μπορεί κάτι θα υπάρχει. Στο θέμα μας τώρα. Η πραγματικότητα πολλές φορές είναι αμείλικτη. Η Μπολόνια μπορεί να έχει φοιτητές, μπορεί να έχει Έλληνες μόνιμους κατοίκους και τα λοιπά. Αυτό όμως που μετρά είναι το propensity to fly. Οι φοιτητές ταξιδεύουν συγκεκριμένες περιόδους το ίδιο και οι μόνιμοι κάτοικοι. Αυτό που βλέπω και σε άλλα Posts είναι ότι μιλάμε για αεροδρόμια σε πόλεις που δεν έχουν οικονομική δραστηριότητα η επιχειρηματικότητα που να μπορούν να στηρίξουν μια τέτοια γραμμή. Μια άλλη παράμετρος είναι και το διαθέσιμο εισόδημα και στα δυο άκρα. Η Θεσσαλονίκη δεν είναι Hub, δεν μπορείς να μετεπιβιβαστείς οπότε οι Ιταλοί της περιοχής που θέλουν να ταξιδέψουν προς Ελλάδα θα προτιμήσουν την Αθήνα. Να θυμίσω ότι ούτε η Αθήνα δεν μπόρεσε να στηρίξει την αντίστοιχη γραμμή. Όπως ανέφερες, η Μπολόνια είναι πολύ κοντά σε άλλα αεροδρόμια οπότε υπάρχει μεγάλο traffic leakage και σύγκρινε την οικονομική δραστηριότητα και το πληθυσμό και τους Έλληνες που μένουν Μιλάνο η και τους Ιταλούς που θέλουν να ταξιδέψουν από Μιλάνο Ελλάδα. Για να μπορέσουν πόλεις σαν την Θεσσαλονίκη να έχουν εκτεταμένο δίκτυο προορισμών πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη εξωστρέφεια και ελκυστικότητα.
Σε ευχαριστώ για το χρόνο που αφιέρωσες να απαντήσεις και για την ευπρεπέστατη απάντηση.
 
Φυσικά και δε βασίζομαι στην ομογένεια για να στηρίξω μια εξάμηνης διαρκείας πτήση. Η Εμίλια Ρομάνια, της οποίας πρωτεύουσα είναι η Μπολώνια, είναι από τις πιο πλούσιες περιοχές της Ιταλίας και οι κάτοικοί της (4.500.000) ταξιδεύουν, να είσαι βέβαιος.
Eίπα και πιο πάνω ότι ίσως κορέστηκε σα γραμμή, μετά από 3 αν θυμάμαι καλά χρόνια λειτουργίας. Συνέβη σε πρωτεύουσες (Όσλο, Δουβλίνο) που σταμάτησαν σαν πτήσεις και μόνο πρόσφατα επανήλθαν, λογικό να συμβεί για τη Θεσσαλονίκη, καθώς για τους Ιταλούς δεν είναι άλλο καινούργιος προορισμός.
Το ότι δεν έπιασε η Αθήνα από Μπολώνια, άρα αποκλείεται να πιάσει η Θεσσαλονίκη, δεν το θεωρώ απόλυτα σωστό. Η Θεσσαλονίκη είναι κέντρο για μια σχετικά άγνωστη για τους Ιταλούς Ελλάδα και όσοι Ιταλοί γνωρίζω που επισκεύτηκαν τη Μακεδονία ενθουσιάστηκαν, μηδενός εξαιρουμένου. Προσωπικά δεν έχω χρησιμοποιήσει το δρομολόγιο, οπότε δε μου άλλαξε κάτι, θέλω να πιστεύω ότι μιλάω αντικειμενικά.
Αν θεωρείς ότι αφού δεν έπιασε η Αθήνα αποκλείεται να πιάσει η Θεσσαλονίκη, εξήγησέ μου γιατί δεν έπιασε το Μπολώνια-Αθήνα καλοκαιρινό 2 φορές την εβδομάδα και πιάνει το Μπολώνια-Κωνσταντινούπολη με 2 εταιρίες και 3 πτήσεις την ημέρα (δύο turkish συν μία pegasus στο Sabiha Gokcen), 12 μήνες το χρόνο. Το θέμα δεν είναι κατά τη γνώμη μου αν είσαι hub ή όχι, αλλά ποιος υποστηρίζει το hub. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας υπολειτουργεί και το θεωρώ κρίμα. Το αν και γιατί υπολειτουργεί...ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα και βγαίνουμε off topic...ας το δουν οι ειδικοί!!! ;)
 
dinosaxon":3kdudzuq said:
καλησπέρα σε όλους,

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Σήμερα πετούσα από SKG στο STN. Λόγω ομίχλης, το αεροπλάνο δεν μπόρεσε να προσγειωθεί στη Θεσσαλονίκη και κατευθύνθηκε στην Αθήνα, όπου και προσγειώθηκε. Ωστόσο, ενώ ήταν σε διαδικασία προσγείωσης στο αεροδρόμιο της Αθήνας στη Θεσσαλονίκη ξεκίνησαν οι προσγειώσεις. Παρόλ' αυτά, ο πιλότος το προσγείωσε στην Αθήνα, οι επιβάτες ξεκίνησαν για Θεσσαλονίκη με λεωφορεία και το αεροπλάνο επέστρεψε άδειο μετά από 1,5 ώρες! Για ποιόν λόγο έγινε αυτό;
Το ίδιο συνέβη με την Easy, αλλά μάθαμε ότι η προσγείωση έγινε στη Σόφια. Οι υπόλοιπες αεροπορικές δεν είχαν τέτοιου είδους προβλήματα και την "πάτησαν" μόνο οι low-cost!

Άσχετο: η βαλίτσα μου καταστροφικέ εντελώς. Έκανα αίτηση υποσημείωσης στο αεροδρόμιο και μάλιστα την έβγαλαν φωτογραφίες κτλ. Ήταν καινούρια (το δεύτερο ταξίδι της) και δήλωσα ότι την αγόρασα 25 ευρώ. Υπάρχει περίπτωση να αποζημιωθώ;

Σας ευχαριστώ.

Καλησπέρα Ντίνο.
Φυσικά και θα πάρεις αποζημίωση. Έχω λάβει και εγώ αν και ήταν μόνο τα έξοδα μου. Δες και τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Θέλουν λίγο πίεση. Θυμάμαι ότι με έβαλαν να σκανάρω τα έξοδα μου και κάποια έγγραφα και μου ήρθε ταχυδρομικώς επιταγή στο σπίτι την οποία την πήγα στην Εθνική και μετά από κάποιους μήνες μπήκαν τα χρήματα στο λογαριασμό μου. Οπότε κυνήγα το.
 
gigibol":1tjfoa54 said:
Φυσικά και δε βασίζομαι στην ομογένεια για να στηρίξω μια εξάμηνης διαρκείας πτήση. Η Εμίλια Ρομάνια, της οποίας πρωτεύουσα είναι η Μπολώνια, είναι από τις πιο πλούσιες περιοχές της Ιταλίας και οι κάτοικοί της (4.500.000) ταξιδεύουν, να είσαι βέβαιος.
Eίπα και πιο πάνω ότι ίσως κορέστηκε σα γραμμή, μετά από 3 αν θυμάμαι καλά χρόνια λειτουργίας. Συνέβη σε πρωτεύουσες (Όσλο, Δουβλίνο) που σταμάτησαν σαν πτήσεις και μόνο πρόσφατα επανήλθαν, λογικό να συμβεί για τη Θεσσαλονίκη, καθώς για τους Ιταλούς δεν είναι άλλο καινούργιος προορισμός.
Το ότι δεν έπιασε η Αθήνα από Μπολώνια, άρα αποκλείεται να πιάσει η Θεσσαλονίκη, δεν το θεωρώ απόλυτα σωστό. Η Θεσσαλονίκη είναι κέντρο για μια σχετικά άγνωστη για τους Ιταλούς Ελλάδα και όσοι Ιταλοί γνωρίζω που επισκεύτηκαν τη Μακεδονία ενθουσιάστηκαν, μηδενός εξαιρουμένου. Προσωπικά δεν έχω χρησιμοποιήσει το δρομολόγιο, οπότε δε μου άλλαξε κάτι, θέλω να πιστεύω ότι μιλάω αντικειμενικά.
Αν θεωρείς ότι αφού δεν έπιασε η Αθήνα αποκλείεται να πιάσει η Θεσσαλονίκη, εξήγησέ μου γιατί δεν έπιασε το Μπολώνια-Αθήνα καλοκαιρινό 2 φορές την εβδομάδα και πιάνει το Μπολώνια-Κωνσταντινούπολη με 2 εταιρίες και 3 πτήσεις την ημέρα (δύο turkish συν μία pegasus στο Sabiha Gokcen), 12 μήνες το χρόνο. Το θέμα δεν είναι κατά τη γνώμη μου αν είσαι hub ή όχι, αλλά ποιος υποστηρίζει το hub. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το αεροδρόμιο της Αθήνας υπολειτουργεί και το θεωρώ κρίμα. Το αν και γιατί υπολειτουργεί...ανοίγουμε μεγάλη κουβέντα και βγαίνουμε off topic...ας το δουν οι ειδικοί!!! ;)
Αγαπητέ, νομίζω πως υπερβάλετε λίγο. ΟΚ μπορεί να τους αρέσει η Θεσσαλονίκη αλλά αν μπορεί να κορεστεί τόσο εύκολα δεν νομίζεις ότι υπάρχει λόγος. Η σύγκριση με το δρομολόγιο της Αθήνας βασίζεται στο σκεπτικό του ότι προσφέρει τα όποια Connection flights για domestic routes κάτι που δεν μπορεί να το προσφέρει η Θεσσαλονίκη. Επιπλέον συγκρίνεις την Θεσσαλονίκη με την Κωνσταντινούπολη; Ούτε καν με την Αθήνα δεν μπορείς να την συγκρίνεις για πολλούς και διάφορους λόγους. Γενικά συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Η Ελλάδα είναι ΕΕ η Τουρκία όχι άρα τι σημαίνει αυτό για τον αερομεταφορέα της; Και τι για Hub της. Αν έχεις κάποια γνώση από χρηματοοικονομικά κοίταξε λίγο την Turkish μπορεί να δεις πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Για την Pegasus δεν είχα ποτέ κανένα ενδιαφέρον να την κοιτάξω αλλά πάλι κάποιος λόγος υπάρχει.
Όσο για το ελ Βενιζέλος, συμφωνώ ότι υπολειτουργεί αλλά και πάλι αυτό αντικατοπτρίζει πολλά πράγματα και όχι μόνο τις υψηλές χρεώσεις η τον αερομεταφορέα. Είναι και τα καύσιμα είναι και οι φόροι είναι και η συρρίκνωση της οικονομίας και οι φτωχές επιδώσεις της Αθήνας σε πολλά επίπεδα, και και και.
Σε τι ειδικό πιστεύεις ότι θα πρέπει να απευθυνθούμε αν επιτρέπετε; Έτσι για να δω πόσο μακριά πρέπει να πάω.
Φιλικοί χαιρετισμοί
ΝΣ
 
Δε συγκρίνω τη Θεσσαλονίκη με την Κωνσταντινούπολη. Πιστεύω ότι μια lowcost καλοκαιρινή από Μπολώνια και παρόμοιες πόλεις τόσο προς Αθήνα όσο και προς Θεσσαλονίκη με όλα όσα έχει να προσφέρει η ελλάδα σαν τουριστική χώρα μπορεί να έχει πολύ καλές πληρότητες, κυρίως λόγω ρεύματος τουριστών προς (και πολύ λιγότερο από) ελλάδα.

Συγκρίνω την Αθήνα με άλλες πρωτεύουσες. Συμφωνώ μαζί σου στο ότι το Μπολώνια Αθήνα με Aegean δεν έπιασε. Μπορεί όμως να πιάσει, με μικρότερο αεροπλάνο (50-90 θέσεων) και πιο πολλά δρομολόγια, όπως συμβαίνει με όλες τις άλλες συνδέσεις με ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, φυσικά με την ανάλογη διαφήμιση και με πακέτα flight&hotel, flight&drive κλπ

Επιστρέφοντας στη ryanair, όλα τα ελληνικά αεροδρόμια με τα οποία συνδέεται (ακόμα και τα Χανιά που θεωρούνται hub) είναι για τον τουρίστα επί το πλείστον τελικοί και όχι ενδιάμεσοι προορισμοί.
 
Σε Ρόδο και Κω πάντως η FR έχει επιλέξει για το καλοκαίρι του 2014 νέα τακτική, δεν γνωρίζω αν εφαρμόζεται και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς. Αντι λοιπόν να πετάνε και βάσει της συμφωνίας ένα 6-7μηνο το κάθε δρομολόγιο, σε κάποια που προφανώς οι πληρότηρες μέχρι Ιούνη πρέπει να είναι χαμηλές θα πετάνε 2-4 μήνες ενώ για να μην έχουν προβλημα προσθέτουν πτήσεις στη high season δεξιά κ αριστερά ώστε να πιάσουν τα νούμερα που πρέπει. Φυσικά, εγείρεται το ερώτημα πλέον γιατί να πληρώνουμε τους Ιρλανδούς, για να μας φέρνουν κόσμο τη high season;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top