Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

καλως τα παιδια....
https://www.olympicair.com/~/media/OlympicAir2013/PDFs/Κ22014.ashx

H OLYMPIC AIR Προκειμένου να καλύψει τις επιχειρησιακές ανάγκες της αναζητά: ΙΠΤΑΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ – ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
Πτυχίο JAR CPL με ATPL Theory Credit (Frozen ATPL) ή JAR ATPL και Multi Engine Instrument Rating σε ισχύ Πιστοποιητικό Υγείας «Τάξης 1» σε ισχύ MCC Course
Πτυχίο Ραδιοτηλεφωνίας Ηλικία: Ημερομηνία γέννησης 01.01.1982 και μεταγενέστερα Πολύ καλή γνώση Ελληνικών και Αγγλικών (minimum Level 4) Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις DHC8 type rating θα θεωρηθεί ως ιδιαίτερο προσόν Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ επιθυμητό
Η διαδικασία επιλογής θα περιλαμβάνει:
Ψυχομετρικά – Ψυχολογικά Tests (ομαδικές ασκήσεις) Γραπτές εξετάσεις σε επαγγελματικά θέματα Αξιολόγηση σε εξομοιωτή πτήσεων (Flight Simulator) Συνέντευξη
Αποστολή βιογραφιών ηλεκτρονικά έως 26.01.2014 Συνοδευόμενα απαραίτητα από έγχρωμη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου, στο e-mail: hr@olympicair.com


ερε τηλ που εχει να πεσει!!!!!!!!! :D :D
παντως οριο ηλικιας μικροτερο και απο Αιγαιου μπραβο
απο το 35 στο 32 αντε σε και σε 2 χρονια στο 26
 
Κριμα που εχει διορια μονο εννεα μερες. Δεν θα προλαβουν να πεσουν πολλα τηλεφωνα! Αλλα μην απαταστε, οτι τηλεφωνο και να παρετε ειναι ηδη γνωστα τα ατομα που θα προσληφθουν. Οπως γινοταν παντα αλλωστε :)
 
Μου είναι ακατανόητη αυτή η διαχρονικά μαζοχιστική νοοτροπία και μοιρολατρική συμπεριφορά ορισμένων low timers που πιστεύουν ότι ντε και καλά πάντα προσλαμβάνονται αυτοί για τους οποίους «πέφτουν τηλέφωνα» κλπ
Όχι, οι ικανοί και άρτια εκπαιδευμένοι δεν έχουν να φοβούνται τίποτα και κανέναν γλειψιματία - σαβούρα, ότι μπορεί να τους φάει τη θέση, όταν πρόκειται για διαγωνισμό αξιολόγησης, όσα και από οπουδήποτε τηλέφωνα να πέσουν!
 
Όχι, οι ικανοί και άρτια εκπαιδευμένοι δεν έχουν να φοβούνται τίποτα και κανέναν γλειψιματία - σαβούρα, ότι μπορεί να τους φάει τη θέση, όταν πρόκειται για διαγωνισμό αξιολόγησης, όσα και από οπουδήποτε τηλέφωνα να πέσουν!

Για αυτούς που έχουν κάποιες χιλιάδες ώρες, συν τύπους, συν εναλλακτικές σε διάφορα μέρη του κόσμου, κλπ.
Δυστυχώς στην Ελλάδα είμαστε και όλες οι δουλειές "κλείνονται" κάτω απο το τραπέζι...

Πείτε μου ποιά ιδιωτική αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα έκανε αξιοκρατικές προσλήψεις? Στους περισσότερους δεν απαντάνε καν, έστω και για μια απλή συνέντευξη.
Επίσης απο ιδία εμπειρία σε άλλο κλάδο οι περισσότερες αγγελίες είναι "για τα μάτια..." Δείτε εμείς ενδιαφερόμαστε για την ένταξη νέου προσωπικού, ασχέτως αν τα χιλιάδες βιογραφικά πάνε την επομένη στα σκουπίδια.

Υ.Γ Όποιος low timer δεν διαθέτει το απαραίτητο βύσμα, μόνο για δουλειά στο εξωτερικό μπορεί να ελπίζει...Αυτοί που μπορούν να ελπίζουν για Ελλάδα, είναι μερικοί εκπαιδευτές ή όσοι έχουν το χρήμα και βάζουν πολλές ώρες μετά το πτυχίο.
 
Φίλε asterixx25 λυπάμαι είσαι εκτός θέματος, διότι:
Πρώτον, δεν έχει καμία σχέση ο άλλος κλάδος που αναφέρεσαι με το κλάδο της αεροπορίας.
Δεύτερον, μιλάμε για διαγωνισμούς προσλήψεων low timers και όχι για πιλότους των χιλιάδων ωρών που αναφέρεσαι, διότι τα κριτήρια αυτών για πρόσληψη ή direct entries είναι εντελώς διαφορετικά.
Τρίτον, οι προσλήψεις low timers γίνονται πάντα με διαγωνισμούς ( όχι για τα μάτια, όπως λες) και όχι με προσωπικές μεμονωμένες συνεντεύξεις, οπότε «δεν παίζει» αυτό που αναφέρεσαι, ότι δηλαδή δεν απαντάνε στην αποστολή βιογραφικών. Στα σκουπίδια πάνε όντως τα βιογραφικά σε άλλους κλάδους που αναφέρεσαι, δυστυχώς στην Ελλάδα!
Τέταρτον, για να σου κάνω το χατίρι, είναι άλλο πράγμα έστω κάποια μεμονωμένη εύνοια πρόσληψης ( ίσως για direct entry) και είναι άλλο πράγμα ο διαγωνσιμός αξιολόγησης/ πρόσληψης και η σύγκριση μεταξύ ικανών και μπούφων, γι αυτό τόσο εσύ όσο και άλλοι ξεκόλλα/λατε και μελέτησε/στε όσο μπορείς/ειτε και χώνεψε/ψτε ότι όσοι προσλαμβάνονται δεν είναι βυσματίες ούτε στην Ελλάδα ούτε στο εξωτερικό και όπως έχω ξαναπεί ο ανίκανος προσλαμβανόμενος βυσματίας, είτε «κατεβαίνει στην επόμενη στάση αξιολόγησης» είτε στη καλύυυτερη περίπτωση συνταξιοδοτείται πάααντα από «δεξιά»
 
AOA,
παρατηρώ ότι κάθε φορά που υπάρχει παρόμοιο ποστ για προσλήψεις low timer προσπαθείς να πείσεις τους πάντες απεγνωσμένα οτι όλα είναι αξιοκρατικά.Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις που στηρίζεις τα λεγόμενα σου και ως προς τί η τόση επιμονή να μας πείσεις όλους;Απαντήσεις του στυλ έχω φίλο,αδερφό,μπατζανάκη,κουμπάρο,γνωστό της γυναίκας μου που είναι μες τις εταιρίες δεν γίνονται δεκτές.Γιατι αν πραγματικά δεν είχες τα προαπαιτούμενα για να πας σε συνέντευξη και δεν έχει πάει πότε σε συνέντευξη για επαγγελματίας χειριστής,δεν θα ήταν τόσο φρόνιμο να εκφέρεις άποψη.Κανείς δε λέει ότι όλοι πηγαίνουν με το σταυρό στο χέρι ούτε όμως ότι κανένας δε βάζει βύσμα.Και κάτι τελευταίο,είναι φυσιολογικό να συμβαίνει.Εδω συμβαίνει στο εξωτερικό που το έχουμε θεοποιήσει.
 
Θα συμφωνησω απολυτα με τον Tolisshow !!!

Στην Ελλαδα αν εισαι low timer και δεν εχεις βυσμα, εχεις ελαχιστες πιθανοτητες να προσληφθεις...εως καμια!

Μεχρι και η αγγελια που εβγαλε τωρα η Olympic Air ειναι καθαρα τυπικη και ''φωτογραφικη''.....
Καμια σοβαρη εταιρια στο κοσμο δεν δημοσιευει αγγελια για προσληψεις συγκυβερνητων με χρονικο περιθωριο για αποστολη βιογραφικων μονο 10-12 ημερων.
 
Κυρίες και Κύριοι. Δεν καταλαβαίνω όλα αυτά τα σχόλια περί βύσματος και νέων χειριστών, καθώς επίσης και την προσπάθεια που κάνει κάθε άνεργος χειριστής να βρει δουλειά. Τους κανόνες, την διαδικασία και τις προϋποθέσεις των προσλήψεων σε κάθε εταιρεία πέρα από την τήρηση της νομοθεσίας, τους θέτουν τα εκάστοτε στελέχη της. Τις προϋποθέσεις επιτυχίας του κάθε υποψήφιου τις θέτει ο ίδιος. Αφήστε λοιπόν τα σχόλια και προετοιμαστείτε. Την στιγμή που η ενδιαφερόμενη εταιρεία βρίσκει περισσότερα προσόντα από κάποιον νέο στο επάγγελμα γιατί να μην επιλέξει εκείνον? Ποια είναι η φωτογραφία της προκήρυξης της Olympic Air? Τι δεν σας αρέσει? Στο κάτω-κάτω (σκληρό αυτό) όταν ένας νέος επιλέγει και επενδύει στην εκπαίδευση του πιλότου θα πρέπει να γνωρίζει και την ζήτηση της ειδικότητας στην αγορά.
 
Συμπληρώνοντας την σωστότατη κατά τη γνώμη μου τοποθέτηση του κ. CHRISTOS55 , λυπάμαι που διαβάζω απόψεις από κάποιους οι οποίοι εξακολουθούν να υποστηρίζουν, ότι οι low timers προσλαμβάνονται μόνο με βύσμα. Με πλήρη ειλικρίνεια και ανιδιοτέλεια, επειδή παρακολουθώ τα θέματα που σχετίζονται με σπουδές/εκπαίδευση /εργασία κλπ από πολλές δεκαετίες, επιθυμώ να εκφράσω την άποψη, ότι οι διαγωνισμοί προσλήψεων που διεξάγονται από τις εταιρίες είναι κατά κανόνα αξιοκρατικοί.
Η προσεκτική επιλογή σπουδών, η γνώση, η ικανότητα και η διαρκής μελέτη είναι ο εκ των ων ουκ άνευ σίγουρος και σταθερός δρόμος προσπάθειας στην επιτυχία, διότι όπως γνωρίζετε, η αεροπορία απαιτεί υψηλό επίπεδο με εξειδικευμένες σπουδές/ επιμελή και διαρκή μελέτη/γνωστική θεωρητική μάθηση/κατάρτιση, πτητική εκπαίδευση, ενήμερη προετοιμασία και ετοιμότητα, οπότε οι πληρέστεροι αυτών των κριτηρίων έχουν τις περισσότερες αντικειμενικά πιθανότητες επιτυχίας για την επαγγελματική τους αποκατάσταση, ιδιαίτερα στην Ελλάδα, αφού υπάρχει τεράστια δυνατότητα και ευχέρεια επιλογής από πλευράς εταιριών, των αρίστων εκ των συμμετεχόντων υποψηφίων. Άλλωστε αυτή είναι η διαπίστωση των τελευταίων ετών σε ο, τι αφορά τούς διαγωνισμούς αξιολόγησης low timers, καθώς επίσης και το ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο θεωρητικής γνώσης και πτητικής εκπαίδευσης, μεγάλου ποσοστού εκ του σωρευμένου αριθμού ανέργων δυστυχώς low timers, ακόμα και εξ αυτών με κριτήρια πλέον των 250 ωρών μετά type rating.
Οι «παπαγάλοι» και οι μέτριοι δεν έχουν μέλλον στην αεροπορία, επίσης την άποψή μου περί βυσματούχων την εξέφρασα παραπάνω και μην παρασύρεστε από ελάχιστες περιπτώσεις «υποτιθέμενης εύνοιας» για παιδιά /τέκνα κυβερνητών, διότι έχουν και το δικαίωμα συμμετοχής στους διαγωνισμούς αλλά και κατά τεκμήριο είναι ικανότεροι του μέσου όρου των φαστφουντάδων!
 
Εκεί που λέει "Γραπτές εξετάσεις σε επαγγελματικά θέματα" εννοεί το ATPL theory η γενικές ερωτήσεις?
 
Top