Boeing 787

Δύο βιντεάκια για να προωθήσουν την <πεταλούδα> τους να κάνει τα δύο της δρομολόγια. :banana:
ΒΙ098 LHR-BWN 16:00-17:30+1
BI053 BWN-MEL 20:00-06:00+1
BI054 MEL-BWN 12:15-17:25
BI097 BWN-LHR 21:00-01:40+1

http://www.flyroyalbrunei.com/rba/landing.php
 
Πάλι πρόβλημα την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου, στο lemonliner της Lot στο Σικάγο λόγω καταστροφής της αεροτομής του από τους ισχυρούς ανέμους. Έτσι ακυρώθηκε η πτήση επιστροφής για Βαρσοβία.
Σε λίγο και η Finnair θα έχει προβλήματα καθώς ενοικίασε 1 από τα α/φ της Lot για να κάνει τα δικά της δρομολόγια.
 
Αλοίμονο αν ΑΦ 'καταστρέφονται' από ισχυρούς ανέμους. Αυτό που συνέβη είναι κάποιο 'inadvertent', σε λάθος σημείο του φάκελου πτήσης, flap retraction, τα οποία 'μπερδεύτηκαν' με τα drooped spoilers. Λάθος χειρισμός από τον χειριστή, λάθος του SW, λάθος μηχανοτεχνολογικό, θα δείξει.
 
Αλλαγές στις παραδόσεις των Β787, αυτά που είχαν παραγγελθεί από την RAM (35508/19 & 35507/17) θα παραδοθούν στην Rwandair 9XR-WM & 9XR-WN.
Τα 4 που είχε παραγγείλει η AerLingus τελικά θα τα παραλάβει η Transaero.
Θα παραλάβει και 4 η Lion Air που δεν έχω καταλάβει αν τα είχε παραγγείλει ή και αυτά είναι αλλαγές.
 
είχε παραγγείλει 787 η AerLingus;
 
ΕΠίσης, λέει η πηγή ημ/νίες; Ενδιαφέρει η UN
 
Τα C/N των α/φ της Transaero είναι 41987/34505/34510/34498 ήταν της ΑΝΑ (λάθος δικό μου δεν ήταν της AerLingus) αλλά θα πάρουν Ιρλανδικό registration number μάλλον leased είναι.
Ημερομηνίες παράδοσης δεν ξέρω.
 
Εγώ πιο πολύ θα ενδιαφερόμουν να δω τις φωτογραφίες του απρόσεκτου μηχανικού που την άφησε ανοικτή, και του απρόσεκτου κυβερνήτη, που δεν το παρατήρησε στο preflight check. Το 'συμβάν' αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε οποιοδήποτε τύπο αεροσκάφους... Εκτός βέβαια και αν φταίει και γι' αυτό η Boeing (τα αμαρτήματά της, πολλά, αλλά και σε αυτό;).
 
Top