Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Καλησπέρα κι από μένα.

Η εμπειρία μου από γνωστή αεροπορική εταιρεία της Κρήτης (όχι δεν θα φωτογραφίσω ;) ) είναι ότι κάποιον πρέπει να ξέρεις εκ των έσω αλλιώς δεν προχωράς! Εγώ έτυχε πριν από 2 χρόνια να βρω έναν γνωστό που είχε έναν γνωστό, καλό φίλο του κ. Τσαγκαράκη και μέσω αυτού του δίαυλου, μετά από αρκετή πίεση από μεριά μου, με κάλεσαν να ξεκινήσω το technical TR στο J41 έλα μου όμως που αυτό δεν ήταν αρκετό.. Με το που τελειώσαμε την εκπαίδευση νομίζοντας όλοι οι υποψήφιοι πως είχαμε προσληφθεί μας άφησαν να φύγουμε με την υπόσχεση πως όταν θα μας χρειάζονταν θα μας καλούσαν για την υπόλοιπη εκπαίδευση στον εξομοιωτή/αεροπλάνο και θα μπαίναμε για line.. Ένα φιλαράκι μου τον οποίο (και αυτός παρόμοια περίπτωση με εμένα) είχαν καλέσει να παρακολουθήσει το σχολείο για 2η φορά μου συνέστησε υπομονή και μου είπε ότι πρώτα θα πάρουν τα χοντρά βύσματα και μετά εμάς..

Εγώ λόγω των οικονομικών υποχρεώσεων δεν μπόρεσα να περιμένω πολύ αυτό το τηλεφώνημα, 8 μήνες μετά έφυγα εξωτερικό.. Μετά έμαθα πως πήραν 1 ζευγάρι απ' τους υποψήφιους, δεν θα πω ποιοί αλλά μόνο ότι ήταν πολύ κοντά μ' αυτούς που κινούσαν τα νήματα..

Ο φίλος μου τελικά κατάφερε μετά από πολύ υπομονή να ξεκινήσει πριν απο 2 μήνες το ΤR στο αεροσκάφος αφού πρώτα πέρασε συνολικά 4 σχολεία, περίμενε 5 χρόνια και είδε τόσους άλλους να του παίρνουν τη σειρά επειδή είχαν το μέσο.. Τα κατάφερε όμως, με το σπαθί του και μπράβο του!

Τα παραπάνω είναι η πραγματικότητα, τα συμπεράσματα δικά σας!

Φιλικά,
 
AOA, CHRISTOS55 κλπ που πατε με το σταυρο στο χερι, δυστυχως θα πατε ακλαφτοι! Σας τα λεμε, σας τα λεει και ο jetpipe συγκεκριμενα, και ακομα πιστευετε οτι οι προσληψεις γινονται αξιοκρατικα. Οι 8 (και λιγοι μαλλον λεω) στους 10 μπαινουν ΧΩΡΙΣ να το αξιζουν ειτε για λαδωσαν, ειτε γιατι εχουν γνωστο, ειτε γιατι ο μπαμπας τους ηταν αρχιχειριστης, ειτε ειτε ειτε ειτε ειτε! Οι αλλοι 2 εχουν φτυσει αιμα και ειναι οι "τυχεροι" (καθως αυτοι θα ειναι οι πρωτοι που θα διωξουν αν γινει το παραμικρο). Δεν ξερω σε ποια χωρα ζειτε, αλλα ετσι εχουν τα πραγματα και αν μπορουσαν καποιοι απο εδω που διαβαζουν μονο να μιλησουν, θα καταλαβενατε οτι ζειτε στο δικο σας κοσμο. Καλη επιτυχια στον "διαγωνισμο" της Olympic Air!
 
Πολύ σωστά τα λες λοιπόν φίλε jetpipe.έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα και άσε τους ΑΟΑδες να λένε τα δικά τους χωρίς να έχουν δώσει φράγκο για αεροπορική εκπαίδευση και χωρίς να έχουν νιώσει ποτέ ανταγωνισμό και πόδι στις συνεντεύξεις για πιλότους.Το να αρκείσαι σε γνώμες σούπα μούπες από μπατζανάκηδες,ανιψιούς και ξαδέρφια και να επιμένεις κιόλας(!) είναι παραπάνω από απαράδεκτο.ήμουν σίγουρος ότι ο ταπεινός τυροπιτάς του φόρουμ θα μπει στο παιχνίδι και χαίρομαι γι'αυτό διότι 9/10 που λέει είναι σωστά.Είπαμε,κι ας μην το ξαναλέμε,κανείς δεν κατηγορεί τις εταιρίες που το κάνουν,είναι το σύνηθες,όλοι θα το κάνανε και το κάνουνε επειδή μπορούνε.Είναι σαν να πηγαίνεις στο στρατό με το σταυρό στο χέρι ενώ έχεις θείο αντιστράτηγο.Και κάτι τελευταίο που είπα παραπάνω,εδώ το βύσμα πάει σύννεφο στο εξωτερικό, απ' την Ελλάδα θα ξεφύγει?
 
Διευθυντικό στέλεχος αεροπορικής εταιρίας στην Ελλάδα, σε προσωπική κουβέντα που είχαμε, μου ανέφερε οτι το πρώτο άτομο που μπήκε στην εταιρία όταν χρειαστήκανε χειριστές, ήταν ο βαφτιστικός του! Ούτε διαγωνισμοί, ούτε τίποτα.
Σχολάρχης πήρε μπροστά μου τον διευθυντή εκπαίδευσης εταιρίας, που ζητούσε πέρυσι χειριστές, για να προωθήσει εναν απο τους εκπαιδευτές της σχολής του!
Υιός κυβερνήτη ο οποίος "δεν τραβούσε" στο line με τίποτα, κι όμως τον κρατούσαν με το ζόρι επειδή ήταν υιός....
Φίλος μου εκπαιδευτής με 1000 ώρες περίπου, πηγαίνοντας με το σταυρό στο χέρι σε διαγωνισμό, γύρισε απηυδισμένος απο την διαδικασία. Οι περισσότεροι κόπηκαν με τον εύκολο τρόπο. Τα ψυχομετρικά! Ούτε γνώσεις θεωρίας, ούτε simulator, ούτε κάτι άλλο. Πέρασαν αυτοί που έπρεπε να περάσουν.
Θέλετε και άλλα παραδείγματα?
Περιμένετε λίγες ημέρες μέχρι να ολοκληρωθούν οι προσλήψεις, να αρχίσουν οι εκπαιδεύσεις και εδώ είμαστε...

Όλα αυτά για τους low timers. Οι μεγάλοι χειριστές δεν ασχολούνται καν. Την κάνουν απο νωρίς για τα ξένα.
 
Με όλο το σεβασμό προς τον καθένα από τους γράφοντες ή τους αναγνώστες και για όποιον δεν κατάλαβε τα γραφόμενά μου, θα του συνιστούσα να τα ξαναδιαβάσει. Εγώ θα επιμένω σε αυτή την χώρα και σε αυτή τη ζωή να πηγαίνω με τον σταυρό στο χέρι, διότι έτσι έχω την συνείδησή μου ήσυχη. Αν όμως θελήσω υποθετικά να συμφωνήσω με την άλλη άποψη ότι όλοι πρέπει να έχουν κάποιο βύσμα, σας λέω ότι έστω και αν το βρούνε, δεν χωράνε όλοι στο επάγγελμα. Σε αυτή την περίπτωση ή πρέπει λιγότεροι να επιλέξουν το επάγγελμα ή να φύγουν κατευθείαν για το εξωτερικό ή να διαθέσουν τα χρήματά τους για καφετέρια ή σουβλατζίδικο, αφού νοιώθουν ανάξιοι του επαγγέλματος ή ελλιπείς στο βύσμα. Οι επιλογές δικές σας.
 
ECO":2bcyknle said:
Επιτέλους ειπώθηκε μια σοβαρή και σωστή άποψη, από τον Piperwarrior , που ευτυχώς συμμερίζονται κι άλλοι, διότι αρκετοί παρασυρθήκατε από τις απόψεις της αγράμματης και ανορθόγραφης «νταλικέρισας», ότι δηλαδή όποιος δεν έχει βύσμα δεν προσλαμβάνεται, μα είστε σοβαροί ? Όχι μόνο υιός Κυβερνήτη αλλά κι ο υιός του Βασιλάκη να είναι, ποιος σας πληροφόρησε ότι θα τους πούνε «περάστε» ? Και σε κάθε περίπτωση αν κάποιος ευνοηθεί υπάρχουν κι άλλα στάδια παρακάτω και θα τον φάει ο δράκος τον ανίκανο, η Αεροπορία δεν είναι χώρος βολέματος και βύσματος, οι πιλότοι μελετούν, εξετάζονται και αξιολογούνται καθ΄όλη τη διάρκεια του επαγγελματικού τους βίου. Άπαντες λοιπόν διαγωνίζονται και εξετάζονται αξιοκρατικά και σε καμία περίπτωση θέσεις ικανών low timers με ή χωρίς type rating δεν «κόβονται» από κανένα ανίκανο με βύσμα ακόμα κι αν έχει βυσματικό άρπα-κόλα type rating
Οι θέσεις είναι σαφώς λίγες , οπότε οι πλέον ικανοί, σίγουρα έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν και να προσληθφούν. Μην δημιουργείτε αντιπαλότητες΄, προσπαθείστε να είστε όσο γίνεται αντικειμενικότεροι στα επιχειρήματά σας, συνεργάσιμοι, σοβαροί και αλληλέγγυοι. Σαφώς δεν είναι όλα ρόδινα από τη πλευρά των εταιριών και των μεθόδων πρόσληψης που χρησιμοποιούν αλλά υπάρχουν στανταρντς και εν τέλει αυτές αποφασίζουν, γι αυτό φροντίστε να μελετάτε πολύ..πάρα πολύ, διότι αυτό θα το διαπιστώνετε συνεχώς στην επαγγελαμτική σας καριέρα, όχι μόνο ως Κ2 , διότι αργότερα τα αγγούρια μεγαλώνουν πολύ με απόλυτη αξιοκρατία και μηδέν βύσμα ,για να πάτε αριστερά /Κ1.
Φίλε ή φίλη θα συμφωνήσω εν μέρει μαζί σου ότι άσχετος δεν προσλαμβάνεται φυσικά όσα βύσματα και αν έχει διότι η ασχετωσύνη του θα φανεί αμέσως, αλλά μεταξύ δυο ή πιο πολλών ισάξιων, μη μου πείτε ότι άμα έχει ο τάδε τον μπάρμπα δεν θα προτιμηθεί. Δε θα κρίνω ούτε τους "μπουμπούκους" των ονομαστών σχολών ούτε τους αποφοίτους άσημων ελληνικών σχολών αλλά εκείνο που χρειάζεται είναι κάθαρση παντού στις διοικήσεις. Πολλοί γνωστοί και μη εξαιρετέοι έχουν παίξει το ρολάκι τους στην εταιρεία από την ίδρυσή της ακόμα. Και κάτι άλλο: ένας καλός ψυχίατρος πρέπει όλους να τους περάσει αξιολόγηση και όχι μόνο ψυχοκινητικά τέστ, επιφανειακά επαγγελματικά απλά και μόνο αλλά να δούνε και πιο μέσα τους λιγάκι, κίνητρα, αν νευριάζουν με τους άλλους, με συναδέλφους, προσωπικό και γενικά με τον κόσμο,αν είναι ισχυρογνώμονες, αν δεν ακούνε συμβουλές, αν είναι συνεργάσιμοι και τα λοιπά .
Victor Grubbs":2bcyknle said:
Μπα... Αυτοί θα πάνε σπίτια τους, ειδικά όσοι ήταν από την Aegean και έφυγαν όταν άνοιξε η Olympic Air ελπίζονταν οτι θα βρουν καλύτερες μέρες...
Δεν ξέρω κανέναν να έφυγε από την Ετζίαν για να πάει στην ΟΑ και όχι κάπου αλλού, εξωτερικό.Οι αμοιβές δεν συγκρίνονται. Εσύ ξέρεις;
 
Αρκετους χειριστες ξερω που πλεον φυγανε εξω ενω πεταγανε Α3 πηγανε ΝΟΑ .....ισχυει οτι ελεγε ο φιλος
 
asterixx25":3oxtdl05 said:
Θέλετε και άλλα παραδείγματα?
Περιμένετε λίγες ημέρες μέχρι να ολοκληρωθούν οι προσλήψεις, να αρχίσουν οι εκπαιδεύσεις και εδώ είμαστε...

Φίλε asterrix25, προσλήψεις γίνονται εκπαιδεύσεις γίνονται και περιμένουμε, αλλά δεν μας είπες ακόμα καμιά πρόσληψη «απ’ το παράθυρο» όπως υποστηρίζεις τόσο εσύ όσο και ο C 421 κ.α..;;
 
Αγαπητε ΑΟΑ επειδη απλα παρακολουθεις την Αεροπορια και δεν την ΖΕΙΣ εκ των εσω, μην προσπαθεις να μας πεισεις με τις ''φανταστικες'' θεωριες σου περι αξιοκρατικων προσληψεων στο αεροπορικο Ελλαδισταν... διοτι εχεις πληρη αγνοια....!!!!

Γιατι αλλο να τα νιωθεις στο πετσι σου και αλλο απλα να ακους και να διαβαζεις θεωριες και φουμαρα!!!
 
Top