LGAT memories

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όσο ρομαντικά και μεγαλειώδη και να φαίνονται τέτοιες 'επισκέψεις', δεν παύουν να θεωρούνται με τα σημερινά δεδομένα, παράλογα. Το 747SP, για ...Λουξεμβούργο; Ούτε καν για JFK δεν δικαιολογείται (όταν το έφερνε η TWA) από άποψη range. Μόνο της SAA, και αυτό λόγο της ειδικής ανάγκης παράπλευσης της Αφρικής από τα δυτικά.

Βλέπαμε, θυμάμαι, συχνά, 747 της KLM, περιστασιακά της AF, LH, όπως και τακτικά DC-10 της LH, JAL, SR, SN, Air Zaire... Άλλες εποχές, σίγουρα. Δεν ξέρω αν είναι 'μεγαλειώδες' να έχουμε 1 δρομολόγιο την εβδομάδα με SP ή DC-10 αντί για καθημερινά με equipment της ...family ή NG. Σίγουρα όμως ταιριάζει στις ανάγκες. Τότε η BA είχε 1 δρομολόγιο την ημέρα για LHR με L-1011, σήμερα 3 με ...family. Σήμερα όμως μπορώ να βρώ τα connections μου για BOS, MCO, και καμιά 20-ριά προορισμούς στις ΗΠΑ με ένα μόνο σταθμό στο Τ5. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τις AF, LH. Αλλά και αντίστροφα. Σήμερα, από και προς οποιαδήποτε επαρχιακή πόλη της Ελλάδας μπορείς να βρείς round-trip connection για 40+ ευρωπαϊκούς προορισμούς με ένα σταθμό.
 
http://www.airpics.net/photo/N8790R-Boe ... ia/33203/L Το τελευταίο αεροσκάφος με turbojet κινητήρες που πέρασε από την Αθήνα. Ήταν ένα Boeing 720 της Airfast στα βασικά χρώματα της American Trans Air. Η ποιότητα της φωτογραφίας χαμηλή (τραβήχτηκε 28 χρόνια πριν!!!) αλλά ακόμα θυμάμαι πολύ καλά τον τρομακτικό θόρυβο και την μαυρίλα των P&W JT3C. :thx:
 
Μια τριάδα 727 κι ένα σπάνιο ελικοφόρο (για την εποχή):

http://www.airpics.net/photo/N696WA-Boe ... ys/33784/L Πολύ πίσω, στο 1980: Κατοστάρι της Yemen Airways στα χρώματα της World

http://www.airpics.net/photo/9K-AFD-Boe ... ys/33842/L Kuwait στα παλιά χρώματα

http://www.airpics.net/photo/4W-ACJ-Boe ... ia/33783/L Yemenia με το DC-8 της KLM στο φόντο

http://www.airpics.net/photo/N65397-Dou ... te/35274/L Ένα σπάνιο για την εποχή DC-4 ferry flight από ΜΙΑ για Κένυα όπου θα πέταγε για UN.
 
Top