Qatar Airways

  • Thread starter gonzo
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπέρα σε όλους !

Αρχικά να ζητήσω συγγνώμη για την στοχευμένη εγγραφή μου :D .
Ορκίζομαι οτι εκτός απο το FlyerTalk κι εσάς δεν διαβάζω άλλο σχετικό φόρουμ. Απλά σαν άσχετος δεν είχα ποτέ κάτι να πω και έτσι ποτέ δεν γράφτηκα :?


(στο ερώτημα τώρα)
Απο ότι έχω διαβάσει στις προηγούμενες σελίδες, σίγουρα έχετε πετάξει με τα narrow body που βάζει η εταιρία στο ATH-DOH. Τί παίζει με τις business εάν δεν βρω να κάτσω 1η σειρά ;
Είναι επιπέδου A3 τουλάχιστον ; Το seat pitch που βλέπω σε σελίδες με τρομάζει (Α320).
Είμαι 195 και στις οικονομικές εξόδους κινδύνου των Α320 της Α3 την βγάζω οριακά καθαρή κάθε χρόνο για 3-4 ώρες. Οριακά όμως γιατί πιέζω τόσο πολύ το μπροστά κάθισμα που ο μπροστινός και να θέλει δεν μπορεί να πάει πίσω.

Το όλο ταξίδι θα είναι ATH-NRT-ATH (via DOH) και επέλεξα Qatar γιατί:
1) το κόστος για J είναι σούπερ (4.5Κ για 2 άτομα)
2) η J στα 777 είναι απόλαυση για ζευγάρι (ελπίζω να μην μπει 787)
3) το νέο αεροδρόμιο που θα ανοίξει 1/4 ( :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ) δείχνει όμορφο για τουριστικό layover. Αν δεν δω τον 1ο επιβάτη βέβαια στο flyertalk δεν το θεωρώ επιχείρημα.
Σαν πιο έμπειροι μπορείτε να με ξενερώσετε όσο θέλετε, είμαι ανοιχτός σε εναλλακτικές. Σίγουρα όμως σοβαρές business (όχι LH παρακαλώ :rant: ) γιατί το ταξίδι θέλω να είναι μέρος της εμπειρίας και όχι μέρος της ταλαιπωρίας. <5Κ επίσης γιατί θέλω να μου μείνει και τίποτα :D
Είμαι blue member στην Α3 και ένα τέτοιο ταξίδι θα με έκανε χρυσό αλλά δεν με ενδιαφέρει και πολύ. Τα 1-2 ταξιδάκια που κάνω τον χρόνο είναι για διακοπές οπότε δεν πεθαίνω να περιμένω στην ουρά των κοινών φτωχών για την παράδοση αποσκευών :D


Τα NRT , J, narrow body τα έγραψα για να το παίξω γνώστης...δεν μιλάω έτσι στην γυναίκα μου :D :D :D
 
Αγαπητέ αν και το 5-χίλιαρο, για τα εισητήρια μόνο, στη συγκεκριμένη περίοδο (με ανέργους να τους κοροϊδεύουν διάφοροι Ραλάκηδες π.χ.) μπορεί να ερεθίζει δικαίως αρκετό κόσμο, σου απαντώ, γιατί σκοπός εδω μέσα είναι πιστεύω να αλληλο-ενημερωνόμαστε (οι έχοντες τη σχετική...πετριά με την αεροπορία)

Λοιπόν για την Qatar, στα Α320 η 1η σειρά είναι κοντά στο bulkhead και η κατάσταση μπερδεύεται λίγο περισσότερο και με το....υποπόδιο (που θα έλεγαν και κάποιοι οπαδοί της καθαρευούσης που συχνάζουν στο site). Αν βάλεις και ότι είμαι "μόλις" 1,82, για σένα τα πράγματα θα είναι αρκετά χειρότερα.
Πιθανολογώ ότι η τρίτη σειρά (η τελευταία τέλος πάντων της J γιατί έχει περάσει και λίγος καιρός) μπορεί να είναι καλύτερη γιατί δε νομίζω ότι το recline περιορίζεται από το πίσω bulkhead.To pitch δε μου φάνηκε άσχημο αλλά πάλι μιλάμε για άλλο ύψος.
Δεν ξέρω τι αεροπλάνα πετάνε για NRT [και δε θα το ψάξω για λογαριασμό σου :)] αλλά στο site στην αναζήτηση ναύλου φαίνεται τι είναι. Το 787 και να έχει μπει στο δρομολόγιο μπορεί να μην έχει ξεμπερδέψει με το grounding μέχρι να ταξιδέψετε. Αν παίζει πάντως Α330 (δεν ξέρω αν έχει καν το range για NRT) η J με τα angled lie flat δεν είναι και το πιο άνετο στον κόσμο.
Η Qatar πάντως είναι εξαιρετική και ακόμα και στο υπάρχον αεροδρόμιο το, όντως καλό, business lounge είναι σε ξεχωριστό κτίριο με δικό του check-in & passport control όπου σε υποδέχονται πιο πολύ σαν VIP παρά σαν...πιθανό τρομοκράτη.
Αν το κόστος είναι κοντινό, η J της Etihad φαίνεται καλή (και για ζευγάρια οι μεσαίες θέσεις σας...φέρνουν πιο κοντά) αν και την έχω δει μόνο, δεν έχω κάτσει.
Η Emirates θα μπορούσε να είναι μια επιλογή που έχει wide body και στο ATH-DBX και δεν ξέρω μήπως έχει και Α380 για NRT.
Η Turkish μήπως;;
Για αεροπλάνα, θέσεις, pitch κλπ κοιτάς και το seatguru. Δεν είναι ούτε η Βίβλος, ούτε το Κοράνι, ούτε καν ο Ριζοσπάστης ("η Αλήθεια τυπωμένη στο χαρτί" όπως έλεγαν πριν 30 χρόνια στα αμφιθέατρα) αλλά έχει αρκετή πληροφορία.
 
voxa":3i9kmncp said:
Λοιπόν για την Qatar, στα Α320 η 1η σειρά είναι κοντά στο bulkhead και η κατάσταση μπερδεύεται λίγο περισσότερο και με το....υποπόδιο (που θα έλεγαν και κάποιοι οπαδοί της καθαρευούσης που συχνάζουν στο site). Αν βάλεις και ότι είμαι "μόλις" 1,82, για σένα τα πράγματα θα είναι αρκετά χειρότερα.
Πιθανολογώ ότι η τρίτη σειρά (η τελευταία τέλος πάντων της J γιατί έχει περάσει και λίγος καιρός) μπορεί να είναι καλύτερη γιατί δε νομίζω ότι το recline περιορίζεται από το πίσω bulkhead.To pitch δε μου φάνηκε άσχημο αλλά πάλι μιλάμε για άλλο ύψος.

Το ακριβώς ανάποδο απο ότι φανταζόμουν. Ενδιαφέρον !
Σκεφτόμουν οτι επειδή κανένας δεν θα έρθει να πέσει πάνω στα γόνατά μου, θα είμαι πιο άνετα.
Σε κάθε περίπτωση, σε τέτοιο αεροπλάνο καμένα θα πάνε τα λεφτά για J αλλά δεν βρήκα τρόπο να σπάσω το ναύλο (Y+J) και να βγει πιο φτηνά.
Ευχαριστώ !!!


Qatar DOH->NRT πάντα με 777-200LR (δεν ξέρω τί θα γίνει όταν/αν πάρει τα νέα 787).Α330 πάει ΚΙΧ και ενώ θα ξεκινήσω απο OSAKA, δεν θα πάω με τίποτα KIX για τον λόγο που αναφέρεις.


Υγ. Επιγραμματικά γιατί είμαι εκτός θέματος...
Emirates A380 ή 777 (αλλά 1Κ πιο ακριβή χωρίς λόγο), Etihad πάλι με Α320 απο Αθήνα.
Turkish δεν μου κάνει κλικ το layout και ίδια λεφτά με Qatar. Swiss αν και καλές τιμές και πολύ καλές ώρες, αυτή η "τρούπα" για τα πόδια με αγχώνει και μόνο απο τις φωτό.
Υγ2. Σε τέτοιο ταξίδι (9+ ώρες) τα λεφτά της business ή τουλάχιστον της premium eco για εμένα είναι μέσα στο ανελαστικό κόστος.
Σέβομαι τον πόνο του άλλου αλλά δεν βρίσκω τον λόγο να δικαιολογούμαι. Δεν καπνίζω, δεν πίνω, δεν βγαίνω, (δεν είμαι και βουλευτής), αλλά τα σκάω 1-2 φορές τον χρόνο για να πάρω τον αέρα μου (στα 35000 πόδια) :D
Καταλαβαίνω βέβαια οτι δεν το λες με κακία, οπότε όλα οκ :)
 
Εγραψα μια ερωτηση και για καποιο ανεξηγητο λογο οι moderators του forum μου την εσβησαν..
Την ξαναγραφω ακομα μια φορα.
Τι εγινε με την Qatar και την πτηση για Νεα Υορκη?
Εμαθε κανεις κατι νεοτερο?
Ευχαριστω.
 
Ιδού και το πρώτο Α380 της Qatar Airways. Αναμένεται να ξεκινήσει προγραμματισμένες πτήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2014.
 
Στην ITB του Βερολίνου παρουσιάστηκε σήμερα το εσωτερικό του Airbus A380 της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της νέας first. Όταν αποσυρθούν τα Α340-600, τα Α380 θα είναι τα μόνα αεροσκάφη της Qatar Airways που θα φέρουν πρώτη θέση. Θα τεθούν σε υπηρεσία τον Ιούνιο, ταυτόχρονα με το νέο διεθνές αεροδρόμιο στη Ντόχα.
 
Καθώς ο Ιούνιος πλησιάζει, ιδού μια πρώτη γεύση από το σαλόνι της διακεκριμένης θέσης του Α380 της Qatar.
 
Στις 27 Μαΐου θα μετακομίσει η Qatar στο νέο αεροδρόμιο Hamad
 
Μετά την Etihad που δρομολογεί το Α380 στο AUH-LHR EY011 02:35-06:35
Ανακοίνωσε και η Qatar ότι ξεκινά από 3 Ιουλίου το DOH-CDG QR039 08:10 -14:10. Περίεργο που και οι δύο εταιρείες δρομολογούν το αεροσκάφος σε 7 ωρών πτήσεις. Θα βγάλουν χρήματα ή μόνον τους ενδιαφέρει το prestige ;
 
Top