LGLR Larisa

NIKOΣ ΣΑΡΟΥΚΟΣ

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
11/03/2004
Μηνύματα
12
Likes
0
Πρώτα απ' όλα συγχαρητήρια για τη νέα θεματολογία που έχετε εισάγει με επίκεντρο τα αεροδρόμια της χώρας όπου και "φωτογραφίζονται" όλα τα στοιχεία τους. Ευχής έργο θα ήτανε αν μπορούσε να εμπλουτιστεί και με φωτογραφίες!!!

Εστιάζοντας το ενδιαφέρον μου στον αερολιμένα Λάρισας παρατήρησα ότι υπάρχει η αναφορά περί "μελέτης σκοπιμότητας για επναλειτουργία του αεροδρομίου και ως πολιτικό".

Γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο; Ας πούμε πως είναι κάτι που με "καίει" ! Σας ευχαριστώ πολύ.
 
Νίκο, το αεροδρόμιο -όπως αναφέρεται στη σελίδα- χρησιμοποιούνταν για πολλά χρόνια ως πολιτικό έως το 1994. Τα δρομολόγια προς Λάρισα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη διεκόπησαν εκείνη την περίοδο αφού ήταν ζημιογόνα.

Η Υ.Π.Α. πάντως έχει αναθέσει μελέτη σκοπιμότητας για την επαναλειτουργία του αεροδρομίου ως πολιτικό. Κατ 'εμέ, βλέπω ως πιο πιθανή - σε ενδεχόμενη επαναλειτουργία του - την εκτέλεση δρομολογίων charter προς εξωτερικό , εμπορευματικών δρομολογίων, κτλ.
 
xristos":17an4rh0 said:
χρησιμοποιούνταν για πολλά χρόνια ως πολιτικό έως το 1994. Τα δρομολόγια προς Λάρισα από Αθήνα και Θεσσαλονίκη διεκόπησαν εκείνη την περίοδο αφού ήταν ζημιογόνα.

Είναι εξακριβωμένο αυτό; Γιατί εγώ νομίζω ότι τα δρομολόγια μεταξύ Αθηνών και Λάρισας διακόπηκαν το 1977, μετά το πολύνεκρο δυστύχημα με το DC-3 που εκτελούσε το δρομολόγιο και λόγω ομίχλης στη Λάρισα (πολύ συχνό φαινόμενο) είχε εκτραπεί για να προσγειωθεί στην Κοζάνη, χωρίς να προλάβει όμως, καθώς συνετρίβη σε βουνά κοντά στα Σέρβια Κοζάνης.
 
Dead_Poet":3kbr32h1 said:
Είναι εξακριβωμένο αυτό; Γιατί εγώ νομίζω ότι τα δρομολόγια μεταξύ Αθηνών και Λάρισας διακόπηκαν το 1977, μετά το πολύνεκρο δυστύχημα με το DC-3 που εκτελούσε το δρομολόγιο και λόγω ομίχλης στη Λάρισα (πολύ συχνό φαινόμενο) είχε εκτραπεί για να προσγειωθεί στην Κοζάνη, χωρίς να προλάβει όμως, καθώς συνετρίβη σε βουνά κοντά στα Σέρβια Κοζάνης.

Πολύ πιθανώς να είχαν διακοπεί τα δρομολόγια κάποια στιγμή στο χρονικό διάστημα ως το 1994 (τότε πάντως ήταν το οριστικό "κόψιμο" των δρομολογίων).

Όσο για το δυστύχημα που λες έγινε το 1976, με YS-11A της Ολυμπιακής που εκτελούσε κανονικά το δρομολόγιο Αθήνα-Λάρισα-Κοζάνη. Λόγω του κακού καιρού το α/φ παρέκαμψε τη Λάρισα και συνέχισε κατευθείαν για Κοζάνη όπου και έγινε το δυστύχημα στο πέρασμα της Καστανιάς.

http://aviation-safety.net/database/1976/761123-2.htm
 
na diorthoso kati.. san gnisios kozanitis.. oti to dystixima egine pano apo to xorio tou Metaxa.. kai i mnimi tou einai poly zontani akoma kai simera.. polloi palioi akoma fovountai tis ptiseis gia auton akrivos to logo!
 
k984504":2thsbuph said:
na diorthoso kati.. san gnisios kozanitis.. oti to dystixima egine pano apo to xorio tou Metaxa..

Βασικά το "Καστανιά" προέρχεται από προσωπική "μαρτυρία"-αφήγηση πιλότου της ΟΑ (όχι της μοιραίας πτήσης) που αναφέρει ότι το αεροσκάφος κατέπεσε στην προσπάθεια του να περάσει το πέρασμα της Καστανιάς. Βεβαία κοιτάζοντας το χάρτη βλέπω πως είναι πολύ πιο λογικό να κατέπεσε στο χωριό "Μεταξάς" το οποίο βρίσκεται πάνω στη νοητή ευθεία Λάρισας-Κοζάνης (στα Σέρβια όρη, όπως εξάλλου φαίνεται να έγινε το ατύχημα από άλλη πηγή) ενώ η Καστανιά είναι στην νοητή ευθεία Κοζάνης-Θεσσαλονίκης (καμία σχέση δηλαδή...!). Οπότε επιλέγουμε "Μεταξάς" μιας και το βιβλίο απ' όπου προέρχεται η αφήγηση έχει κι άλλες ανακρίβειες...
 
Top