Mηχανικός αεροσκαφών

Δουλεια της ΥΠΑ ειναι να ελεγχει την τυποποιηση και δευτερευοντως την ουσια. Αν τα 7 ratings στο πτυχιο αποκτηθηκαν νομοτυπα η ΥΠΑ δε μπορει να κανει κατι. Με τη ΗΑΤΑ εκτιμω δεν τηρηθηκαν ουτε οι τυποι...
 
airberliniotis":2vi3hoal said:
Η αγγλική ΥΠΑ που αφήνει εν γνώση της ο εκάστοτε κάτοχος να έχει 7 και 8 τύπους είναι θεμιτό;
(όποιος έχει χρήματα έχει και 7 τύπους, αλλά αν τον ρωτήσεις για το κάθε αεροπλάνο ξεχωριστά έχει μαύρα μεσάνυχτα)
Όπως είπε ο Κούλης δεν είναι παράνομο να έχεις 7-8 τύπους και δεν είναι μόνο η CAA που το αφήνει.
Μαύρα μεσάνυχτα δεν έχεις, αλλά ούτε από την άλλη είναι λογικό να θυμάσαι απέξω τις ιδιαιτερότητες του κάθε τύπου.
Ο τύπος στο πτυχίο σου δίνει το δικαίωμα να τον υπογράφεις. Για να υπογράψεις μια εργασία διαβάζεις το AMM. Τέλος.
Αν έχεις μεγάλη εμπειρία σε ένα τύπο, απλά θα είσαι πιο γρήγορος στην αποκατάσταση της βλάβης.
Αν όχι, καθυστερείς λίγο παραπάνω ψάχνοντας το τι πρέπει να κάνεις.
Οι 7 τύποι μπορούν να προκύψουν και από μακροχρόνια εργασία.

Στο πτυχίο μπορείς να έχεις ότι θέλεις και έχεις πιστοποιηθεί. Μετά είναι κατά τη γνώμη μου θέμα της εταιρίας που δουλεύεις σε πόσους τύπους θα σου δώσει approval.
Δες για παράδειγμα το capability της Aerocandia:
http://www.aerocandia.gr/en/lm_capabilities.html
Airbus A319/A320/A321 Series
Airbus A330-200/300 Series
Airbus A340-200/300 Series

Boeing 737-600/700/800/900 Series
Boeing B737-300/400/500 Series

Boeing B747-200/300 Series
Boeing B757-200/300 Series
Boeing B767-200/300 Series

Boeing B777-200/300 Series
Mc Donnell Douglas MD-80 Series
Embraer ERJ-170 Series
Embraer ERJ-190 Series

Cessna 750
Beech 200 Series
Bombardier DHC-8-400 Series
Bombardier DHC-8-100/200/300 Series

BAE Systems BAe 146/AVRO 146-RJ Series
Οι τύποι που έχω βάλει το ίδιο χρώμα θεωρούνται συγγενικοί μεταξύ τους, οπότε αν ξέρεις τον ένα, ο άλλος δεν είναι και τόσο διαφορετικός.
Μπορείς να πεις λοιπόν πως οι 17 τύποι μειώνονται στην πράξη σε 11.
Μάλλον λογικό είναι να υπάρχουν στη βάρδια πολλοί μηχανικοί με διαφορετικά approvals για να καλύπτουν τις απαιτήσεις της κάθε βάσης.
Όχι μόνο για την Aerocandia, αλλά και για άλλες μεγάλες εταιρίες όπως ο NAYAK:
http://www.nayak.aero/capabilities/

Τέλος είναι στη προσωπικότητα του καθενός αν κάτσει να διαβάσει προσεκτικά το εκπαιδευτικό υλικό.
Μην περιμένεις και πολλά από μια ΥΠΑ που έχει δώσει άδειες σε εταιρίες όπως ΗΙΑ κτλ, ή που απολύει επιθεωρητές επειδή ήρθαν από την μετάταξη της ΟΑ και μετά κάνει διαγωνισμό για να πάρει ξανά επιθεωρητές στις ίδιες θέσεις που θεώρησε καταργημένες...
 
και αν θέλεις να πάμε περισσότερο σε θέμα ποιότητας εκπαίδευσης, πόσοι εκπαιδευτές νομίζεις πως έχουν πραγματική εμπειρία ως μηχανικοί στους τύπους που διδάσκουν;

Για εμένα αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα που καλό θα ήταν να επανεξεταστεί από την EASA.
Κάπου, με τις τυποποιήσεις JAR, EASA... έχει χαθεί η ουσία.
Εγώ προσωπικά παρομοιάζω και περιμένω να είναι η εκπαίδευση σαν αυτή των πιλότων μιας ΠΑ.
Στο διθέσιο, ο εκπαιδευτής σου πρέπει να είναι έμπειρος στο τύπο για να σου μάθει την ουσία. Στα χαρτιά όλοι μπορούν να σου πουν αυτή η βαλβίδα ανοιγει στα τόσα psi και δίνει εκεί και εδώ...
Αν το έχεις δουλέψει, μπαίνει και η προσωπική εμπειρία που εμπλουτίζει τις γνώσεις του εκπαιδευόμενου.
Αυτά βέβαια για τύπους που κυκλοφορούν καιρό στο χώρο. Δεν μπορείς να περιμένεις κάτι τέτοιο πχ για Α380, Β787, Α350.
 
Συμφωνω 100% με τον συναδελφο..Ακριβως γιαυτο ειπα πως θεωρω τυχερο τον εαυτο μου που εκανα Part-66 με την Lufthansa..ολοι οι εκπαιδευτες ηταν πολυπειροι Μηχανικοι..Υπαρχουν λεπτομερειες και ''μυστικα'' που δεν υπαρχουν στα manuals!
 
Μηπως γνωριζει καποιος ποσο κοστιζει να κανει c1 check ενα B737; :mrgreen:
 
Καλησπέρα.Τωρα τελειώνω το λύκειο και θέλω να μπω στο ΤΕΙ Χαλκίδας για μηχανικός αεροσκαφών.Είναι καλή σαν σχολή,έχει κανείς κάποια γνώμη?
Αν τελικά δεν καταφέρω να μπω στη σχολή,απο εκει και πέρα τι κάνω?Υπάρχει κάποιο ΙΕΚ?
Νομίζω πως οι γνώμες σας θα με βοηθήσουν.
 
Γράφω απο το κινητο, οποτε συγχωρεστε με για την ελλειψη τονισμου ή ορθογραφιας.
Φιλε μου ξεχνα το ΤΕΙ και οποιοδηποτε ΤΕΙ για να γινεις μηχανικος. Ψαξε στο φορουμ για να δεις τους λογους. Υπαρχει θεμα που εξηγει τους λογους για τους οποιους ειναι αχρηστο το ΤΕΙ χαλκιδας.
Βρες μια σχολη στην Ελλαδα ή στο εξωτερικο που να ειναι πιστοποιημενη κατα EASA Part-147 για νσ κανει βασικη εκπαιδευση για EASA Part-66 B1 και Β2. Βασικη προϋποθεση να εχεις τελειωσει το στρατιωτικο σου προτου ακολουθησεις τα μαθηματα.
Διαβασε με υπομονη τα θεματα και τις απαντησεις στην ενοτητα των μηχανικων. Η ερωτηση σου εχει απαντηθει αρκετες φορες.
Για Αθηνα ψαξε Ολυμπιακη και ΙΕΚ Ωμεγα για παραδειγμα. Δεν γνωριζω αν υπαρχουν αλλες σχολες στην υπολοιπη Ελλαδα.
 
Καλησπέρα.
Εννοείτε οτι η σχολή της Χαλκίδας σαν σχολή είναι κακή ή το οποιοδήποτε ΤΕΙ πάνω σε αυτή την απασχόληση δεν πρόκειται να μου προσφέρει αυτά που χρειάζομαι για αυτή την εργασία.
Συγνώμη που συνεχίζω σε αυτο το θέμα την συζήτηση,θα ψάξω να βρώ και τις υπόλοιπες απαντήσεις σε αυτό που ρωτάω!
 
Top