AF-KLM

Φίλε μην το πεις ούτε του παπά, ο χρόνος απόκρισης ήταν εξαιρετικά μικρός.
 
Στα social media ή δεν απαντάνε ή απαντάνε γρήγορα.
Αν αποκτήσουν παρουσία και αποδειχτεί τα ίδια χάλια με το call center θα γυρίσει μπούμερανγκ.
 
Το έπαιξε μάγκας η Γαλλία με τα πολεμικά πλοία στην Ρωσσία, έφαγε χθες ένα μαθηματάκι, το Α380 από Σαγκάη για CDG προσγειώθηκε στο HAM αφού του τελείωσαν τα καύσιμα επειδή ο εναέριος χώρος της Ρωσσίας έκλεισε <για στρατιωτικούς λόγους>. :D
Οι μάγκες έχουν και τα κότσια και γεμάτη τσέπη.
Που πας ρε Καραμήτροοοοο…… :twisted:

http://www.defencenet.gr/defence/item/a380-air-france
 
Koίτα χαρά.
Ο κάθε καμένος χαίρεται με ο,τι να ΄ναι.
 
Φαντάζομαι και ότι οι Κινέζοι της Σανγκάης (όχι οι ψιλικατζήδες, αυτοί με τους ουρανοξύστες) είναι πολύ χαρούμενοι να ακούνε ότι η κίνηση προς την πόλη τους διακόπτεται, επειδή ο Ρώσος κάνει νάζια...Ωραία λογική, να αρχίσουν να κάνου τα ίδια και οι Γάλλοι με τα ρώσικα gulfstream στις Κάννες...
 
airzena":38y0edos said:
Το έπαιξε μάγκας η Γαλλία με τα πολεμικά πλοία στην Ρωσσία, έφαγε χθες ένα μαθηματάκι, το Α380 από Σαγκάη για CDG προσγειώθηκε στο HAM αφού του τελείωσαν τα καύσιμα επειδή ο εναέριος χώρος της Ρωσσίας έκλεισε <για στρατιωτικούς λόγους>. :D
Οι μάγκες έχουν και τα κότσια και γεμάτη τσέπη.
Που πας ρε Καραμήτροοοοο…… :twisted:

http://www.defencenet.gr/defence/item/a380-air-france
:thx: :thx: :thx: :thx: Πόσο θεός είναι ο τυπάς στο defencenet :banana: :banana: :banana:
Πόσο θεός είσαι κι εσύ που τρώς αμάσητες τις μαλακίες του defencenet :wall:
Space launch forces French jumbo to make refueling stop
http://www.reuters.com/article/2014/03/ ... DY20140326
 
Το reuters γράφει ψυχροπολεμικές αρλούμπες, μόνο ο λιακόπουλος ξέρει τι πραγματικά γίνεται στη ρωσία.
 
Θα σε διορθώσω φίλε andreasl. Το τι πραγματικά γίνεται το ξέρει ο ταξιτζής μου. Του οποίου ο μπατζανάκης έχει γκόμενα την αδελφή του Λ. Έτσι, για να τα βάζουμε σε σωστή βάση όλα...
 
Με 10 Α380 και δύο σε λίμπιντο (F-HPJL & F-HPJM) εάν θα τα παραλάβει μετά το 2015, είναι η μόνη Ευρωπαϊκή εταιρεία που δεν έχει σημαντική ανάπτυξη στην εκμετάλλευση του στόλου της,
Για να καλυτερεύσει τον χειρότερο δείκτη εκμετάλλευσης των αεροσκαφών της αρχίζει δρομολόγια προς Αμπιτζάν. *
CDG-ABJ AF702 13:45-19:20 1. 5 7
Από 29 Μαρτίου 2015 ξεκινάει και την Ουάσιγκτον.
CDG-IAD AF054 13:45-16:10 daily
Αυτή την περίοδο τα Α380 της πετούν προς:
CDG-LAX AF066 10:30-13:10 daily
CDG-JFK AF006 13:55-16:25 daily
CDG-MIA AF090 13:50-18:05 daily
CDG-JNB AF990 23:30-11:10+1 daily
CDG-HKG AF188 23:20-18:15+1 daily
CDG-PVG AF116 23:20-17:35+1 X 2 .5 .7

*Κάποτε έκανε δρομολόγια και για Μόντρεαλ αλλά δεν άντεξε, για να δούμε πόσο θα αντέξει αυτό το δρομολόγιο προς Αμπιτζάν; Λέτε μόλις τελειώσει η εορταστική περίοδο να τελειώσει και αυτό; :twisted:
 
Συμφωνώ στο ότι Η AF 'είναι η μόνη Ευρωπαϊκή εταιρεία που δεν έχει σημαντική ανάπτυξη στην εκμετάλλευση του στόλου της'
με την προσθήκη η μόνη 'από τις τρεις' και 'του στόλου των Α 380'.
Η ΑF είναι επίσης η μόνη από τις τρεις που ταυτόχρονα έχουν μεγάλο στόλο από 777-300ER, διαμορφωμένα μάλιστα με 3-4-3 στην οικονομική, που κάνουν τη δουλειά των heavy. Ταυτόχρονα, επιχειρεί από ένα αεροδρόμιο (CDG) που δεν έχει σοβαρό περιορισμό στα slots (σε αντίθεση με το LHR), και -προφανώς- έχει μικρότερη συμβολή των premium επιβατών (σε αντίθεση με την LH). Αυτοί είναι οι λόγοι για τους οποίους η AF δεν έχει βρει τον ρυθμό της με τα Α 380.
 
Top