SAS

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Yπάλληλοι της SAS απολύθηκαν στην Δανία. 73 στον αριθμό :cry:
 
Πφφφ, λίγοι είναι, μόλις το 1% απ' τους 7.000 που θα (τους) "αναχωρήσουν"... :(

Η Ευρώπη συνεχίζει σε όλους τους τομείς, γερά και με τσαμπουκά, να παράγει άνεργους. :wall:
 
Προχωράει το 4 Excellence, προχωράει και η σνανέωση του στόλου
SAS regional manager-Central Europe Bjorn Ekegren told ATW last week at the ITB tourism fair the carrier will “take delivery of nine new 737-800s, which will be based in Norway and 12 leased 737-700s to Sweden. All deliveries are between 2012 and 2014,” he said, declining to name the leasing companies.

The A320 Classic will replace the last MD-80s, which will be phased out this year. From 2016, the Denmark-based A320s will be replaced by A320neos. SAS will centralize its 737 NG/Classic fleet in Oslo Gardermoen and Stockholm Arlanda...
:arrow: http://atwonline.com/aircraft-engin...navian-airlines-move-forward-fleet-plans-0313
 
Η ανανέωση στόλου προχωρά και για τα αεροσκάφη μακρινών αποστάσεων. Τέσσερα Α330-300 Enhanced με παραδόσεις από το 2015 και οκτώ συν έξι Α350-900 με παραδόσεις από το 2018 θα χρησιμοποιηθούν για την αντικατάσταση των Α340 της εταιρείας και πιθανή επέκταση του δικτύου. Παράλληλα, έως το 2015 θα ανανεωθούν οι καμπίνες επτά υπαρχόντων Α330 και Α340.
 
http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 72&catid=3

Αντιπαρέρχομαι το γεγονός αυτό καθεαυτό και στέκομαι στο γεγονός ότι η πτήση είχε ενδιάμεσο σταθμό το Λονδίνο.....το μάθαμε κι αυτό από τα έγκυρα ειδησεογραφικά site....εκτός κι αν έχω χάσει επεισόδια και όντως η SAS πετάει με ενδιάμεσο σταθμό το Λονδίνο γιατί θέλει να κάνει περισσότερη ώρα για "Κοπενχάγη".......(σ.σ. Κοπεγχάγη)
 
Η SAS από 20/8 ξεκινά απευθείας πτήσεις μεταξύ Stavanger και Houston/Texas, συνδέοντας τις δύο αυτές πετραιολοπαραγωγικές περιοχές και ικανοποιώντας τις ανάγκες των στελεχών των εταιρειών πετρελαίου. Το δρομολόγιο θα εκτελείται με αεροσκάφος B737-700 σε διαμόρφωση long hall business class 44 θέσεων και θα είναι wet lease από την PrivatAir. Το δρομολόγιο θα εκτελείται καθημερινά εκτός Σαββάτου.
http://worldairlinenews.com/2014/03/31/ ... ton-texas/
 
Ζήλεψε την ΒΑ και από την νέα χρονιά ξεκινά δρομολόγια για Νέα Υόρκη με Β737 με μόνο 44 business class. Οι πτήσεις θα γίνονται καθημερινά εκτός Τρίτης.

SK901 CPH-EWR 18:25-21:25
SK902 EWR-CPH 22:55-12:45 η τιμή εισιτηρίου μετ επιστροφής είναι στα $7.396

Όπως αναφέρει το προηγούμενο νήμα το δρομολόγιο για Χιούστον διακόπτετε λόγω της πετρελαϊκής κρίσης δεν υπάρχει ενδιαφέρον.
 
Οι Σκανδιναβικές Αερογραμμές γιορτάζουν 70 χρόνια από τότε που υπογράφτηκε η συμφωνία μεταξύ των τριών χωρών.

SAS70
 
Η SAS γινεται ..Norwegian, με AOC στην Ιρλανδια και βασεις σε Λονδίνο και Ισπανια..(πρωτοτυπο...).. :rolleyes: Με U2,FR,VY,NO,EW τι θα προσφερει που δεν προσφερουν οι αλλες και ποσο ανταγωνιστικη θα ειναι; Σε τελικη ας γινουν EW-SAS :p

http://www.sasgroup.net/en/sas-compleme ... andinavia/
 
Είναι καθαρά θέμα επιβίωσης πλέον, η λαίλαπα έρχεται. Noμίζω οι παρακάτω αράδες δικαιολογούν πλήρως την απόφαση τους....
To secure the company’s long-term competitiveness and to take an active role in the growing leisure market, SAS is now taking a further step to reduce the cost differential to newly established competitors.
If SAS is to secure the long-term profitability of key traffic flows and actively participate in the growing leisure market, SAS must have the same preconditions as other market participants. Therefore, SAS has decided to establish a new AOC in Ireland with operational bases in London and Spain.
 
Top