A380

Κάθε άλλο, οι επαναστατικές ενέργειες είναι απαραίτητες μετά το φετινό non-show :p Ειδικά εαν συνοδεύονται και από δωράκια :twisted:
 
Με το που άνοιξε τις πόρτες το Singapore AirShow, ήρθε και η πρώτη παραγγελία για 20 Α380 από την Amedeo (Doric Lease Corp)

http://www.singaporeairshow.com/
 
Αυτή η παραγγελία είναι κάπως 'περίεργη'.

1ον - αν και σήμερα 'έπεσε το μελάνι', είχε ανακοινωθεί από πέρυσι
2ον - η Doric είναι leasing εταιρεία και έχει ήδη 'ιδιοκτησία' αρκετά Α380 που πετούν με τα χρώματα της Emirates και της Singapore (τα οποία αγοράστηκαν ως παραγγελία των εταιρειών, αλλά χρηματοδοτήθηκαν από την Doric)
3ον - πρέπει να βρει 'πελάτες' η ίδια - αν όχι, τότε η παραγγελία αυτή καθ' εαυτή δεν έχει νόημα. Άρα αν οι πελάτες της είναι οι γνωστοί, τότε μία ή άλλη έρχεται.

Αν θέλουμε να δούμε πραγματικές παραγγελίες τότε πρέπει να δούμε και πραγματικές εταιρείες. Προφανώς, οι της Doric δεν είναι ηλίθιοι να δίνουν προκαταβολές χωρίς να έχουν συμφωνίες. Οψόμεθα....
 
A380 SkyMark

Το πρώτο Α380 της SkyMark ετοιμάζεται:

http://www.airliners.net/search/photo.s ... entry=true (το πρώτο στη λίστα)

ενδιαφέρον θα έχει το πώς θα 'πιάσει' στην Ιαπωνική αγορά. Κάποτε η JAL ήταν η πρωταθλήτρια στα 747, σήμερα δεν έχει κανένα. H ANA, που και αυτή είχε μεγάλο στόλο 747 ετοιμάζεται να αποσύρει και τα τελευταία 747 σε κάνα μήνα.
 
Ποιές θα είναι οι επόμενες εταιρείες που θ΄αγοράσουν το Α380 τα επόμενα 5 χρόνια?
 
Abstract: Εξαιρετικά δύσκολο να υπάρξουν άλλες εταιρείες σύντομα.

Methods: Αν και δεν ισχύει το ότι οι σημερινοί Α380 operators είναι πρώην 'μεγάλοι' 747-400 operators (μεγάλες και τρανταχτές αποδείξεις οι 3 μεγάλοι του κόλπου), ας δούμε ποιος operator έχει μείνει σήμερα με 747-400, για να δούμε ποιος έχει πιθανότητες να γίνει νέος operator Α380.

Results:
Ευρώπη: Οι μεγάλες ευρωπαϊκές έχουν ήδη κάνει τις παραγγελίες τους. Η μόνη που θεωρητικά έχει περιθώριο να πάρει και άλλα είναι η ΒΑ, και ίσως η Transaero, ενώ είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα υλοποιήσει την παραγγελία της η Virgin. Εκτός από την KLM (δηλαδή AF/KLM), που έχει ακόμα σήμερα 747 χωρίς να έχει παραγγείλει Α380, δεν υπάρχει σήμερα σοβαρή πιθανότητα για άλλη εταιρεία.

USA/Canada: Η United μάλλον θα αποσύρει εντελώς τα 747 μένοντας με μεγαλύτερο ΑΦ το Α350-1000. H Delta, αν δεν περάσουν άλλα 10 χρόνια, δεν θα σκεφθεί καν να αντικαταστήσει τα δικά της (ex NW) 744. Η American μάλλον θα μείνει με μεγαλύτερο το 773. To ίδιο και η Air Canada.

Λατινική Αμερική: δεν υπάρχει σήμερα 747 operator. Πάπαλα.

Ωκεανία: η Air New Zealand στέλνει το 747 στη σύνταξη σύντομα. Αντικατάσταση 773. Πάπαλα.

Μ. Ανατολή: η Turkish είναι μια πιθανότητα. Κανείς δεν περίμενε τέτοια εκρηκτική ανάπτυξη, όλα είναι πιθανά. Μικρή πιθανότητα για Saudia - μόνο και μόνο για θέμα γοήτρου σε σύγκριση με τους 3 γείτονες του κόλπου. H ElAl θα παραγγείλει Α380 αφού πρώτα το πάρει η USAF για να αντικαταστήσει τα Air Force 1 (probability 10^-100000).

Άπω Ανατολή: Στη χώρα του ανατέλλοντος Ηλίου, εκτός από τη SkyMark, οι δύο μεγάλοι μάλλον δεν το βλέπουν. Στη χώρα του κίτρινου Ηλίου και τα πέριξ, Cathay, Eva, China Airlines και ίσως κάποια ακόμα από Mainland έχουν πιθανότητες.

Conclusion: με σειρά μειούμενης πιθανότητας, βλέπω Turkish, Cathay, Eva, China, Saudia, USAF, ElAl.
 
Παρέλαβε χθες και η Asiana το πρώτο της Α380, καλοτάξιδο. .... LAX σου έρχεται...

http://www.ausbt.com.au/inside-asiana-s ... lass-seats

Άντε και στον επόμενο νέο χρήστη την SkyMark που θα έχει το πρώτο all economy plus configuration. 280 θέσεων και 118 business ! και που αλλού θα πηγαίνει...;...;.. JFK

http://thedesignair.net/2013/12/28/japa ... new-a330s/

http://www.airbus.com/presscentre/press ... en-flight/
 
Ανυπομονω να δω το 2ο της Etihad (msn 170), το οποιο αν μας φεξει θα εχει special livery..
 
Top