Minoan Air

Καλησπερα σε ολους!!κανα νεο απο τους μινωες;τελικα ποτε θα βγαλουν προγραμμα να κλεισουμε κανα εισητηριο; Απ οτι διαβασα παραπανω φευγουν για Ιταλια!!!
 
Καλημερα σε ολους . Μολις εμαθα οτι η ΥΠΑ , ανεστειλε επ'αοριστον την λειτουργια της ΜΙΝΟΑΝ . Ξερει κανεις περισσοτερα ??
 
Έκανα την ερώτηση και η απάντηση απο άτομο στην εταιρεία είναι ως εξής:

"Ορισμένοι εύχονται η Minoan Air S.A. να μην υπήρχε! Γιατί; Διότι απλούστατα τη φοβούνται, ειδικά τώρα που θα συμμετέχει στο διαγωνισμό των άγονων γραμμών! Η ύπαρξη της Minoan Air  βάζει ισορροπίες στην αγορά και καταστέλλει την αισχροκέρδεια. Η συμμετοχή της στο διαγωνισμό των άγονων θα αποτελέσει ορόσημο αφού θα ανατρέψει το σημερινό φαγοπότι των λίγων, οι οποίοι επιχειρούν με 400% καπέλο εις βάρος του Ελληνικού Δημοσίου.  Για ενημέρωση των λίγων εχθρών της Εταιρείας και των πολλών της φίλων, η Minoan με απόφαση της διοίκησης, ανέστειλε την εμπορική της δραστηριότητα από το Φεβρουάριο, διότι: 1) Όλα της τα αεροπλάνα υφίστανται βαριά συντήρηση στην Ιταλία και την Ολλανδία, 2) Προχωρεί σε αύξηση Μ.Κ. ύψους 2 εκατομμυρίων (το 1,5 έχει ήδη καταβληθεί) με νέα μετοχική σύνθεση, 3) Αυξάνει τα περιουσιακά της στοιχεία με την αγορά 3 αεροσκαφών (F50) έναντι 7,5 εκατομμυρίων δολαρίων και 4) Αναπροσαρμόζει τις επιχειρησιακές της διαδικασίες σύμφωνα με τα ισχύοντα στον νέο Ε.Κ. 965.

Η Εταιρεία με βάση υπογραφείσες συμβάσεις θα αρχίσει το εμπορικό της έργο τέλη Μαΐου στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Οι νέοι μέτοχοι της Εταιρείας έχουν την οικονομική επιφάνεια και την ταμειακή ευχέρεια να καταστήσουν την εταιρεία πρώτη δύναμη στην Ελλάδα. Ήδη γίνονται διαπραγματεύσεις για την μακροπρόθεσμη αντικατάσταση του στόλου με καινούργια ATR72 - 500 και Airbus 319/320."

 
 
Eυχαριστω το μελος Aidis , για την απαντηση , αλλα εγω αλλο ερωτησα . Κατ'αρχας να δηλωσω , ενθερμος φιλος και υποστηρικτης της ΜΙΝΟΑΝ , ( προς αποφυγην παρεξηγησεων ) . Το ερωτημα μου εχει να κανει με την ΥΠΑ . Για ποιο λογο , εσταλη ( σημερα το πρω'ι' ) σε ολα τα αεροδρομια , το τελεξ ( απο την ΥΠΑ ) με την ανακοινωση οτι η λειτουργια της αναστελεται επ'αοριστον ???
 
Συνήθως όταν οι εταιρείες είναι στον γκρεμό κάνουν αύξηση μετοχικού κεφαλαίου,μάλλον η MINOAN αν ισχύει αυτό με την ΥΠΑ που μας ανέφερε ο φίλος δεν υπάρχει πλέον.
 
Ουφ..

Σε απλα ελληνικα: Επειδη τα αεροπλανα ειναι σε heavy maintenance στο εξωτερικο, επειδη δεν εχουν μπει ολα τα χρηματα της αυξησης του ΜΚ ΔΕΝ υπαρχει πτητικο εργο, παρα μονο "μαμησιατικα" να πληρωνουν, λεγε με μεσα στ'αλλα και "σπατοσημο". Οποτε, για να μην πληρωνουν αδικως χρηματα (αλλοι ειναι μανιτσες στο να εχουν εξοδα αλλα μηδενικα εσοδα), ζητησαν απο την ΥΠΑ να υπαρξει προσωρινη αναστολη της αδειας, μεχρι να τακτοποιηθουν τα θεματα, εφοσον ο Ρεστης θα ειναι συνεπης στις υποχρεωσεις του!

Αυτο ειναι το θεμα ΤΩΡΑ. Αν καποια στιγμη παει κατι στραβα, και δεν εξελιχθει το ολο οπως σχεδιαζεται, ειμαι σιγουρος οτι θα βρεθουν αρκετοι νεκροθαφτες εδω.. ;) :oops:
 
Εμένα φίλε Αλκιβιάδη τέτοιες διαδικασίες τις ακούω πολύ περίεργες.Γιατί τέτοια εποχή να κάνουν επισκευές στα αεροπλάνα δηλαδή στην σεζόν πάνω και επίσης αυτή η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου;;;.Αλήθεια τι έγινε με τους μισθούς των εργαζομένων που τους χρώσταγαν 7 και 8 μήνες;
Όταν κάνεις αύξηση μετοχικού κεφαλαίου είναι σαν να ζητάς περισσότερη ρευστότητα
Αν μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει ότι τα αεροπλάνα είναι για συντήρηση και δεν είναι κανένα επικοινωνιακό κόλπο.
 
Έτσι που τα λέει ο Αλκιβιάδης είναι, μπορώ να στο επιβεβαιώσω εγώ. Αν διαβάσεις το ιστορικό του thread, ο λόγος που περιμένουν αύξηση είναι ο ίδιος που ήταν πριν μερικούς μήνες... Γιατί είχε γίνει η παρεξήγηση με τον Ρέστη που ήθελε τα αεροπλάνα κτλ κτλ... και έτσι χάσανε πολλά λεφτά. Άλλα έγινε ξανά συμφωνία και τώρα απλά περιμένουν να γίνει... Αυτό το χάρτη που λες, αν το διαβάσεις καλά... δεν λέει "AOC".. Λέει εμπορικές δραστηριότητες. Και είναι κάτι που το ζήτησε η εταιρία και όχι η ΥΠΑ για να μην πληρώνουν άδικα...

Για να σου εξηγήσω την διαφορά: Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να πετάνε, απλά όχι με ανθρώπους για κέρδος. Αν δεν είχαν AOC δεν θα μπορούσαν να πάνε τα αεροπλάνα για συντήρηση...
 
Εγω παντως δεν εχω ακουση για αλλη εταιρια να στελνει για βαριασντηρηση ολα της τα αεροπλανα συγχρονος! Δεν γινοτανε να σταλουν 1-1, η να γινει αυτο το χειμωνα? Ασε που και απο τοτε που ξεκινησαν δεν ειχαν ποτε ενα αξιολογο και συνεχες πτητικο εργο!
 
Το ουσιαστικό εδώ πέρα είναι ότι δεν μπορούν να αρχίσουν πριν είναι έτοιμα τα μετοχικά. Τα αεροπλάνα είναι μαζί συντήρηση για να είναι έτοιμα όταν έρθει η ώρα, για να κερδίσουν χρόνο... Δεν είναι κάτι πολύπλοκο. Τα ίδια άτομα ακριβώς είχαν και την Σκαϊ από το 2005, 9 και κάτι χρόνια πετάνε οι άνθρωποι... Και πριν από αυτό ήταν πολλά χρόνια στην ΟΑ... Αυτό δεν είναι αξιόλογο ε? Ειδικά για το κεφαλαίο που ξεκίνησε. Και η Σκαϊ και η Μινωϊκές είναι εταιρίες περιόδου και όχι εταιρίες με το ίδιο δρομολόγιο κάθε σεζόν. Για να καταλάβετε, για να μπορείς να έχεις το ίδιο πρόγραμμα όταν δεν είναι οικονομικό, πρέπει να έχεις αρκετά λεφτά να κάψεις (Δες Α3).
 
Top