Airbus News

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ωρα για κατι καραφλο..

Η Αirbus προωθει την αφαιρεση καθε ειδους ξυλινης (υπο)κατασκευης στα εργοστασια της, οπως και στα εργοστασια των προμηθευτων της. Συγκεκριμενα ειδη ξυλινου τραπεζιου ή ταβλας εργασιας που βρισκονται σε clean rooms θα πρεπει να καταγραφουν, με απωτερο σκοπο να γινει διαλογη τι θα μεινει και τι θα φυγει. Τα εξοδα (αντικαταστασης;) να επιβαρυνουν τους προμηθευτες. Το θεμα ειναι οτι οταν θα ειναι να γινει η "αλλαγη επιπλωσης" θα ερθουν τα πανω κατω στην παραγωγη, γιατι απλα θα δημιουργηθει ενα "κενο". Χωρις "πλανο Β", μαλλον θα καταληξει σε πατατα για καποιους προμηθευτες..
 
Airbus Group, οποία είναι η μητρική εταιρεία με έδρα την Ολλανδία, σχεδιάζει να μετονομαστεί σε Societas Europea και ελπίζουν οι διαδικασίες να τελειώσουν μέχρι το 2015. Όταν θα γίνει Ευρωπαϊκή Εταιρεία θα έχει ποιο ευέλικτη οργανωτική δομή και ενιαία νομοθεσία στην οποία θα υπόκειται. Θα απαλλαχτεί από όλες τις θυγατρικές της, Αγγλική, Γερμανική, Ισπανική, η Cassidian & Astrium θα ονομαστεί Airbus Defense & Space, και η Eurocopter σε Airbus Helicopters.
Ανακοινώθηκε στους εργαζόμενους ότι μέχρι το 2016 θα χαθούν 5.800 θέσεις από τις στρατιωτικές και διαστημικές εταιρείες. Σίγουρα θα γίνουν 1.450 απολύσεις και 1.000 καταργήσεις, και οι υπόλοιπες από μη ανανεώσεις συμβάσεων ορισμένου χρόνου.
:cry:
 
airzena για να κάνω τα πράγματα λίγο πιο σαφή:Societas Europea (SE) είναι στάτους/μορφή μιας εταιρίας και όχι όνομα. Επίσης οι μετονομασίες των θυγατρικών έχουν ήδη λάβει χώρα.
 
Τι κάνουν για να πωλήσουν καμιά 200 αεροπλάνα, μέχρι εργοστάσιο τελικής συναρμολόγησης Α330 υποσχέθηκαν να κάνουν μάλλον στην Tianjin Κίνα. :great:

http://www.aviationweek.com/Article.asp ... 660120.xml
 
Η airbus θα παρουσιασει ενα νεο ηλεκτροκινητο αεροσκαφος με στοχο την αναπτυξη αυτης της τεχνολογιας και την κατασκευη μεγαλυτερων αεροσκαφων.
http://www.naftemporiki.gr/story/807425 ... aeroskafos
 
και να που τα νέα από κόλπο μεριά δεν είναι πάντα καλά....
Ακύρωση της παραγγελίας των Α 350 (50 A350-900 και 20 A350-1000) απο την Emirates. Έτσι, απλά.
http://www.airbus.com/newsevents/news-e ... xwb-order/
 
Θα ήθελα πολύ να μάθω το παρασκήνιο.

Κάθησε ο εμίρης και σκέφτηκε, μωρέ πολλά δεν είναι 50; Μήπως να τα κόψω και αγοράσω βαρελίσια..;
 
Ο Εμίρης μπορεί να θέλει το μικρότερο αεροσκάφος στον στόλο του να είναι το 777-900. Είναι κι αυτό μια πιθανότητα.
 
Συμφωνώ, μεγάλη πιθανότητα να γίνουν τα ακυρωμένα 350 ακόμη περισσότερα 777Χ, μπορεί και η Boeing να έβαλε το χεράκι της. Μικρότερες πιθανότητες δίνω σε τσαμπούκα απέναντι στην Ευρώπη για την αντιμετώπιση ειδικά της ΕΚ στη Γερμανία όπως και σε ενδεχόμενο μέτρο πίεσης στην Airbus για 380neo. Υποθέτω τις επόμενες μέρες θα μάθουμε περισσότερα...
Και 2 άρθρα της είδησης
:arrow: http://online.wsj.com/articles/emirates-cancels-airbus-a350-order-1402466079?mod=yahoo_hs
:arrow: http://uk.reuters.com/article/2014/06/11/uk-airbus-group-emirates-idUKKBN0EM0C620140611
 
Top