Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ωραία όλα αυτά,αλλά εγώ όπως το βλέπω το θέμα,μάλλον γιά παλιοσίδερα θα τα δώσουν και τα τρία.Τί θα πείραζε να πηγαίνουν κάθε τόσο δυό-τρία μέλη τού ΠΟΛΚΕΟΑ να κάνουν μιά στοιχεώδη συντήρηση,ένα καθάρισμα έστω,στίς καμπίνες τών αεροπλάνων;Ας βάλουν κι'ένα post εδώ στο site,να μαθαίνουμε κι'εμείς και όποιοι μπορούμε,να πηγαίνουμε να τους βοηθάμε.Τουλάχιστον να διατηρούνται τα αεροπλάνα σε μιά ψιλοσουλουπωμένη κατάσταση...
 
Το θέμα είναι ότι το ΠΟΛΚΕΟΑ έχει προ πολλού εναποθέσει τις ελπίδες του στο κράτος,ότι δηλαδή αυτό θα αναλάβει το έργο τής αποκατάστασης τών αεροπλάνων και φαίνεται να πιστεύει ότι εν όψει τής χωροθέτησης τού αεροπορικού μουσείου, κάποιος φορέας θα δώσει ένα κονδύλι γι αυτό το σκοπό. Επιτρέψτε μου να πώ ότι εγώ αυτό το θεωρώ πολύ αμφίβολο για τούς δικούς μου λόγους.Και κρίνοντας από τη δική μου εμπειρία ως τώρα,να πω σε επίδοξους εθελοντές να μην κάνουν το ίδιο λάθος και χάσουν το χρόνο τους αλόγιστα όπως εγώ για το τίποτα.Έχετε υπόψη σας ότι η είσοδος και η "εργασία" στό χώρο θέλει ειδική άδεια αφού όμως πρώτα κερδίσετε τήν εμπιστοσύνη τού ΠΟΛΚΕΟΑ.....και με τα σχόλιά σας ως τώρα, αυτό ακριβώς είναι αμφίβολο αν θα το καταφέρετε. Όσο για μένα,λίαν προσεχώς,ίσως αυτό το Σαββατοκύριακο, να συνεννοηθώ για να παραδώσω τα κλειδιά μου γιατί δεν υπάρχει πιά τίποτα άλλο να κάνω από μόνος μου χωρίς βοήθεια κι ας βρούν κάποιον άλλον να μαζεύει τις πέτρες και τα γυαλιά από τα μπουκάλια πού μάς φιλοδωρούν οι λάτρεις τής αεροπορίας.
Ας πηγαίνουν συχνότερα να βλέπουν τι κάνουν τα αγαπητά αεροπλάνα τους!
 
Χθές είχε κοσμοσυρροή. Προφανώς κάποιο γύρισμα.
 
Air Greece":wvv9ggud said:
Το θέμα είναι ότι το ΠΟΛΚΕΟΑ έχει προ πολλού εναποθέσει τις ελπίδες του στο κράτος,ότι δηλαδή αυτό θα αναλάβει το έργο τής αποκατάστασης τών αεροπλάνων και φαίνεται να πιστεύει ότι εν όψει τής χωροθέτησης τού αεροπορικού μουσείου, κάποιος φορέας θα δώσει ένα κονδύλι γι αυτό το σκοπό.
Εγώ δεν το θεωρώ αμφίβολο αλλά μάλλον ουτοπικό. Σε καθεστώς τρόικας το κράτος και οι κρατικοί φορείς δεν μπορούν να διαθέσουν χρήματα για τέτοιες πολυτέλειες. Πιο εύκολο θα ήταν να βρεθούν χρήματα από τον ιδιωτικό φορέα που θα αναλάβει την εκμετάλλευση και εμπορική αξιοποίηση του χώρου.
 
Μέχρι όμως να φτάσουμε σε εμπορική εκμετάλλευση πρέπει να προηγηθεί μεγάλη ανάπλαση τού χώρου,άρα κι άλλη αναβολή. Το μόνο καλό πού βλέπω είναι ότι τα αεροπλάνα βρίσκονται άκρη γωνία και όχι μες τη μέση.Επιπλέον δεν μπορεί κανείς πχ να χτίσει κάτω από αυτόν τον φυσικό "εξώστη". Άρα,αν κάποιος ήθελε να μάς φέρει σε δύσκολη θέση μόνο από καθαρή κακία θα το έκανε ή για να μάς περιπαίξει. Όμως το να περιμένουμε χρηματοδότηση είναι τζόγος.Κι αν μας πούν "πρέπει να συμβαδίζετε, τρέξτε να μάς προλάβετε";Είναι υποχρεωμένοι να τα αγαπούν πιό πολύ από ότι έπρεπε να τα αγαπούμε εμείς; Αυτό όμως πού κυρίως με στεναχωρεί είναι ότι οι παλιοί φεύγουν πριν προλάβουν να δουν το μουσείο να γίνεται πραγματικότητα. Σε κάθε τεύχος τού περιοδικού "Αλλη Πτήση" πού μού στέλνουν κάθε τρείς μήνες, διαβάζω ότι έχουν φύγει άλλοι 5-6 συνταξιούχοι. Αυτό δεν το σκέφτηκε κανένας; Είναι η πιό μελαγχολική σκέψη.....
http://Www.airliners.net/photo/Boeing-7 ... 2ebf6b8bec
Τήν έχετε δεί αυτή τη φωτογραφία; Προσπαθούσα να σουλουπώσω τα μικρά.Στο cessna 421 συμπλήρωνα με συρματόπλεγμα και μουσαμά τα κενά στούς κινητήρες.Πιο ουσιαστικό θα ήταν να φέρουμε στον χώρο το ελικόπτερο και το piper Aztec πού βρίσκονται ανάμεσα στο φυλάκιο και τον Πύργο ελέγχου.Οι σεκιουριτάδες συμφωνούν ότι αυτός είναι ο σωστός χώρος να πάνε,όμως χρειάζεται πρώτα άδεια για τη μετακίνησή τους.
http://Www.airliners.gr/gallery/display ... play_media
Να και το piper σε καλύτερες μέρες.Λείπει η πόρτα γιατί κάθε φορά πού έχει κάποια έκθεση, οι επισκέπτες εφορμούν σαν τις ακρίδες για ένα σουβενίρ.Περιττό να πώ ότι αν δεν τα πάμε στο χώρο μας,θα είναι τα πρώτα θύματα τής "αξιοποίησης"....
 
http://Www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7764306&skip
Να μία φωτογραφία που ανακάλυψα σήμερα και μού αρέσει πολύ.Είναι νυχτερινή,διαυγής και δείχνει το BAC 1-11 από μία ωραία γωνία καθώς και το κτίριο τής General Aviation. Το όνειρό μου είναι κάποια στιγμή να "ξεπατηκώσω" αυτό που έχει κάνει η Μπόινγκ στο μουσείο της: Να βάψω στο δάπεδο δύο άσπρες γραμμές κατά μήκος τού αεροπλάνου σα να βρισκόταν στο διάδρομο και κάτω από τήν ουρά να βάψω 33, ενώ μπροστα από τη μύτη σε κάποια απόσταση να γράψω 15 (πάνω στην πίστα).Δεν θα είναι εύκολο να γίνει και θα θέλει μάλλον άδεια....
 
Πληροφοριακά, σχετικά με τα comments της φωτογραφίας, το BAC δεν "φόρεσε" ποτέ το Ελληνικό νηολόγιο. Απλά είχε κρατηθεί από την ΥΠΑ το SX-BAR.
 
CHRISTOS55":3fyyonsr said:
Χθές είχε κοσμοσυρροή. Προφανώς κάποιο γύρισμα.
Αυτό το Σαββατοκύριακο πού πήγα στα αεροπλάνα μετά από ένα μήνα,μού είπε το σεκιούριτι ότι τήν προηγούμενη βδομάδα πού ήταν εκεί το συνεργείο έγινε ΤΟ γύρισμα.Είχαν βάλει σκαλωσιές στη δεξιά πλευρά τού τζάμπο και οι πόρτες ήταν όλες ανοιχτές.Επρόκειτο για ταινία μάλλον για τήν τηλεόραση με πρωταγωνιστή τον Παπακαλιάτη.Σήμερα Δευτέρα θα είχαν γύρισμα στις 4 το απόγευμα στο κτίριο τού Ανατολικού (στο σημείο πού οι επιβάτες προωθούντο πρός τα λεωφορεία που τους μετέφεραν στα αεροπλάνα.) Κρίμα πού δεν πήγα τη μέρα εκείνη, διότι αν ήξερα για τι παραγωγή επρόκειτο θα έπαιρνα και καμμιά φωτογραφία από κοντά...Το συνεργείο ήταν πλήρως οργανωμένο και εξοπλισμένο για εξωτερικό γύρισμα, μάς έφτιαξαν μάλιστα με ζελατίνα και καουτσούκ το φινιστρίνι στο φτερό τού τζάμπο.
Το Σάββατο το πρωί πού μίλησα με τον σύλλογο μού είπαν ότι στις 8 Δεκεμβρίου πού συμπληρώνονται 41 χρόνια από τήν πρώτη πτήση τού τζάμπο SX-OAB θα γίνει μία εκδήλωση επί τόπου.Εμένα φυσικά με έπιασε μία λιγωμάρα και όχι μόνο πήγα αλλά έπλυνα τις μπλε ρίγες πάνω από το φτερό για να σβήσει το μπάλωμα και να έρθει το μπλε στα ίσια του.Τους είπα ότι πρέπει οπωσδήποτε να βάψω το OLYMPIC .Να δούμε. Εγώ πάντως τήν αρχή τήν έκανα...
 
CHRISTOS55":3uznzwgq said:
Χθές είχε κοσμοσυρροή. Προφανώς κάποιο γύρισμα.

To ερώτημα είναι ποιος έχει δώσει το δικαίωμα (permission) για το γύρισμα και ποιος επωφελείται οικονομικά από αυτήν τη 'φιλοξενία'. Είναι ενδιαφέρον να μάθουμε...
 
Εγώ αντιθέτως νομίζω ότι σε οποιοδήποτε μουσείο τού εξωτερικού να το ζητούσαν, θα τούς έδιναν τήν άδεια.Τι κακό υπάρχει σε αυτό;
Το εσωτερικό πρέπει να καθαρίζεται,να συντηρείται, θέλει αέρα,"έχει μάθει" ,ας πούμε, στον κόσμο.Επιπλέον, τα συνεργεία αφήνουν συνήθως ωραία πράγματα.
 
Top