A380

έφεξε...

το δεύτερο A 380 για την EY αρχίζει και ολοκληρώνεται: https://farm3.staticflickr.com/2923/142 ... b212_c.jpg

αυτό που παραξενεύει είναι ότι στο 1ο η ουρά είναι καλυμμένη. Περίεργο αυτό. Πάει για αλλαγή όλο το livery?
 
Μείωση ενδιαφέροντος για το Α380. Η Airbus σκέφτεται να σταματήσει την παραγωγή του το 2018...

Airbus Raises Prospect of Ditching A380 as Orders Vanish

Airbus Group NV (AIR) raised the prospect of discontinuing its A380 superjumbo as soon as 2018, the first admission that it may have misjudged the market for the double-decker after failing to find a single airline buyer this year.

http://www.bloomberg.com/news/2014-12-1 ... ndrum.html
 
η πλήρης εικόνα είναι η εξής: ή έρχονται νέες παραγελλίες (χλωμό) ή εξετάζουμε τις εξής δύο πιθανότητες: κλείσιμο της γραμμής ή πάμε για Α380 ΝΕΟ. Προσευχόμενοι ο Εμίρης να είναι πολυχρονεμένος.
 
Άποψη μου ειναι οτι το βρίσκω πολυ δύσκολο να σταματήσει η παραγωγή του τρέχοντος μοντέλου πριν το 2020. Όλες αυτές οι φήμες/ανακοινώσεις δεν ειναι παρά ενα τρικ για να καλέσουν εμμέσως αγοραστές του στιλ οποίος προλάβει ας πάρει ή οποίος εχει πάρει ας πάρει και αλλα για να κρατηθεί η παραγωγή. Ετσι νομίζω εγω.. Το 380 ειναι πολυ ακριβό για την Airbus για να το αφήσει απλα να φύγει ετσι. Μην ξεχνάμε οτι ακομα και σημερα δεν εχει κάνει break even.
 
Το αν έκανε ή όχι break even εξαρτάται από το πώς το βλέπει ο κάθε ένας bean counter. Η μεγάλη εικόνα είναι όμως ότι η Airbus απέκτησε 'οριστικά' το πάνω χέρι στο πιο δύσκολο τμήμα της αγοράς. Σκεφθείτε μια Emirates σήμερα με 200 Β 747-800. Αυτό μόνο.

Ναι, δεν έχουν 'επαληθευτεί' οι προβλέψεις για περισσότερες πωλήσεις. Δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα ο δρόμος. Σήμερα υπάρχουν ουκ ολίγες άλλες επιλογές στα 'μεγάλα' long-range δρομολόγια. Η ίδια η Airbus έχει 'σχεδόν' έτοιμο το Α 350-1000, έρχεται σε λίγο και το 777-9, και έχει υπάρξει το υπερ-πετυχημένο 777-300, και το σαφώς λιγότερο πετυχημένο εμπορικά Α 346. Πιο κάτω, έχουμε το Α 350-900, τα 787, και τα Α330ΝΕΟ.

Για την κλάση του, και τη στενή εμπορική του αποστολή, το Α380 δεν έχει αντίπαλο. Το ότι η 'εμπορική του αποστολή' είναι πλέον πολύ στενή είναι το πρόβλημα. Η αγορά όμως αλλάζει, η κίνηση αυξάνει, δεν μειώνεται παγκοσμίως. Και καινούργια σχέδια δεν βγαίνουν.
 
Ποια άλλη αεροπορική εταιρεία είναι υποψήφια ν΄αγοράσει Α380?
 
Top