Boeing 787

Στο χωριό μου λένε
< καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα >
μπορεί σε εκείνο το γεγονός να μην έφταιγε η Boeing,
αλλά την Κυριακή 19/1/14 υπήρξε και άλλο συμβάν με Β787 της Air India που παρουσίασε πρόβλημα επικοινωνιών και αναγκάσθηκε να γυρίσει πίσω Λονδίνο. Οι επιδόσεις των α/φ της Air India δεν είναι καλές και η Boeing αναπτύσσει λογισμικά για να βελτιώσει τις επιδόσεις τους.
 
Επικοινωνίες είχε κανονικοτατες. Το transponder του είναι που έβγαλε πρόβλημα.
 
george_a":2d6eogia said:
Εγώ πιο πολύ θα ενδιαφερόμουν να δω τις φωτογραφίες του απρόσεκτου μηχανικού που την άφησε ανοικτή, και του απρόσεκτου κυβερνήτη, που δεν το παρατήρησε στο preflight check. Το 'συμβάν' αυτό θα μπορούσε να συμβεί σε οποιοδήποτε τύπο αεροσκάφους... Εκτός βέβαια και αν φταίει και γι' αυτό η Boeing (τα αμαρτήματά της, πολλά, αλλά και σε αυτό;).

Και εγώ θα ήθελα να το δω αυτό ....... ξέρουμε ποια βαλβίδα είναι και πως λειτουργεί ??
Ο μηχανικός βάζει από εκεί καύσιμα και την ξεχάσε ανοικτή??
 
Αύγουστος θα είναι ο μήνας με τις πρώτες πτήσεις του 787-9
Ξεκινά στις 4 Αυγούστου με ναυλωμένη πτήση η ΑΝΑ (18Β 377Υ) από Haneda για Mount Fuji
Πρώτη στις 9 Αυγούστου προγραμματισμένη - εμπορική πτήση η Air New Zealand (18B 21PY 263Y) Auckland για Sydney
Η United (48B 88 PY 116 Y) στις 28 Οκτωβρίου ξεκινά το Los Angeles για Melbourne
Η Virgin Atlantic (31B 35PY 198Y) στις 29 Οκτωβρίου ξεκινά το London για Boston
Τον Δεκέμβριο θα γίνει συναγωνισμός ποιος θα είναι γρηγορότερος
Etihad (8suites 199Y) Abu Dhabi για Dusseldorf
Scoot (35B 340Y) μάλλον Singapore για Gold Coast.

********edit********
Έκανα λάθος η Etihad έχει ΚΑΙ 28PY,
Μέχρι στιγμή όλες οι εταιρείες στην Οικονομική είναι 3-3-3
Για την Scoot δεν βρήκα εάν θα είναι 3-4-3
 
έχει μείνει καμία εταιρεία με 2-4-2 στην οικονομική; Δεν ξέρω τι θα έχει η Etihad. Η σύγκριση, πάντως με την Scoot (8 suites + 199Y vs 35 B + 340 Y) με αφήνει άφωνο.
 
Τρέχει η ΑΝΑ και θα προλάβει την ΑΝΖ, ανακοίνωσε δρομολόγια του Β787-9 δύο μέρες πριν την ΑΝΖ,

στις 7 Αυγούστου το Β787-9 θα κάνει
NH241: Tokyo (Haneda)-Fukuoka, 07:25-09:15
NH248: Fukuoka-Tokyo (Haneda), 10:05-11:50
NH25: Tokyo (Haneda)-Osaka (Itimi), 13:00-14:05
NH30: Osaka (Itimi)-Tokyo (Haneda), 15:00-16:15
NH595: Tokyo (Haneda)-Matsuyama, 17:15-18:40
NH598: Matsuyama-Tokyo (Haneda), 19:30-21:00

Και να δεν τους κάτσει ; …; .. ;
 
Air Tahiti Nui είναι ο τέταρτος χρήστης για το Β787-900 στην περιοχή μετά την Air New Zealand με 3 α/φ και περιμένοντας άλλα 9, την ΑΝΑ με 2 α/φ και περιμένοντας άλλα 42, την Scoot με 1 α/φ και περιμένοντας άλλα 9, και την Vietnam που περιμένει 19 α/φ.
Air Tahiti Nui παρήγγειλε 2 α/φ και option για 2 α/φ.
 
Δεν ξέρω αν ταιριάζει εδώ,αλλά ένα ωραίο βίντεο με κάθετη απογείωση του 787 στα πλαίσια προετοιμασίας για το Le Bourget

https://youtu.be/pxvwGppH4zg
 
Top