Alitalia

Τελικά ανακοινώθηκε ότι έκλεισε η συμφωνία για πώληση 49% στα Εμιράτα. Τώρα θα δουν οι εργατοπατέρες του χειρότερου εθνικού αερομεταφορέα της Ευρώπης τι σημαίνει άραβας εργοδότης.

:banana:
 
Με U2, VY αλλά και FR στο FCO, έχει σασπένς τι πολιτική θα ακολουθήσει η νέα νέα ΑΖ. Πάνε οι άραβες για γλέντια ή για συνεργασίες;;;
 
sv1xv":130ov8na said:
Τελικά ανακοινώθηκε ότι έκλεισε η συμφωνία για πώληση 49% στα Εμιράτα. Τώρα θα δουν οι εργατοπατέρες του χειρότερου εθνικού αερομεταφορέα της Ευρώπης τι σημαίνει άραβας εργοδότης.

:banana:
Ο Άραβας εργοδότης δεν μπορεί να τους κάνει κάτι γιατί η εταιρία και οι εργαζόμενοι της δραστηριοποιούνται στην Ιταλία.
 
Ένταξη νέων δρομολογίων προς προορισμούς, όπως το Βερολίνο, το Ντίσελντορφ, το Σαν Φρανσίσκο, το Μεξικό, η Χιλή, το Πεκίνο και η Σεούλ.
Με νέα α/φ από τις παραγγελίες της Etihad
 
Το θέμα καλύπτεται διεξοδικά στο
http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/6290223/

Σύνοψη: περισσότερο 'δέσιμο' με την Etihad, τόσο στο fleet planning, όσο και στο feeding και από τους δύο.
 
Φοβάμαι πως οι Άραβες βάζουν μεγάλη φωτιά στις σχέσεις της Alitalia με τη SkyTeam και ιδιαίτερα με την AF/KL/DL, με τις οποίες συνεκμεταλλεύονται -εκτός των αλλων- και τα υπερατλαντικα. Επίσης, κάτι ανάλογο υποψιάζομαι και ως προς τις σχέσεις της Air Berlin/Niki με τη OneWorld.

Ήδη η AirBerlin ανακοίνωσε, πως μέσα στο 2016 θα αποχωρήσει από το Amadeus Altéa και θα μεταφερει όλες τις υπηρεσίες κρατήσεων,inventory κλπ. στο Sabre, όπως έκανε και η Etihad το Φεβρουάριο του 2013.

Θα δείξει...
 
Αυτή η φωτιά μπορεί να είναι δημιουργική. Οι πιθανότητες είναι ότι ή τα 'σπάνε' με την SkyTeam, παίρνοντας μαζί και το 'άτακτο παιδί' την Alitalia, ή μπαίνουν κανονικά στη SkyTeam ως major player. Προσωπικά θα προτιμούσα το δεύτερο...
 
Δεν νομίζω να κάνει τέτοιο λάθος. Καταρχήν, η Etihad προσπαθεί να ιδρύσει καινούργια alliance. Δεύτερον, η skyteam είναι η χειρότερη απο τις 3 μεγάλες συμμαχίες. Το προιόν της Etihad είναι πολύ υψηλό για την skyteam.
 
Χειρότερο από την one world!? Ας μην παραβλέπουμε το γεγονός ότι ένα alliance σε μεγάλο βαθμό επηρεάζεται από τον μεγάλο παίκτη στην περιοχή, την κουλτούρα και την οργάνωση των αερογραμμών. Όποιος έχει ασχοληθεί επισταμένως με τα alliances καταλαβαίνει ότι οι συνεργασίες αυτές δεν θα ταράξουν τα λιμνάζοντα ύδατα. Φυσικά δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω την δυναμική των διαβουλεύσεων και συζητήσεων των εμπλεκόμενων αλλά η εικόνα μου είναι ότι Mr. Hogan έχει λίγο retro αντιμετώπιση. Ελπίζω να μην σπάσει τα καινούρια του παιχνίδια. Τα παλιά πάλι, χαροπαλεύουν εδώ και καιρό.

P.S ούτε τα JVs θα έχουν αλλαγές λόγο των concessions. Απλά είναι ακριβά για να αποτύχουν.
 
ermis177":fxarcbrh said:
Δεν νομίζω να κάνει τέτοιο λάθος. Καταρχήν, η Etihad προσπαθεί να ιδρύσει καινούργια alliance. Δεύτερον, η skyteam είναι η χειρότερη απο τις 3 μεγάλες συμμαχίες. Το προιόν της Etihad είναι πολύ υψηλό για την skyteam.
Καινούρια ποιοτική Alliance με την Αlitalia; :p
 
Top