Καθυστερήσεις Aegean

Δυστυχώς επιβεβαιώνω και γω το χάλι της εταιρίας.Χρειάστηκε 4 φορές να ταξιδεψω στο εσωτερικο σε διάστημα 10 ημερών τώρα κοντά και οι 3 στις 4 πτήσεις είχαν από 40 έως 70 λεπτά καθυστέρηση.Οι δικαιολογίες του κώλου και η όλα εικόνα έμοιαζε σας τσουβαλιάζουμε, σας μεταφέρουμε εκεί που πρέπει(όντως τις φυσούνες τις αποφεύγουν), τώρα τι άλλο θέλετε.Δυστυχώς όταν είσαι μονοπώλιο κάνεις κουμάντο εσύ.Λυπάμαι, μακάρι κάτι να γίνει στο μέλλον.Δεν παλευεται η κατάσταση.
 
Το DVU φαίνεται έχει κάποιο προβληματάκι καθώς δεν έχει πετάξει από χθες το μεσημέρι όταν επέστρεψε απο ARN. Έτσι, το σημερινό W RHO-TLV-JMK παραμένει ανεκτέλεστο έως τώρα. Για να δούμε...

Εdit
Το DGD ήρθε ferry κι έτσι έστω με καθυστέρηση εκτελείται το TLV-JMK. Ευχαριστώ τον συνφορουμίτη για το τιπ με πμ :cool:
 
χαιρετώ τον συμφορουμίτη OA701
το DGD απ' ό,τι βλέπω συνεχίζει το απαράδεκτο ιστορικό των καθυστερήσεων, αν και σήμερα έσωσε την παρτίδα με το ATH-JTR-ATH. Απ' το κακό στο χειρότερο...
 
Ειλικρινά, αυτό το άρθρο μου φαίνεται λίγο υπερβολικά.

Σίγουρα υπάρχει πρόβλημα με καθυστερήσεις και σίγουρα φταίει και η Α3 με ένα πρόγραμμα που δεν της αφήνει περιθώριο σε περίπτωση απρόβλεπτων γεγονότων (τεχνική βλάβη, κακοκαιρία κλπ.). Απ΄την άλλη πλευρά όμως είναι μάλλον και μέρος της γενικής εικόνας που επικρατεί σε κάποια αεροδρόμια λόγω της μεγάλης αύξησης πτήσεων. Αν διαβάστε για παράδειγμα τα network news στην ιστοσελίδα της Eurocontrol, σχεδόν καθημερινά αρκετά ελληνικά αεροδρόμια από το πρωί εμφανίζονται με καθυστερήσεις λόγω aerodrome capacity.


Κι εγώ το είδα κάποιες φορές όταν πέταξα το πρωί από Αθήνα για Θεσσαλονίκη ότι αρκετές από τις πρώτες πρωινές πτήσεις στα νησιά ήτανε καθυστερημένες – μάλλον όχι λόγω της Α3, αλλά γιατί στην Σαντορίνη, Μύκονο κλπ. έκαναν ήδη κύκλους αναμονής τα αεροπλάνα που έφυγαν ξημερώματα από το εξωτερικό… Και βέβαια με το στενό πρόγραμμα της Α3 τέτοιες καθυστερήσεις μέχρι το βράδυ συσσωρεύονται
 

Attachments

  • Καταγραφή.JPG
    Καταγραφή.JPG
    46,1 KB · Προβολές: 1.894
Σοβαρό συμπέρασμα σε ό,τι αφορά στις καθυστερήσεις δεν μπορεί να βγεί ούτε από μία πτήση, ούτε από μία ημέρα, ούτε και από μία εβδομάδα. Εγώ έτυχα σε πτήση που ήταν ontime στο λεπτό, αυτό δεν κάνει την εταιρεία ολόκληρη ontime για έναν ολόκληρο χρόνο.

Ευτυχώς που ο χώρος της αεροπορίας είναι από τους πιο 'αμείλεικτους', αλλά και ταυτόχρονα, από τους πιο 'διαφανείς', για τους ίδιους λόγους: υπάρχουν τα στατιστικά κάθε εταιρείας, για κάθε μήνα - ακόμα και για κάθε αεροδρόμιο.

Ας τα βρούμε αυτά, και ας τα συζητήσουμε. Χωρίς ανορθογραφίες και χωρίς σκουξίματα.
 
H σημερινή A3 904 με προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης 12.40 για Λάρνακα επέστρεψε στην Αθήνα μετά από είκοσι λεπτά πτήσης και οι επιβάτες ενημερώθηκαν πως θα γίνει αλλαγή αεροσκάφους. Έχουμε καμιά πληροφορία για αυτό;
 
Απ' ότι είδα μόλις στο ΦΡ24 έχει κανένα μισάωρο που έφυγε η 904D από ΑΤΗ με το DGJ. 320 στη θέση 321 και δίωρη καθυστέρηση, αυτά είναι. Γνωρίζει κανείς αν είναι "σοβαρά" το DGP;
 
Το DGP είχε μια ένδειξη που αφορούσε το bleed system του Νο.2 κινητήρα..Μετά απο troubleshooting χρειάστηκε να λιπανθούν τα VSV(Variable Stator Vanes).
Γίνονται ενέργειες σε συνεργασία με την κατασκευάστρια εταιρεία ώστε να μειωθεί το time interval για την λίπανση των VSV!
 
Απ' ό,τι βλέπω πάντως το -όποιο - πρόβλημα αντιμετωπίστηκε έγκαιρα και το απόγευμα τα πήγε μια χαρά με την Α3614. Το θέμα όμως είναι αν αντιμετώπιζε ζήτημα μόνο με το VSV που αναφέρει ο συμφορουμίτης Bladerunner...
 
στο συγκεκριμένο περιστατικό ναι.
 
Top