Emirates

  • Thread starter TAKIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μπα από ότι καταλαβαίνω η μάχη δίνεται για καθίσματα 17 ιντσών, και για μεγάλες αποστάσεις. Μην εφησυχάζετε, και μην παραμυθιάζεστε ότι θα είναι για το hajj. Η Airbus ζήτησε την εβδομάδα που μας πέρασε ένα βιομηχανικό πρότυπο που θα παρέχει μια θέση οικονομικής, τουλάχιστον 18 ίντσες. Μια νέα διαμάχη έχει φουντώσει μεταξύ της Boeing και της Airbus, σχετική με το πλάτος των καθισμάτων οικονομικής θέσης στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, η μάχη θα δοθεί στα νέα α/φ Β777Χ που θα μεταφέρουν 406 επιβάτες και το Α350 με 350 επιβάτες. Άσκημα νέα για εμάς τους επιβάτες μας βλέπουν σαν σαρδέλες για μεγιστοποίηση των κερδών τους.
 
Εδώ λοιπόν η νέα παραγγελία-μαμούθ

Πολλά από τα νέα Α380 θα είναι 2-class configuration, χωρίς να γίνεται σφές για πόσους συνολικά θα μεταφέρει ή...αν θα είναι 10 ή 11 σε καθε σειρά... :mrgreen: :mrgreen:
https://www.emiratesgroupcareers.com/en ... le=1443077
 
Έχουν σπάσει όλα τα ρεκόρ !!!!!!!!!!!!! :banana: :banana: :banana: :banana:
 
Καταπληκτικά νέα και συγχαρητήρια στην ΕΚ.

Για μένα πάντως δύο πράγματα που με απασχολούν είναι:

1. Που θα τα παρκάρουν όλα αυτά τα αεροσκάφη στο Ντουμπάι;; Αν υπολογίσουμε ότι τώρα γίνεται το αδιαχώρητο και ο στόλος είναι στα 200 τόσα αεροσκάφη, στα 300 και 400 που θα καταλήξουν να έχουν εντός πενταετίας, που θα τα βάλουν, έχοντας υπ ' όψην ότι κατά μέσον όρο το 20 με 30% του στόλου θα είναι ανα πάσα στιγμή στο έδαφος στο Ντουμπάι...

2. Γιατί μυρίζομαι "φούσκα";; Γιατί έχω την εντύπωση ότι κάποιες αγορές γίνονται με γνώμονα τον αποκλεισμό αντιπάλων από την δυνατότητα παραγγελίας αεροσκαφών για τα επόμενα 5 με 10 χρόνια τουλάχιστον, και την "εμιρατοποίηση" των προδιαγραφών των αεροσκαφών, που τα καθιστά οικονομικά και τεχνικά ασύμφορα για τις ευρωπαικές και αμερικανικές εταιρίες;

Και τέλος να αναφέρω την πραγματική είδηση κατ' εμέ, η οποία βρίσκεται στην φωτογραφία του λινκ στο παραπάνω ποστ: ο Sheikh Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Chairman and Chief Executive, Emirates Airline and Group στην ίδια φωτό με τον Akbar Al Baker, CEO Qatar Airways!! :D

Άντε και Τσίπρας με Κασιδιάρη στο άμεσο μέλλον! :D
 
Al Maktoum International Airport νομίζω πως είναι η απάντηση...
Όσο για την Emirates ακόμη και να κόψει τις παραγγελίες στους ανταγωνιστές είναι πολιτική εταιρίας (λίγο πιο επιθετική) αλλά στις εταιρίες δεν υπάρχουν άγιοι. Επιβάτες και κέρδος!
Άντε μέχρι να τα παραλάβει όλα θα είναι έτοιμος και ο 10-28 και το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ θα ζήσει μεγάλες στιγμές με το 11-θέσεων 380!
 
Ένα ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με τα Α380 της Emirates, τα οποία συνεχίζουν να είναι «πελατομαγνήτες» και να αποφέρουν κέρδη στην εταιρεία.
 
Emirates orders 115 779 & 35 778

όχι πως δεν το περιμέναμε, δηλαδή. Δεν ξέρω αν επισκιαζει το χθεσινό 1-7, αλλά,
35 x 777-8X και 115 x 777-9X από την Emirates είναι είδηση.

http://finance.yahoo.com/news/boeing-em ... 07416.html

56 μπιλλιονάκια είναι αυτά....
 
Kαι από 26 Οκτ αυξάνεται σε 3 daily το FCO-DXB , 2A380 και 1 773.. :)
Νομίζω πρέπει να είναι το πιο σύντομο ευρωπαϊκό short/medium-haul..με τα Α380 αφού η Αθήνα δεν "δέχεται" Α380 ακόμα..

http://airlineroute.net/2014/08/18/ek-fco-w14/
 
Top