Καθυστερήσεις Aegean

Πέρυσι και φέτος το καλοκαίρι που επέστρεφα από MJT με την 257 καθώς και στην περυσινή επιστροφή μου με την 407 από CFU η καθυστέρηση ήταν μεταξύ 45 και 55 λεπτών δηλαδή και μας ξέσκισε το πρόγραμμα και δεν δικαιούμαστε εισιτήριο αποζημίωσης. Η αιτία και στις τρεις καθυστερήσεις ήταν η καθυστερημένη άφιξη του αεροσκάφους από προηγούμενη πτήση, κάτι πολύ λογικό τη στιγμή που τρελαίνεις τα ωράρια προσωπικού και αεροσκαφών για να χωρέσεις τις πτήσεις της μισής Ευρώπης σε ένα αεροσκάφος σε μια μέρα. Το πως κατάφερναν βέβαια προ μονοπωλίου και είχαν αισθητά λιγότερες καθυστερήσεις σε σχέση με τώρα είναι κάτι αξιοθαύμαστο
 
διαβάζω συχνά την λέξη μονοπώλειο. έχετε αναρωτηθεί ποια είναι η άλλη όψη του νομίσματος ή ποια θα ήταν αν η Α3 δεν εξαγόραζε την ΟΑ?
Η Α3 θα ελάτωνε τον στόλο της και αναλογικά και εργαζόμενους και η ΟΑ που ήταν σε πολύ δύσκολη οικονομική κατάσταση θα κατέρεε αφήνωντας ένα όνομα με ιστορία 70+ ετών να σβήσει. Η κίνηση που έγινε λοιπόν ήταν για να επιβιώσουν και οι 2 εταιρείες δημιουργώντας έναν έθνικό αερομεταφορέα με 2 διαφορετικά AOC και δυναμική ανταγωνιστική πολιτική δίπλα σε μεγάλα ονόματα στον ευρωπαικό ,και όχι μόνο ,ουρανό και σε μια εποχή που όλα στην Ελλάδα καταρέουν.....
 
Τι έκαναν;"Εθνικό" αερομεταφορέα;
Όπως φαίνεται,οι λέξεις χάνουν κάθε νόημα στο βωμό του κέρδους.Μια ιδιωτική εταιρία είστε και τίποτα περισσότερο.
Σχετικά με τις καθυστερήσεις,τη ταλαιπωρία και τη δυσφήμηση της χώρας βέβαια δε μας είπες κάτι.
Και,όχι,δεν έχω αναρωτηθεί τι θα ήταν η κάθε εταιρία και δε με νοιάζει καθόλου.Γιατί να με νοιάζει;Δεν είναι η Aegean "σωτήρας κανενός".Το κέρδος έχει στόχο και όλα τα άλλα είναι παραμύθια.
Τη λέξη "μονοπώλιο" θα τη διαβάζεις λοιπόν γιατί είναι πραγματικότητα.Όπως και οι καθυστερήσεις που είναι και το θέμα της συζήτησης.
 
Το ότι η Α3 είναι ιδιωτική εταιρία και πάει για το κέρδος είναι γνωστό, δεν μας λες τίποτε καινούργιο... είδαμε και την άλλη που πήγαινε για το λαϊκό συμφέρον πως την κατάντησαν οι γνωστοί άγνωστοι... το άλλο με τον Τοτό και το μονοπώλιο που διάολο το είδες? Απαγορεύει κανένας σε κάποιον να πετάει όπου γουστάρει? Όποιος είναι μάγκας λοιπόν ας πάρει δυο παρτάλια και ας πετάει το ATH-SKG πενήντα φορές την ημέρα να κονομίσει... για να μην το κάνει πάει να πει πως το σπορ δεν έχει ψωμί... αφήστε λοιπόν τις σάχλες για τα μονοπώλια και κρατήστε τα δάκρυα σας για τις καθυστερήσεις... η εταιρία μεγάλωσε απότομα, καλοκαίρι είναι, λογικό να υπάρχουν καθυστερήσεις... συμβαίνουν άλλωστε και στις καλύτερες οικογένειες... όποιος δεν βλέπει ότι η Α3 βαδίζει στο σωστό δρόμο ανάπτυξης να βάλει γυαλιά να δει...

Η ένσταση για την Α3 είναι και σωστά είναι, για το πόσο η εταιρία προσέχει τους συνεργάτες της και τους αμείβει σύμφωνα με αυτά που προσφέρουν... εκεί είναι το διακύβευμα, πως οι εργαζόμενοι της Α3 θα είναι ευχαριστημένοι από τις συνθήκες εργασίας και πως δεν θα δουλεύουν σε συνθήκες εκβιασμών και μιζέριας και όχι αν έχει το BHX δυο ώρες καθυστέρηση...
 
Ευτυχώς που είναι ιδιωτική επιχείρηση καλέ μου Alex 96 και αποσκοπεί στο κέρδος των μετόχων της και μόνο!
Ο προηγούμενος εθνικός κρατικός μας αερομεταφορέας αποσκοπούσε στο βόλεμα ημετέρων.
Καθώς και στη δημιουργία τεράστιων ζημιών κάθε χρόνο που κάλυπταν οι ταλαίπωροι φορολογούμενοι χωρίς κάνεις να τους ρωτήσει αν το επιθυμούσαν.
Πρόσφερε χείριστες υπηρεσίες και πάρα πολύ συχνά απαξιωτική συμπεριφορά στους επιβάτες πελάτες του.
Δόξα σοι ο Θεός ημών, δόξα σοι αυτό το χάλι για τις μετακινήσεις μας και τη τσέπη μας έλαβε τέλος!
Οριστικό και αμετάκλητο. :great: :banana:

Όσοι λοιπόν από τους νοσταλγούς του χαλιούνται μπορούν ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τις καθυστερήσεις της Aegean να μετακινηθούν με κάποια απο τις δεκάδες άλλες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο.
ΠΑΡΑ τις προσπάθειες των θιασωτών του "μοντέλου" της κρατικής Ολυμπιακής οι αερομεταφορές έχουν απελευθερωθεί και έχουμε περισσότερες επιλογές από ποτέ.
Και υπάρχουν πάντα και οι εναλλακτικές του Ι.Χ. μας, του ΚΤΕΛ, του ΟΣΕ, των πλοίων και του ότο στοπ!
 
Ίσως μέχρι τώρα ήμουνα ιδιαίτερα τυχερή, αλλά εκτός από περιπτώσεις ομίχλης στην Θεσσαλονίκη δεν θυμάμαι μεγάλες καθυστερήσεις με την Α3. Και τον Ιούλιο και Αύγουστο, σε 8 πτήσεις (εξωτερικού και ATH-SKG) η μεγαλύτερη καθυστέρηση ήτανε γύρω στα 20 λεπτά, με τις περισσότερες πτήσεις να ήτανε ακριβώς στην ώρα τους…
 
Εγώ ξέρω ότι έγινε πανάκριβη η Aegean και σε βάζει να πληρώνεις και τη βαλίτσα .Αίσχος.
 
Άμα σου πω ότι δεν ξέρεις τι σου γίνεται θα παρεξηγηθούμε γιαυτό και δεν λέω τίποτε... αν τα 64€ για Σαντορίνη π.χ σας φαίνονται ακριβά μέσα στο κατακαλόκαιρο να πάτε να κοιταχτείτε...
 
yannisa340":3akicfxh said:
Εγώ ξέρω ότι έγινε πανάκριβη η Aegean και σε βάζει να πληρώνεις και τη βαλίτσα .Αίσχος.
Και πλέον είσαι απολύτως ελεύθερη να μην τσεκάρεις βαλίτσα ή να μην πετάξεις καν με την εταιρία αυτή.
Επί ημερών κρατικής Ολυμπιακής όμως εκτός που ήταν μονοπώλιο την πλήρωνες είτε πετούσες με αυτή είτε όχι ως φορολογούμενος που κάλυπτε κάθε χρόνο τις ζημιές της!
 
Χωρίς καμία διάθεση προσωπικής μομφής ή υπονοούμενου ο κ. alex96 κολλημένος συναισθηματικά ίσως στις ένδοξες εποχές του μονοπωλίου αλλά και της ασυδοσίας της π.ΟΑ, τοποθετούμενος σχεδόν πάντα με απαξίωση στις όποιες προσπάθειες άλλων εταιριών στην μετά π. ΟΑ εποχή, εμφανιζόμενος ως ειδικός εμπειρογνώμων σε θέματα αεροπορικά ( όπως έλεγε και ο αείμνηστος Χατζηχρήστος του παλιού κινηματογράφου στη ταινία ο κ. Πτέραρχος ), με αφορμή τις όποιες δικαιολογημένες ή μη καθυστερήσεις της Α3 και το παραπάνω σχόλιο του viper, παρατηρώ ότι στη προσπάθειά του να εκφράζεται συνήθως πειστικά με ορθογραφικά σωστό γραπτό λόγο, από πλευράς γραμματικής και σύνταξης, μετά τόνων και σημείων στίξης ( αφού ειρήσθω εν παρόδω, του πήρε κάποιο χρόνο μέχρι να κατανοήσει την διαφορά του συνδέσμου “ότι” από την αναφορική αντωνυμία “ο,τι” ), με αποτέλεσμα οι ισχυρισμοί του να είναι ανεδαφικοί και εμφανώς εμπαθείς.
Του συνιστώ, αν και εκτός θέματος, να ξαναδιαβάσει καλόπιστα τα παραπάνω σχόλια του Computerise και Καραμήτρος air και να μην βγάζει τη χολή του με οποιαδήποτε αφορμή σε κάθε περίπτωση αναφοράς σε άλλες εταιρίες και ιδιαίτερα στην Α3
Άλλωστε δεν ισχυρίζομαι ότι η Α3 είναι ντε και καλά «το λουλούδι», αν μάλιστα λάβω υπόψη και την σωστή περιεχομένου ένσταση του Computerise.
Πιστεύω όμως στη παρούσα συγκυρία της χώρας και των αντικειμενικών δεδομένων στα αεροπορικά δρώμενα γενικότερα, ότι είναι μια αξιόλογη ελληνική εταιρία, μέλος μεγάλης Συμμαχίας, με δυναμική περαιτέρω ανάπτυξης ως «εθνικού αερομεταφορέα» με ο, τι αυτό σημαίνει.
Ως προς τις καθυστερήσεις, είναι ένα σύνθετο ζήτημα και αποτέλεσμα πολλών παραγόντων, συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες, κι αυτό είναι και κατανοητό και ανεκτό, σίγουρα δεν πρέπει να είναι σύνηθες και ή διαρκές για οποιαδήποτε εταιρία.
Αυτό ήταν μάλλον το χαρακτηριστικό διαρκές πρόβλημα κυρίως της τελευταίας εποχής Ο.A ( airlines) με τα leased και τις τεράστιες τσαμπουκαλίδικες καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων.
 
Top