STAVROS_ATH
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 23/11/2009
- Μηνύματα
- 346
- Likes
- 49
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Προσπαθώντας να επανέλθω στον πυρήνα του θέματος και όχι στον αν η κακή Α3 έφαγε την ΟΑ και δημιούργησε ένα βδέλυγμα μονοπωλίου να πω ότι ο τελικός μου απολογισμός στις 6 πτήσεις εσωτερικού που έκανα στην καρδιά του καλοκαιριού(3 roundtrips ATH-HER-ATH) ήταν 4 καθυστερήσεις 30-70 λεπτών και 2 μόλις ontime. Ο λόγος ήταν καθυστερημένη άφιξη αεροσκάφους από προηγούμενο προορισμό (κοινώς τόσο σφιχτό που το βγάλαμε δε βγαίνει το πρόγραμμα, δε φτάνουν τα αεροπλάνα)στις 3 από τις 4 περιπτώσεις.Στην τελευταία περίπτωση της 70λεπτης καθυστέρησης ενώ λέει η εταιρία και το αεροσκάφος ήταν καθόλα έτοιμα, υπήρχε πρόβλημα από το αεροδρόμιο προορισμού λόγω traffic(κοινώς, σας λέμε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα, να γλυτώσουμε και το τζάμπα εισιτήριο που δίνουμε στις μεγάλες καθυστερήσεις).
Ο προγραμματισμός των αεροσκαφών όπως προκύπτει από το πλάνο του flightradar24 δείχνει ότι η εταιρία φυσικά και αδυνατεί να χωρέσει 2 καρπούζια κάτω απο μια μασχάλη, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις και χάος.Και αν κάποιοι ήταν πολύ τυχεροί- όπως η Ulrike- η πλειοψηφία σαφώς και δεν είναι.Οι καθυστερήσεις είναι πλέον ο κανόνας και το πρόβλημα είναι εντονότερο σε σχέση με καθε άλλη φορά.Κυρίως σε απογευματινά δρομολόγια και δη εσωτερικού.
Και ναι η εταιρία είναι μονοπώλιο στις περισσότερες γραμμές εσωτερικού.Δεν έχει σημασία γιατί είναι και γιατί κάποιος άλλος επιχειρηματίας δεν αναλαμβάνει να δραστηριοποιηθεί σε αυτές, αυτό που έχει σημασία είναι αν εγώ θέλω να πετάξω ATH-MJT είμαι υποχρεωμένος να πάρω A3 και να υποστώ την όποια καθυστέρηση της εταιρίας, άρα και ταλαιπωρία.Τι τον ενδιαφέρει τώρα τον μεμονωμένο ταξιδιώτη που πλήρωσε και 90 βάλε ευρώ το one way (χωρίς βαλίτσα) ότι η εταιρία αναπτύσσεται και ότι παρόλα αυτά βρίσκεται στο σωστό δρόμο(ήμαρτον ρε παιδιά) ένας Θεος ξέρει.Αυτό που μετράει είναι η ταλαιπωρία και η έλλειψη αξιοπιστίας στα μάτια του πελάτη.Άλλωστε το μότο της εταιρίας κάποτε ήταν "πολιτισμός" και ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα ήταν η συνέπεια και η χρονική αξιοπιστία στην τήρηση των πτήσεων.Επαναλαμβάνω κάποτε.
Ο προγραμματισμός των αεροσκαφών όπως προκύπτει από το πλάνο του flightradar24 δείχνει ότι η εταιρία φυσικά και αδυνατεί να χωρέσει 2 καρπούζια κάτω απο μια μασχάλη, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις και χάος.Και αν κάποιοι ήταν πολύ τυχεροί- όπως η Ulrike- η πλειοψηφία σαφώς και δεν είναι.Οι καθυστερήσεις είναι πλέον ο κανόνας και το πρόβλημα είναι εντονότερο σε σχέση με καθε άλλη φορά.Κυρίως σε απογευματινά δρομολόγια και δη εσωτερικού.
Και ναι η εταιρία είναι μονοπώλιο στις περισσότερες γραμμές εσωτερικού.Δεν έχει σημασία γιατί είναι και γιατί κάποιος άλλος επιχειρηματίας δεν αναλαμβάνει να δραστηριοποιηθεί σε αυτές, αυτό που έχει σημασία είναι αν εγώ θέλω να πετάξω ATH-MJT είμαι υποχρεωμένος να πάρω A3 και να υποστώ την όποια καθυστέρηση της εταιρίας, άρα και ταλαιπωρία.Τι τον ενδιαφέρει τώρα τον μεμονωμένο ταξιδιώτη που πλήρωσε και 90 βάλε ευρώ το one way (χωρίς βαλίτσα) ότι η εταιρία αναπτύσσεται και ότι παρόλα αυτά βρίσκεται στο σωστό δρόμο(ήμαρτον ρε παιδιά) ένας Θεος ξέρει.Αυτό που μετράει είναι η ταλαιπωρία και η έλλειψη αξιοπιστίας στα μάτια του πελάτη.Άλλωστε το μότο της εταιρίας κάποτε ήταν "πολιτισμός" και ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα ήταν η συνέπεια και η χρονική αξιοπιστία στην τήρηση των πτήσεων.Επαναλαμβάνω κάποτε.