LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Νίκος Καζαντζάκης» και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι
oal506
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2006, 22:30

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό oal506 » 12 Αύγ 2014, 20:13

όπως και να το δεις ...σίριαλ αυτο το Καστέλι
http://www.cretalive.gr/crete/view/ochi ... hth/184532
0 x


kbrin
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2013, 12:25
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό kbrin » 27 Οκτ 2014, 11:01

Άλλη μια αντίθετη θέση στη μετεγκατάσταση, θέτοντας ερωτήματα (που δεν θα δοθούν απαντήσεις)...

http://www.cretalive.gr/people/view/ta-farawnika-erga-entupwsiazoun-tous-pshfoforous/201067
0 x

Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 29
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό nsap » 27 Οκτ 2014, 21:34

@kbrin

Σχετικά με το άρθρο που παρέθεσες, μερικά ερωτήματα έχουν ήδη απαντηθεί. Πρώτα απο όλα ποιος είπε πως το αεροδρόμιο χτίζεται με βασικό σκοπό την πραγματοποίηση υπερπόντιων πτήσεων?
Το υφιστάμενο αεροδρόμιο είναι ένα αίσχος για μια χώρα που θέλει να επενδύσει στο τουρισμό και θέλει να θεωρείται αναπτυγμένη. Όλα τα ελληνικά αεροδρόμια πρέπει να αναβαθμιστούν άμεσα γιατί αλλιώς θα χάσουμε το παιχνίδι.
Επιπλέον, jumbos πραγματοποιούν ήδη πτήσεις στο Ηράκλειο και στην Ρόδο με 400+ επιβάτες on board που προέρχονται απο την Ρωσία (δεν χρειάζεται να έρχονται πτήσεις απο Αμέρικα για να δεις Jumbo).
Επίσης, το σχέδιο κατασκεύης προβλέπει πως ο ανάδοχος θα είναι υπεύθυνος για την σύνδεση του αεροδρομίου με τους τοπικούς άξονες.
Όσο αφορά τα υπόλοιπα ερωτήματα, το μόνο που έχω να πω είναι πως δεν μπορούμε να έχουμε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.
Τέλος, το Καστέλλι έπρεπε ήδη να λειτουργούσε.
0 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 27 Οκτ 2014, 22:20

Πολύ σωστό το άρθρο που παρέθεσε ο φίλος από το cretalive.Και φυσικά το θέμα δεν είναι τα υπερπόντια μόνο.Αλλά και αυτή η ευκολία με την οποία προτάθηκε η συγκεκριμένη περιοχή για μετεγκατάσταση βρωμαέι από παντού.
Αντί να γίνει μια επέκταση προς θάλασσα του υπάρχοντος διαδρόμου.Κατόπιν μελέτης σοβαρής και όχι να αναβαθμίσουμε κάθε αεροδρόμιο του στρατού.Τα χω πει και τα χουν πει και άλλοι.Σε εποχές λιτότητας (για τον κόσμο) δεν περισσευουν λεφτά για να κάνει ο ντόπιος το γύρο του νησιού για να βρεί το αεροδρόμιο στα χωράφια της νότιας κρήτης.Καλοί οι Ρώσοι, αλλά και όσοι ντόπιοι μετακινούνται θα πρεπε να ληφθούν σοβαρά υπόψη, καθώς και ο επιχειρηματικός κόσμος που έχει τις δουλείες του στο βορρά του νησιού, εκεί που βρίσκονται και τα μεγάλα αστικά κέντρα.Πάντως φέτος το Νικ Καζ μια χαρά ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες.
0 x


kbrin
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 26 Ιούλ 2013, 12:25
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό kbrin » 27 Οκτ 2014, 22:52

@nsap

Υπερβολές περί αίσχους αεροδρομίου... το έχουμε ζήσει και το ζούμε πόσα χρόνια από κοντά, από μέσα, πετώντας σε low season, σε high season κτλ. Κανένας δεν αμφισβητεί ότι χρειάζονται να γίνουν πολλά και θα μπορούσαν να γίνουν πολλά.

Προφανώς δεν είναι τα super jumbo το μόνο ζητούμενο για το νέο αεροδρόμιο (εξάλλου το άρθρο το αναφέρει ως η "διαφορά") αν και η "αρχική διαφήμιση" του Καστελλίου ήταν ότι θα προσγειώνονται Α380.

Ο σχεδιασμός του αεροδρομίου γίνεται σε μια από τις πιο εύφορες γεωργικά περιοχές της Κρήτης, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα 40 λεπτά από το Ηράκλειο (αν γίνουν οι δρόμοι άντε να μειωθούν στα 20 λεπτά), τα αεροπλάνα θα πρέπει να βγαίνουν στο Λυβικό για να προσγειώνονται αντίθετα στους βόρειους ανέμους με αύξηση κατά 5-10 min στο ταξίδι (ποιος θα απορροφήσει αυτό το κόστος;).

Πάμε τώρα στο Καζαντζάκης. Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου το θέλει καθώς το βολεύει απίστευτα που είναι δίπλα στο λιμάνι για την περαιτέρω ανάπτυξη της κρουαζιέρας. Μάλιστα θα γίνει καινούργιο τέρμιναλ στο υφιστάμενο μόνο για την κρουαζιέρα. Ο Βασιλάκης της ετζιαν επίσης έχει μιλήσει ότι ανεξάρτητα το αν θα γίνει ή όχι Καστέλλι θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί. Επίσης η έκταση γύρω από το αεροδρόμιο είναι τεράστια (126 ΣΜ και άλλα τριγύρω) Και όλο και περισσότεροι φοβούνται έχοντας παραδείγματα δρόμοι με διόδια, κόστοι Ελ. Βενιζέλος, ελληνική επιχειρηματικότητα κτλ, ότι αντί να ωφελήσει θα βλάψει τον τουρισμό που υπάρχει.

Όσο για τους οδικούς άξονες. ΒΟΑΚ δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει για χρόνια εκτός αν δεχτούμε οι ντόπιοι τα διόδια. ΝΟΑΚ μουαχχαχαχαχα... όσο για τους κάθετους πχ της Μεσσαράς και άλλοι υπάρχουν σχέδια από το '80 στα χαρτιά.

Το Βενιζέλος τι εύρος περιοχής καλύπτει; Η Κρήτη έχει 1 πολιτικό αεροδρόμιο της Σητείας, 2 στρατιωτικά-πολιτικά Ηράκλειο-Χανιά, 1 στρατιωτικό Καστέλλι και άλλο ένα που εγκαταλήφθηκε πλέον στο Τυμπάκι. Γιατί χρειάζεται ένα μεγάλο;
0 x

nick15801
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Φεβ 2012, 02:07
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGNX
x 1

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό nick15801 » 27 Οκτ 2014, 22:53

nsap έγραψε:@kbrin

Σχετικά με το άρθρο που παρέθεσες, μερικά ερωτήματα έχουν ήδη απαντηθεί. Πρώτα απο όλα ποιος είπε πως το αεροδρόμιο χτίζεται με βασικό σκοπό την πραγματοποίηση υπερπόντιων πτήσεων?
Το υφιστάμενο αεροδρόμιο είναι ένα αίσχος για μια χώρα που θέλει να επενδύσει στο τουρισμό και θέλει να θεωρείται αναπτυγμένη. Όλα τα ελληνικά αεροδρόμια πρέπει να αναβαθμιστούν άμεσα γιατί αλλιώς θα χάσουμε το παιχνίδι.
Επιπλέον, jumbos πραγματοποιούν ήδη πτήσεις στο Ηράκλειο και στην Ρόδο με 400+ επιβάτες on board που προέρχονται απο την Ρωσία (δεν χρειάζεται να έρχονται πτήσεις απο Αμέρικα για να δεις Jumbo).
Επίσης, το σχέδιο κατασκεύης προβλέπει πως ο ανάδοχος θα είναι υπεύθυνος για την σύνδεση του αεροδρομίου με τους τοπικούς άξονες.
Όσο αφορά τα υπόλοιπα ερωτήματα, το μόνο που έχω να πω είναι πως δεν μπορούμε να έχουμε και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.
Τέλος, το Καστέλλι έπρεπε ήδη να λειτουργούσε.


Ok, αφού το αποφάσισες τότε βουρ. Ποιος είναι ακριβός ο λόγος που δεν μπορεί να αναπτυχθεί το υπάρχον αεροδρόμιο, στην ίδια τοποθεσία, να προστεθούν νέες σύγχρονες κτηριακές εγκαταστάσεις, όποτε και αν βρούμε χρήματα; Δεν θέλω να ταράξω κανέναν αλλά υπάρχει μια μαγική λέξη που λέγετε re-development και έχει γίνει με μεγάλη επιτυχία σε διάφορα αεροδρόμια. Να ξαναφτιάξουν ένα αεροδρόμιο από την αρχή, με τις ίδιες τεχνικές προδιαγραφές στην μέση του πουθενά, έτσι απλά για να γουστάρουμε δεν νομίζω ότι αντέχουμε. Είμαι πολύ περίεργος να μάθω αυτό το αίσχος τι σημαίνει; Είναι ακαλαίσθητο, παλιό, μη λειτουργικό, σε λάθος τοποθεσία. Όσο για τις επενδύσεις και πάλι δεν θέλω να σε ταράξω αλλά η Ελλάδα έχει χρεοκοπήσει εδώ και μερικά χρόνια, οπότε ούτε σε περίπτερο δεν μπορεί να επενδύσει. Για το επιχειρηματικό περιβάλλον, τις ιδιωτικές επενδύσεις και το doing business in Greece νομίζω είναι περιττό να αναφερθώ. Αν ο μπαμπάς σου είναι ο Μπόμπολας τότε καταλαβαίνω την υστερία αν όχι ίσως να μπορείς να μας το εξηγήσεις. Όσο για το παιχνίδι έχει χαθεί ήδη. Αυτό όμως που με έκανε πραγματικά να γελάσω είναι το: αν θέλει να θεωρείται αναπτυγμένη. Και πάλι δεν θέλω να σε πικράνω αλλά δεν είναι αναπτυγμένη και ούτε πρόκειται να αναπτυχθεί. Τώρα οι φαντασιώσεις και τα οράματα είναι τσάμπα. Αν η ανάπτυξη που έχεις στο μυαλό σου είναι αυτό που λέει ο Σαμαράς. Τότε ναι ήρθε η ανάπτυξη. :twisted:
0 x

Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 29
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό nsap » 28 Οκτ 2014, 00:37

@nick15801

. Ποιος είναι ακριβός ο λόγος που δεν μπορεί να αναπτυχθεί το υπάρχον αεροδρόμιο, στην ίδια τοποθεσία, να προστεθούν νέες σύγχρονες κτηριακές εγκαταστάσεις, όποτε και αν βρούμε χρήματα;


Δεν διαφωνώ πως δεν μπορεί να αναπτυχθεί το υπάρχον αεροδρόμιο, απλά θεωρώ ότι το κόστος επέκτασης στα πρότυπα ενός πραγματικού διεθνούς αερολιμένα θα έχει πάνω κάτω το ίδιο κόστος αν λάβουμε τα disruptions και τα περιβαλλοντικά προβλήματα λόγω επέκτασης του διαδρόμου στην θάλασσα.

Είμαι πολύ περίεργος να μάθω αυτό το αίσχος τι σημαίνει; Είναι ακαλαίσθητο, παλιό, μη λειτουργικό, σε λάθος τοποθεσία.


Τα τρία πρώτα σίγουρα. Η τοποθεσία είναι καλή αλλά δεν μπορώ να φανταστώ το αεροδρόμιο σαν αυτό της μακέτας σε απόσταση αναπνοής απο την πόλη.

. Αν ο μπαμπάς σου είναι ο Μπόμπολας τότε καταλαβαίνω την υστερία αν όχι ίσως να μπορείς να μας το εξηγήσεις.


Όχι αλλά είτε καινούριο αεροδρόμιο φτιαχτεί, είτε το Καζαντζάκης επεκταθεί, οι κατασκευαστικές θα έχουν δουλειά να κάνουν. Υστερικός δεν είμαι, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να υστερούμε σε σχέση με ανταγωνιστικές χώρες και να ακούμε αρνητικά σχόλια απο τον κάθε Άγγλο, Γάλλο κ.ο.κ.

Και πάλι δεν θέλω να σε πικράνω αλλά δεν είναι αναπτυγμένη και ούτε πρόκειται να αναπτυχθεί


Και ύστερα αναρωτιέμαι γιατί η Ελλάδα δεν προχωράει.. Μα τέτοια αισιοδοξία..

Προσωπικά, επιθυμώ ένα αεροδρόμιο σύγχρονων προδιαγραφών. Είτε είναι το υφιστάμενο, είτε το Καστέλλι, είτε κάνουμε ένα σε τεχνητό νησί, δεν μου καίγεται καρφί. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να μπορεί η Ελλάδα να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις ενός σύγχρονου τουριστικού προϊόντος.
0 x


nick15801
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 04 Φεβ 2012, 02:07
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGNX
x 1

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό nick15801 » 28 Οκτ 2014, 01:49

Το Καζαντζάκης είναι διεθνές αεροδρόμιο. Πραγματικό. Το αεροδρόμιο έχει έντονα εποχική κίνηση που σημαίνει ότι μια επένδυση σε νέο αεροδρόμιο δεν θα επιστρέψει χρήματα στον επενδύτη η το κράτος εκτός και αν ανεβάσει σημαντικά τις χρεώσεις. Αυτό βεβαία δεν είναι δυνατό για ευνόητους λόγους. Οι υπάρχοντες διάδρομοι είναι παραπάνω από επαρκείς οπότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Α380 δεν έχει δει η Αθήνα θα δει η Κρήτη; Τα μακέτα που έλεγε και παλιός μας πορθυπουργός και τα φαραωνικά έργα είναι για άλλες εποχές. Αν είχε κάποια βάση η ανάπτυξη αεροδρομίου στο Καστέλι όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί, ο διαγωνισμός δεν θα ήταν άγονος. Φαντάστηκα πως είναι κοινή λογική το ότι να αναπτύξεις το υπάρχον αεροδρόμιο αντί να κάνεις απαλλοτριώσεις, να φτιάξεις δρόμους από την αρχή, παρκινγκ, ραντάρ, ραδιο-βοηθήματα κλπ κλπ. Από όσο θυμάμαι από το τοπογραφικό, χωρά άνετα τα πάντα. Για ποια disruptions μιλάς; Και γιατί να είναι εκτός πόλεως το αεροδρόμιο; Υπάρχουν πάρα πολλά αεροδρόμια μέσα στην πόλη. Δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να αρχίσω να τα ονοματίζω. Δεν έχω πρόθεση να σε προσβάλω αλλά είσαι εντελώς αλλού. Δεν περιμένει κανένας να έχεις γνώσεις civil engineering και project management αλλά νιώσε λίγο. Αυτά που λες δεν έχουν καμία επαφή. Δεν νομίζω ότι υστερούμε σε σχέση με κανέναν Άγγλο ή Γάλλο. Αν η τοποθεσία που βρίσκεσαι είναι κοντά στο ΜΑΝ θα πρέπει να έχεις υπόψη σου τις αεροδρομιάρες του Blackpool, Humberside, Coventry, EMA, LUTON, Leeds-Bradford και άλλα τσαντίρια. Οπότε δεν νομίζω ότι κανένας άγγλος, γάλλος, πορτογάλος έχει απαιτήσεις από μια χώρα σε κατάσταση πτώχευσης. Ακόμα και αν το περιμένει, σε καμία περίπτωση δεν είναι διατεθειμένος να το πληρώσει. Αν μένεις Αγγλία θα πρέπει να το έχεις εμπεδώσει. Τα μεταξωτά βρακιά, θέλουν πάντα επιδέξιους κώλους. Ρώτα και τους φίλους μας στη Ισπανία τι έπαθαν με το Ciudad Real. Δισεκατομμύρια πεταμένα.
Οι προσδοκίες και οι επιθυμίες είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Ως πρώην φορολογούμενος-κορόιδο της Ελλάδας, με καίει και με κοφτεί πως θα τοποθετήσουν χρήματα που έχω δώσει στο δημόσιο. Και μου καίγονται πολλά καρφιά. Μάλλον επειδή δεν καίγονταν και σε άλλους πολλά καρφιά φτάσαμε εκεί που είμαστε τώρα.
Αν θέλεις να καταλάβεις γιατί δεν πάει η Ελλάδα μπροστά μάλλον θα πρέπει κοιτάξεις πράγματα ουσίας και όχι επιφάνειας.
Φίλτατε, είμαι αισιόδοξος περισσότερο από όσο πιστεύεις αλλά είμαι και φανατικός του ωμού ρεαλισμού. Οπότε δεν βαυκαλίζομαι με μεγάλες ιδέες και δεν βλέπω όνειρα θερινής νυκτός. Είναι πάντα δικαίωμα του καθένα να βλέπει όνειρα αρκεί να μην ροχαλίζει.
Ελπίζω η απάντηση μου να σε κάνει να σκεφτείς και όχι να θυμώσεις
Enjoy the bank holiday
0 x

Άβαταρ μέλους
jsh4all
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: 05 Μαρ 2012, 20:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): LPE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGST
x 19

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό jsh4all » 20 Μάιος 2015, 18:55

Κατι ακουστηκε στο ραδιο Κρητη σημερα , για αποφαση συρικνωσης της βασης της Πολεμικης Αεροποριας , στο Ηρακλειο , και την αποδοση του χωρου στην ΥΠΑ , για επεκταση των εγκαταστασεων του Καζαντζακης .
Για τους φιλους του planespotting , στην πιστα τερμα δεξια ειναι παρκαρισμενο ενα ...''μεταλλαγμενο'' ( turboprop conversion ) , DC 3 .
Στην λευκη ατρακτο γραφει = BELL GEOSPACE . Δεν μπορουσα να διακρινω το registration .
0 x

Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό OA701 » 04 Δεκ 2015, 11:26

Oριστική :?: :?: :?: ημ/νια δημοπράτησης η 26/2/16, με αλλαγές στη διαγωνιστική διαδικασία. Για να δούμε...
:arrow: Στις 26 Φεβρουαρίου δημοπρατείται το Νέο Αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan


Άβαταρ μέλους
airzena
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 954
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 09:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): UGTB
x 28

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό airzena » 18 Φεβ 2016, 10:17

Η Archirodon Group (J&P Άβαξ) που κάποτε είχε και την Phaethon S.A. και έκανε αεροψεκασμούς στην Ελλάδα, ενδιαφέρεται για το αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης μαζί με China State Construction Engineering Co και την Zurich Group.

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... ritis.html
0 x
http://my.flightmemory.com/magistros3

Άβαταρ μέλους
marioskef
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 04:12
x 1

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό marioskef » 18 Φεβ 2016, 10:34

Η Αρχιροδον και η J&P Avax δεν σχετιζονται με οποιονδηποτε τροπο.
0 x

Άβαταρ μέλους
airzena
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 954
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 09:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): UGTB
x 28

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό airzena » 18 Φεβ 2016, 18:32

Sorry είναι J.V. της ARCHIMIDIS MARINE CONTRACTOR και ODON&ODOSTROMATON ιδρύθηκε το 1959

www.archirodon.net
0 x
http://my.flightmemory.com/magistros3


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1198
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 202
Επικοινωνία:

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 18 Φεβ 2016, 20:20

kbrin έγραψε:Η Κρήτη έχει 1 πολιτικό αεροδρόμιο της Σητείας, 2 στρατιωτικά-πολιτικά Ηράκλειο-Χανιά, 1 στρατιωτικό Καστέλλι και άλλο ένα που εγκαταλήφθηκε πλέον στο Τυμπάκι. Γιατί χρειάζεται ένα μεγάλο;
Η κατασκευή ενός μεγάλου έργου είναι καλή "μπίζνες" για το πολιτικό κατεστημένο. Η χρησιμότητα του έργου έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Ακόμα και ένας λευκός ελέφαντας είναι καλύτερος από το τίποτα.
0 x

OA702
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 12:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ASDA
x 95

Re: LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Δημοσίευσηαπό OA702 » 10 Μαρ 2016, 15:04

Για το 2022 πάει η λειτουργία του Καστελίου - αν φυσικά τηρηθούν χρονοδιαγράμματα...
:arrow: Νέο Αεροδρόμιο Καστέλι: Το 2017 ξεκινούν τα έργα, το 2022 ο στόχος λειτουργίας
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Ηρακλείου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης