Δικαιώματα Επιβατών αεροπορικών μεταφορών

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Το γνωρίζεις τη στιγμή που αποδέχεσαι (και άρα οφείλεις να διαβάσεις και να γνωρίζεις) τους όρους του εισιτηρίου.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Στο site λεει για 100% της αξίας του ναύλου.Αρα 9 ευρώ να υποθεσω θα τραβηχτουν εκεινη τη μερα.Και αν εχουμε χρεωστικη καρτα;Και αν η συναλλαγη εγινε με μετρητα;θα με καλεσουν να τους τα δωσω;η θα μου τα χρεωσουν στην επομενη συναλλαγη μαζι τους; και πως;κατι δε μου στρωνει εδω.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Το non-show fee το χρεώνουν μόνο σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων. Σίγουρα δεν θα χρεώσουν έτσι απλά την πιστωτική κάρτα με επιπλέον 20 €.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Επειδη φαντάζομαι ειναι συνηθες το γεγονος,ειδικα στα πολυ φτηνα εισιτηρια εσωτερικου ας πει καποιος που γνωριζει.Θελω να ξερω αν θα δω στο λογαριασμο μου ενα ποσο μειον.Η απαντηση του Akis μου φαινεται πολυ λογικη.Οπότε στην περιπτωση αυτη δεν ειδοποιω κανεναν και απλα δεν ταξιδευω χωρις επιπλεον κυρωση.Ετσι και αλλιως το εισιτηριο ειναι one way.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Και εμένα το λογικό έτσι μου φαίνεται, να μην πληρώνεις, απλά σου έδειξα τι λέει στο site.. Γιατί δεν παίρνεις την aegean ένα τηλέφωνο;
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Αν καταλαβα καλα την περιπτωση, προκειται για αγορα εισητηριου για συγκεκριμενη προσφορα με κουπονια που ειχε γινει μεσω της airFast tickets καποια στιγμη μεσα στο ετος που φευγει. Στην περιπτωση που δεν ταξιδεψεις δε χρειαζεται να κανεις κατι, απλα χανεις το εισητηριο. Αν θελησεις να το αλλαξεις μπορεις να επικοινωνησεις με αμφοτερες Airfast ή Aegean πριν την πτηση (διοτι αυτα τα εισητηρια-προσφορες GoLight στους πολυ χαμηλους ναυλους απαξ και πεταξει το αεροπλανο και δεν εισαι μεσα, τα εχασες) και φυσικα στο αλλαζουν με τα αναλογα ακυρωτικα.
Το no-show fee ειναι penalty το οποιο χρεωνει η εταιρια αν θελεις να αλλαξεις εισητηριο τη στιγμη που εχεις χασει πτηση και εαν το επιτρεπει η κατηγορια του ναυλου που εχεις αγορασει. Στα δρομολογια εσωτερικου το noshow fee της Aegean ειναι 30 ευρω.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Αυτό ακριβώς.Οπότε δεν αναφέρω κάτι στην εταιρία και απλά χάνοντας το εισιτήριο χάνω και τα 11 ευρώ που πλήρωσα.Μην μπλέξω με ακυρωτικά, όπου σίγουρα η ζημία για μένα θα ναι μεγαλύτερη,Ελπίζω και η εταιρία να μην κρατάει αρχείο και μου δημιουργήσει θέμα σε μελλοντική πτήση.Υπάρχει πάντως θέμα γενικά με τα no-show διάβαζα και σε sites του εξωτερικού.Όλοι κάνουν τις πάπιες και κανείς δεν τα ακυρώνει,απλά δεν ταξιδεύουν.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Η μόνη περίπτωση, να σε χρεώσουν μετά την πτηση, είναι εαν κανεις κατ' επανάληψη, "throwaway ticketing". Αυτο γίνεται στις εταιρείες που προσφέρουν φθηνότερους ναύλους για μετ' επιστροφής εισιτήρια απο τους ναύλους απλής διαδρομής. Πολλοί επιβάτες χρησιμοποιούν μόνο το πρώτο κομμάτι και μετά αφήνουν τα σκέλη επιστροφής να ακυρωθούν. Αυτό συμβαίνει κυρίως στα διηπειρωτικά δρομολόγια, όπου ένα round trip μπορεί να κοστίζει 800 ευρώ, ενώ ένα oneway μπορεί να κοστίζει 3500 ευρώ. Σε αυτήν την περίπτωση, οι εταιρειες εχουν δικαίωμα να στραφούν κατά των επιβατών, που το κάνουν κατ' επανάληψη, γιατι έτσι παραβιάζονται οι όροι του ναύλου. Εάν η εταιρεία στραφεί κατά του επιβάτη, μπορεί να συμβεί κάτι από τα παρακάτω: α) να μηδενίσει το λογαριασμό μιλιων και να υποβαθμίσει το status του μέλους, β) να χρεώσει την καρτα εκ των υστέρων με τη διαφορά*, γ) να χρεώσει τον πράκτορα που πούλησε το εισιτήριο, ο οποίος θα πρέπει μετά να πάρει τα χρήματα από τον επιβάτη ή δ) να κινηθεί εναντίον του επιβάτη δικαστικώς.

Πάντως οι μεγάλες εταιρείες κρατούν αρχείο για το throwaway ticketing.

*) H αγορά ενός αεροπορικού εισιτηρίου ισοδυναμεί με σύναψη σύμβασης μεταξύ του επιβάτη και του αερομεταφορέα. Στους όρους υπάρχει συνήθως ένας όρος, ότι το εισιτηρίο θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί βάσει των όρων του ναύλου. Εάν για παράδειγμα, αγοράσατε εισιτήριο μετ' επιστροφής, αυτό σημαίνει πως η αεροπορική εταιρεία αναμένει πως θα χρησιμοποιήσετε όλα τα σκέλη του, αφού έτσι προβλέπεται από τον όρο. Εάν δεν χρησιμοποιήσετε όλα τα σκέλη, αυτό σημαίνει ότι παραβιάσατε τον όρο και η αεροπορική εταιρεία θα πρέπει να εισπράξει τη διαφορά ανάμεσα στο ναύλου που πληρώσατε και το ναύλο που επιτρέπει μετακίνηση oneway.

To γιατί τα oneways είναι ακριβότερα από τα roundtrips, αυτό είναι μια παράλογη υπόθεση.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Καλησπερα και απο εμενα. Θα ηθελα τη συμβουλη σας σχετικα με μια ακυρωση πτησης της Aegean Airlines απο Heathrow London προς Αθηνα.
Η πτηση ηταν προγραμματισμενη για τις 16:30 απο Λονδινο. Αφου λοιπον επιβιβαστηκαμε στο αεροπλανο παρουσιαστηκε βλαβη στον κινητηρα λιγο πριν την απογειωση. Μειναμε 3 ολοκληρες ωρες μεσα στο αεροσκαφος και περιμεναμε να επιδιορθωθει η βλαβη, τελικα η βλαβη δεν ηταν δυνατον να επισκευαστει και κατα τις 20:00 αποβιβαστηκαμε και μας επιστρεψαν στο τερμιναλ του αεροδρομιου. Επικρατουσε μεγαλη αναστατωση χωρις καποια συγκεκριμενη ενημερωση και με πιθανοτερο να επιστρεφαμε Αθηνα την επομενη μερα το μεσημερι. Εγω λογω υποχρεωσεων επρεπε την επομενη το πρωι να ειμαι Αθηνα ,οποτε επιτοπου στο Heathrow εκλεισα με δικα μου εξοδα νεο εισητηριο με British Airways που αναχωρουσε 21:45 για Αθηνα και εφτασα 03:30 την επομενη στο Βενιζελος, απ´οπου λογω της ωρας αναγκαστικά πληρωσα και ταχι για τη μεταφορα μου απο το αεροδρομιο.
Θα ηθελα λοιπον να σας ρωτησω τι αποζημιωση δικαιουμαι απο την Aegean;
Σας ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Γιατί έκλεισες μόνος σου νέα εισιτήριο; Έπρεπε να μιλήσεις με την εταιρία ώστε να σε βάλει αυτή σε άλλη πτήση. Τελικά η αρχική πτήση της Aegean τι ώρα αναχώρησε και πότε έφτασαν οι υπόλοιποι επιβάτες στην Αθήνα, γνωρίζεις; Αν δεν έκανες κάποια κίνηση μόνος σου, τότε θα ίσχυε κανονικά ο Κανονισμός 261/2004 της Ε.Ε (καθυστέρηση >3 ωρών για πτήσεις μεταξύ 1 500 και 3 500 χιλιομέτρων = 400 ευρώ αποζημίωση).
 
Top