Καθυστερήσεις Aegean

Προσπαθώντας να επανέλθω στον πυρήνα του θέματος και όχι στον αν η κακή Α3 έφαγε την ΟΑ και δημιούργησε ένα βδέλυγμα μονοπωλίου να πω ότι ο τελικός μου απολογισμός στις 6 πτήσεις εσωτερικού που έκανα στην καρδιά του καλοκαιριού(3 roundtrips ATH-HER-ATH) ήταν 4 καθυστερήσεις 30-70 λεπτών και 2 μόλις ontime. Ο λόγος ήταν καθυστερημένη άφιξη αεροσκάφους από προηγούμενο προορισμό (κοινώς τόσο σφιχτό που το βγάλαμε δε βγαίνει το πρόγραμμα, δε φτάνουν τα αεροπλάνα)στις 3 από τις 4 περιπτώσεις.Στην τελευταία περίπτωση της 70λεπτης καθυστέρησης ενώ λέει η εταιρία και το αεροσκάφος ήταν καθόλα έτοιμα, υπήρχε πρόβλημα από το αεροδρόμιο προορισμού λόγω traffic(κοινώς, σας λέμε και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα, να γλυτώσουμε και το τζάμπα εισιτήριο που δίνουμε στις μεγάλες καθυστερήσεις).
Ο προγραμματισμός των αεροσκαφών όπως προκύπτει από το πλάνο του flightradar24 δείχνει ότι η εταιρία φυσικά και αδυνατεί να χωρέσει 2 καρπούζια κάτω απο μια μασχάλη, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις και χάος.Και αν κάποιοι ήταν πολύ τυχεροί- όπως η Ulrike- η πλειοψηφία σαφώς και δεν είναι.Οι καθυστερήσεις είναι πλέον ο κανόνας και το πρόβλημα είναι εντονότερο σε σχέση με καθε άλλη φορά.Κυρίως σε απογευματινά δρομολόγια και δη εσωτερικού.
Και ναι η εταιρία είναι μονοπώλιο στις περισσότερες γραμμές εσωτερικού.Δεν έχει σημασία γιατί είναι και γιατί κάποιος άλλος επιχειρηματίας δεν αναλαμβάνει να δραστηριοποιηθεί σε αυτές, αυτό που έχει σημασία είναι αν εγώ θέλω να πετάξω ATH-MJT είμαι υποχρεωμένος να πάρω A3 και να υποστώ την όποια καθυστέρηση της εταιρίας, άρα και ταλαιπωρία.Τι τον ενδιαφέρει τώρα τον μεμονωμένο ταξιδιώτη που πλήρωσε και 90 βάλε ευρώ το one way (χωρίς βαλίτσα) ότι η εταιρία αναπτύσσεται και ότι παρόλα αυτά βρίσκεται στο σωστό δρόμο(ήμαρτον ρε παιδιά) ένας Θεος ξέρει.Αυτό που μετράει είναι η ταλαιπωρία και η έλλειψη αξιοπιστίας στα μάτια του πελάτη.Άλλωστε το μότο της εταιρίας κάποτε ήταν "πολιτισμός" και ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα ήταν η συνέπεια και η χρονική αξιοπιστία στην τήρηση των πτήσεων.Επαναλαμβάνω κάποτε.
 
STAVROS_ATH":w9hmt8r2 said:
Και ναι η εταιρία είναι μονοπώλιο στις περισσότερες γραμμές εσωτερικού.Δεν έχει σημασία γιατί είναι και γιατί κάποιος άλλος επιχειρηματίας δεν αναλαμβάνει να δραστηριοποιηθεί σε αυτές, αυτό που έχει σημασία είναι αν εγώ θέλω να πετάξω ATH-MJT είμαι υποχρεωμένος να πάρω A3 και να υποστώ την όποια καθυστέρηση της εταιρίας, άρα και ταλαιπωρία.Τι τον ενδιαφέρει τώρα τον μεμονωμένο ταξιδιώτη που πλήρωσε και 90 βάλε ευρώ το one way (χωρίς βαλίτσα) ότι η εταιρία αναπτύσσεται και ότι παρόλα αυτά βρίσκεται στο σωστό δρόμο(ήμαρτον ρε παιδιά) ένας Θεος ξέρει. .

Προσπαθώντας να επανέλθεις στον πυρήνα του θέματος, μπαίνεις στον πειρασμό να μπουρδολογήσεις κάνοντας πως δεν καταλαβαίνεις τι εστί μονοπώλιο... για να σε βοηθήσω λοιπόν, θα σου πω ότι μονοπώλιο στις συγκοινωνίες της χώρας μας είναι ο ΟΣΕ και τα ΚΤΕΛ, μια που εκεί ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ δια νόμου να υπάρξει εναλλακτικός μεταφορέας που να εκτελεί και να εκμεταλλεύεται τα εκάστοτε σιδηροδρομικά ή οδικά δρομολόγια... στην περίπτωση των αεροπορικών μεταφορών, πλην των επιδοτούμενων δρομολογίων φυσικά, τέτοια απαγόρευση δεν υπάρχει... μπορεί κάλλιστα όποιος γουστάρει να επιχειρήσει στο δρομολόγιο ΑΤΗ-SKG π.χ και να πετάει όποτε και όσο θέλει... αυτό στο χωριό μου το λένε ελεύθερη αγορά, αν στο δικό σου το λένε μονοπώλιο τότε ανοίξτε κανένα λεξικό...

Εσύ σαν πολίτης μπορεί να θέλεις να δραστηριοποιούνται στην γραμμή ATH-MTJ δεκαπέντε εταιρίες για να κάνεις το κέφι σου, αλλά λυπάμαι, οι νόμοι της αγοράς θα σε απογοητεύσουν... το δρομολόγιο ATH-MTJ δεν σηκώνει δεύτερη εταιρία και αν αύριο η Α3, που τώρα το εξυπηρετεί, δει ότι μπαίνει μέσα τότε θα πάρει το καπελάκι της και θα φύγει χωρίς φυσικά να δίνει δεκάρα για το τι λες εσύ... η Α3 πετάει την Μυτιλήνη, γιατί σαν ιδιωτική εταιρία που είναι, έχει σκοπό το κέρδος και όχι γιατί σου κάνει καμιά χάρη... αν κάποιος άλλος πιστεύει ότι θα τα καταφέρει καλύτερα στο δρομολόγιο ας πάρει 2 αεροπλάνα και ας το επιχειρήσει, είπαμε ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ... μην λέτε λοιπόν κουλά... η κατάσταση είναι αυτή και η Α3 προσαρμόζεται σε αυτή... αν δεν σου αρέσει τα παράπονά σου στον Αντωνάκη τον Σαμαρά τον καραμπουζουκλή... στείλτου φιρμάνι και πες του πως η κατάσταση είναι χάλια και να κάνει τα κουμάντα του για να γίνει το δρομολόγιο επιδοτούμενο να βρείτε την υγειά σας...

Για τα 90€ που λες πως πλήρωσες για το one way, θα σου πω ας πρόσεχες... αν έκλεινες από νωρίς θα έβρισκες με 75€ πήγαινε έλα μέσα στο κατακαλόκαιρο... αν μου πεις ότι έχεις δουλειά και δεν μπορείς να προγραμματίσεις θα σου πω ότι το παιχνίδι καλώς ή κακώς παντού παίζεται έτσι, αν κλείσεις την τελευταία στιγμή το εισιτήριο το πληρώνεις με καπέλο... είπαμε στείλε φιρμάνι στον Αντωνάκη να το κάνει επιδοτούμενο να το πληρώνεις βρέξει χιονίσει 150€ όπως στα Κύθηρα...

Τώρα για το αν βλέπεις εσύ ότι η Α3 δεν αναπτύσσεται και δεν βαδίζει στο σωστό δρόμο το ξαναείπα να πάρεις γυαλιά και να δεις... πετάει πλέον σε όλη σχεδόν την Ευρώπη, έχοντας μάλιστα πολλαπλάσιους προορισμούς από όσους είχε η ΟΑ στα ντουζένια της και είναι σταθερά κερδοφόρα... θα μου πεις ότι δεν σε ενδιαφέρει και είμαι μαζί σου, αλλά το ότι αναπτύσσεται σωστά είναι πασίδηλο...

Το ότι υπάρχουν προβλήματα όσον αφορά τις καθυστερήσεις κανένας δεν το αμφισβήτησε... εγώ θα το έλεγα παιδικές ασθένειες συνέπεια μιας υπέρμετρης ανάπτυξης... ο χρόνος θα δείξει αν η Α3 θα μπορέσει να καθιερωθεί στις "καλές" εταιρίες της Ευρώπης ή όχι... το αν έχει μισή ώρα καθυστέρηση το Ηράκλειο μέσα στο κατακαλόκαιρο ναι είναι σημαντικό αλλά αντιμετωπίσιμο και σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογεί τον μηδενισμό σας...
 
δεν ξερω τι λετε εσεις, 2 Αυγουστου που κατά τα λεγομενα ηταν η μεγαλυτερη μερα σε κινηση για την Ελλαδα σε traffic, πεταξα JTR - SKG χωρις δευτερολεπτο καθυστερηση, 15.00 h περιπου..
 
Αγαπητέ ΑΟΑ,δεν ανέφερα ούτε μια λέξη για την ΟΑ.
Είναι απορίας άξια η σύνδεση.Για την AEGEAN και μόνο για αυτή ήταν η αναφορά μου.Όσο για το αν (δεν) έχω ασκήσει δυσμενέστατη κριτική στην ΟΑ,μάλλον δεν έχεις διαβάσει κάποιες αναρτήσεις μου.Το αν είμαι επίσης ειδικός,ειδήμων ή σχετικός και πόσο με τα αεροπορικά δρώμενα δεν οφείλω να το αποδείξω σε κανέναν όπως και οποιοσδήποτε άλλος που γράφει τις απόψεις του.Ωστόσο,πίστεψέ με,κάτι ξέρω και εγώ.
Και επειδή προφανώς δεν αντιλήφθηκες , η μομφή μου δεν αφορά αρχικά το αν και πως λειτουργεί η εταιρεία αλλά αν έχει το δικαίωμα να αυτοαποκαλείται "Εθνική".Κατά τη γνώμη μου,δεν το έχει και αυτό όχι σε αντιδιαστολή με την ΟΑ.
Ελπίζω να είμαι περισσότερο αντιληπτός πλέον.
Σχετικά με το θέμα μας, υπάρχουν καθυστερήσεις που δεν τις ελέγχει η εκάστοτε εταιρεία και άλλες για τις οποίες ευθύνεται.Και εκεί ,στις δεύτερες,η AEGEAN φαίνεται να "χάνει το παιχνίδι".
ΥΓ :
μια που εκεί ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ δια νόμου να υπάρξει εναλλακτικός μεταφορέας
Στην Οικονομική επιστήμη δεν υπάρχει κανένα τέτοιο κριτήριο.
 
Ρε παιδιά έλεος. Κάθε φορά να πούμε λογομαχείτε και χαλάτε το φόρουμ για τους υπολοίπους. Πραγματικά γιατί δε μπορείτε να συμπεριφερθείτε κόσμια και πολιτισμένα; Τι παθογένεια είναι αυτή πια; Θέλουμε και εμείς εδώ να μάθουμε κάποια πράγματα, όχι να ακούμε βλακείες!
MODERATORS, θερμή παράκληση καθαρίστε λίγο το τοπίο!
 
alex96":2g6mxnfs said:
Σχετικά με το θέμα μας, υπάρχουν καθυστερήσεις που δεν τις ελέγχει η εκάστοτε εταιρεία και άλλες για τις οποίες ευθύνεται.Και εκεί ,στις δεύτερες,η AEGEAN φαίνεται να "χάνει το παιχνίδι".
.

Μα από πού γνωρίζετε ότι για όλες τις καθυστερήσεις φταίει μόνο και μόνο η Α3; Δεν είμαι ειδικός, και δεν το γνωρίζω, αλλά όπως φαίνεται, το μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει στα νησιά, Κι εκεί – σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Eurocontrol https://www.public.cfmu.eurocontrol.int ... index.html – τώρα το καλοκαίρι σε πολλές μέρες και ώρες όντως έχει πρόβλημα με aerodrome capacity, traffic, ATC staffing κλπ.

Δηλαδή εάν γράφει παραπάνω ο STAVROS-ATH ότι η Α3 ανέφερε το traffic ως δικαιολογία για τα 70 λεπτά καθυστέρηση μάλλον αλήθεια είπαν. Σίγουρα ευθύνη έχει και η Α3, με ένα πρόγραμμα που μόνο υπό ιδανικές συνθήκες θα μπορούσε να διατηρήσει και που δεν της αφήνει κανένα περιθώριο. Δηλαδή, εάν για όποιον λόγο καθυστερεί μια πτήση το πρωί, αυτή η καθυστέρηση συνεχίζεται (και συσσωρεύεται) μέχρι το βράδυ. Ελπίζουμε λοιπόν ότι για του χρόνου μαθαίνει από τα λάθη της… Αλλά παρ΄όλ΄αυτά, αυτός ο μηδενισμός κάποιων μου φαίνεται υπερβολικός.

Και όσον αφορά τις αποζημιώσεις στην περίπτωση μεγάλων καθυστερήσεων: Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, τις οφείλει σε καθυστερήσεις πάνω από 2 ώρες, κι όχι για 30 ή 60 λεπτά…
 
TIRLIX":277b1jzw said:
δεν ξερω τι λετε εσεις, 2 Αυγουστου που κατά τα λεγομενα ηταν η μεγαλυτερη μερα σε κινηση για την Ελλαδα σε traffic, πεταξα JTR - SKG χωρις δευτερολεπτο καθυστερηση, 15.00 h περιπου..

Την ίδια μέρα με σχεδόν +-45 λεπτά καθυστέρηση με την Α3540(SKG) 08.40 και αν θυμάμαι καλά πρέπει να φύγαμε γύρω στις 09.20 με 09.30. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει κάτι μιας που όλες τις άλλες φορές δεν είχα καθυστέρηση σε καμία πτήση μου.
 
Ulrike":2ro6dz7j said:
1.Δηλαδή, εάν για όποιον λόγο καθυστερεί μια πτήση το πρωί, αυτή η καθυστέρηση συνεχίζεται (και συσσωρεύεται) μέχρι το βράδυ.
2.Ελπίζουμε λοιπόν ότι για του χρόνου μαθαίνει από τα λάθη της.
1.Αυτό είναι γνωστό,δεν χρειάζεται σχόλιο.
2.Κανένα λάθος δεν έχει κάνει η Aegean, μιά χαρά έπαιξε τα χαρτιά της.Το λάθος είναι εκείνων πού πίστεψαν ότι μπορούσε να καταργήσει τα προβλήματα τών αεροδρομίων και τών αεροπορικών εταιρειών. Καλό σας απόγευμα...
 
"Αυτό" δεν είναι καθόλου γνωστό από πουθενά.Υπάρχουν τεχνικές για τη κάλυψη των καθυστερήσεων (κυρίως αλλαγές αφων κ.α.) Αλήθεια, ηAEGEAN τι κάνει με τα αεροσκάφη που πρέπει βάσει νόμου να διαθέτει σε ετοιμότητα;(stand-by)
 
Βλέπει κανείς κάτι περίεργο με την Α3344 σήμερα στο flightradar24 ή είναι ιδέα μου?
 
Top