Στην Πολωνία για τρίτη φορά

  • Thread starter Luz
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Luz

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
02/12/2007
Μηνύματα
1.188
Likes
69
Περιοχή
Περιστέρι
Website
www.luz.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
TWITTER
elspoterdeavion
πισκέπτομαι την Πολωνία για τρίτη φορά μέσα σε τρία περίπου χρόνια.Η πρώτη φορά ήταν το Σεπτέμβριο του 2012 με την LOT στην Κρακοβία,η δεύτερη με την A3 μέσω Βαρσοβίας κι εν συνεχεία με την Eurolot για την Κρακοβία.Εχθές ήρθα με την Aegean Airlines μέχρι τη Βαρσοβία,και μετά σιδηροδρομικώς μέχρι το Wroclaw.

Είχα αγοράσει το εισιτήριο από τον περασμένο Νοέμβριο,στην τιμή των 96,54€ χωρίς αποσκευές.Ο περιβόητος golight ναύλος...Αλλά επειδή για 8 ημέρες που θα μείνω δεν είναι δυνατόν να μην έχω βαλίτσα,αγόρασα πρην ένα μήνα και δικαίωμα μεταφοράς αποσκευής έναντι 20 ευρώ για κάθε σκέλος διαδρομής.Σύνολο τιμής εισιτηρίου 136,54€.Να σημειώσω εδώ ότι το εισιτήριο το είχα αγοράσει σε περίοδο προσφορών από την εταιρεία,που για την εποχή που ταξιδεύω έδινε 30% έκπτωση.Στο προηγούμενο ταξίδι με την Α3 είχα πληρώσει,εκτός προσφοράς,160€ με τη βαλίτσα.Δηλαδή θα έπρεπε να έπαιρνα το εισιτήριο 112€...Εν πάσει περιπτώσει,άλλη επιλογή δεν είχα για φθηνό εισιτήριο.

Ώρα αναχώρησης της πτήσης ήταν η 08:30.Επειδή δεν είχα τρόπο να πάω στο αεροδρόμιο τόσο πρωί,πήρα ταξί μέχρι το σταθμό του Μετρό "Αγία Μαρίνα",πήρα το μετρό κι έφτασα στις 06:30 στο αεροδρόμιο.Δίνω γρήγορα τη βαλίτσα στο dropoff counter και με ενημερώνει η υπάλληλος ότι η πύλη είναι η Β05.Μιας και δεν είχα τίποτα να κάνω εκείνη την ώρα,ούτε να χαζέψω απογειώσεις/προσγειώσεις μιας και δεν είχε φωτίσει και από το εστιατώριο δεν μπορείς να δεις λόγω των εσωτερικών φώτων,αποφάσισα να κινηθώπ προς την πύλη εξόδου.Πέρασα τον έλεγχο,και βρήκα την Β05.Άρχισε να μαζεύεται ο κόσμος και κάποια στιγμή οι κοπέλες που ήταν στην πύλη ανακοίνωσαν "λόγω μεγάλου αριθμού χειραποσκευών,όποιος επιβάτης θέλει,μπορεί να παραδώσει τη χειραποσκευή του για φόρτωση στα αμπάρια του α/φους,χωρίς χρέωση"!!!Είδα κίνηση μόνο από 4-5 άτομα.Όλοι οι άλλοι προτίμησαν να τις κρατήσουν.Εγώ δε θα την έδινα διότι έχω τη φωτογραφική μηχανή και τον Η/Υ μου οπότε δε ρισκάρω για καταστροφή.Άλλωστε είχα πληρώσει 40 ευρώ για τη βαλίτσα...Με τον golight ναύλο δηλαδή η εταιρεία κατόρθωσε να κάνει τα ταξίδια λιγότερο άνετα...Τα ντουλάπια γέμισαν βαλίτσες.Κι ευτυχώς είχε κάποιες κενές θέσεις,όχι πολλές όμως,διότι αν ήταν 100% πλήρες μάλλον δε θα είχαν χώρο τα ντουλάπια να "φιλοξενήσουν" ούτε εφημερίδα...

Είχα σκοπό να βάλω την τσάντα μου κάτω από το μπροστινό κάθισμα.Πάω να τη βάλω,δε χώραγε.Είναι η ίδια τσάντα που είχα και πέρσι στο ταξίδι προς τη Βιέννη,και πρόπερσι στο ταξίδι στη Βαρσοβία.Ευτυχώς είχα μπει από τους πρώτους και βρήκα χώρο πάνω από το κάθισμά μου.Εδώ να σημειώσω το εξής τραγελαφικό.Ενώ γίνεται ανακοίνωση ότι θα μπουν στο α/φος πρώτα οι έχοντες business class και gold card και μετά οι έχοντες θέσεις από τη σειρά 18 και μετά,οι κοπέλες δεν ελέγχουν τις θέσεις,με αποτέλεσμα εγώ που είχα 27Α να περιμένω να βάλουν τα πράγματά τους επιβάτες στην 12η σειρά...Πάω,λοιπόν να κάτσω στη θέση μου και διαπιστώνω ότι είναι πιο μικρός ο χώρος απ΄ότι σε άλλα α/φη της εταιρείας.Και το παράθυρο είναι λίγο πιο πισω...Εν πάσει περιπτώσει...

Στα της πτήσης.Αφού ολοκληρώνεται η επιβίβαση,κάνουμε push back,μας ομιλεί ο κυβερνήτης που μας λέει τι ώρα θα φτάσουμε στη Βαρσοβία,τι καιρό έχει εκεί,και τίποτε άλλ,εκκίνηση κινητήρων,και μέσω του τροχόδρομου Charlie περνάμε τη γέφυρα και μέσω του Alpha πάμε για απογείωση στον 03L.Ένας τελευταίος έλεγχος flaps,αερόφρενων,κι εκκίνηση με τρομερό θόρυβο.Επιτάχυνση και ομαλό ξεκόλλημα από το διάδρομο.Κατεύθυνση προς Εύβοια και οι πρώτες αναταράξεις.Σύντομα έχουμε φτάσει το προβλεπόμενο ύψος πτήσης και σβήνουν οι ενδείξεις για τις ζώνες.Μετά από λίγα λεπτά ξανά ένδειξη ζωνών για αναταράξεις.Αρχίζει παράλληλα το σέρβις.Μετά από 2 ώρες περίπου,χωρίς να ξέρουμε πού πηγαίνουμε αφού δεν έχει οθόνες το α/φος,ακούμε τον κυβερνήτη να μας λέει ότι σε 20 περίπου λεπτά θα πατήσουμε στη Βαρσοβία.Εν τω μεταξύ είχαμε μπει σε ένα Hold Patern για μερικούς γύρους.Όντως αρχίζει η κάθοδος,με πολύ κούνημα και προσγειωνόμαστε στο διάδρομο 11 του Αεροδρομίου Σοπέν της Βαρσοβίας.Δένουμε σε αερογέφυρα και στην έξοδο μας αποχαιρετούσε μια αεροσυνοδός αλλά και ο κυβερνήτης!Επειδή δεν είχα δει το νηολόγιο των ρώτησα και μου είπε ότι είναι το DGR.Απ΄ότι είδα είναι ενοικιασμένο από Ιρλανδική εταιρεία.Πριν το είχε η Air Astana.Μάλλον πέταγε τσάρτερ και γι΄αυτό δεν είχε πολύ άνεση.Κατεύθυνση για παραλλαβή αποσκευών και βλέπω πολύ λίγο κόσμο.Ούτε το μισό α/φος δεν ήταν...Παίρνω την αποσκευή μου και φεύγω για το σταθμό του τραίνου.

Την άλλη εβδομάδα η επιστροφή.Ελπίζω με φωτογραφίες...
 
Luz":22j4gse3 said:
Με τον golight ναύλο δηλαδή η εταιρεία κατόρθωσε να κάνει τα ταξίδια λιγότερο άνετα...

Λιγότερο άνετα και -με λίγη τύχη- λίγο φθηνότερα. Έχω διαπιστώσει πως το handling αδυνατεί ή διστάζει να εφαρμόσει πλήρως την πολιτική περί αποσκευών, με αποτέλεσμα πολλοί επιβάτες να επιβιβάζονται με περισσότερες από μία χειραποσκευές. Δεν ξέρω εάν αυτό γίνεται με την ανοχή της αεροπορικής εταιρείας, είναι όμως κάτι που αποβαίνει εις βάρος τους. Δεν είμαι κατά της πολιτικής GoLight, είμαι κατά της ανοχής που επιδεικνύεται κατά την επιβίβαση εις βάρος της άνεσης των επιβατών που συμμορφώνονται με τους κανονισμούς.
 
τι εννοείς; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Το Handling δεν είναι Aegean οπότε μην περιμένεις να σκίσουν το καλσόν τους. Τουλάχιστον δεν φαντάζομαι να πιστεύεις ότι ο οποιοσδήποτε υπάλληλος μπορεί ή έχει το σθένος να κυνηγήσει όλους τους επιβάτες για 400euro. Ελπίζω να καταλαβαίνεις την σχέση ποιότητας υπηρεσιών με τον αριθμό των εργαζομένων και την αμοιβή τους από τον εργοδότη.
Πάντως όταν οι αποσκευή χρεώνεται η καμπίνα είναι γεμάτη με carry-on bags. Το πρόβλημα είναι ότι ο κάθε επιβάτης εκτός από την βαλίτσα του προσπαθεί να βάλει και το μπουφάν του και την δεύτερη τσάντα του και… οπότε ας μην ψάχνουμε σε άλλους την ατομική ευθύνη του επιβάτη. Ο επιβάτης δεν έχει πάντα δίκιο I am afraid.
 
Σε πτήση της Lufthansa, από Αθήνα, όπου ο handler ήταν ο ίδιος, οι υπάλληλοι στο gate έκαναν έλεγχο μεγέθους σε αποσκευές που φαινόταν πως ήταν μεγαλύτερες ή περισσότερες από τον κανόνα της 1 χειραποσκευής, και χωρίς πολλά-πολλά έπαιρναν τις αντίστοιχες αποσκευές στο hold και παρέδιδαν τα αποκόμματα των tags στους ιδιοκτήτες. Συνεπώς, -μάλλον- δεν είναι θέμα σθένους υπαλλήλου και μισθολογίου, αλλά το κατά πόσον η αεροπορική είναι πράγματι διατεθειμένη να εφαρμόσει την πολιτική της, χωρίς να γίνεται δυσάρεστη στο ελληναριό.
 
nick15801":2s9mvqdo said:
Πάντως όταν οι αποσκευή χρεώνεται η καμπίνα είναι γεμάτη με carry-on bags. Το πρόβλημα είναι ότι ο κάθε επιβάτης εκτός από την βαλίτσα του προσπαθεί να βάλει και το μπουφάν του και την δεύτερη τσάντα του και… οπότε ας μην ψάχνουμε σε άλλους την ατομική ευθύνη του επιβάτη. Ο επιβάτης δεν έχει πάντα δίκιο I am afraid.

Συμφωνώ απόλυτα.

Και για να πούμε την αλήθεια: η χρέωση είναι μόνο ένας παράγοντας. Παρόμοια κατάσταση (επιβάτες με μεγάλη βαλίτσα συν μεγάλη τσαντα Laptop στο μέγεθος βαλίτσας συν 3 σακούλες duty free, καθυστέρηση στην επιβίβαση αφού ο κόσμος δεν βρίσκει χώρο...) βλέπω και σε πτήσεις αεροπορικών εταιριών που έχουν (ακόμα) την δωρεάν βαλίτσα. Ο κόσμος προτιμάει να πάρει όλα τα πράγματα μαζί του στο αεροπλάνο, γιατί δεν θέλει να περιμένει μετά τη άφιξη (και σε κάποια αεροδρόμια καθυστερούν αρκετά), φοβάται φθορές / απώλεια (ιδιαίτερα σε πτήσεις με ανταπόκριση), έχει εύθραυστα πράγματα στη βαλίτσα, έχει δύο βαλίτσες (και μόνο 1 δωρεάν)…

Και δεδομένου ότι οι περισσότεροι κάνουν Check in online και πηγαίνουν απευθείας στο Gate που συχνά το προσωπικό του handling agent αδιαφορεί / δεν υπάρχει ο χρόνος κλπ., τί θα μπορούσαν να κάνουν οι εταιρίες; Εντάξει, θα μπορούσαν να δώσουν πιο αυστηρές οδηγίες στον handling agent να ελέγξουν τις χειραποσκευές πριν από την επιβίβαση (όπως το κάνει Ryanair κλπ.). Δεν ξέρω όμως εάν πραγματικά θέλουμε κάτι τέτοιο (boarding time πολύ πιο νωρίς, ουρές κι εκεί...).
 
Εγώ πάντως βλέποντας μερικούς εχθές στην πύλη,αισθανόμουν κορόιδο που πλήρωσα 40 ευρώ για τη βαλίτσα,και δεν την έφερα ως χειραποσκευή,μαζί με τη φωτογραφική τσάντα.Έβλεπες βαλίτσες που εξώφθαλμα ξεπερνούσαν τις προδιαγραφές χειραποσκευής να τις βάζουν στο α/φος.
 
Re: Στην Πολωνία για τρίτη φορά-Επιστροφή

Επέστρεφα από τη Βαρσοβία την Τρίτη 24/2/2015.Επειδή η πτήση ήταν πολύ νωρίς,και δεν μπορούσα να την προλάβω από την Κρακοβία,έμεινα ένα βράδυ σε ένα ξενοδοχείο κοντά στο αεροδρόμιο Σοπέν της Βαρσοβίας.Την επόμενη ημέρα το πρωί πήρα το λεωφορείο και πήγα στο αεροδρόμιο.Εκεί διαπίστωσα ότι περίπου 2 ώρες πριν την αναχώρηση δεν υπήρχε counter για να αφήσω τη βαλίτσα.Άνοιξε περίπου 1 ώρα πριν την αναχώρηση.Άφησα τη βαλίτσα και πέρασα τον έλεγχο.Μια βόλτα στα αφορολόγητα για μερικά σοκολατάκια και μετά αναμονή στην έξοδο 26 για το α/φος.Παρακολουθούσα την πορεία του από το flightradar24 και κάποια στιγμή,εμφανίστηκε και στον τροχόδρομο.Στην ώρα του.Το α/φος αν θυμάμαι καλά ήταν το DGK.Παρατηρούσα από τη γυάλινη τζαμαρία τις λίγες βαλίτσες που φόρτωνε η επίγεια εξυπηρέτηση και ταυτόχρονα έβλεπα τον κόσμο που όλοι κουβάλαγαν χειραποσκευή...Κάποια στιγμή ήρθε κι ένα βυτιοφόρο κι έβαλε καύσιμα,παρουσία πυροσβεστικού οχήματος.Μπήκε το συνεργείο καθαρισμού και μετά ήρθε η σειρά των επιβατών.Μόλις μπήκα στο α/φος διαπίστωσα ότι εσωτερικά ειχε τα μαύρα του τα χάλια.Το υποβραχιόνιο στη θέση μου ήταν διαλυμένο,δε λειτουργούσε το κουμπί για την κλίση της πλάτης,και δεν μπορούσε να το στηρίξεις στο πάνω μέρος για να βγεις από τη θέση.Στην ώρα μας ξεκινήσαμε το pushback και πήγαμε στο διάδρομο για απογείωση.Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόσεξα σε ποιο διάδρομο πήγαμε!Φουλ ισχύ και σε λίγα λεπτά ήμασταν στον αέρα.Ωραία απογείωση όμως.Στη διάρκεια της πτήσης είχαμε λίγες αναταράξεις,αλλά και διασταυρώσεις με 2 άλλα α/φη.Το ένα μας πέρασε από κάτω και το άλλο πήγαινε αντίθετα από εμάς λίγο ψηλότερα.Αύριο φωτογραφίες,αν και από το πρώτο πρόλαβα μόνο τα καυσαέρια του!Άρχισε και το σέρβις,και κάποια στιγμή ακούστηκε και ο κυβερνήτης που μας είπε ότι πετούσαμε ανατολικά της Βουδαπέστης στα 37000 πόδια.Οθόνη το α/φος δεν είχε.Επίσης να σημειώσω ότι κατά την επίδειξη των σωστικών,η μεγαφωνική εγκατάσταση δούλευε ανομάλως και δεν ακούστηκαν τα πάντα.Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε στο Ελ.Βενιζέλος.Προσγείωση στον 21R αφού πρώτα κάναμε κάποιες στροφές επάνω από τη Θάλασσα σε χαμηλό ύψος.Πάρκαρε στο χώρο α/φων μακρυά από τον αεροσταθμό,και μας περίμεναν 2 λεωφορεία.Παραλαβή των αποσκευών που ήταν λίγες και κατευθείαν στο σταθμό του μετρό.
Το επόμενο ταξίδι είναι άγνωστο πού θα γίνει αλλά σύντομα!

Αύριο κάποιες φωτογραφίες από την πτήση.
 
Μερικές φωτογραφίες από την πτήση της επιστροφής:

Μετά την απογείωση από τη Βαρσοβία και κατά τη διάρκεια της ανόδου στροφή αριστερά!

http://www.luz.gr/gallery/pictures/a3.jpg

Πετώντας στα 37000 πόδια Ανατολικά της Βουδαπέστης,σύμφωνα με την ενημέρωση από τον κυβερνήτη.

http://www.luz.gr/gallery/pictures/aegean.jpg

Διασταύρωση με "αγνώστου ταυτότητος αεροσκάφος" σε κάποιο σημείο της διαδρομής

http://www.luz.gr/gallery/pictures/a3cross.jpg

Κατά την προσέγγιση μας στον 21R του LGAV πάνω από τις ακτές της Ανατολικής Αττικής.Ποια περιοχή είναι δε γνωρίζω.Αν ξέρει κάποιος ας μου πει κι εμένα!

http://www.luz.gr/gallery/pictures/a3b21r.jpg
 
Κατά τύχη και για μένα θα είναι το τρίτο ταξίδι στην όμορφη Πολωνία.
Αυτή την φορά θέλαμε να ανακαλύψουμε τα νανάκια του Βρότσλαφ και να επισκεφτούμε το μεγαλύτερο Τευτονικό κάστρο του Μάλμπορκ.

Κατά τύχη φέτος ξεκινά μια loco απευθείας πτήσεις από Αθήνα και για τις δύο πόλεις.
Προσωπικά αποφεύγω τις loco σαν τον διάολο το λιβάνι :mrgreen: και καθώς η Α3/LO ήταν ακριβότερες κατά €24 ανά κόστος εισιτηρίου, δεν υπήρχε λόγος να μην ταξιδεύσεις με τις legacy αεροπορικές.

Μετά την αγορά του εισιτηρίου της Α3 βάλαμε προσφορά για αναβάθμιση θέσης business, η χαμηλότερη προσφορά ήταν €50.
72 ώρες πριν την πτήση, ενημερωθήκαμε ότι πετύχαμε στην δημοπρασία και θα πετάγαμε business και θα μπορούσαμε να μεταφέρουμε 2 βαλίτσες (άσχετο για μας, για 4 μέρες παραμονή χειραποσκευή είναι υπεραρκετή).

Αμέσως επιλέξαμε τις θέσεις μας, η Α3 μπορεί να πετά με Α320 και με Α321 στην Βαρσοβία αλλά έχει μόνο δύο σειρές καθισμάτων business οπότε 8 θέσεις διαθέσιμες.

48 ώρες πριν την πτήση της Α3 έκανα e-check in σε φίλους, παρατήρησα ότι δεν σε αφήνει να επιλέξεις θέσεις στις 9 πρώτες σειρές εκτός αν πληρώσεις τα €12. :evil: Στην σειρά των εξόδων κινδύνου η χρέωση είναι €15. :rant:

23 ώρες πριν την πτήση μας στην Lot κάναμε e-check in, παρατήρησα ότι σαν κάτοχο silver miles & bonus card μου έδινε επιλογή θέσεων και στις πρώτες σειρές, :great: ενώ στους κατόχους blue miles & bonus card δεν δίνει επιλογή θέσης αλλά αυτή που σου ορίζει το σύστημα. :rant:

Φτάνουμε στο ΑΤΗ και κατευθυνθήκαμε στο lounge της Α3.
Από ενημέρωση προσωπικού η Α3 είναι για τα κλάματα. :(
Στην reception του lounge, :?:
Ερωτώ <Κερδίσαμε στην δημοπρασία για business>
Απάντηση <Δεν έχει τέτοια παροχή η Α3, το εισιτήριό σας είναι business>
Απαντώ <Η κράτησή μας είναι οικονομικής, τώρα πέσαμε κατηγορία ναύλου Ι στην business, θα έχουμε πρόσβαση στο lounge LOT της Βαρσοβία; Θα συλλέξουμε μίλια;>
Απάντηση <Όταν έχετε εισιτήριο business έχετε πρόσβαση στο lounge, δεν μας απασχολεί η κατηγορία ναύλου> :?:

Για συλλογή μιλίων ούτε που μας απάντησε, εμένα με ενδιέφερε εάν κερδίζαμε την αναβάθμιση από την Βαρσοβία για Αθήνα θα μπαίναμε στο lounge; Αφού δεν είχα ξεκάθαρη απάντηση σκέφθηκα θα το επιχειρούσα και το πολύ πολύ δεν θα μας άφηναν να μπούμε στο Lounge της Βαρσοβίας. :idea:
Στο lounge ATH υπήρχε και ένας υπουργός με δύο παρατρεχάμενους. Ήλπιζα να μην τον ξαναδώ, δυστυχώς ήταν στην πτήση μας αλλά ταξίδευε οικονομική. :twisted: Μάλλον για να μην τον κράξουν….αριστερός ….. και χλίδα…

Η επιβίβαση έγινε δυστυχώς πάλι με λεωφορείο, από 2 σειρές με μία κοπέλα εκάστη. Δεν υπήρχε ξεχωριστό όχημα για τους επιβάτες της business, περιμέναμε να επιβιβαστούν όλοι οι επιβάτες.

Με το που καθίσαμε στις θέσεις μας μας προσέφεραν το ποτό καλωσορίσματος. Έπειτα εφημερίδα και τέλος την ζεστή πετσέτα, με πλαστική τσιμπίδα, ακόμα δεν έχουν χρήματα να αγοράσουν μεταλλική λαβίδα. :(
Εδώ βρήκαν να κάνουν εξοικονόμηση βάρους α/φ, το blue περιοδικό που είναι απαράδεκτο, με τις πολλές βαριές σελίδες του, εκεί δεν έχουν σκεφτεί να το αλλάξουν. :idea:

Αφού είδαμε την παρουσίαση σωστικών από τις οθόνες, έγινε προσφώνηση και στα Πολωνικά, :great: αρχίσαμε την τροχοδρόμηση.

Με το που φτάσαμε στο καθορισμένο μας ύψος πτήσης άρχισαν την εξυπηρέτηση των επιβατών. Μας έφεραν το menu για να διαλέξουμε το μεσημεριανό μας. Είμασταν 6 άτομα στην business, παρατήρησα ότι το επίπεδο εξυπηρέτησης έχει χαμηλώσει.
Παλαιότερα σου προσέφεραν πρώτα την σαλάτα και αργότερα το κυρίως πιάτο και τέλος το γλυκό. Τώρα δεν σου προσφέρουν υφασμάτινο τραπεζομάντηλο, και σου φέρνουν τον δίσκο με την σαλάτα και το κυρίως πιάτο. :(

Η καμπάνια τους Gastronomics :mrgreen: με τους 2 executive chefs (Λαζάρου & Πέσκια), για μένα ήταν αδιάφορη.
Οι επιλογές ήταν: κοτόπουλο με ρύζι, ψάρι με πράσινη σάλτσα, καφεδάκια. Η επιλογή του γλυκού από τον Παρλιάρο απαράδεκτη. :mrgreen: Κορμό με μπισκότα και σοκολάτα. Αυτό το τρώγαμε παιδιά και ήταν η φτωχή επιλογή των Ελληνικών νοικοκυριών, όχι να το προσφέρουν στην business. :mrgreen:

Πολύ καλές επιλογές από τον Master of Wine Λαζαράκη, είχε ένα λευκό, ποικιλίας Πρεκνάδι από το κτήμα Διαμαντάκος το οποίο ήταν καταπληκτικό. :great: Φυσικά ακόμη τα ποτήρια τους δεν έχουν το λογότυπο της Α3, ακόμη δεν έχουν χρήματα να ξοδεύουν για αμμοβολή. :evil:

Το προσωπικό τους παραμένει φιλικότατο, :great: σταθερή αξία, όπως το IFE παραμένει ανύπαρκτο. :cry: Ούτε στην business δεν δίνουν ακόμη tablets με ενσωματωμένη διασκέδαση. Με το που φτάσαμε στην Βαρσοβία έμαθα ότι και στην οικονομική η εξυπηρέτηση πάει προς το χειρότερο. Τους προσέφεραν μακαρονάκι με μικροσκοπική γαρίδα και σάλτσα ντομάτας. Όσο για το σερβίρισμα καφέ ή τσάι === κόπηκε.!.!.!. :rant: :thx: :rant:

Η δικαιολογία ήταν ότι δεν προλαβαίνουν, καλά η πΟΑ πως προλάβαινε στο ATH-IST να προσφέρει full εξυπηρέτηση και αυτοί δεν προλαβαίνουν σε 3 ώρες πτήση; Τόσα χρόνια πως προλάβαιναν και τώρα δεν προλαβαίνουν. Τι… παραμύθα…
:?: :idea: :?:
Καλά οικονομία στο τσάι και στον καφέ βρήκαν να κάνουν…?..?.. :idea: Καφέ προσφέρουν μόνον αν το ζητήσεις. :!:

Στην Βαρσοβία είχαμε 2 ώρες ανταπόκριση οι οποίες δυστυχώς έγιναν 3 καθώς είχαμε καθυστέρηση λόγω αργοπορημένης άφιξης α/φ. Για να περάσει η ώρα χαζεύαμε την παιδική χαρά του terminal.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25213

Έγινε ανακοίνωση ότι λόγω overbooking όσοι επιβάτες ήθελαν θα μπορούσαν να τύχουν προνομίων. Αγχώθηκα, έπρεπε να επιβιβαστούμε, δεν είχαμε χρόνο για χάσιμο. Επιτέλους έφτασε η ώρα επιβίβασης, η οποία έγινε από δύο άτομα χωρίς να ζητούν ταυτότητες. Η επιβίβαση και εδώ έγινε με λεωφορείο. Καθώς κατευθυνόμασταν στο α/φ
Προσπεράσαμε το CRJ900 της Nordica η οποία είναι Εσθονική αεροπορική εταιρεία που εξυπηρετείτε από 10 α/φ και 2 CRJ700 (με διαφορετικό χρωματισμό)

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=24988

της LΟ και 6 ATR72 της SK.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25222

φτάσαμε στο αεροπλανάκι μας, που είχε ειδικό χρωματισμό για να τιμήσουν το Τελ Αβίβ και την Ιερουσαλήμ καθώς η εταιρεία πετά απευθείας από πολλές Πολωνικές πόλεις

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25212

φτάσαμε στο WRO με 55 λεπτά καθυστέρηση που αυτό είχε επίπτωση καθώς χάσαμε το bus direct που με 10 ζλότι σε πηγαίνει στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό, το επόμενο δρομολόγιο ήταν στις 22:50 (περί την μία ώρα μετά) με την άφιξη της επόμενης πτήσης από WAW. Παζαρέψαμε ταξί και με 50 ζλότι (περί τα 11,50€) φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας μετά από 20 λεπτά. Το WRO έχει σύγχρονο κτήριο του 2012 και το 2017 διακίνησε 2,9 εκατ. επιβάτες. Η Ryanair επέλεξε το αεροδρόμιο για την τεχνική της βάση και πετά σε 36 πόλεις. Η Enter Air πετά σε εποχική βάση σε 31 πόλεις και πολλές Ελληνικές, και η Wizzair πετά σε 13 πόλεις.

Το Βρότσλαφ δεν είναι τυχαία η δεύτερη τουριστική πόλη της Πολωνίας μετά την Κρακοβία, καθώς ήταν η Σιλεσία <Γερμανική/Πρωσική περιοχή> πριν τον 2 Π.Π. η αρχιτεκτονική της πόλης είναι ρομαντική και υπάρχει ο μύθος ότι εκεί είναι και το σπίτι των Χάνσελ και Γκέτελ (Γερμανικό παραμύθι). Στο τέλος του 2 Π.Π. έγινε η μεγάλη μάχη του Μπρεσλάου και μετά 12 εκατομμύρια Γερμανοί έπρεπε να μετεγκατασταθούν από την περιοχή στην Γερμανία. Τώρα η περιοχή κατοικείται από 8 εκατομμύρια Πολωνών που μετεγκαταστάθηκαν από την Ουκρανία και τις Βαλτικές χώρες.

Μετά από 2 ημέρες κατευθυνθήκαμε με τρένο στο Γκντανσκ. Έκπληξη μου προξένησε πόσο ωραία είναι η παλαιά του πόλη. Επίσης στο European Solidarity Center

https://en.wikipedia.org/wiki/European_ ... ity_Centre

είδαμε μία συγκλονιστική έκθεση φωτογραφίας για την Σφαγή της Πράγας τον Αύγουστο του 1968. :?

https://en.wikipedia.org/wiki/Prague_Spring

Μετά από 2 ημέρες άρχισε το ταξίδι επιστροφής. Το αεροδρόμιο του Γκντανσκ απέχει από την παλαιά πόλη 25 λεπτά, μπορείς να φτάσεις και με τον προαστιακό.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25224

Το αεροδρόμιο είναι κατασκευής 1974 και το 2017 διακίνησε περί τα 4,6 εκατ. επιβάτες.
Στο εσωτερικό του κτηρίου δεν υπάρχουν μηχανήματα για τη έκδοση της κάρτας επιβίβασης, οπότε έπρεπε να περιμένουμε στο γκισέ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25223

Η LO είναι μειοψηφία στην κίνηση των επιβατών, οι μεγάλοι παίχτες είναι η Wizzair που πετά σε 29 πόλεις και η Ryanair που πετά σε 23 πόλεις.
 
AirNamibia":27fssd66 said:
Επιτέλους έφτασε η ώρα επιβίβασης, η οποία έγινε από δύο άτομα χωρίς να ζητούν ταυτότητες.
Το ίδιο γίνεται και στη Γερμανία και στην Αυστρία σε πτήσεις εντός Σένγκεν, δηλ. κανένας έλεγχος ταυτοπροσωπίας στο gate, παρά μόνο στο drop-off. Εδώ που τα λέμε, δεν επηρεάζει την ασφάλεια των πτήσεων, καθώς ο έλεγχος των επιβατών γίνεται νωρίτερα. Ίσως γίνεται και σε άλλες χώρες της ζώνης Σένγκεν, δεν το γνωρίζω. Στο κάτω κάτω αν κάποιος ταξιδέυει παράνομα χωρίς ταξιδιωτικά έγγραφα, ας τον βρει η αστυνομία, δεν είναι δουλειά των υπαλλήλων της κάθε αεροπορικής. Άλλωστε τέτοιοι έλεγχοι ταυτοπροσωπίας δεν υπάρχουν στα επίγεια μέσα.
Στην Ελλάδα πάντως που ακόμα ελέγχουν διαβατήρια/ταυτότητες στο gate τους πιάνουν όλους τους κακούς. :banana: Γι' αυτό οι Γερμανοί είχαν όλο το χειμώνα ελέγχους κατά την άφιξη πτήσεων από ελληνικά αεροδρόμια. :wall:
 
Top