Lufthansa στην Ελλάδα

spotterakis":7gt04kmp said:
Αν και τα γερμανικά μου δεν ειναι ακόμα σε τόσο καλό επίπεδο, αν κατάλαβα καλά, εδώ στο "αδερφό" σάιτ φαίνεται η ζήτηση σλοτ της LH στο FRA-SKG με E-195, για το ερχόμενο καλοκαίρι..

http://forum.airliners.de/topic/42128-a ... s/page-206

Έτσι το καταλαβαίνω κι εγώ. Αλλά όπως γράφουν παρακάτω, μπορεί η LH απλά να μπλοκάρει κάποια σλοτς , και 2 πτήσεις για Θεσσαλονίκη, η μία μετά την άλλη, σίγουρα δεν θα έχει…. Θα δούμε, ίσως κάτι θα γίνει, δεύτερη πτήση για Φρανκφούρτη θα ήτανε πολύ θετική.
 
STAVROS_ATH":nhxbxldt said:
Αν δεν κάνω λάθος η Α3 προσφέρει περισσότερες συχνότητες πτήσεων και άρα περισσότερες επιλογές από Θεσσαλονίκη προς Γερμανία, παρά από Αθήνα προς Γερμανία.Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί, αλλά τέλος πάντων.Αλλά και πάλι παραπονιόμαστε για ελλιπείς συνδέσεις;
Ισχύει αυτό που είπαν τα παιδιά, παραδοσιακά το 90% των ομογενών της Γερμανίας ήταν από την Βόρεια Ελλάδα, γιαυτό και διαχρονικά υπήρχαν πολλές πτήσεις από Θεσσαλονίκη.Δυστυχώς το κύμα μετανάστευσης συνεχίζεται.

spotterakis":nhxbxldt said:
Αν και τα γερμανικά μου δεν ειναι ακόμα σε τόσο καλό επίπεδο, αν κατάλαβα καλά, εδώ στο "αδερφό" σάιτ φαίνεται η ζήτηση σλοτ της LH στο FRA-SKG με E-195, για το ερχόμενο καλοκαίρι.
Μακάρι αν και από τα λίγα γερμανικά που ξέρω και εγώ και διαβάζοντας παρακάτω στο forum, το θεωρούν ακόμα φήμη...Ας είμαστε αισιόδοξοι.
 
Παντως στην πρωινη της LH απο Αθηνα για Μοναχο (καπου 6.20) το 80% των επιβατων συνεχιζει για καποιον αλλο προορισμο, φτανεις τοσο βολικη ωρα που προλαβαινεις ολες τις ανταποκρισεις. Γενικα οι πτησεις απο Αθηνα εχουν πολυ transit κοσμο ενω πιστευω οτι της Θεσσαλονικης ειναι πιο O/D.

Καποιος κουστουματος της LH ειχε πει πως σκεφτονται να ξεκινησουν πτησεις για SKG αλλα δεν ειχε ξεκαθαρισει απο ποιο hub θα ειναι ουτε το ποτε αυτες θα ξεκινησουν
 
Εάν είχε πτήση με τέτοιο ωράριο από Θεσσαλονίκη, το ποσοστό των transit επιβατών θα ήτανε ακόμα υψηλότερο (έτσι ήτανε στην παλαιά πτήση της LX και κατά την εντύπωσή μου και φέτος στην καλοκαιρινή της Α3 στις 05.20 για Φρανκφούρτη). Και είναι υψηλό και από Θεσσαλονίκη, ιδιαίτερα στις πτήσεις της Α3 για Μόναχο, αλλά και της OS για Βιέννη. Γιατί όπως έγραψε και ο Spotterakis, σε πολύ λίγους προορισμούς έχουμε καθημερινές απευθείας πτήσεις (να μην μιλάω για 2 και παραπάνω πτήσεις την ημέρα…), επομένως για παντού πετάμε με ανταπόκριση μέσω MUC/FRA/ATH/IST κλπ. Ρεαλιστικά, ποτέ δεν θα έχουμε καθημερινές πτήσεις, ούτε στις σημαντικές πόλεις της Ευρώπης, απλά δεν έχει τέτοια ζήτηση.

Και ακριβώς γι αυτόν τον λόγο το θεωρώ σημαντικό να έχουμε καλύτερες συνδέσεις στα Hubs, όπως FRA, για να έχουμε τουλάχιστον βολικές ανταποκρίσεις. Και Μόναχο καλό θα ήτανε, αν και δεν πιστεύω ότι η LH θα βάλει πτήση από το Μόναχο, αφού έχουμε ήδη τις 2 της Α3 (με Codeshare LH), και το καλοκαίρι την ΑΒ.
 
Στην νέα ανακοίνωση της LH ούτε πια λέξη για τη Θεσσαλονίκη. Μόνο για την καινούργια πτήση για Κρήτη και περαιτέρω αύξηση των πτήσεων από Μόναχο για Αθήνα με 2 την εβδομάδα επιπλέον κατά το καλοκαίρι (αν και προς το παρόν δεν τις βλέπω πουθενά).
http://www.airnews.gr/2014/11/26/%ce%bd ... lufthansa/
 
Απεργία στην Lufthansa, ανακοίνωση Κυριαρκή Βράδυ, για αυριο 1 Δεκεμβρίου και 2 Δεκεμβρίου, helpdesk άφαντο τέτοια ωρα, και εγώ αύριο στο αεροδρόμιο με το σταυρό στο χέρι! Τηλ. κεντρο γερμανία φυσικά γεμάτο, και εδώ Online πρακτορείο ισχυρίζεται οτι δεν μπορεί να αλλάξει το εισητήριο ακόμα.

μπορεί να μου εξηγήσει κανείς γιατί ενώ στο site της lufthansa φαινεται ακυρωμένη η πτήση, στο πρακτορείο την δείχνει ακόμα ενεργή, όπως και στο checkmytrip?
 
"Πρωταγωνιστικό ρόλο στην αεροπορική σύνδεση της Ελλάδας με την Ευρώπη και όλο τον κόσμο πρόκειται να παίξει και αυτό το καλοκαίρι ο Όμιλος Lufthansa. Οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου αυξάνουν τη συχνότητα των πτήσεων από/προς Ελλάδα ενώ προσθέτουν νέους δημοφιλείς προορισμούς στο θερινό πρόγραμμα πτήσεων, επενδύοντας στην ελληνική αγορά και στην άνοδο του ελληνικού τουρισμού."
Αυτό τόνισε ο Διευθυντής Υπηρεσιών Επιβατών και Πωλήσεων για την Ελλάδα και την Κύπρο, Harro Julius Petersen, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου που διοργάνωσε η Lufthansa στις 19/3/2015 στο ξενοδοχείο Royal Olympic.


Η Lufthansa έχει αυξήσει τη συχνότητα των δρομολογίων από Αθήνα προς Μόναχο ήδη από τον Μάρτιο, προσθέτοντας 4 επιπλέον πτήσεις την εβδομάδα, ενώ κατά τη διάρκεια του καλοκαιρινού προγράμματος, το οποίο αρχίζει στα τέλη του μήνα, θα φτάσει να συνδέει τις δύο πόλεις 23 φορές την εβδομάδα. Επίσης η γερμανική αεροπορική εταιρεία, εντάσσει φέτος στο πρόγραμμά της και νέο δρομολόγιο προς την Ελλάδα. Από τις 30 Μαΐου, η Lufthansa θα συνδέει το Μόναχο με το Ηράκλειο της Κρήτης, έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Μεσογείου για τους Ευρωπαίους και ειδικά για τους Γερμανούς.
Το Αεροδρόμιο του Μονάχου βραβεύτηκε πρόσφατα με 5 αστέρια από το Skytrax και αποτελεί το πρώτο Ευρωπαϊκό αεροδρόμιο που έλαβε αυτή την πολύτιμη διάκριση.
Αλλά και η σύνδεση Αθήνας – Φρανκφούρτης ενισχύεται καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού με έως και 25 πτήσεις την εβδομάδα.

Μόναχο - Αθήνα 23
Φρανκφούρτη - Αθήνα 25
Φρανκφούρτη - Ηράκλειο 1
 
Δεν ρώτησε κανείς τον Petersen, τί έγινε με τα σχέδια της LH για Θεσσαλονίκη που ανακοίνωσε τον Οκτώβριο; Στην ουσία, τις αυξήσεις της LH Group τις βλέπω μόνο για Αθήνα, συν κάποια τουριστικά στα νησιά και το GVA-SKG της LX (σε ώρες και συχνότητες ξεκάθαρα για Ελβετούς τουρίστες)

Τώρα μόνο το LH Group σε κάποιες μέρες θα έχει μέχρι και 4 νυχτερινές πτήσεις για Αθήνα (2 x ZRH, FRA, VIE – συν πολλά νυχτερινά δρομολόγια άλλων εταιριών), ενώ εμείς στη Θεσσαλονίκη ούτε μια δεν έχουμε... (εκτός από Riga, Barcelona και Βελιγράδι, με ελάχιστες όμως ανταποκρίσεις).
 
Λογικα οι πτησεις της Αθηνας ταϊζουν και δρομολογια της Α3 με ευτραφεις Γερμανους τουριστες για νησια κλπ ενω απο τη Θεσσαλονικη δεν υπαρχει τετοια προοπτικη.

Παντως εχεις δικιο οτι ενω ειχε ανακοινωσει καποιες προθεσεις να ασχοληθει με την Θεσσαλονικη, εμεινε παλι στην απεξω το Μακεδονια
 
Ενδιαφέρουσες πληροφορίες απ' τον τοπικό δ/ντη πωλήσεων
Ο προγραμματισμός μας ήθελε αύξηση της χωρητικότητας κατά 16% το φετινό καλοκαίρι και έχουμε διατηρήσει πληρότητες που προσεγγίζουν το 90%
...
Είναι ενδεικτικό μάλιστα ότι η Lufthansa «ρίχνει» στην αγορά 20.000 θέσεις κάθε εβδομάδα. Τα δρομολόγια προς την Ελλάδα είναι κερδοφόρα και ως εταιρεία είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από την επιβατική κίνηση. Δεν φαίνεται να έχουμε επηρεαστεί, στο ελάχιστο, από τις εξελίξεις
...
το 18% των επιβατών μας προέρχεται από τις ΗΠΑ (μεγάλο μέρος του οποίου αφορά την ελληνική ομογένεια στις ΗΠΑ), το 8% από τη Γαλλία, το 17% από τη Γερμανία, το 10% από την Ελβετία, το 28% από την Ελλάδα και το υπολειπόμενο ποσοστό από άλλες χώρες. Η πλειονότητα, λοιπόν, των επιβατών που διακινούνται δεν είναι Ελληνες, έρχονται από άλλες χώρες
...
υπάρχει η εποχική πτήση Μόναχο - Ηράκλειο, η οποία δεν πωλείται στην Ελλάδα μεν, αλλά έχει πάει εξαιρετικά, γεγονός το οποίο αποδεικνύει ότι ο εισερχόμενος στην Ελλάδα τουρισμός διατηρεί την ανοδική του πορεία
...
Είναι προφανές ότι δεν μπορούμε οι εταιρείες να κρατάμε τα χρήματα που εισπράττουμε εγκλωβισμένα στην Ελλάδα, λόγω της επιβολής των ελέγχων κεφαλαίων, γιατί πρέπει να καλύψουμε δαπάνες στις βάσεις μας, που προκύπτουν από τις πτήσεις που εκτελούμε στην Ελλάδα
:arrow: http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... nomia.html
 
Top