Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

off topic
Θα παρακαμψω το θεμα "μην κανουμε σεναρια" και θα κανω σεναριο γιατι ως ανθρωποι ειμαστε προγραμματισμενοι να αναλυουμε τα παντα και να κανουμε συσχετισμους βασει των νοητικων σχηματων που διαθετουμε.
end off topic

Λοιπον και αφου απολογηθηκα μια ευλογη απορια : Γιατι κανεις μα κανεις δεν εθεσε το πολυ απλο θεμα (που ταιριαζει με τα στοιχεια μας) αυτοκτονιας ενος εκ των πιλοτων; Εβγαλε τον αλλον απο την μεση, προγραμματισε το αεροπλανο για καθοδο, πηρε κανα δυο χαπακια για να μην νιωθει τα τελευταια λεπτα και τελος. Τοσο εξωπραγματικη ιστορια ειναι; Λογους για να ειναι τσαντισμενος με την εταιρεια του θα τους ειχε, οπως οι περισσοτεροι εκει μεσα. Λειπουν μονο οι προσωπικοι.
 
Ο ενας κυβερνητης ειχε κλειδωθει εξω απο το πιλοτηριο και για να μπει προσπαθησε να σπασει την πορτα.Αν ισχυει αυτο τι εγινε με τον κυβερνητη που ηταν μεσα στο πιλοτηριο;
 
Η πιθανότητα να υπάρχει θέμα με τον ένα πιλότο μάλλον δεν είναι αμελητέα, Αν κρίνω από τη δήλωση της Lufthansa ότι "Earlier, Germanwings parent company Lufthansa said the plane, piloted by two experienced captains, was "technically flawless", while the firm's CEO Carsten Spohr, himself a pilot, described the crash as "inexplicable"
[/b]
και

"Lufthansa said: "We cannot comprehend how a technically flawless airplane steered by two experienced pilots could encounter such a situation at cruising altitude"
(http://news.sky.com/story/1452758/pilot ... pit-report)

καθώς και αυτή η δήλωση Γάλλου αξιωματούχου στους New York Times
"A senior French official involved in the investigation, who spoke on the condition of anonymity, said that the lack of communication from the pilots during the plane’s descent was disturbing, and that the possibility that their silence was deliberate could not be ruled out. I don’t like it,” said the French official, who cautioned that his initial analysis was based on the very limited information currently available. “To me, it seems very weird: this very long descent at normal speed without any communications, though the weather was absolutely clear.”
(http://www.nytimes.com/2015/03/26/world ... v=top-news)
 
Φαίνεται πως η πρόθεση του πιλότου ήταν να "καταστρέψει το αεροσκάφος" σύμφωνα με τον εισαγγελέα Bruce Robin
 
Δυστυχώς φαίνεται να επιβεβαιώνεται η εσκεμμένη πτώση του αεροσκάφους από τον συγκυβερνήτη...
 
frunner":1sljzl4n said:
Ο ενας κυβερνητης ειχε κλειδωθει εξω απο το πιλοτηριο και για να μπει προσπαθησε να σπασει την πορτα.Αν ισχυει αυτο τι εγινε με τον κυβερνητη που ηταν μεσα στο πιλοτηριο;


Θεωρητικα δεν μπορει να κλειδωθει κανενας πιλοτος εκτος, εαν ο αλλος μεσα δεν το θελει.

Μια ηλιθιοτητα στον αεροπορικο χωρο, τηνοποια μας την κληροδοτησε, η τοσο αμφιλεγομενη 11.09., ειναι η αιτια για τον χαμο 150 ατομων. Γιατι αν ο τρομοκρατης θελει να ριξει το αεροπλανο, δεν χρειαζεται να βαλει το μαχαιρι στο λαιμο της Μπαρμπι αεροσυνοδου, η οποια θα βαλει τον κωδικο και θα μπει ο τρομοκρατης μεσα. Κανενας απο αυτους τους εξυπνους δεν σκεφτηκε και αυτη τη συνεπεια. Αντε να δουμε πως θα αντιδρασει η αεροπορικη κοινοτητα σε αυτο το ηλιθιο μετρο ασφαλειας. Γιατι αργα η γρηγορα (σε 5 χρονια, σε 10 χρονια) θα ξανασυμβει. Θα μου πεις αν ενας πιλοτος θελει να ριξει το αεροπλανο βρισκει τροπους.

Τωρα το ερωτημα ειναι, ηταν ψυχολογικο το θεμα ή προκειται για τρομοκρατικη ενεργεια ;
 
To override οντως δουλεύει όταν ο διακόπτης της πόρτας στο airbus είναι ΜΟΝΟ στην θέση NORMAL.
Αν είναι στο LOCKED δεν ξεκλειδώνει με το pass ούτε με κλωτσιές ούτε με τίποτα...

Θα έπρεπε ίσως να υπήρχε "super pass" που θα ξεκλείδωνε την πόρτα ακόμα και στο locked και να τον είχαν μόνο οι πιλότοι (για παρόμοιες περιπτώσεις) ή αισθητήρας βάρους στο κάθισμα (που είναι απλή και φτηνή λύση το έχουν τα αυτοκίνητα ακόμα για απλές εφαρμογές όπως να βαράει το κουδούνι για την ζώνη ή για αυτόματη ρύθμιση του 'προφιλ' του καθίσματος ανάλογα με τον οδηγό) που αν κάποιος πιλότος είναι όρθιος η πόρτα να γυρνάει σε NORMAL *αρα να ξεκλειδώνει κανονικά απ εξω αν χρειάζεται...

Βέβαια αν εισαι αποφασισμένος παίζεις και με τις ασφάλειες και αντίο ζωή...
 
Υποθέτω Redhell πως δεν υπάρχει αυτό το "super pass" ώστε να μην μπορεί να εκβιάσει/απειλήσει κάποιος αεροπειρατής όποιον πιλότο τύχει να βρει εκτός cockpit για να του ανοίξει τη πόρτα.
 
Κάτι βασικό:Όταν ένας εκ των δύο εξέρχεται του θαλάμου διακυβέρνησης,πρέπει να αντικαθίσταται από άλλο μέλος πληρώματος του αφους για το διάστημα της απουσίας του.Αυτό,προφανώς δε τηρήθηκε και την ευθύνη έχει ο άτυχος κυβερνήτης.
 
Έτυχε να παρακολουθήσω τις δηλώσεις του Εισαγγελέα Μασσαλίας για το ατύχημα (26/3/2015, 12:30 τοπική ώρα Γαλλίας).
Αν δεν έγινε λάθος διερμηνεία, είπε ότι σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής ενδείξεις, ο συγκυβερνήτης με εσκεμένη ενέργεια κατέρριψε το αεροσκάφος.
Θεωρώ μεγάλο λάθος από την πλευρά του εισαγγελέα να κάνει μια τέτοια δήλωση από τη στιγμή που δεν έχει αποδειχθεί τίποτε.
Ανέφερε ότι για τα οκτώ λεπτά της πτώσης, ακουγόταν η ανάσα του συγκυβερνήτη στο πιλοτήριο και οι εκκλήσεις του κυβερνήτη να ανοίξει την πόρτα χωρίς ανταπόκριση.
Στέκομαι στο σημείο αυτό. Πρώτον, ακόμα και αυτοκτονικές τάσεις να έχει ένας χειριστής, δεν πιστεύω ότι υπάρχει έσω και ένας που θα θελήσει να πάρει μαζί του στον τάφο άλλους 149 ανθρώπους, εκτός και αν είναι αποφασισμένος για επίθεση αυτοκτονίας. Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση (11-Σεπ-2001) τις τελευταίες στιγμές συνήθως ακουγόντουσαν προσευχές (γιαυτό στην περίπτωση της Egyptair κατηγόρησαν τον συγκυβερνήτη). Επιπλέον, με κανονικές συνθήκες η αναπνοή ενός χειριστή δεν ακούγεται στο CVR.
Τα μέχρι στiγμής στοιχεία, με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο συγκυβερνήτης ενδεχομένως να υπέστη καρδιακή προσβολή (είναι συνηθισμένος σε τέτοια περίπτωση ο ρόγχος ο οποίος είναι δυνατόν να καταγραφεί στο CVR).
Αν αυτό το σενάριο είναι η περίπτωση, τότε είναι πολύ πιθανό να έπεσε προφανώς παρά τη θέλησή του πάνω στα χειριστήρια και να προκάλεσε την πτώση.
 
Top