Σύμφωνα με όσα σχόλια διάβασα, έχω να παραθέσω τα ακόλουθα:
1. To συγκεκριμένο περιστατικό αφορά την πτήση ΟΑ411 της 9-8-1978 προς Νέα Υόρκη.
2. Κυβερνήτης ήταν ο αείμνηστος Σήφης Μιγάδης και όχι ο Φικάρδος ο οποίος ήταν συγκυβερνήτης.
3. Ιπτάμενος μηχανικός ήταν ο αρχιμηχανικός της Ο.Α. άρα εξαιρετικά έμπειρος, υπεύθυνος και αυτός ο τύπος τεχνικού που τον ονομάζουμε "γάτος".
4. Δεν έκοψε την έγχυση νερού στον κινητήρα τον Νο 1 από λάθος, αλλά λόγω του ότι είχε ένα μικρό πρόβλημα και δεν έπρεπε να λειτουργεί στο μάξιμουμ που δουλεύουν οι κινητήρες στην απογείωση. Αν άφηνε το νερό να εγχυθεί στον κινητήρα, τότε θα είχαμε πιθανότατα νέα έκρηξη και απώλεια και άλλου κινητήρα οπότε το αεροπλάνο θα ήταν και από τον Θεό καταδικασμένο.
5. Ο κυβερνήτης, κόντρα στην τότε πρακτική, ανέβασε τα σκέλη γιατί αν τα είχε ανοιχτά η οπισθέλκουσα που θα εδημιουργείτο από τις ανοιχτές φωλιές των τροχών, τις θυριδες καθώς και από τα εκτεταμένα σκέλη θα ήταν τέτοια που θα έριχνε το αεροσκάφος.
6. Η μίνιμουμ ταχύτητα πτήσης στα πρώτα δραματικά δευτερόλεπτα ήταν 156 μίλια την ώρα και όχι 80 που διάβασα κάπου τη στιγμή που τα βιβλία μιλάνε για 175 μίλια την ώρα ταχύτητα ασφαλείας και 180 πλεύσης στην απογείωση.
7. Όταν πέρασαν τα πρώτα δευτερόλεπτα και το αεροσκάφος δεν έπεσε, τότε ο ιπτάμενος μηχανικός έδινε λίγο λίγο το νερό στον κινητήρα που είχε το πρόβλημα και έτσι η ταχύτητα ανέβηκε συνεπικουρούμενη και από το γεγονός ότι μόνλις πέρασε την καμινάδα της ΔΕΗ του Κερατσινίου και μπήκε σε δροσερότερη περιοχή, η πικνότητα του αέρα άλλαξε και αυτό το γεγονός του έδωσε κάποια μέτρα ύψος και έτσι σώθηκαν αεροσκάφος πλήρωμα και επιβάτες.
Όλες οι ενέργειες που έγιναν από τον κυβερνήτη Σήφη Μιγάδη καθώς και από τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος ειδικότερα όσους βρίσκονταν στο cocpit άλλαξαν τις διαδικασίες emergency του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους καθώς και το περιστατικό αυτό καθ' εαυτό σηματοδώτησε την κατάργηση της έγχυσης νερού στους κινητήρες.
Και για όσους δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει έγχυση νερού, δεν καίνε νερό οι κινητήρες. Γίνεται έγχυση νερού σε ορισμένα μέρη του κινητήρα για επιπλέον ψύξη άρα καλύτερη απόδωση που μεταφράζεται σε επιπλέον ώση καθώς οι στροβιλοκινητρες των επιβατικών αεροσκαφών στερούνται του after burner που διαθέτουν τα μαχητικά