Απώλεια κινητήρα σε 747 της ΟΑ

Nontas":3px9ofr7 said:
Απο τους ανθρώπους μέσα στο πιλοτήριο ο χρόνος που απαιτήθηκε για να αντιληφθεί έκαστος την κατάσταση του αεροσκάφους ήταν διαφορετικός και είχε σχέση με τον φόρτο εργασίας και τις προσωπικές ικανότητες του καθ ενός, γι αυτό και δεν έγιναν όλα τέλεια... Απο τις πληροφορίες που έχω εγω ο ΙΜ είχε πρόβλημα μειωμένης ακοής. Παράκουσε την ερώτηση και τη θεώρησε εντολή, σε συνδυασμό με το οτι άργησε να αντιληφθεί τι συνέβαινε στο αεροπλάνο...
Καλά, αυτά νόμιζα ότι συμβαίνουν μόνο στην Αφρική και την Κεντρική Ασία, έλα όμως που συνέβαιναν και μέσα στα πόδια μας και δεν είχαμε καταλάβει τίποτα!!!!
 
Καινουργιο -και χορταστικο σε χρονο- αφιερωμα απο τον ΑΝΤ1 στο συμβαν http://www.antenna.gr/webtv/watch?cid=_n6_zg_xelpm_ik=

:great:
-οι συνεντευξεις των πρωταγωνιστων της ημερας με πολλα πλανα απο το 747 της ΟΑ στο Ελληνικο

:wall:
-η υπερβολικη και εκνευριστικη σε ολα της παρουσιαστρια
-τα επαναλαμβανομενα γεμισματα με 5-6 ασχετα πλανα απο ασχετα αεροσκαφη και animation της κακιας ωρας
 
Τώρα να γίνω κακός;
Όλοι γνωρίζουμε λίγο πολύ τα άσχημα των ΟΑ αλλά κάποια πράγματα είναι άθλοι ειδικά όταν αλλάζουν procedures στον χώρο...
Καλά...ένας...ένας άνθρωπος δεν βρέθηκε να τον μνημονεύσει πέρα απο την εκπομπή αυτή;;;;;
 
To πιο "μεγάλο" incident όλων των εποχών.Aircraftmanship η captainship που λεει κι ο κος Ακριβός.Δευτερο skill μετά το Sioux city.Ναι. Αν λάβεις κανείς υπόψη του το Αμστερνταμ και το Σικάγο που μπορούσαν υπο προυποθεσεις να σωθούν αλλα δεν σώθηκαν ειναι τεράστιο και απίστευτο επίτευγμα.Κάποιες σκέψεις μόνο:Χαιδεμα στα κοντρόλ δεν επιτρέπουν σήμερα τα FBW. Και το hudson πάμπολλες πιθανότητες ειχε .Χειριστές σαν τον Μιγάδη και τον Φικάρδο δεν υπάρχουν πια (κοινότοπο) γιατί μπορεί και μακαρι να μην χρειαστούν.Για την ΟΑ οι υπερβολές ειναι κραυγαλέες.Δυστυχώς υπάρχει η Κερατέα,Η Βούλα ,Η Κοζάνη Ο Κερκετέας που δεν μαφήνουν να το χαρώ.
 
Δεν είναι τόσο ότι κολλάει, όσο το ότι αν προσπαθήσεις να να το προχωρήσεις γυρίζει σε διαφημίσεις κλπ. Άστο να προχωρήσει μόνο του.
[ΣΗΜ. Μεγάλε, αν νομίζεις ότι είσαι ο μόνος trelamenos σ' αυτό το forum είσαι γελασμένος. Εμείς είμαστε χειρότεροι!]
 
Σύμφωνα με όσα σχόλια διάβασα, έχω να παραθέσω τα ακόλουθα:
1. To συγκεκριμένο περιστατικό αφορά την πτήση ΟΑ411 της 9-8-1978 προς Νέα Υόρκη.
2. Κυβερνήτης ήταν ο αείμνηστος Σήφης Μιγάδης και όχι ο Φικάρδος ο οποίος ήταν συγκυβερνήτης.
3. Ιπτάμενος μηχανικός ήταν ο αρχιμηχανικός της Ο.Α. άρα εξαιρετικά έμπειρος, υπεύθυνος και αυτός ο τύπος τεχνικού που τον ονομάζουμε "γάτος".
4. Δεν έκοψε την έγχυση νερού στον κινητήρα τον Νο 1 από λάθος, αλλά λόγω του ότι είχε ένα μικρό πρόβλημα και δεν έπρεπε να λειτουργεί στο μάξιμουμ που δουλεύουν οι κινητήρες στην απογείωση. Αν άφηνε το νερό να εγχυθεί στον κινητήρα, τότε θα είχαμε πιθανότατα νέα έκρηξη και απώλεια και άλλου κινητήρα οπότε το αεροπλάνο θα ήταν και από τον Θεό καταδικασμένο.
5. Ο κυβερνήτης, κόντρα στην τότε πρακτική, ανέβασε τα σκέλη γιατί αν τα είχε ανοιχτά η οπισθέλκουσα που θα εδημιουργείτο από τις ανοιχτές φωλιές των τροχών, τις θυριδες καθώς και από τα εκτεταμένα σκέλη θα ήταν τέτοια που θα έριχνε το αεροσκάφος.
6. Η μίνιμουμ ταχύτητα πτήσης στα πρώτα δραματικά δευτερόλεπτα ήταν 156 μίλια την ώρα και όχι 80 που διάβασα κάπου τη στιγμή που τα βιβλία μιλάνε για 175 μίλια την ώρα ταχύτητα ασφαλείας και 180 πλεύσης στην απογείωση.
7. Όταν πέρασαν τα πρώτα δευτερόλεπτα και το αεροσκάφος δεν έπεσε, τότε ο ιπτάμενος μηχανικός έδινε λίγο λίγο το νερό στον κινητήρα που είχε το πρόβλημα και έτσι η ταχύτητα ανέβηκε συνεπικουρούμενη και από το γεγονός ότι μόνλις πέρασε την καμινάδα της ΔΕΗ του Κερατσινίου και μπήκε σε δροσερότερη περιοχή, η πικνότητα του αέρα άλλαξε και αυτό το γεγονός του έδωσε κάποια μέτρα ύψος και έτσι σώθηκαν αεροσκάφος πλήρωμα και επιβάτες.
Όλες οι ενέργειες που έγιναν από τον κυβερνήτη Σήφη Μιγάδη καθώς και από τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος ειδικότερα όσους βρίσκονταν στο cocpit άλλαξαν τις διαδικασίες emergency του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους καθώς και το περιστατικό αυτό καθ' εαυτό σηματοδώτησε την κατάργηση της έγχυσης νερού στους κινητήρες.
Και για όσους δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει έγχυση νερού, δεν καίνε νερό οι κινητήρες. Γίνεται έγχυση νερού σε ορισμένα μέρη του κινητήρα για επιπλέον ψύξη άρα καλύτερη απόδωση που μεταφράζεται σε επιπλέον ώση καθώς οι στροβιλοκινητρες των επιβατικών αεροσκαφών στερούνται του after burner που διαθέτουν τα μαχητικά
 
Τα σχόλια του κ. Σπαντιδάκη έρχονται σε πλήρη αντίφαση με την επισυναπτόμενη αναφορά του κ. Παπαγεωργίου όσον αφορά τις ενέργειες του "γάτου" Ι/Μ. Τι μας έχει πιάσει τελικά εδώ και ένα μήνα τώρα και κάνουμε μνημόσυνα μετά από 37 χρόνια.
 
Top