LGST/JSH Sitia

Χαιρετισματα σε ολο τον κοσμο , απο την ομορφη Σητεια .
Τα τελευταια αεροπορικα νεα μας , εχουν ως εξης =
Το κτηριο του νεου αεροσταθμου , τελικα παρεληφθη , απο την επιτροπη της ΥΠΑ .
Τωρα ειμαστε στην φαση της μεταφορας των γραμμων ( Φαξ , τηλεφωνα , ιντερνετ , κλπ ) , αλλα και των γραφειων των υπηρεσιων ( Skyserv , Αστυνομια , Τελωνειο , Astra , Sky , κλπ ) .
Εαν ολα πανε καλα το πρωτο αεροσκαφος θα εξυπηρετηθη , με την αρχη της νεας σαιζον .
Απο αυριο , θα σταματηση να ερχεται το Βae της Αstra , και θα αντικατασταθει με το 320 , ( μεχρι το τελος του μηνα ) ,το οποιο θα σταθμευει μεν απεναντι στην πιστα του καινουργιου αεροσταθμου , ( διοτι δεν χωραει στην παλια πιστα ) αλλα τους επιβατες θα τους περναει ο handler απεναντι ( στο παλιο κτηριο ) με λεωφορειο .
Με την αρχη της νεας σαιζον , το 320 θα αντικατασταθει , ( απο οτι ακουγεται ) με το ATR .
Το ( μεχρι τωρα ) προγραμμα των Τσαρτερς εχει ως εξεις =

Transavia = A) HV1041 , 24/4 - 02/10 , καθε Παρασκευη , απο AMS .
B) HV0943 , 28/4 - 06/10 , καθε Τριτη , απο AMS .

Travel service = A) 6D6345 , 20/6 - 03/10 , καθε Σαββατο , απο BTS .
Slovakia & B) 6D6345 , 01/7 - 23/9 , καθε Τεταρτη , απο BTS .
( SmartWings ) C) QS 2406 , 11/6 - 12/9 , καθε Σαββατο , απο CDG .

Να ειστε ολοι παντα καλα . !!!
 
Καλημερα σε ολους.
Τα τελευταια μας νεα ειναι , οτι παρολο που το νεο κτηριο , ειναι ετοιμο , ειναι αγνωστο ακομα και σημερα το ποτε θα τεθει σε λειτουργια . Το μεγαλυτερο προβλημα = Δεν βρισκουν .....καρεκλες . !!!! :wall: :wall: . Και μεσα σε ολα αυτα , οι πτησεις τσαρτερ ( 2 την εβδομαδα απο Μα'ι'ο , εως μεσα Οκτωβριου ) απο Ολλανδια , ακυρωθηκαν για φετος . Στην κυκλοφορια να προσθεσω την αφιξη του SX-BDU ( Boeing 737 -33R της Hermes Airlines , ex 4L-AJO ) που προσγειωθηκε εχθες στην Σητεια . Αγνωστο μεχρι και σημερα το ποσο θα παραμεινει , μια και το πληρωμα αναχωρησε ( με ταξι ) για Αθηνα , μεσω Ηρακλειου . !!!
 
Τι σημαίνει δεν βρίσκουν καρέκλες; Αν το μόνο πρόβλημα για να λειτουργήσει είναι οι καρέκλες, τότε με ένα έρανο χτυπάτε άνετα μια 50άδα Έρικα Φούξια, αν πάλι τα λεφτά δεν φτάνουν τότε υπάρχει το σκαμπό νέκταρ, σε 3 χρώματα περικαλώ :cool: Κάτι πιό φτηνό δεν βρήκα, sorry...

H Transavia γιατί ακύρωσε; Λόγω α/δ ή χαμηλής ζήτησης;
 
Προσγειωθηκε , πριν απο λιγο ,στην Σητεια ( JSH ) , και το δευτερο 733 της HERMES , το SX-BDW . Το αδελφακι του ( SX-BDU ) ειχε ελθει προχθες . Οι πιλοτοι του , μολις ( στο ...τσακ ) προλαβαν , την πτηση για Βενιζελο , της ΑΣΤΡΑ .Καναμε οτι μπορεσαμε , για να μην χασουν την πτηση , και υποστουν το 2ωρο οδικο ταξιδι , μεχρι το Ηρακλειο . Το ποσο θα παραμεινουν , τα αεροσκαφη , θα εξαρτηθη απο το ποσο γρηγορα θα πιστοποιηθουν ( AOC ) . Εμεις εδω παντως τα βαλαμε αντικριστα , για να προσεχει το ενα το αλλο , ( σχετικη φωτο στο site του JSH ) αλλα και για να ... ονειρευωμαστε το πως θα ειναι οταν και οποτε αποφασισουν να ενεργοποιησουν τον νεο αεροσταθμο . Με το θεμα των καθισματων , εχουν παιξει πολλα σεναρια . Μεχρι και η ενωση ξενοδοχων Ιεραπετρας ειχε αναμιχθει , αλλα μετα την ανακοινωση της ακυρωσης των πτησεων , το ενδιαφερον ... ξεθυμανε . !!! Η Transavia , σαν αεροπορικη εταιρια , δεν ειχε περιλαβει ποτε την Σητεια στους προορισμους της , αλλα με μια συμφωνια με την SunWeb ειχαν αποφασισει την συνδεση AMS - JSH 2 φορες την εβδομαδα απο μεσα Μα'ι'ου , μεχρι μεσα Οκτωβριου 2015 . Στο επισημο site κρατησεων της SunWeb , η Σητεια εμφανιστηκε μονο για 3 ημερες . Συμπτωματικα ηταν η περιοδος των εντονων πολιτικων αντιπαραθεσεων , με τους Βορειους εταιρους μας . Ακομα και σημερα δεν εχει ανακοινωθει επισημα απο καμμια εταιρια ο λογος της ακυρωσης . Υποπτευομαστε οτι μαλλον φταει η χαμηλη ζητηση .
 
Με μεγαλη απογοητευση , αλλα και γεματα ανησυχια , ειναι τα σχολια της τοπικης κοινωνιας , εξ'αιτιας της ξαφνικης αλλαγης των δρομολογιων της ASTRA . Με στυλ , αποφασιζωμεν και διαταζωμεν , την τελευταια στιγμη ( πριν 3-4 ημερες η ανακοινωση αποφαση ) εφεραν τα πανω κατω στο δρομολογιο ATH - JSH - ATH . Υποβαθμιση , οπως και να το δεις , για την περιοχη μας . Απο αυριο ( και μεχρι τελους της σαιζον ) που θα ισχυσει το καινουργιο προγραμμα , Α ) Αλλαζει ο τυπος του αεροσκαφους , με μικροτερο ( ATR ) , Β ) Αναχωρηση απο Αθηνα στις 20:30 το βραδυ , Γ ) Αναχωρηση απο Σητεια στις 22:30 , με αφιξη στις 23:30 το βραδυ . !!! :thx:
Αποτελεσμα ολων αυτων των αλλαγων = Α) Εαν θελεις να πεταξεις για Εξωτερικο ( αλλα και εσωτερικους προορισμους ) θα πρεπει να ταξιδεψεις μια μερα νωριτερα , διοτι με αφιξη μετα τις 11μιση το βραδυ ,στον Βενιζελο , δεν νομιζω οτι θα υπαρχει κατι διαθεσιμο να εξυπηρετηθεις . Αναποδα τωρα , εαν ελθεις απο αλλο προορισμο , θα πρεπει να περιμενεις μεχρι το βραδυ , για να φτασεις μετα τις 21:30 το βραδυ , στην Σητεια . Το τελευταιο δρομολογιο του ΚΤΕΛ ,( απο Σητεια ) ειναι στις 19:45 . Οσοι λοιπον ελθουν στην Σητεια , θα πρεπει καποιος , να τους περιμενει , η να παρουν ΤΑΞΙ , και να πληρωσουν τα ...''κερατα'' τους , μεχρι το χωριο . Διοτι το αεροδρομιο δεν εξυπηρετει μονο την πολη της Σητειας , αλλα και ολη την ανατολικη Κρητη , ( Παλαικαστρο = 30 λεπτα απο το αεροδρομιο , Ζακρος = 50 λεπτα διαδρομη , Μακρυγιαλος = 40 λεπτα διαδρομη , Μουλιανα = 25 λεπτα διαδρομη , Λαστρος = 45 λεπτα και και και ) Υπολογιστε και την διπλη ταριφα , και ανετα θα σου κοστισει τα διπλα το ταξιδι . :rant: Και τους αερολιμενικους ( αλλα και ολο το προσωπικο του αεροδρομιου ) , που ξαφνικα , ανατρεπονται τα παντα , στα εργασιακα τους ωραρια , τους σκεφτηκε ??? Αλλα , σιγα μην κατσει να σκασει η ASTRA , αν εκεινοι γινουν λαστιχα , και τρελλαθουν στο πηγαινε ελα . Διοτι υπερωριες απλα ΔΕΝ υπαρχουν . ΘΑ πρεπει να σχολανε , μολις φυγει , το αεροσκαφος της ΟΑ απο πχ Ροδο ,το μεσημερι , και να ξαναερχονται , το απογευμα , για να εξυπηρετησουν την ΣΚΑ"Ι" απο Πρεβεζα , και να ξαναφευγουν , και να ξαναερχονται , το βραδυ , για να εξυπηρετησουν την ΑΣΤΡΑ . !!! :wall: :wall: :wall: Επεισης καποιο ....'' πουλακι '' ειπε , οτι αυτη η αλλαγη ειναι εκτος των αλλων και ΠΑΡΑΝΟΜΗ , βασει των ΟΡΩΝ των συμβολαιων που εχει υπογραψει η εταιρια με το κρατος για την εξυπηρετηση των αγονων γραμμων . Μηπως η χρονικη στιγμη ( που αλλαζει ηγεσια στην ΥΠΑ ) εχει διαδραματισει τον ρολο της ???? Μηπως καποιος πρεπει να το ψαξει ??? Και ερχομαι στο θεμα ...καθυστερηση . Κατι για το οποιο η ASTRA ειναι φημισμενη , στην περιοχη μας . Με γεγονος το οτι θα ειμαστε το τελευταιο δρομολογιο του αεροσκαφους ( μετα το εξαντλητικο πτητικο προγραμμα της ημερας ) , το να καταφερει , να ερχεται στην ωρα του , εστω και αργα , θα ειναι κατορθωμα για την εταιρια . !!! Με αλλα ( προφητικα ) λογια , εχουμε να τραβηξουμε ........ κουπι . !!! :( :(
Επεισης μου κανει απορια , που ολοκληρο τον χειμωνα , εβαζαν το 148 , και τωρα που θεωριτικα ανοιγουν οι δουλειες βαζουν ενα κατα πολυ μικροτερης χωρητικοτητας αεροσκαφος στην γραμμη , να βγαλει το καλοκαιρι .
Περυσι το καλοκαιρι , στις μισες πτησεις δεν εβρισκες θεση με το 148 . Να δουμε τι θα ...''παιξει'' , οφετος . !!!
Αλλα νεα , το SX-BDW της HERMES , αναχωρησε εχθες πισω για το CAI ( απο εκει ειχε ελθει ) . Κατι ακουστηκε οτι ( μαλλον ) ξεχασαν να φορτωθουν κατι παλετες με ανταλλακτικα του αεροσκαφους , και γυρισε πισω να τα παρει . !!!
Αυτα απο την Σητεια . Καλο τριημερο , και η Αγια Τριαδα , βοηθεια μας . !!
 
Δυστυχώς η Astra φάνηκε πολύ κατώτερη των προσδοκιών σε προκλητικό βαθμό θα έλεγα..ειδικά με τα πανάκριβα εισιτήρια για επιδοτούμενη γραμμή, τις συνεχείς και απροειδοποιητες αλλαγές τις τελευταίας στιγμής, τις αναιτιολογητες ακυρώσεις επί τριήμερα , ειδικά σε περιόδους κίνησης (εκλογές, Πάσχα κτλ.). Απορώ πως ήταν υποψηφία και η Aegean για την γραμμή και μάλιστα χωρίς επιδότηση ζήταγε τη γραμμή και τελικά κατεπεσε στην Astra! .....Ελπίζω στον επόμενο διαγωνισμό να πάρει άλλη εταιρεία την γραμμή.
 
Συμφωνώ ότι η Astra γενικά έχει αρκετά προβλήματα, και τα προγράμματά τους ειναι "τσίτα" αλλά τον τελευταίο καιρό όλο και βελτιώνεται (πήραν/παίρνουν και τα 2 ATR42 οπότε θα βγάινουν πιο άνετα), αλλά μη λέμε και ότι θέλουμε για τα άγονα δρομολόγια... Ο διαγωνισμός είναι καθαρά μειοδοτικός (εκτός και αν αποκλειστεί εταιρεία για άλλους λόγους όπως η Athens Airways το 2010) και προφανώς αν η Aegean είχε κάνει προσφορά χωρίς να ζητάει επιδότηση(!) θα είχε επιλεχθεί.
 
κι όμως δεν επιλέχθηκε φίλε.....και σε παραπέμπω στο αντίστοιχο δελτίο τύπου της Aegean που το αναφέρει και είναι αναρτημένο στην επίσημη ιστοσελίδα τους. όσο για τα άγονα, επικοινώνησα με την αντίστοιχη διεύθυνση της ΥΠΑ για ενημέρωση σχετικα με την αγονη της Σητειας και τους κανονες που την διεπει,,,,που δεν ξερω για ποιο λογο , για την Σητεια ισχιουν αλλοι κανονες απο οτι για τα αλλα αγονα δρομολογια....γιατι ειναι τοσο υπερτιμημενη στα ναυλα ;; Περιμενω απαντηση απο την ΥΠΑ και θα αναρτησω εδω πληροφοριες σχετικα, επισης μια ολοκληρη τοπικη κοινωνια 45.000 κατοικων , δεν θελουν να βλεπουν και ακουν το ονομα Αstra....αυτο κατι λεει...που ποτε στο παρελθον δεν υπηρξαν παραπονα, ουτε με την Aegean ουτε με την κρατικη ΟΑ.
 
Βγήκαμε εκτός θέματος αφού πιάσαμε τα άγονα, αν θέλει ένας admin μετακινεί τα post.
Αν εννοείς αυτό, είναι για τον προηγούμενο διαγωνισμό, της περιόδου 2010-2012. Κάτι που να αναφέρει ότι ήθελε μηδενικό τίμημα για τον διαγωνισμό του 2012 δεν βρήκα. Υπάρχει αυτό που έχει ανέβει στο φόρουμ. Αν έχεις νεότερα από την ΥΠΑ, ευχαρίστως να τα ακούσουμε.
Όσο για τα ναύλα, καθορίζεται η μέγιστη τιμή από την ΥΠΑ(υποψιάζομαι 89,40 είναι το μέγιστο one-way για το Σητεία-Αθήνα), οπότε η Astra (ή όποιος άλλος έπαιρνε τη γραμμή) μπορεί μέχρι ένα όριο να βάλει ότι θέλει. Και μηδενικό τίμημα να ζητούσε η aegean, δε σημαίνει ότι θα είχε φτηνότερα εισητήρια. Αν θες, δες και τον Ευρωπαϊκό κανονισμό των διαγωνισμών άγονων γραμμών εδώ.
Πάντως συμφωνώ μαζί σου ότι είναι ακριβά τα εισητήρια για άγονη γραμμή. Η Astra ναι μεν θα μπορούσε να βγάζει εισητήρια 10€, αλλά όπως έχουμε πει πολλές φορές σε αυτό το φόρουμ, οι αεροπορικές δεν είναι ΜΚΟ ή Ερυθρός Σταυρός, χωρίς κέρδος δε θα πέταγαν πουθενά. Στο χέρι της ΥΠΑ είναι να θέσει χαμηλότερο "ταβάνι" τιμών. Ίσως το καλύτερο που έχετε να κάνετε ως τοπική κοινωνία είναι να στέλνετε στην ΥΠΑ τα παράπονά σας για τις καθυστερήσεις, τις ακυρώσεις και τώρα την αλλαγή τύπου αεροσκάφους. Μην ξεχνάμε ότι η Athens Airways είχε κυρηχθεί έκπτωτη το 2010 στις άγονες γραμμές για αυτούς ακριβώς τους λόγους.
 
Το τοπικό πρόβλημα είναι πολύ μεγαλο , και σοβαρό . Το αεροδρόμιο μας , και αυτομάτως όλοι εμείς που ζούμε εδώ και το χρησιμοποιούμε έχουμε σοβαρότατο πρόβλημα εξυπηρέτησης , εξ αιτίας των ενεργειών της Άστρα . Αν δεν της βγαίνουν τα δρομολόγια , ας μην πούλαγε το 146 . Αναπληρωνεται το 146 με το γερικο και παροπλισμενο στην Βουλγαρια 40αρι ATR ??? Δεν θα την πληρωσουμε εμείς την .... νύφη , με την λύση που βολευει μονο εκείνη . Ξέρεις τι είναι να προσγειώνεται στις 11μιση το βράδυ στον Βενιζέλο ??? και μετα να τρέχεις για την βαλίτσα σου ??? Και τι κονεκτιον υπαρχουν μετα τις 1 το πρωι ??? Και ανάποδα , ξέρεις τι είναι να προσγειώνεται στην Σητεία στις 9μιση το βράδυ ??? Πληροφοριακά μαζεύουν υπογραφές εδώ , και έχουν σκοπό να το τραβήξουν , όσο παει .!!!!
 
Top