Airbus News

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σχεδόν σίγουρα για τα 380neo γίνεται η ιστορία. Τώρα η Airbus δεν έχει άλλη επιλογή από το να επανασχεδιάσει το 380.
 
Περισσοτερο για τους κινητηρες γινεται ο τζερτζελες. Στον "σχεδιασμο" λιγα πραγματα μπορουν να αλλαξουν. Μην ξεχνατε οτι καθε αλλαγη επι του αρχικου σχεδιου απαιτει πιστοποιησεις απο ΕASA και FAA και ειναι και χρονοβορο, αλλα κυριως συνδεεται με εξτρα κοστη, κατι το οποιο σε τελικη αναλυση εχει αντικτυπο στην τελικη τιμη του αεροπλανου. Αλλο να αλλαχθει ο κινητηρας και καποια αεροδυναμικα μερη, και αλλο να γινει αλλαγη/αντικαταστση μερων απο μεταλλο σε πλαστικο, για παραδειγμα, αλλα και παλι η οποιαδηποτε αλλαγη συνεπαγεται πιστοποιηση απο το μηδεν (διαταξη πιρτσινιων να αλλαξει, πρεπει να υπαρξει πιστοποιηση, ποσο μαλλον κατι "ευρειας κλιμακας"). Εννοειται πως με τους νεους κινητηρες παλι θα εχουν την διαδικασια, αλλα οπως ειπα, ηταν προγραμματισμενο...

Η Emirates βαζει το μαχαιρι στο λαιμο της Αirbus, νωριτερα αποτι υπολογιζε ο κατασκευαστης. Αλλωστε ιδεες και σχεδια υπηρχαν για ενα A380neo, αλλα απο το 2020 περιπου και μετα. Oχι απο τωρα. Αλλα αμα εχεις πελατη που εχει παραγγειλει πανω απο τα μισα αεροπλανα του τυπου, με κοστος λιστας 405εκ€, κανεις οχι μονο αναποδες τουμπες, παιρνεις και πιπες (σορι)...
 
http://www.airbus.com/newsevents/news-e ... e-a330neo/

και

Πρώτη παραγγελία από την Air Lease Corp (ΜΟU ακόμα). Από τον ίδιο άνθρωπο (Steven Udvar-Hazy) που ουσιαστικά 'σκότωσε' την ιδέα του Α330-ΝΕΟ το 2006 (http://seattletimes.com/html/boeingaero ... ing29.html) σπρώχνοντας την Αirbus σε κάτι εντελώς νέο, το Α350.

οι καιροί αλλάζουν... Πάνε και τα winglets που ξέραμε...
 
Α 330 ΝΕΟ launch

Σύνοψη μέχρι στιγμής

Δύο 'νέα' μοντέλα. A330-800 & A330-900

Κινητήρες Trent 7000, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο bleeding
πρόβλεψη καλύτερης κατανάλωσης καυσίμου 14% σε σχέση με τα 333 / 332.
πρόβλεψη καλύτερης εμβέλειας 400 nm (A339, 6200 nm, A338, 7450 nm)
ίδιο MTOW (242 t)
Νέα 'sharklets', ala 350, με αύξηση wingspan 3.7 m (4% αεροδυναμική βελτίωση)

Πρόβλεψη για έναρξη παραδόσεων 4Q 17 (ψιλο-αισιόδοξο μου φαίνεται).
 
Μετά την παραγγελία της Air Lease, στο Farnborough έγιναν και παραγγελίες για:
115 Α320neo από την SMBC Aviation Capital
70 A320neo από την Hong Kong Aviation Capital
43 A320neo από την BOC Aviation
5 A321neo από την CIT Group
έτσι έφτασαν οι παραγγελίες τα 3.000 α/φ

η CIT Group έβαλε παραγγελίες για 15 Α330-900
η Air Asia 50 A330neo
η Air Lease Corporation 25 A330-900
η Avolon 15 A330neo
η Transaero 8 A330ceo 12 A330neo

6 A350 και για την Air Mauritius
 
και ένας άγνωστος Ασιάτης για 4 A330-800neo.

Σπάνιο για την Airbus να έχει τέτοιες 'ανακοινώσεις' για undisclosed customer - συνήθως το κάνει η Boeing αυτό...
 
A 350 Certification

Από την EASA.

η ανακοίνωση από την EASA
http://easa.europa.eu/newsroom-and-even ... -certified

το κείμενο του certification
http://easa.europa.eu/system/files/dfu/ ... sue-01.pdf

η ανακοίνωση από την Airbus
http://www.airbus.com/newsevents/news-e ... ification/
και μια φωτογραφία με formation των 5 ΑΦ που χρησιμοποιήθηκαν στο πρόγραμμα
http://www.airbus.com/galleries/photo-g ... rn_id=3403
 
3 μέρες Le Bourget και ακόμη δεν έχω καταλάβει τι παραγγελίες έχουν γίνει.
Από ότι κατάλαβα η Saudi Arabia Airlines έδωσε παραγγελία για 20 Α330-300R και άλλα 30 A321neo (+20 options) από Korean Air.
4 A330-300 από EVA Air.
3 A320 από Peach Aviation.

Μάλλον υπάρχουν και άλλες παραγγελίες για 7 α/φ, αλλά από ποιόν;

Η άλλη παραγγελία είναι για 600 δορυφόρους για in-flight internet. Δεν κατάλαβα όμως ποιος θα πληρώσει για αυτό.
 
Top