LGKY/JKL Kalymnos

Κανενα DASH 8 Q400 δεν ηρθε σημερα 11/11 στην Καλυμνο .
 
Περιεργα πραγματα . Μετα απο 7 χρονια τωρα τους ηρθε να τσιμεντωσουν 60 μετρα και να ρθει το q400 ? Μηπως μιλαμε για προεκλογκια κολπα του Δημαρχου ?.. http://kalymnos-news.gr/%CF%84%CE%BF%CF ... F%80%CE%B1
 
Αυτα ειναι σεναρια επιστημονικης φανατασιας .Εδω ακουγεται οτι θελουν να κλεισουν το αεροδρομιο τωρα ξαφνικα θυμηθηκανε την επεκταση .Τουλαχιστον ο ΔΠΕ της Olympic air υπεγραψε την επιστολη να χαρει λιγακι.
 
Σήμερα 6/12/13 προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Καλύμνου το DASH8 Q 400 . Σας παραθέτω το βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=-gAFBsnfYPo . Να σημειώσω ότι μου φάνηκε λίγο θα έλεγα ''σφιγμένος'' ο Διευθυντής Πτητικής Εκμετάλλευσης της Olympic Air Αθανάσιος Μάρκου για το όλο εγχείρημα... Για να δούμε...
 
Η A3 όμως δεν πρέπει να δώσει το τελικό Οk ο κύριος ΔΠΕ καλά κάνει γιατί προσπαθεί να καλύψει και την θέση του και να κερδίσει εντυπωσης .
 
Γεια σας παιδια απο Καλυμνο. Θα θελα να σας ρωτησω ενα πραγματακι μπας και μαθουμε τελικα ολοι εδω οι κατοικοι ,τι παιχνιδακια παιζονται με το Q 400 . Εδω και ενα χρονο υπαρχουν φορες που δεν ερχεται το Q 100 αλλα το Q400 . Οταν πρακτορες και επιβατες ρωτουν το αεροδρομιο στην Καλυμνο και τα κεντρικα της olympic στην Αθηνα ποιος ειναι ο λογος που μπαινει το μεγαλο αεροσκαφος, μας απαντουν οτι αντικαθιστα το μικρο οταν εχει τεχνικο προβλημα και ΟΧΙ οπως νομιζαμε πως βλεπουν ποτε υπαρχει μεγαλη ζητηση και βαζουν το μεγαλο. Ελα ομως που οποτε ερχεται το Q400 , το αεροσκαφος φευγει γεματο παρολο που δεν εχει γινει καμια προεκταση του διαδρομου. Μηπως ξερει κανεις τι παιζεται ; Ευχαριστω
Φιλικα
Μικες
 
Γεμάτο δεν έχει φύγει ποτέ από JKL το Q400. Φεύγει με πολύ μεγάλο Limitation και στις θέσεις που δέχεται και στο τελικό του βάρος.
Γενικά η απάντηση είναι σωστή, το Q400 αντικαθιστά το Dash 8-100 τις μέρες που έχει τεχνικό ένα από τα τέσσερα του τύπου.
 
Δηλαδή εννοείς κάθε μέρα βγάζει και ένα τεχνικό πρόβλημα που μπορεί να το καθηλώσει; Γιατί αν είναι να βγάζει τεχνικά προβλήματα πρέπει να αποσυρθεί. Όταν εννοείς τεχνικό πρόβλημα συμπεριλαμβάνεται και η συντήρηση;
Η Κάλυμνος έχει μια χαρά διάδρομο για το q400 που είναι το πρόβλημα επειδή δεν γεμίζει με επιβάτες; Τότε στα Γιάννενα που έχουμε μεγαλύτερο αεροδρόμιο και έρχεται το q400 με λίγους επιβάτες τι πρέπει να γκρινιάζουμε γιατί δεν φέρνει το airbus 320; :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
 
Η Κάλυμνος είναι ένας απο τους προορισμούς, που εφαρμόζονται τα payload restrictions. Το DH4 μπορεί να επιχειρήσει, εφ' όσον συμμορφώνεται με αυτούς. Δε σημαίνει ότι απο τη στιγμή που διαθέτει 78 θέσεις, μπορεί να τις γεμισει και να πετάξει.
 
aris320":2if6h7pk said:
Δηλαδή εννοείς κάθε μέρα βγάζει και ένα τεχνικό πρόβλημα που μπορεί να το καθηλώσει; Γιατί αν είναι να βγάζει τεχνικά προβλήματα πρέπει να αποσυρθεί. Όταν εννοείς τεχνικό πρόβλημα συμπεριλαμβάνεται και η συντήρηση;
Τεχνικό πρόβλημα είχε και το 787 με το που ξεκίνησε να πετάει... να το πάμε με τη μια για scrap ίσως?
Κάθε μέρα άπειρα αεροπλάνα έχουν "Τεχνικά προβλήματα". Όλων των τύπων και εταιριών, Low cost και μη. Είναι πολύ γενικόλογο το "αν βγάζει τεχνικά προβλήματα πρέπει να αποσυρθεί".
25 χρόνια πετάει το Dash 8-100 για την ΟΑ και δεν έχω δει να έχει πάθει κάτι.

Επίσης, μια χαρά διάδρομο για το Q400 δεν έχει. Μια χαρά αεροδρόμιο για το Q400 είναι τα Γιαννενα που ανέφερες και το Q400 φεύγει γεμάτο επειδή έχει τη δυνατότητα να το κάνει.
Όταν το αεροπλάνο δε φεύγει γεμάτο επειδή ο διάδρομος δεν αρκεί, τότε το αεροδρόμιο δεν έχει μια χαρά για το αεροπλάνο αυτό... End of discussion.
 
Top