Airbus A350

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
alex
x 1

Airbus A350

Δημοσίευσηαπό alex » 30 Αύγ 2004, 19:50

apoti fenete o antikatastatis tou A310/A300 tha erthei:

i perisoteres piges milane gia ena A330 Lite. Merikes alles, opos i Sunday Times lene oti tha ftihti ena entelos kainourio aeroplano
0 x


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 30 Αύγ 2004, 20:38

Favtasteite... Body A343 kai 2 Trent 900... :banana: :banana: :stupid: :8: :1:
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
Hristos
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 17:01
Τοποθεσία: Karlsruhe / Germany
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Hristos » 30 Αύγ 2004, 20:52

Favtasteite... Body A343 kai 2 Trent 900...


to A340-300 me 2 kinitires ine to A330-300 -
giati then les apla, ena A333 me 2 kinitires A380 ? :wink:

---

ena A333 (me kinitira gia to 380-800hgw) gia "replacement" tis seiras 300/310 ?

filika Hristos
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 30 Αύγ 2004, 21:07

moderator έγραψε:
to A340-300 me 2 kinitires ine to A330-300 -
giati then les apla, ena A333 me 2 kinitires A380 ? :wink:



filika Hristos


H estw etsi.... :D
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


Άβαταρ μέλους
Avior
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004, 00:57

Δημοσίευσηαπό Avior » 30 Αύγ 2004, 23:33

Ρε μάγκες, όχι rumors.... Facts!!!!
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 94

Δημοσίευσηαπό george_a » 31 Αύγ 2004, 15:41

H ανάπτυξη και σχεδίαση νέων αεροσκαφών δεν είναι ακριβώς ένα παιχνιδάκι LEGO, δυο κινητήρες από εδώ, δυο φτερά από εκεί και η παλιά άτρακτος και bingo! το νέο αεροσκάφος. Ακόμα και για μια ανάπτυξη παράγωγου μοντέλου (derivative) η δουλειά είναι πολλή και το κόστος αρκετό.

Αρκεί να αναφέρω ότι τόσο τα Α345/346 και 772LR/773ER που είναι παράγωγα σύγχρονων αεροσκαφών κόστισαν από (περίπου) 2 δισ $$ το καθένα. Για σύγκριση, το κόστος ανάπτυξης ενός εντελώς νέου α/φ μπορεί να φτάσει τα 10 δισ $$ σήμερα.

Έτσι, αν η ΑΒ θελήσει πραγματικά να καλύψει το κενό που αφήνει πίσω του το Α300/310/767 κλπ, δηλαδή να αντιμετωπίσει το 7Ε7 με μια νέα οικογένεια α/φ πρέπει να το ζυγίσει πολύ καλά. Είδαμε όλοι ότι η Β. τελικά το μεγάλωσε αρκετά το 7Ε7 για να μπορέσει να του δώσει ένα ανταγωνιστικό κόστος ανά επιβάτη/απόσταση (seat mile cost). Ουσιαστικά είναι πιό πολύ ανταγωνιστής του 332 παρά αντικαταστάτης του 767, το οποίο είναι 15% μικρότερο, περίπου. Είναι η αύξηση του μεγέθους ο μόνος (;) τρόπος να το πετύχει κανείς αυτό; Σίγουρα όσο πιο πολύ μεγαλώνει το μέγεθος τόσο μεγαλώνουν τα περιθώρια βελτίωσης του κόστους ανά επιβάτη.

Αυτό όμως έχει αφήσει πράγματι ένα κενό από το Α321 (180 - 2 class) στο Α332 (260 - 2 class). To Α321 είναι όσο μεγάλο επιτρέπουν οι αρχικές σχεδιαστικές παράμετροι του Α320, ενώ το Α332 είναι όσο μικρό επιτρέπουν οι παράμετροι του Α333. Χρειάζεται ένα εντελώς νέο α/φ, με άλλη διάμετρο, ίσως με 2-2-2 οικονομική και 2-1-2 business που να ξεκινά από τις 180 (2- class) θέσεις και να φτάνει στις 260 (2- class), με ικανοποιητικά χαρακτηριστικά στην καμπύλη payload-range. Κάτι τέτοιο ξεκίνησε η Β με το 7J7 αλλά στόχευε στην 130-180 κατηγορία και δεν περπάτησε (πολύ κοντό για να βγεί οικονομικό). Μεγάλη διάμετρος, μικρό μήκος σημαίνει αρκετό structual βάρος για λίγες θέσεις.

Θα το δοκιμάσει κανείς;
0 x

Άβαταρ μέλους
Avior
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004, 00:57

Δημοσίευσηαπό Avior » 01 Σεπ 2004, 14:04

Ωραία τα είπες george_a 8)

george_a έγραψε:Αρκεί να αναφέρω ότι τόσο τα Α345/346 και 772LR/773ER που είναι παράγωγα σύγχρονων αεροσκαφών κόστισαν από (περίπου) 2 δισ $$ το καθένα. Για σύγκριση, το κόστος ανάπτυξης ενός εντελώς νέου α/φ μπορεί να φτάσει τα 10 δισ $$ σήμερα.


Ακριβώς!!!! 10 bil euro κάνει το develpment του 380 και καπου εκεί του 7Ε7

george_a έγραψε: Είναι η αύξηση του μεγέθους ο μόνος (;) τρόπος να το πετύχει κανείς αυτό; Σίγουρα όσο πιο πολύ μεγαλώνει το μέγεθος τόσο μεγαλώνουν τα περιθώρια βελτίωσης του κόστους ανά επιβάτη..


ΟΧΙ!!!!! Βασικά στοιχεία που επηρεάζουν άμεσα την οικονομία του αεροσκάφους είναι τα φτερά και οι κινητήρες.... Συγκρίνετε το 737-200 με το 737-700.... Ίδια άτρακτος, αλλά εντελώς διαφορετικοί κινητήρες. Γι'αυτό εξ'άλλου το 7Ε7 θα έχει bleedless μηχανές και "εξωτικά" φτερά, γιατί ολο το παιχνίδι εκεί παίζεται...

george_a έγραψε: To Α321 είναι όσο μεγάλο επιτρέπουν οι αρχικές σχεδιαστικές παράμετροι του Α320, ενώ το Α332 είναι όσο μικρό επιτρέπουν οι παράμετροι του Α333.


Tsou. Η airbus εχει από το 2002 προτείνει το 330-500, ένα ακόμα πιο μικρό από το -200, που στόχευε στην αντικατάσταση των 310 της singapore (κυρίως). Τελικά το σχέδι δεν υλοποιήθηκε, αφού οι εταιρείες το βρήκαν αντιοικονομικό.

george_a έγραψε:Χρειάζεται ένα εντελώς νέο α/φ, με άλλη διάμετρο, ίσως με 2-2-2 οικονομική και 2-1-2 business που να ξεκινά από τις 180 (2- class) θέσεις και να φτάνει στις 260 (2- class), με ικανοποιητικά χαρακτηριστικά στην καμπύλη payload-range. Κάτι τέτοιο ξεκίνησε η Β με το 7J7 αλλά στόχευε στην 130-180 κατηγορία και δεν περπάτησε (πολύ κοντό για να βγεί οικονομικό).


Ή ένα blended wing body (όχι παράθυρα... ιουυυυυ). Πάντως, FIY, δεν είναι λίγοι αυτοί που λένε πως ποτέ δεν ήτανε τίποτε παραπ[άνω από ένα σχέδιο στο χαρτί που σκοπό είχε τότε να σταματήσει τις εταιρείες από το να αγοράσουν 320...

Και μάλλον είχαν δίκιο... Αλλιώς, γιατί να αναπτύχθηκε η (πολύ πετυχημένη) σειρά των 737 NG??[/b]
0 x


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 94

Δημοσίευσηαπό george_a » 01 Σεπ 2004, 15:44

Avior έγραψε:
george_a έγραψε: Είναι η αύξηση του μεγέθους ο μόνος (;) τρόπος να το πετύχει κανείς αυτό; Σίγουρα όσο πιο πολύ μεγαλώνει το μέγεθος τόσο μεγαλώνουν τα περιθώρια βελτίωσης του κόστους ανά επιβάτη..


ΟΧΙ!!!!! Βασικά στοιχεία που επηρεάζουν άμεσα την οικονομία του αεροσκάφους είναι τα φτερά και οι κινητήρες.... Συγκρίνετε το 737-200 με το 737-700.... Ίδια άτρακτος, αλλά εντελώς διαφορετικοί κινητήρες. Γι'αυτό εξ'άλλου το 7Ε7 θα έχει bleedless μηχανές και "εξωτικά" φτερά, γιατί ολο το παιχνίδι εκεί παίζεται...


Γι' αυτό και έβαλα το μινι ερωτηματικό, και μας βγήκε Smilie. Ωστόσο είναι ένας 'εύκολος' τρόπος να βελτιώσει κανείς το seat mile cost με το να αυξήσει το μέγεθος. Φαντάσου, και με τις bleedless μηχανές και με τα "εξωτικά" φτερά το 7Ε7 χρειάστηκε να ξεπεράσει, ουσιαστικά το 332 για να είναι πιό οικονομικό ανα θέση... Αν 'τολμούσε' η Β να κάνει το 7Ε7 200-ρι τότε παρά την τεχνολογία, πολύ λίγο θα βελτίωνε τα οικονομικά μεγέθη. Μιλάμε για τάξη μεγέθους 10%, όχι για πολύ σημαντικά πράγματα...
Σημ1: Σε πολλές παρουσιάσεις τόσο της Βoeing όσο και της Airbus ο καθένας συγκρίνει το δικό του ΑΦ 'βάζοντας' περισσότερες θέσεις για να του βγεί η διαφήμηση. Όταν έγινε η παρουσίαση του 772ΕR στη South African, η Boeing είχε το 772 στην παρουσίασή της με 320 θέσεις και το Α346 με ...340.

Σημ2: Ακόμα και το Α388 βγαίνει με το ζόρι 15% πιό οικονομικό από το Β744. Αυτό γιατί παρά την εφαρμογή της τελευταίας τεχνολογίας, το Α388 είναι growth-oriented σκάφος, ώστε το Α389 να βγεί εύκολα. Έτσι κουβαλάει πολύ strucrual βάρος.

Avior έγραψε:
george_a έγραψε: To Α321 είναι όσο μεγάλο επιτρέπουν οι αρχικές σχεδιαστικές παράμετροι του Α320, ενώ το Α332 είναι όσο μικρό επιτρέπουν οι παράμετροι του Α333.


Tsou. Η airbus εχει από το 2002 προτείνει το 330-500, ένα ακόμα πιο μικρό από το -200, που στόχευε στην αντικατάσταση των 310 της singapore (κυρίως). Τελικά το σχέδι δεν υλοποιήθηκε, αφού οι εταιρείες το βρήκαν αντιοικονομικό.


Μα ...ακριβώς επειδή είναι Α332 είναι όσο μικρό επιτρέπουν οι παράμετροι του Α333 το 335 ΔΕΝ περπάτησε. Αυτό που έγραψα δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε να φτιάξουμε ένα ακόμα πιο μακρυνάρι από το 321, ούτε ένα ακόμα πιό αγγούρι από το 332, αλλά αυτά δεν θα προσφέρουν, το ...322 σημαντικό range/payload, το δε 331 (330-500) σημαντικό ώφελος. Είναι ο ίδιος λόγος που δεν έπιασε οικονομικά το 342, και που δεν θα πιάσει το 345. Τουλάχιστο το τελευταίο έχει ΤΟ range για κάτι 18+ ώρες πτήσης....

Avior έγραψε:
george_a έγραψε:Χρειάζεται ένα εντελώς νέο α/φ, με άλλη διάμετρο, ίσως με 2-2-2 οικονομική και 2-1-2 business που να ξεκινά από τις 180 (2- class) θέσεις και να φτάνει στις 260 (2- class), με ικανοποιητικά χαρακτηριστικά στην καμπύλη payload-range. Κάτι τέτοιο ξεκίνησε η Β με το 7J7 αλλά στόχευε στην 130-180 κατηγορία και δεν περπάτησε (πολύ κοντό για να βγεί οικονομικό).


Ή ένα blended wing body (όχι παράθυρα... ιουυυυυ). Πάντως, FIY, δεν είναι λίγοι αυτοί που λένε πως ποτέ δεν ήτανε τίποτε παραπ[άνω από ένα σχέδιο στο χαρτί που σκοπό είχε τότε να σταματήσει τις εταιρείες από το να αγοράσουν 320...

Και μάλλον είχαν δίκιο... Αλλιώς, γιατί να αναπτύχθηκε η (πολύ πετυχημένη) σειρά των 737 NG??[/b]


Το 7J7 έπεσε έξω γιατί η βασική τεχνολογία που βασιζόταν (συνδ. jet με έλικες) δεν περπάτησε. Τώρα, γιατί η Β έφτιαξε το 737-NG? Για δύο λόγους. Ο ένας γιατί την είχε στο τσεπάκι ο κ. Southwest και η Β έκανε 10 τούμπες για να τον ικανοποιήσει, 400 κομμάτια θα παράγγελνε. Και ο κ. Herb Kelleher δεν ήθελε να αλλάξει πολλά. Ο δεύτερος είναι ότι ο ιός που σκοτωσε τη ΜcDonnel Douglas έχει περάσει και στη Βoeing.
0 x

Άβαταρ μέλους
Avior
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004, 00:57

Δημοσίευσηαπό Avior » 01 Σεπ 2004, 15:54

Ποιος ιός ????
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 01 Σεπ 2004, 16:15

Isws evvoei DC-10 kai MD-11 .... ?? xmxm
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


alex
x 1

Δημοσίευσηαπό alex » 01 Σεπ 2004, 21:24

i to C17 ??? eisos kai ta dyo
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1643
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 94

Δημοσίευσηαπό george_a » 02 Σεπ 2004, 12:54

Avior έγραψε:Ποιος ιός ????


H McD τα τελευταία της χρόνια 'σταμάτησε' να φτιάχνει αεροπλάνα και έφτιαχνε derivatives. Καλο είναι να βελτιώνεις τα μοντέλα σου, αλλά μέχρι ενός σημείου.
Kάπου βοηθάει με λίγο κόστος να παρουσιάζεις κάτι ανταγωνιστικό, αλλά κάπου χρειάζεται να ξεκινήσεις από λευκό φύλλο χαρτιού και να αναπτύξεις μια καινούργια οικογένεια.

Όταν το ΜD-11 ανταγωνίστηκε τα Α330/340 και το Β777 πάτωσε. Το καλύτερο μοντέλο της σειράς αποδείχτηκε το αφ που αναπτύχθηκε από την αρχή, το 777.

Τώρα η Βοeing κάνει τα ίδια, προφανώς υπό την επήρεια των διευθυντικών στελεχών που 'πήρε' με την συγχώνευσή της με την MD. Βγάζει συνεχώς παράγωγα αφ αντί να αναπτύσσει καινούργια. Και κατά σύμπτωση, πατώνουν. Το 753, το 764, όλες οι απόπειρες για κάποιο 'αναβαπτισμένο' 747, κλπ.
Ουσιαστικά το μόνο μοντέλο της Β που πουλάει είναι το 777 και το 737ΝG.

Aλλά ακόμα και στην περίπτωση του 737 πάλι περίπου τα ίδια έκανε, και κράτησε το βασικό σχέδιο του 1964, το 732. Το 737ΝG έχει νέο φτερό και ευτύχησε να έχει καλές πωλήσεις λόγω του φαινομένου Southwest κλπ. Αντικειμενικά κατάφερε, αφού βγήκε μετά από 7 περίπου χρόνια από τη σειρά Α320 να την ισοφαρίσει. Ωστόσο ακόμα και τώρα η οικογένεια των Α320 δειχνει, είναι καλύτερη, πιο μοντέρνα, πιό άνετη, με περισσότερο μέλλον.
Τι κρίμα, αν είχαν ΤΟΤΕ αναπτύξει μια καινούργια οικογένεια.

Έτσι ιστορικά, η McD μετά το DC-10, αρχές του '70, και μέχρι το κλείσιμό της (τέλος '90) έβγαλε:
* από το DC-9-30 τα DC-9-50 -> DC-9-80 -> MD-80 (-1,-2-3,-8)-> MD-87 ->MD-90 -> MD-95 (B717). Tρεις γενιές αφ από ένα σχέδιο πάει πολύ.

* από το DC-10 -> MD-11.
0 x

alex
x 1

Δημοσίευσηαπό alex » 03 Σεπ 2004, 11:42

kiomos i MDD me tis toses paraleages ton DC-9 poulise poly kala: ektos bebea tou MD90 kai tou MD95 (717)

to MD11 dystihos apetihe epidi bgike tin epohi tou polemou tou koubeit: ekino ton kairo eitan i times ton kausimon sta ipsi kai o kosmos den petouse logo fobou. meta ypirkse to problima oti to aeroplano ekege pio polla kausima oso anamenotan (kati thimame gia 3 %). I Airbus etimaze kiolas ta "kainouria" A330/340. Ta resta edose i Boeing otan apofasise na stamatisi tin paragogi (gia na poulisi to 777) eno ypirksan pelates pou endiaferontousan akoma gia to Md11(propantos i Lufthansa)
0 x


Άβαταρ μέλους
Avior
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 259
Εγγραφή: 05 Μαρ 2004, 00:57

Δημοσίευσηαπό Avior » 03 Σεπ 2004, 14:33

Βασικά....

Το 777 ΔΕΝ είναι το "καλύτερο" από τα large long range widebodies (777, 340, MD-11) των nineties.... Υπερτερεί φυσικά του 340 σε μερικά σημεία, αλλά το 340 έχει αποδειχτεί πιο κερδοφόρο σε ορισμένα δρομολόγια.

Αυτό που το 777 έχει έναντι κάθε άλλου μεγάλου αεροπλάνου που υπάρχει σήμερα είναι ότι είναι το πιο εξελιγμένο τεχνολογικά. Και λογικό, βέβαια, αφού είναι το τελευταίο που αναπτύχθηκε.

Το MD-11 απέτυχε όχι γιατί βγήκε σε λάθος εποχή, αλλά γιατί ήταν κατώτερο και του 340 και του 777. Από άποψη τεχνολογίας-ηλεκτρονικών είναι στην ίδα κατηγορία με τα 767...
0 x

Άβαταρ μέλους
Hristos
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1523
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 17:01
Τοποθεσία: Karlsruhe / Germany
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Hristos » 03 Σεπ 2004, 14:44

ligo off-topic, ala tora pou ksekinise o Alex me MD11 kai LH :)
---
thimame mia sisitisi (to 1996? nomiso....) pou ixa me enan kiberniti tis LH (A340)
kai elege, oti stin LH ipirksane tote sovares skepses na alaksoune ta 340 kai na pane gia to MD11.
Ton eixa rotisi gia ton logo, kai mou appantise "Wir sind unzufrieden mit diesem neuen Flugzeug" afto enoi "then mas ikanopoiise afto to neo aeroplano"
---
diladi, pios kseri pos tha sinexouse i "production line" tou MD11(isos kai tou MD12 meta (MD11X strech...)), an tha agorase i LH 30x kommatia...
---

ligo kairo meta, eixa akousi to idio kai apo michanikous tis LH,

ala meta to 1997/8 omos, then eixe ksana akousti tipota enantion tou A340 (ektos ta standard bebea... :wink: ) isos, xreastikane aplos ligo kairo gia na to gnorisoune, kai nai mathoune ti dinatotites exi to 340...
0 x



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες