Lufthansa στην Ελλάδα

...
Είναι προφανές ότι δεν μπορούμε οι εταιρείες να κρατάμε τα χρήματα που εισπράττουμε εγκλωβισμένα στην Ελλάδα, λόγω της επιβολής των ελέγχων κεφαλαίων, γιατί πρέπει να καλύψουμε δαπάνες στις βάσεις μας, που προκύπτουν από τις πτήσεις που εκτελούμε στην Ελλάδα
Κερδάμε συντροφοι!
Επιτέλους γινόμαστε σαν τη Βενεζουελά του Μαδούρο και του Τσαβεζ που κρατάει με το ετσι θελω τα λεφτα των ξενων αεροπορικών εταιριών στις τράπεζες της!
 
Συνεχίζεται και σήμερα η απεργία των πιλότων της LH, χθες ακυρώθηκαν 90 πτήσεις (μακράς διάρκειας) ενώ σήμερα η απεργία θα έχει επίδραση στις πτήσεις (μικρής διάρκειας) μάλλον 1.000 πτήσεις θα έχουν πρόβλημα. Είναι η 13 απεργία σε 18 μήνες. Οι πιλότοι λυσσάνε στην δημιουργία χαμηλού κόστους θυγατρική από την LH.

http://www.lufthansa.com/de/en/Travel-information
 
Παράνομη κρίθηκε η απεργία των πιλότων, αφού η μεταφορά πτήσεων από την LH στην Eurowings (που προφανώς είναι ο πραγματικός λόγος για τις απεργίες, και όχι οι αποδοχές, πρόωρες συντάξεις κλπ.) δεν είναι νόμιμος λόγος για απεργίες.
 
Νέες εποχικές πτήσεις της Lufthansa το καλοκαίρι του '16 σε νησιωτικούς προορισμούς στην Ελλάδα:

http://airlineroute.net/2015/10/19/lh-jtrcfu-may16/

Τελικά η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στις premium / legacy εταιρίες και τις Low Cost αρχίζει να γίνεται όλο και πιο δυσδιάκριτη...
 
Η αλήθεια είναι ότι οι lcc ανοίξανε τον δρόμο, είδαν ότι παίζει και τρελό χρήμα ειδικά στο βαθύ καλοκαίρι οπότε μόνο χαζοί δεν πετάνε "τουριστικά" δρομολόγια. Φυσικά ελλοχεύει ο κίνδυνος της υπερπροσφοράς και του dumping στις τιμές, μέχρι τότε όμως σχεδόν όλοι κερδίζουν. H LH mainline άργησε πάντως και σε πολλά δρομολόγια έχει καλύτερο positioning η Α3, δεν νομίζω να τους κάνουν καμιά φουστιά οι Γερμανοί των γλάρων...
 
Μάλλον είναι Γερμανική υπόθεση καθώς τα δρομολόγια της LH επηρεάζουν τα δρομολόγια της AirBerlin καθώς η ΑΒ πετά από CFU για FRA,FMO,MUC,VIE και από JTR για VIE. Αν και ακόμη δεν ξέρουμε το πρόγραμμα της ΑΒ για καλοκαίρι 2016, για VIE πάντως είναι περιορισμένο μέχρι και η NIKI δεν πολυπαίζει.
 
Μπηκε στις γραμμες για να κοντραρει την air berlin παραπανω...με την αιγαιου υπαρχει αψογη συνεργασια και καμια δεν θελει να κοντραρει την αλλη...το προβλημα ειναι στις low cost..και τωρα τελευταια ειναι και η κοντρα με την turkish που καλα κραταει...για να δουμε στο μελλον ειδικα ανατολικα βλεπω μεγαλο ανταγωνισμο της lh και της αιγαιου με τους τουρκους
 
Μα την ΑΒ -και όχι μόνο γιατί κι άλλοι πετάνε Ελλάδα- την κοντράρει χρόνια τώρα με τη 4U/EW, χρειαζότανε και η mainline; Νομίζω ότι ο κύριος λόγος είναι η δυναμική της αγοράς, διαφορετικά θα βάζανε 4U/EW...
 
Η γενική λογική είναι ότι από τα μεγάλα hubs MUC και FRA πετάει η ίδια η LH, ενώ 4U/EW αναλαμβάνουν τα decentralized δρομολόγια (δηλ. όλα εκτός MUC και FRA). Ανεξάρτητα από το εάν ένας προορισμός είναι ξεκάθαρα τουριστικός.
 
Ορθόν, μου διέφυγε. Δεδομένου όμως ότι η LH έχει πολλαπλάσιο CASK, είτε σηκώνουν οι γραμμές ακριβότερα ναύλα, είτε πάνε να χάσουν λεφτά. Δεν γνωρίζω βέβαια αν υπάρχει και συνεργασία με ΤΟ, το κομμάτι όμως αυτό βρωμάει από ανταγωνισμό...
 
Top