Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Φωτο από το Λεύκωμα για τα 40 χρόνια ΕΑΒ
Και τους 6.500 εργαζόμενους που έχουν περάσει από εκεί. Τώρα η δύναμη έχει συρρικνωθεί στους λιγότερο από 1.200 εργαζόμενους. Οι ΝΕΟΙ πολιτικοί θέλουν ανάπτυξη, ας γελάσω. :D

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24539

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24538

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24537

https://www.airliners.gr/gallery/display ... ?pid=24536

Παραγγελίες υπάρχουν, άτομα να παράξουν το έργο δεν υπάρχουν και χάνεται τεχνογνωσία.
Αλλά τώρα πια δεν υπάρχουν ΗΓΕΤΕΣ στην χώρα αυτή. Διαχειριστές και διακινητές και απελπισμένοι που τους επιλέγουν.
 
Σε διαδικασία υπογραφής της σύμβασης βρίσκεται η ΕΑΒ με την LM Aero (κύριου κατασκευαστή του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ) για την αναβάθμιση των Ρ-3Β Orion του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού.
Η σύμβαση αξίας $ΗΠΑ 82,76 εκατ. θα έχει χρονοδιάγραμμα από το 3ο τρίμηνο του 2016 μέχρι το 2ο τρίμηνο του 2022 και θα περιλαμβάνει το reactivation & PDM του S/N 152744 και τις Mid Life Upgrade των S/N 153427, 153441,153415,153424.
 
Για να καταλάβουμε !!!!!! Μόνο $82,76 εκατ. για το κόστος των εργασιών και τα υπόλοιπα $417.24 εκατ. είναι ανταλλακτικά? Πάρα πολύ ωραία και κερδοφόρα αναβάθμιση α/φων. Με τα $500 εκατ. θα μπορούσανε να αγοράσουνε 6-7 καινούργια (πάλι Αμερικάνικα και θα βγάζανε και κάποιοι προμήθεια). Κατά τα άλλα κάνουμε περικοπές. Αυτά να τα βλέπουν οι πρώην και νυν Υπουργοί αλλά και οι Αξιωματικοί που υπέγραψαν την συγκεκριμένη αναβάθμιση και να μην παραπονούνται για τις περικοπές των (μισθών και συντάξεων) και την έλλειψη προσωπικού. Αλήθεια στην ΕΑΒ ποιοί θα εκτελέσουν τις εργασίες? οι εργολαβικοί Μηχανικοί? Υπάρχουν άραγε στην αγορά διαθέσιμοι έμπειροι Μηχανικοί?
 
Έχει εγκριθεί να προσληφθούν 50 + 15 μηχανικοί αεροσκαφών εντός του 2016-17 από παλαιούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Επίσης έχει προσφερθεί το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό να βοηθήσει με δικό του προσωπικό. Το θέμα το προσωπικού δεν έχει λυθεί αλλά είναι υπό εξέταση.

Όσο για το τίμημα που θα απορροφήσει η Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία, δεν είναι το τελικό των $82,76 εκατ. υπάρχει και μία άλλη Ελληνική Βιομηχανία - ISI για την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών, δεν γνωρίζω την προσφορά αυτής της εταιρείας. Τα ηλεκτρονικά θα έλθουν στην ΕΑΒ σαν κουτιά όπου θα τοποθετηθούν και θα συνδεθούν στα α/φ.
 
ΕΑΒ και Περιβάλλον
Μετά τις επιτυχημένες δράσεις των 3 προηγουμένων ετών για την μείωση της κατανάλωσης Φυσικού Αερίου και την εμπειρία που απέκτησε η ΕΑΒ, συμβολαιοποίηση με τη ΔΕΠΑ της νέας μείωσης που εκτιμάται ότι θα επιτευχθεί κατά το 2016, ορίζοντας ως ελάχιστη ετήσια ποσότητα τις 9.600 Mwh. Η ποσότητα αυτή θα είναι μειωμένη κατά 11% σε σχέση με την ανάλωση Φυσικού Αερίου του 2015, δηλαδή στο μισό της δαπάνης προμήθειας Φυσικού Αερίου που αντιστοιχούσε στα έτη 2012 και προγενέστερα.
 
Στις 5-7 Απριλίου 2016 έλαβε χώρα στις εγκαταστάσεις της Dassault Aviation, στο Παρίσι, η τελική Τεχνική Συνάντηση του επταετούς προγράμματος Clean Sky JTI Eco Design. Στο έργο συμμετείχαν oι μεγαλύτεροι αεροναυπηγικοί οργανισμοί της Ευρώπης, Dassault Aviation (ανάδοχος του έργου), AIRBUS, AIRBUS HELICOPTERS (πρώην EUROCOPTER), Finmeccanica (πρώην ALENIA), SAFRAN, LIEBHERR-AEROSPACE, AirbusGroup Innovations, Finmeccanica-AGUSTA WESTLAND, FOKKER, RUAG, IAI, Airbus Defence and Space (πρώην EADS-CASA), Fraunhofer, THALES AVIONICS.
Το θέμα του Eco Design ήταν η αντικατάσταση συμβατικών αεροναυπηγικών τεχνολογιών με νέες τεχνολογίες ισάξιας ή βελτιωμένης επίδοσης αλλά κυρίως φιλικές προς το περιβάλλον και σύμφωνες με τις απαιτήσεις των κανονισμών REACH.
Στην τελική Τεχνική Συνάντηση παρουσιάστηκαν όλα τα αποτελέσματα του έργου, έγινε έκθεση των τελικών απαρτίων επίδειξης (η ΕΑΒ παρουσίασε 5 απάρτια στα οποία εφαρμόστηκαν νέες τεχνολογίες αντιδιαβρωτικής προστασίας, πλήρως απαλλαγμένες χρωμίου) και ολοκληρώθηκε με επιτυχία η αξιολόγηση του έργου από τέσσερεις ανεξάρτητους αξιολογητές.
 
Σήμερα 10-6-2016, πραγματοποιούνται οι πρώτες προσλήψεις 21 νέων υπαλλήλων από τους 76 συνολικά που αναφέρονται στο ΦΕΚ του ΑΣΕΠ .
Η υλοποίηση της απόφασης της διυπουργικής για προσλήψεις στην ΕΑΒ μετά από χρόνια, είναι ένα πρώτο σημαντικό βήμα. Περιμένει η εταιρεία να γίνουν πράξη και οι υπόλοιπες αποφάσεις – δεσμεύσεις (Προκήρυξη 106 νέων θέσεων εργασίας, ερμηνευτική εγκύκλιο).
 
Στις 9:45 προσγειώθηκε στην Τανάγρα το πρώτο από τα 2 Ρ-3 του Π.Ν. από την Ελευσίνα. Την άλλη εβδομάδα και τα 5 Ρ-3 θα βρίσκονται στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ όπου άμεσα θα αρχίσει το PDM στο 152744, στα υπόλοιπα 4 θα γίνει PDM και αναβάθμιση. Το έργο θα τελειώσει το 2022.
 
Top