Παρουσίαση - Hellas Wings

Στέφος

First-Class-Member
Εγγραφή
15/04/2012
Μηνύματα
710
Likes
151
Περιοχή
Γερμανία
Website
hellenicaviationhistory.blogspot.de
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDMA
logo%252520big.png


H Hellas Wings - Ελληνικά Φτερά Ε.Π.Ε. [κωδικοί - / LJR] ήταν μια θυγατρική εταιρεία της Athens Aviation Services (με έδρα τη Γλυφάδα, η οποία είχε δίκτυο επίγειας εξυπηρέτησης σε 22 ελληνικά αεροδρόμια, με δραστηριότητα στον χώρο από το 1973) και ιδρύθηκε τέλη 1997. Την άδεια εμπορικής εκμετάλλευσης την πήρε στις 04.09.1998, και με βάση αυτή μπορούσε να μετφέρει επιβάτες, εμπορεύματα και ταχυδρομείο, με το χαρακτηρισμό της εταιρείας σαν εταιρεία aerotaxi. Η εταιρεία προσέφερε τα αεροσκάφη της για μίσθωση περιορισμένου χρόνου.

Κάποια στιγμή το 2006 συνδέθηκε λανθασμένα με την Hellas Wings στη Νορβηγία, μιας και αυτή είναι tour operator (με έλληνα ιδιοκτήτη) και όχι αεροπορική εταιρεία και ουδέποτε είχε σχέση με την LJR.

Τον Μάρτιο του 2000 πήρε την άδεια εκμετάλλευσης για ένα ΒΑe Jetstream 31 (SX-BNJ, cn 829 σε 18 pax conf.) για ad hoc charter πτήσεις. Το 2002 κατάφερε και έκλεισε συμβόλαιο αεροδιακομιδής ασθενών (για τις οποίες χρησιμοποιούσε το SX-BNJ κυρίως). Τον Αύγουστο του 2002 παρέλαβε από την (τότε) παραπαίουσα Bellavia ένα BAe 3102 Jetsream 31 (SX-BSR, cn 71:cool:. Το 2004, μεταξύ 20 Ιουνιου και 1 Σεπτεμβρίου ήθελε να ανοίξει εποχιακό δρομολόγιο μεταξύ Θεσσαλονίκης και Τιμισοάρα (Ρουμανία), χρησιμοποιώντας το ΒΑe Jetstream 31. Ενώ κάποιες πτήσεις τις εκτέλεσε και προς Τουρκία.
Στις 14 Ιουνίου 2002 και κατά τη διάρκεια της προσγείωσης στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, άνοιξε η πόρτα των επιβατών του SX-BNJ, σπάζοντας κάποιους συνδέσμους, χωρίς να υπάρξουν θύματα. Επισκευάστηκε στην Τανάγρα τον Απρίλιο του 2003
Στις 6 (σύμφωνα με άλλες πηγές 7) Ιουλίου του 2005 παρέλαβε ένα Embraer 120ER Brasilia με νηολόγιο LX-GDE (cn 120184) υπό τη μορφή wet lease από την LuxAviation, το οποίο κράτησε έως τα μέσα Φεβρουαρίου του 2006, οπ'οτε και πήρε το ελληνικό του νηολόγιο, και δη το SX-BHW, εισάγωντας παράλληλα νέο χρωματισμό και μια νέα εταιρική ταυτότητα. Το αεροσκάφος αυτό δεν απογειώθηκε ποτέ για την εταιρεία, με κανένα από τα 2 νηολόγια.

Απ'ότι φαίνεται η εταιρεία είχε προβλήματα με την ΥΠΑ, στο θέμα έκδοσης άδειας για το Embraer (παρά το γεγονός ότι του είχε δωθεί ελληνικό νηολόγιο), τα οποία σε συνδυασμό με οικονομικά προβλήματα οδήγησαν στο κλείσιμο της HELLAS WINGS, αλλά και στο νέο επαγγελματικό προσανατολισμό και της μητρικης, της Athens Aviation Services.

Φυσικά, όποιος έχει πιο πολλά στοιχεία, μπορεί να τα παραθέσει. Όλες οι παρουσιάσεις βασίζονται σε προσωπική έρευνα την εποχή 2011-2012.

Εννοειται οτι και φωτο ειναι ευπροσδεκτες! Δεν αναρτω, για τους γνωστους λογους.
 
Εχει καμια σχέση η athens aviation services με την athens exucutive;
 
Η Hellas Wings είχε επίσης στην κατοχή της και το SX-BNV (νομίζω πριν πάρει το Jetstream), το οποίο ήταν ένα Piper PA-31 Chieftain πρώην ιδιοκτησίας Aegean.

Η πόρτα του BNJ δεν άνοιξε απλώς στον αέρα, αποκολήθηκε τελείως και έπεσε στην θάλασσα!
 
Σωστά. Από το 2000 ως το 2004 όταν και πουλήθηκε στη Νορβηγία.
 
Top