Skygreece Airlines

Ναι αλλα σε δεχονται χωρις προβλημα. Ισως να θελουν να φιλτραρουν ατομα που εχουν σχεση με την εταιρεια.
 
Ποινικές ευθύνες έχουν και οι εργαζόμενοι που λιβάνιζαν τον παπά και λοιπά λαμόγια της εταιρείας,να τελειώνει λοιπόν αυτό το παραμύθι του "κακόμοιρου" εργαζόμενου.Όταν είσαι απλήρωτος 4 μήνες πετάς με σαράβαλα και συνεχίζεις μετά την αποσυμπίεση του αεροσκάφους στην πρώτη πτήση!!!ναι είσαι συνένοχος.Αν οι "κακόμοιροι " εργαζόμενοι δεν πετούσαν απλήρωτοι τέτοιο ρεζιλίκι δεν θα είχαμε υποστεί σαν χώρα.Οι εργαζόμενοι σαν γυμνοσάλιαγκες στήριζαν και έγλειφαν .Καλά να πάθουν και το λέω χωρίς τύψεις ,σε αυτή την χώρα πρέπει να πάψουμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας και να λέμε ότι φταίνε οι άλλοι.Πάντως έχουν κρυφτεί όλοι σαν τα ποντίκια η μάλλον πήδηξαν σαν τα ποντίκια από το καράβι και έχουν εξαφανιστεί.Να βγουν λοιπόν όλα τα ονόματα στην φόρα.
Όσο για το άνοιγμα γενικά μιας αεροπορικής να πω πως η αεροπορία θέλει πολλά λεφτά και καινούργια αεροσκάφη και όχι σαράβαλα αεροπλάνα σαν και αυτό.Θέλει διαφήμιση μαρκετινγκ και γερά πορτοφόλια.η Αμερική αγαπητέ πάτερ δεν είναι ΚΤΕΛ που ούτε ΚΤΕΛ δεν ανοίγεις εσύ με τέτοια μυαλά ,ούτε ΚΑΝΤΙΝΑ δεν μπορείς να διαχειριστείς.Εύχομαι λοιπόν Πάτερ να πας φυλακή για την πατριδοκαπηλία σου και τον εξευτελισμό που έχει υποστεί η σημαία μας εξαιτίας σου.
Η ζημιά που έκαναν αυτοί οι άνθρωποι (Ιδιοκτήτες -εργαζόμενοι) είναι τεράστια.Αν βρεθεί κανένας χριστιανός σοβαρός και αποφασίσει να ανοίξει ελληνική εταιρεία που να συνδέει Ελλάδα Αμερική ποιος θα τον εμπιστευθεί ;;;;;;
 
Πές τα ΧΧΧρυσόστομε !!!!!!!. όπως βλέπω εγκρίνεις τα γραφόμενά μου στις 30 Αυγούστου 21:35 και μάλιστα με ποιο καυστικό τρόπο. Συμφωνώ μαζί σου να βγουν και τα ονόματα των εργαζόμενων στον αέρα. Επειδή δεν είμαστε και όλοι από τον χώρο, μήπως δούμε και κάποιο ονοματάκι κανενός γείτονά μας που μας το παίζει ΜεγαλοΚυβερνήτης.
 
Xxx Σαν πρώην φιλαράκι κολλητό με τον DFO., απο εποχής ΟΑ , επειδή έμεινες στην απ´εξω, ξεκίνησες την λασπολογία σου, και η χολή σου στάζει πάνω στα κεφάλια των ατυχώς εργαζομένων , που αν μη τι άλλο. Προσπαθούσαν να επιζήσουν με έναν μισθό, που ποτε δεν ελαβαν. Δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι έχεις δίκιο σε πολλά, αλλα η επίθεση σου στους εργαζόμενους, είναι άδικη....και φωτογραφίζει παλιό ολυμπιακαριο κυβερνήτη.....
 
docORL":12q60q8h said:
επειδή έμεινες στην απ´εξω,

Δεν γνωριζω τι και πως αλλα στην συγκεκριμενη εταιρια δεν βρισκω τον λογο να μην θελεις να μεινεις απο εξω...

Και εμενα παντως καποιοι φιλοι μου κανανε λαθη και επιλεξανε λαθος δουλειες στην καριερα τους αλλα δεν το γραφω στα φορουμ. Λαθος επιλογες γινονται τι να κανουμε.
 
εχω την εντυπωση ότι σαυτό εδω το φόρουμ υπάρχει περιπτωση καποιος να μαθει, να αλλαξει απόψεις και στο τελος να αποκομισει κατι.Εχει, 'ομως κατα την αποψή μου πάντα δυο εγγενεις αδυναμίες.Οσοι γραφουν σαυτό προσεγγιζουν το θεμα αεροπλάνο -αεροπορικη εταιρία απο 360 διαφορετικες κατευθυνσεις και ταυτόχρονα το ηλικιακο προφίλ ειναι ελευθερο και αρα οι εμπειρίες και οι γνωσεις ειναι αναλογες.
Στο θεμα μας τωρα: Πριν δυο τρεις απαντησεις η ΧΧΧ η οποία ειναι γυναίκα πλήρωμα ΘΕ που δεν την πήραν στην skygreece (βλεπε αρκετές σελίδες πριν και την βολευει να νομιζετε ότι ειναι κυβερνητης με 17000 ώρες) εθεσε καινοφανεις θεωρίες περι ποινικών και αστικών ευθυνων των εργαζομένων και ταυτόχρονα στην επόμενη παράγραφο χωρίς ενα νομιζω,πιστευω κ.λπ. διδαξε σε όλους ΠΩΣ στηνεται μια αεροπορκή εταιρία και μαλιστα υπερατλαντικων δρομολογιων.
Οι θεωρίες για τους εργαζόμενους θυτες και οχι θυματα του ξεφυγαν του Μαρξ, κι ο Χατζηχρηστος σε μια ταινια λεει ταιζαμε τον κοσμο σαπια ψαρια και ειχαμε τσιπούρα και κηδεία αλλα δεν το μαρτυρούσε.Δηλαδη αν γνωριζε το πληρωμα καμπίνας ότι το αερπλάνο εινα σαπάκι και και χθες το βράδυ δεν συντηρρήθηκε καλα ο δεξιός κινητηρας επρεπε να το πεί στους επιβάτες να κατέβουν?Και οι κυβερνήτες θα πετούσαν μ αυτό το σαπάκι και θαπαιρναν στο λαιμό τους και το πλήρωμα ?
Προβληματιστειτε λιγο με απλά μαθηματικά.4 μηνες θα γινόταν 80 πτησεις (160 σκελη) τα 40 θα πηγαιναν αδεια για να φερουν 12000 επιβάτες full και τα 40 θα γυριζαν αδεια να τους πάνε πισω .οι 1200 αυτοί επιβάτες θα πλήρωναν περίπου 900 ευρώ δηλαδη εισπράξεις 10800000 ευρώ >Κάθε σκελος κοστίζει 60000 $ καυσιμα και τα υπόλοιπα πές 100000$ οπότε για 160 σκελη θα κοστιζε 16000000$ Οπότε ο σχεδιαστης υπολόγιζε και στο επιβατικό κοινό της ελλάδας και του ζαγκρεμπ βουδαπέστης κ.λ.π. Ουτε γεμιζε ουτε επιβατες ειχε οπότε????.
Μακαρι να ειμαστε etihad ,qatar,emirates να αγοραζαμε 787 a350 kai a380 να μην πληρωναμε καυσιμα και να πετουσαμε παντου.
Τωρα βολευτείτε με 767,Fokker50, ΑΤR,BAE146,J31,DH-6 ;Οτι πετάει και εχει επιβατες καλό ειναι.Εμεις τα αγαπάμε τα αεροπλάνα.ΔΕν τα βρίζουμε.
 
Εγώ θα σταθώ στα νούμερα, δεν γνωρίζω αν είναι πραγματικά ή όχι, όμως αν ας πούμε είχαν προϋπολογίσει έξοδα τουλάχιστον 16,000,000 (που δεν είναι τόσα γιατί είναι και τα έκτακτα έξοδα για βλάβες, το νοικάρικο αεροπλάνο, οι αμοιβές των πρακτόρων κλπ) τότε θα έπρεπε να ξεκινήσουν με 20-25 καβάτζα τουλάχιστον για να βγεί η σεζόν και με περισσότερα για να βγουν τα πρώτα 2 χρόνια ας πούμε. Με πόσα ξεκίνησαν, θυμάται κανείς;
 
Δεν γεμισε ποτέ 300 επιβάτες ανα σκελος ωστε να φερει 12000 ομογενεις και να τους επιστρέψει το φθινόπωρο (με 40 σκέλη) Ουτε στο inbound ειχε επιβάτες τόσους ωστε να βγαλει την "χασούρα"Δηλαδη τα αεροσκ'αφη πηγαιναν σχεδόν αδεια λόγω της κατάστασης Ιούνιο-Ιούλιο και θα γυριζαν αδεια Σεπτέμβριο-Οκτωβριο.Μέγιστες εισπράξεις θα ηταν τα 12000000$. Τ'ωρα αν μπορεί μια εταιρία να "μπαινει μέσα την πρωτη χρονιά καμμια 6-7000000 και να περιμενει να ρεφάρει το χειμώνα με τέτοια εικόνα δεν το βλέπω Δεν ειμαι οικονομολόγος αλλα οι εταιρίες ενα πράγμα χρειάζονται ΠΕΛΑΤΕΣ.Το 767 σας πείραξε?
 
Κατά τα άλλα,όλα καλά;Η σύζυγος,τα παιδιά;
 
Top