Airbus A350

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Avior":nxbaxb67 said:

H McD τα τελευταία της χρόνια 'σταμάτησε' να φτιάχνει αεροπλάνα και έφτιαχνε derivatives. Καλο είναι να βελτιώνεις τα μοντέλα σου, αλλά μέχρι ενός σημείου.
Kάπου βοηθάει με λίγο κόστος να παρουσιάζεις κάτι ανταγωνιστικό, αλλά κάπου χρειάζεται να ξεκινήσεις από λευκό φύλλο χαρτιού και να αναπτύξεις μια καινούργια οικογένεια.

Όταν το ΜD-11 ανταγωνίστηκε τα Α330/340 και το Β777 πάτωσε. Το καλύτερο μοντέλο της σειράς αποδείχτηκε το αφ που αναπτύχθηκε από την αρχή, το 777.

Τώρα η Βοeing κάνει τα ίδια, προφανώς υπό την επήρεια των διευθυντικών στελεχών που 'πήρε' με την συγχώνευσή της με την MD. Βγάζει συνεχώς παράγωγα αφ αντί να αναπτύσσει καινούργια. Και κατά σύμπτωση, πατώνουν. Το 753, το 764, όλες οι απόπειρες για κάποιο 'αναβαπτισμένο' 747, κλπ.
Ουσιαστικά το μόνο μοντέλο της Β που πουλάει είναι το 777 και το 737ΝG.

Aλλά ακόμα και στην περίπτωση του 737 πάλι περίπου τα ίδια έκανε, και κράτησε το βασικό σχέδιο του 1964, το 732. Το 737ΝG έχει νέο φτερό και ευτύχησε να έχει καλές πωλήσεις λόγω του φαινομένου Southwest κλπ. Αντικειμενικά κατάφερε, αφού βγήκε μετά από 7 περίπου χρόνια από τη σειρά Α320 να την ισοφαρίσει. Ωστόσο ακόμα και τώρα η οικογένεια των Α320 δειχνει, είναι καλύτερη, πιο μοντέρνα, πιό άνετη, με περισσότερο μέλλον.
Τι κρίμα, αν είχαν ΤΟΤΕ αναπτύξει μια καινούργια οικογένεια.

Έτσι ιστορικά, η McD μετά το DC-10, αρχές του '70, και μέχρι το κλείσιμό της (τέλος '90) έβγαλε:
* από το DC-9-30 τα DC-9-50 -> DC-9-80 -> MD-80 (-1,-2-3,-:cool:-> MD-87 ->MD-90 -> MD-95 (B717). Tρεις γενιές αφ από ένα σχέδιο πάει πολύ.

* από το DC-10 -> MD-11.
 
kiomos i MDD me tis toses paraleages ton DC-9 poulise poly kala: ektos bebea tou MD90 kai tou MD95 (717)

to MD11 dystihos apetihe epidi bgike tin epohi tou polemou tou koubeit: ekino ton kairo eitan i times ton kausimon sta ipsi kai o kosmos den petouse logo fobou. meta ypirkse to problima oti to aeroplano ekege pio polla kausima oso anamenotan (kati thimame gia 3 %). I Airbus etimaze kiolas ta "kainouria" A330/340. Ta resta edose i Boeing otan apofasise na stamatisi tin paragogi (gia na poulisi to 777) eno ypirksan pelates pou endiaferontousan akoma gia to Md11(propantos i Lufthansa)
 
Βασικά....

Το 777 ΔΕΝ είναι το "καλύτερο" από τα large long range widebodies (777, 340, MD-11) των nineties.... Υπερτερεί φυσικά του 340 σε μερικά σημεία, αλλά το 340 έχει αποδειχτεί πιο κερδοφόρο σε ορισμένα δρομολόγια.

Αυτό που το 777 έχει έναντι κάθε άλλου μεγάλου αεροπλάνου που υπάρχει σήμερα είναι ότι είναι το πιο εξελιγμένο τεχνολογικά. Και λογικό, βέβαια, αφού είναι το τελευταίο που αναπτύχθηκε.

Το MD-11 απέτυχε όχι γιατί βγήκε σε λάθος εποχή, αλλά γιατί ήταν κατώτερο και του 340 και του 777. Από άποψη τεχνολογίας-ηλεκτρονικών είναι στην ίδα κατηγορία με τα 767...
 
ligo off-topic, ala tora pou ksekinise o Alex me MD11 kai LH :)
---
thimame mia sisitisi (to 1996? nomiso....) pou ixa me enan kiberniti tis LH (A340)
kai elege, oti stin LH ipirksane tote sovares skepses na alaksoune ta 340 kai na pane gia to MD11.
Ton eixa rotisi gia ton logo, kai mou appantise "Wir sind unzufrieden mit diesem neuen Flugzeug" afto enoi "then mas ikanopoiise afto to neo aeroplano"
---
diladi, pios kseri pos tha sinexouse i "production line" tou MD11(isos kai tou MD12 meta (MD11X strech...)), an tha agorase i LH 30x kommatia...
---

ligo kairo meta, eixa akousi to idio kai apo michanikous tis LH,

ala meta to 1997/8 omos, then eixe ksana akousti tipota enantion tou A340 (ektos ta standard bebea... ;) ) isos, xreastikane aplos ligo kairo gia na to gnorisoune, kai nai mathoune ti dinatotites exi to 340...
 
to oti to md11 hani enadia tou A340/B777 ok, einai gnosto: isos kerdizi stin timi. to istoriko giati ehase egrapsa.

i Lufthansa pantos entiaferotan na agorasi perisotera MD11 apo auta pou eihe. kai ekei eklise i Boeing tin gammi paragogis. to apotelma einai i LH agorase psrosfata merika metarirismena MD11 alla protimouse na ehei kainouria.
 
Apo to FLIGHT INTERNATIONAL :
Pio konta stin kataskeyi tou erxete to A350.
Dio ekdosis meletounte to A350-800 me 250 seats kai 14,300 km range os antagonistis tou 7E7-8 (257 pax - 15,400 km ) kai to A350-900 me 295 seats kai 12,300 km range enanti tou 7E7-9 ( 257 pax- 15,400 km .
I AIRBUS anaferei oti to A350-800 mporei na paradidete apo to 2009 ana xrono diladi meta to 7E7, kai oti to a/c tha paragete simpliromatika kai oxi san antikatastatis ton A332/333.
I kinitires einai i idioi me tou 7E7 , ginete xrisi texnologias apo to A380 / A 340-500/600.
I timi einai paromia me tou 7E7 , ALLA to kostos anaptixis einai to 1/3 apo auto tou 7E7 se peripou 2-3 disekatomiria Euro.
Ipomoni kai tha doume.........
 
TAKIS":13b18v17 said:
Apo to FLIGHT INTERNATIONAL :
Pio konta stin kataskeyi tou erxete to A350.
Dio ekdosis meletounte to A350-800 me 250 seats kai 14,300 km range os antagonistis tou 7E7-8 (257 pax - 15,400 km ) kai to A350-900 me 295 seats kai 12,300 km range enanti tou 7E7-9 ( 257 pax- 15,400 km .
I AIRBUS anaferei oti to A350-800 mporei na paradidete apo to 2009 ana xrono diladi meta to 7E7, kai oti to a/c tha paragete simpliromatika kai oxi san antikatastatis ton A332/333.
I kinitires einai i idioi me tou 7E7 , ginete xrisi texnologias apo to A380 / A 340-500/600.
I timi einai paromia me tou 7E7 , ALLA to kostos anaptixis einai to 1/3 apo auto tou 7E7 se peripou 2-3 disekatomiria Euro.
Ipomoni kai tha doume.........


Και εμένα οι πληροφορίες μου κατά εκεί συγκλίνουν φίλτατε, με launch τον Δεκέμβριο (!!!!!!!!!!!!!!!) αλλά ως τώρα είναι ΜΟΝΟ ΦΗΜΕΣ και επιφυλάσσομαι της ορθότητάς των. Πάντωε η ονοματολογία βγάζει μάτια, άκου εκεί 800/900 προς ανταγωνισμό των 8/9...

Γιατί δε το λένε Α3Ε0 να ξεκαθαρίσουν το σκηνικό :p :p :p ??
 
Pantos kai i B den exei dosei akoma to teliko onoma kai milame gia a/c pou ipotithete oti exei apofasisei na bgei se paragogi.....
 
Airbus: Εγκριση ύψους 3,3 δισ. δολ. για το Α-350

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2004 10:46


ΕΓΚΡΙΣΗ, από την μητρική της εταιρεία, θα επιτύχει η μεγαλύτερη κατασκευάστρια αεροσκαφών στον κόσμο, Airbus SAS, προκειμένου να επενδύσει το ποσόν των 3,3 δισ. δολ. για την παραγωγή αεροσκαφών χωρητικότητας 250 θέσεων, με στόχο να ανταγωνιστεί το νέο μοντέλο που θα παράγει η Boeing Co., σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην εταιρεία.

Το διοικητικό συμβούλιο της European Aeronautic, Defense & Space Co., που κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών της Airbus, θα συνεδριάσει αυτόν τον μήνα, προκειμένου να συζητήσει για το αεροσκάφος της τύπου Α-350, σύμφωνα με στελέχη, που προτίμησαν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους. Η Qatar Airways, η Aer Lingus και η Korean Air Lines Co., έχουν πει, ότι ενδέχεται να προχωρήσουν στην παραγγελία του εν λόγω αεροσκάφους από την αεροπορική βιομηχανία.

Η Airbus ξεπέρασε την Boeing το 2003 και κατέστη ηγέτιδα σε μία αγορά ύψους 50 δισ. δολ. ετησίως. Η Boeing, από την άλλη πλευρά, σχεδιάζει να παρουσιάσει το νέο της αεροσκάφος 250 θέσεων, 7E7, το πρώτο που κατασκευάζει, μετά από 15 ολόκληρα χρόνια, το 2008, με στόχο την ανάκτηση του χαμένου μεριδίου της. Η Airbus, σχεδιάζει να αρχίσει την προώθηση του νέου της αεροσκάφους Α-350, το νωρίτερο τον επόμενο μήνα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές. Η αγορά των αεροσκαφών χωρητικότητας 250 θέσεων, ανέρχεται σε 12 δισ. δολ. ετησίως.

Οι μετοχές της EADS της οποίας τα κέρδη προέρχονται κατά 90% από την Airbus, έχουν κερδίσει συνολικά φέτος ποσοστό της τάξης του 26%, με αποτέλεσμα η χρηματιστηριακή της αξία να φθάνει τα 19,2 δισ. ευρώ (25 δισ. δολ.). Οι μετοχές της Boeing έχουν σημειώσει άνοδο 28% και η χρηματιστηριακή της αξία ανέρχεται στα 45 δισ. δολάρια.
 
Top