Τα χρώματα της Aegean (livery)

  • Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας
george_a":3ojbzdjz said:
Στην περίπτωση της Aegean, διάλεξαν κάτι 'λιτό', με όνομα που σαφώς παραπέμπει στη χώρα μας, με σήμα που 'κάπως' συνδέεται. Πιστεύω ότι ήταν 'επιλογή'. Επιλογή αποστασιοποίησης από το τότε επικρατούν καφενείο που άκουγε στο όνομα ΟΑ
Γιώργο μου είσαι απόλαυση.Πάντα.
Μόνο που το σήμα αυτό κρατάει από την εποχή των αεροταξί. Δεν θά'πρεπε να υπάρχει μία ανανέωση; Άλλες εταιρείες το έχουν αντιληφθεί αυτό και το έχουν κάνει πρό πολλού.
ΥΓ. Καί το Cafe de la Paix εις Παρισίους μπροστά απο την Όπερα καφενείο είναι, τι νομίζεις ότι είναι,καντίνα;
 
george_a":144elcc3 said:
Δεν υπάρχει κάτι πέρα από την 'πρόθεση' της εταιρείας να καλέσει κατασκευαστές να υποβάλλουν προτάσεις. Το 'κάλεσμα' αυτό δεν έχει επισημοποιηθεί. Απέχουμε, πιστεύω, από το 'παραγγελία θα πρέπει να δωθεί μέσα στο 2016'.
...
Δεν βλέπω κάποιον επείγοντα λόγο. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, με τόσο 'επικίνδυνο' και ασταθές οικονομικό/πολιτικό κλίμα, τα βήματα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά. Just my two 0.01$

Aγαπητέ Γεώργιε_Α, θα σε μαλώσω :p Αν και τα γνωρίζεις καλύτερα από εμένα ως μύστης του χώρου, θα μου επιτρέψεις να "φλυαρίσω" λιγάκι.

Υπάρχουν 2 σκέλη στο θέμα μελλοντικός στόλος, το ένα αφορά το επιχειρηματικό πλάνο της αεροπορικής και το δεύτερο τη διαθεσιμότητα των νέων α/φων κατασκευαστικά.

Στο πρώτο σκέλος, εδώ και καιρό η Α3 έχει γνωστοποιήσει δημοσίως τον στόχο ως το 2023, 14-15 εκατ. επιβάτες και 70 α/φη. Μάλιστα, στην πρόσφατη πρες κονφεράνς της 29/10, ειπώθηκε αυτολεξεί απ' τον Κο Βασιλάκη ...Ναι, δεν πήραμε την απόφαση ακόμα για την επόμενη γενιά, περιμένουμε να σταθεροποιηθεί η χώρα για να το κάνουμε και δεν θέλουμε να καθυστερήσουμε περισσότερο από τους επόμενους 12 μήνες. Εάν δεν μπορέσουμε να το κάνουμε μέσα στους επόμενους 12 μήνες για τη μελλοντική AEGEAN μετά το 2021, 2022 θα έχει επιπτώσεις. Και έτσι πρέπει να γίνει πράγματι στους επόμενους 12 μήνες....

Έτσι, αφού μπορούν σε αυτό περιβάλον και ακόμη προγραμματίζουν μέχρι το '23, πάμε στο δεύτερο σκέλος, τη διαθεσιμότητα. Γνωρίζουμε καλά πως οι παραγγελίες ΝΕΟ και ΜΑΧ γράφουν ασύστολα και το backlog σωρεύεται οπότε για να έχει ένα άλφα περιθώριο άνεσης η Α3 υπολογίζει ότι θα χρειαστεί μέσα στο 2016 να δωθεί η παραγγελία.

Ελπίζω να σε κάλυψα, στη διάθεση σου :)

ΥΓ
Δεν ξέχασα τον υπάρχοντα στόλο, το αγνοώ διότι είναι δεδομένο με βάση όσα έχει πει παλαιότερα η Α3 ότι τα 15 χρόνια είναι μια καλή ηλικία για αλλαγή.
 
Εμένα πάντως ως livery της Aegean θα μου άρεσε πολύ να δω όλα τα αεροπλάνα της με διαφορετικό χρωματισμό,δηλαδή,να βάλει στο κάθετο σταθερό τον γλαρο που ήδη έχει και στο υπόλοιπο τμήμα του αεροπλάνου να "ζωγραφίσουν" και εναν προορισμό, για παράδειγμα στο SX-DNB που έρχεται σε λίγες ώρες να βάλει την Ρόδο ως livery ή στο SX-OBD τα Ιωάννινα ή στο SX-DNA την αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη ή Σαντορίνη κτλπ.
Αυτά είναι ένα γούστο, βέβαια, που θα ήθελα να το δω.
Αλλά όπως είπαν και άλλοι συμφορουμίτες φαντασία να υπάρχει και λεφτά προπάντων.
 
Ευχαριστώ τους προλαλήσαντες κ. Μάναρη και OA701, για τις τιμητικές ετεροαναφορές τους.

Σε ότι αφορά στον κ. Μάναρη: Υπάρχουν εταιρείες που πρακτικά δεν έχουν αλλάξει livery από ιδρύσεως: η Singapore μου έρχεται πρώτη στο νου. Αρκετές έχουν κάνει απλώς 'ανανέωση' στο ίδιο βασικό μοτίβο που κρατάνε από τα 80'ς: η Alitalia (με εξαίρεση τα παιχνίδια με το cheat line), η AirFrance, η Lufthansa. Από τα 80's μέχρι σήμερα πέρασαν 30 χρονάκια. Και οι 'κολώνιες' αυτές κρατάνε.
Άλλες πάλι αλλάζουν κάθε φορά που αλλάζει και η διοίκηση (Delta) ή κάθε όταν κάνουν merge (United/American), και άλλες όταν θέλουν να 'ξεχαστεί' ο κακός τους προηγούμενος εαυτός (Korean, USAir -> USAirways).
H Aegean πρακτικά θεωρείται 'εταιρεία' από τις αρχές των 00s, όταν παράγγειλε τα ARJ. Πριν δεν την ήξεραν ούτε τα ανεμούρια.

Σε ό,τι αφορά στον ΟΑ701: σχεδόν με επιβεβαίωσες. Ο Βασιλάκης το είπε ότι 'περιμένουμε να σταθεροποιηθεί η χώρα'. Στη θέση του θα έκανα όσο το δυνατό πιο συντηρητικά βήματα. Το μόνο 'σταθερό' σε αυτή τη χώρα είναι η σταθερή πορεία προς το χειρότερο. Στα υπόλοιπα, περί διαθεσιμότητας: Ναι, συμφωνούμε απολύτως. Το backlog έχει γράψει σχεδόν 4,400 Α320ΝΕΟ family, /60 per month = 73 μήνες = 6.7 χρονάκια. Και αυτό μετά τη δραματική αύξηση της παραγωγής στα 60 τον μήνα. Δεν τα παραλαμβάνουν όμως όλοι όλα μαζί. Οπότε 3-4 χρονάκια μπορεί να είναι μια καλή εκτίμηση της χρονικής απόστασης μεταξύ παραγγελίας - πρώτης παράδοσης.

http://www.airbus.com/presscentre/press ... -mid-2019/
 
Γιώργο μου,
Κανονικά,αφού αποκαλύπτεις το όνομά μου,θα έπρεπε να πεις "και εγώ είμαι ο τάδε".Θα σε παραδεχόμουν.Δεν θα το κάνεις όμως....
 
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι θα επιθυμούσαν να έχουν ήδη δώσει την παραγγελία αν οι συνθήκες ήταν καλύτερες γιατί ο Κος Βασιλάκης είπε ότι πρέπει πλέον να δωθεί μέσα στο '16. Η κατάσταση στη χώρα δεν πρόκειται να βελτιωθεί μέσα σε ένα χρόνο, αυτό είναι το μόνο βέβαιο, ωστόσο δεδομένου ότι η Α3 "βαστάει" και ότι πρέπει να ακολουθήσουν ένα χρονοδιάγραμμα, αυτό σημαίνει εκτός συγκλονιστικού απροοπτού πώς θα γίνει η παραγγελία κυρίως για εξασφάλιση σλοτ στην παραγωγή. Στην πορεία και αν τα πράγματα αγριέψουν κι άλλο, είμαι βέβαιος πως αεροπορική και κατασκευαστής θα μπορούν να παίξουν με την παράδοση, άνετα μπορεί να πάει 1-2 χρόνια πίσω με τόση ζήτηση. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι τα μετρητά που ενδεχομένως ζητάνε "μπροστά" οι κατασκευαστές για να υπογραφεί η παραγγελία, πόσα είναι αυτά και αν είναι διατεθιμένη η Α3 να τα αποχωριστεί. Θα δείξει...
 
Δύσκολοι καιροί για κάθε επενδυτική κίνηση.
 
OA701":1r3ak9h9 said:
...Κατα την ταπεινή μου γνώμη, ένα 320 κι ένα 321 θα μπορούσαν να φέρουν τα χρώματα της ΟΑ ή ακόμη καλύτερα κανένα hybrid OA3 livery. Επίσης, θα ήθελα να δώ και κανένα πραπραδάκι στα χρώματα της Α3 αλλά και της αστροσυμμαχίας. Τέλος, 4-5 α/φη θα μπορούσαν να φέρουν livery τουριστικό διαφημίζοντας ίσως και κάποιους κύριους προορισμούς. Φαντασία θέλει και λεφτά...
Bλέποντας την ΑΑ να "φοράει" τιμητικά χρώματα TWA και AirCal, κουκλιά και τα δύο παρεπιπτόντως, σκέφτηκα αν στα παραπάνω που ανέφερα θα ήταν ωραίο να προστεθούν κι ένα πραπρα με χρώματα της Air Greece και ένα Α320 με Cronus. Story of my life κι έτσι... :mrgreen:
 
Θα μπορούσε να κάνει και ένα μεικτό livery μεταξύ Aegean-Olympic air
 
Παρακολουθώντας πριν απο ακριβως 6 λεπτα ενα βιντεακι στο γιουτουμπ για την αλλαγη στο livery της United Airlines σκεφτηκα οτι δεν εχει και πολυ καιρο απο την ενωση της Continental-United πριν απο λιγοτερο απο μια 10ετια και καθως τελειωσε σκεφτηκα την Αιγαιου. Νομιζω πραγματικα οτι κλεινει 21 χρονια με το ιδιο livery. Αυτο νομιζω οτι το κανει απο τα πιο παλια αυτην την στιγμη. Ειναι εντυπωσιακο παντως οτι δεν φαινεται καν καποια προσπαθεια για μια ανανεωση. Το livery της Aegean για μενα ειναι classic πλεον.
 
Top