A380

H airbus παρολιγο να καταστραφει με το 380 ενα αεροπλανο το οποιο δεν εχει προσφερει αυτα που αναμενονταν και που δυσκολα βλεπω νεες παραγγελιες απο εταιρειες για αυτο...επισης ειναι ισως το πιο ανεπιθυμητο αεροσκαφος που εχει βγαλει ποτε η airbus για τους πιλοτους..σχεδον κανεις δε θελει να το πεταξει
 
Φυσικά στο Dubai Air Show ανακοινώθηκε η παραγωγή του Α380 με νέους κινητήρες = το Α380neo με παραδόσεις το 2023 (αν ζούμε !.!.)

http://atwonline.com/airbus-a380/dubai- ... te-a380neo

Το αν είναι ανεπιθύμητο το Α380 για τους πιλότους δεν το γνωρίζω. Φαντάζομαι όμως ότι οι μηνιαίες αποδοχές τους δεν θα είναι ανεπιθύμητες.
Για τους επιβάτες πάντως είναι πολύ δημοφιλές. Αυτό διαβεβαιώνουν όλα τα εμπορικά τμήματα αεροπορικών εταιρειών που χρησιμοποιούν Α380, λέτε όλες να ψεύδονται;
Άσε που αν συγκρίνεις δρομολόγια με Α380 με τα ίδια δρομολόγια με άλλους τύπους α/φ, τα δρομολόγια του Α380 είναι κατιτίς παραπάνω. (Αν δείτε την ίδια εταιρεία στο ίδιο δρομολόγιο).
 
Έχοντας πετάξει 2 φορές (και άλλη μία αύριο, 3), με το Α380, οι εντυπώσεις μου ως επιβάτης (οικονομικής) είναι κάτι παραπάνω από άριστες. Το 'πράμα' αυτό δεν καταλαβαίνεις πότε σηκώνεται, δεν ακούς τίποτε, δεν κουνιέται με τίποτε, οι χώροι κάτι παραπάνω από ευρύχωροι (ναι, το 18-inch κάθισμα κάνει τη διαφορά, κι ας μην κατατάσσομαι στους 'ευρύσωμους'.).
Θεωρώ τα δύο μου ταξίδια LH (IAH-FRA) & BA (LHR-IAD) μέχρι στιγμής τα καλύτερα που έχω κάνει. Αύριο κάνω το LHR-MIA, και ελπίζω να επαναληφθεί....
 
‘Άντε πουλήσανε … :great: καλή αρχή για το 2016.
Τώρα αν ήταν τα α/φ # παραγωγής 162,167,185 που πήγαιναν για την SkyMark/ANA ? Δεν νομίζω ότι πολυενδιαφέρει.
Γιατί τότε τι γίνεται με τα α/φ # παραγωγής 196,212 που πήγαιναν για την Transaero?

http://atwonline.com/manufacturers/airb ... d-customer

Αισίως παράχθησαν/παράγονται μέχρι αυτή την στιγμή 248 α/φ …. Αν δεν ήταν και η Emirates με 107 α/φ….
Θα μαθευτεί ποτέ ποιο ήταν το break-even της παραγωγής; Κάποτε είχε αναφερθεί το 250 α/φ ύστερα αυτό το νούμερο είχε αμφισβητηθεί ..;..;;
 
Υπάρχει το κόστος της σχεδίασης-ανάπτυξης (development cost) που, ανάλογα με την πηγή κυμαίνεται από 11 - 25 δισ €. Πολύ απλά, προσθέτεις στην τιμή πώλησης (η οποία εξαρτάται από το πόσο κοστίζει η οικοδόμηση 1 ΑΦ) 100 εκ € και 'καθάρισες'.
...
χρ
....
χρ
....

και τώρα ξυπνήσαμε στην πραγματικότητα. Τα ανωτέρω δεν ισχύουν, προφανώς, σε μια πραγματική, ανταγωνιστική οικονομία. Δεν πα' να λες ότι το Α380 κάνει 414 εκ €.... Θα το πουλήσεις, αν το πουλήσεις, στη μισή τιμή. Γιατί υπάρχει ο 'άναξ' που ανταγωνίζεται, ο οποίος δεν είναι το 747 που νόμιζες, αλλά το 777, και, σύντομα, το δικό σου Α350. Γιατί η αγορά άλλαξε από τότε που σχεδιάστηκε. Οπότε αυτό που προέχει δεν είναι η απόσβεση του αρχικού development cost - το οποίο και να μην το αποσβέσεις δεν χάλασε ο κόσμος, έγινες πραγματικός ηγέτης, απέκτησες εμπειρία -, αλλά η εξισορρόπηση του κόστους παραγωγής. Και έτσι δεν παίζουν ρόλο τόσο ο απόλυτος αριθμός παραγωγής (250???), αλλά ο ρυθμός παραγωγής. Κάπου εδώ η εικόνα μας λέει ότι στα 20, περίπου, τεμάχια το έτος, η συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής είναι 'οριακά', μεν, βιώσιμη δε. Και από αυτό εξαρτάται η διατήρησή της.

Σε ό,τι αφορά τα 'φρέσκα' νέα. Ναι, είναι σχεδόν σίγουρο ότι πρόκειται για την ANA (All Nippon Airlines). Προέκυψε ως δέσμευση της ΑΝΑ στη μάχη της να διατηρήσει τα προνόμια της αμαρτωλής (οικονομικά) SkyMark, τα οποία επιβουλεύτηκε η Delta. The name of the game is Haneda slots. Περίεργη κατάσταση. Αλλά, εδώ είναι τα νέα, η ANA δεν θα μείνει σε 3 τεμάχια. Υπάρχει μια μεγααααάλη κουβέντα στο .net, διαβάστε.
 
Επιτέλους και μια παραγγελία για Α380, 6 θα αγοράσει ή νοικιάσει η ΒΑ, αλλά μην χαίρεστε. Δεν ξέρουμε εάν θα είναι νέες παραγγελίες ή τα 4 από τα 6 που έχει η Malaysia και 2 της Transaero. Μπορεί να είναι και τα 3 της Malaysia (αριθ. Παραγ. 018,024,032) που δεν έχουν κατασκευαστεί ακόμη.
Αν τα δώσει και στην ΙΒ? Τόσο το καλύτερο ! να ξεφορτωθεί μερικά από τα 7 σαπάκια που έχει από το 1996.

http://www.businesstraveller.com/news/b ... more-a380s
 
george_a":3pe99f5j said:
[...] αλλά ο ρυθμός παραγωγής. [...]


Ο ρυθμος παραγωγης ειναι περιπου 3 αεροσκαφη τον μηνα, με εξαιρεση τον Αυγουστο που ειναι 2, και αναλογα προς Δεκεμρβιο / Ιανουαριο παλι 2. Ναι ειναι οριακη με αυτο το rate που σε ειπα. Και θα πεσει ακομη πιο πολυ, καπου στο 2,3. Το ιδιο προβλημα το εχει και η Doeing με το 747.
 
Δεν έχω πληροφορίες για το τι κάνει η Doeing, αλλά η Boeing ανακοίνωσε ότι από Σεπτέμβρη 2016, ο ρυθμός παραγωγής των 747-8 θα μειωθεί από 1/μήνα (12/έτος) σε 0.5/μήνα (6/έτος).

Σύμφωνα με την εταιρία, αυτό σχετίζεται με ζημιά $569 million

http://boeing.mediaroom.com/2016-01-... ... ter-Charge
 
Top